demo Napisano 1 lutego 2012 Udostępnij #51 Napisano 1 lutego 2012 Drzwi wykonane w standardzie 4C mają się do tych z filmiku jak piernik do wiatraka . Te to chyba 0A. Link do komentarza
finlandia Napisano 6 lutego 2012 Udostępnij #52 Napisano 6 lutego 2012 A uważacie że przeciętne drzwi stalowe będą się dłużej opierały? To zwykle tylko ok 1mm blachy. Jak nie otwieracz, to najzwyklejsza wyżynarka i jest dziura. Link do komentarza
demo Napisano 17 lutego 2012 Udostępnij #53 Napisano 17 lutego 2012 To lepiej 100gram trotylu . Link do komentarza
sosek Napisano 23 maja 2012 Udostępnij #54 Napisano 23 maja 2012 Odgrzeje kotlet . Mam 2 pary drzwi zewnętrznych firmy Gerda . Z jednych jestem bardzo zadowolony i nic z nimi sie nie dzieje , natomiast kolejne to porażka . Tuż po zakończeniu gwarancji zaczęły się "marszczyć" . Niestety firma montująca a także Centrala nic nie mogą mi pomóc w mojej sprawie a koszt naprawy jest nie mały bo sięgający 900 zł. czyli 1/3 wartości nowych z futryną i montażem . Link do komentarza
demo Napisano 27 maja 2012 Udostępnij #55 Napisano 27 maja 2012 (edytowany) Gerda powinna wymienić drzwi pomimo upływu gwarancji , bo to co pokazałeś to granda w biały dzień i takie coś nie powinno nigdy wystąpić . Czym oni to okleili że to goowno tak zjechało ? , jakimś miękkim kawałkiem ceraty ? .Szanująca się firma ,powinna to natychmiast wymienić . Widać Gerda taką nie jest .Mercedes daje gwarancję na perforację blach tylko 2 lata . W moim aucie wystapiła korozja na zagięciach blach drzwiowych po 6 latach . Wystąpiłem z reklamacją i wymienili mi wszystkie 4 drzwi bez żadnych kombinacji .Mam też dwie sztuki tej firmy z czego jedna sztuka ta droższa za 3,5 tys jest lekko krzywa i nie przylega do uszczelki . Jeszcze na gwarancjii ale do tej pory czekam na przybycie serwisu , który już przy zgłaszaniu reklamacji stwierdził że..., to niemożliwe .I gadaj tu z ciulami . Tych z tej Gerdy trzeba by od razu pod sąd i zozstrzelać . Czasy teraz takie że co nie kupisz to wszystko zdupczone . Serio . Edytowano 27 maja 2012 przez demo (zobacz historię edycji) Link do komentarza
Karlsen Napisano 27 maja 2012 Udostępnij #56 Napisano 27 maja 2012 Proponuję wysłać maila - taki protokół reklamacyjny ze zdjęciami, a do wiadomości dopisać wszystkie jakie znajdziecie adresy mailowe czasopism wnętrzarskich i budowlanych. Szybko się zreflektują i jeżeli zależy im na marce, to pozytywną odpowiedź dostaniesz nie tylko Ty. Link do komentarza
retrofood Napisano 27 maja 2012 Udostępnij #57 Napisano 27 maja 2012 Fatalnie to wyglada. Skłaniałbym się w stronę radykalnych (proponowanych) rozwiązań, chociaż sam poszedłbym inną drogą.Tyle, że ja mam mozliwość wykorzystać tę drogę bezpłatnie, a to droga nietania... ale bardzo skuteczna. Link do komentarza
sosek Napisano 28 maja 2012 Udostępnij #58 Napisano 28 maja 2012 Zostałem olany , usterka ta nie wynika ze złego uzytkowania drzwi tylko z wady ukrytej . W piśmie powołano się na okres 24 a max. 26 miesięcy gwarancji i zaproponowano mi żebym zwrócił się do autoryzowanego pkt. sprzedaży gdzie kupię taki panel i zlecę odpłatnie wymianę lub...........wymienię sobie sam Nikt nie zaproponował żadnego rabatu ani nic podobnego . Nie wiem czy te kroki o których piszecie jestem w stanie podjąć , nigdy nic takiego mnie nie spotkało . Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 28 maja 2012 Udostępnij #59 Napisano 28 maja 2012 Cytat Odgrzeje kotlet . Mam 2 pary drzwi zewnętrznych firmy Gerda . Z jednych jestem bardzo zadowolony i nic z nimi sie nie dzieje , natomiast kolejne to porażka . Tuż po zakończeniu gwarancji zaczęły się "marszczyć" . Niestety firma montująca a także Centrala nic nie mogą mi pomóc w mojej sprawie a koszt naprawy jest nie mały bo sięgający 900 zł. czyli 1/3 wartości nowych z futryną i montażem . Rozwiń Proponuje zgłębić ten temat http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390 i pzrewertować od deski do deski ponizszy dokumentUstawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (DzU z 2002 r. Nr 141, poz. 1176)2 lata gwarancji to chyba zbyt mało na drzwi - to już kwestia sprytnego producenta - ale taka wizytówka Gerdy to w zasadzie droga do "samounicestwienia"Możesz jeszcze zgłosić się do oddziału terenowego i zasięgnąć opinii. Link do komentarza
sosek Napisano 28 maja 2012 Udostępnij #60 Napisano 28 maja 2012 Przeczytałem ten tekst i nie widzę nic co mogę wykorzystać dla siebie . Gwarancja dawno minęła , żeby była jasność to drzwi nie zrobiły się tak w 1 dzień , proces postępował bardzo powoli . Te zdjęcie które wstawiłem jest z jesieni ubiegłego roku , dam teraz jeszcze jedne z dzisiaj . jak widać pojawiło się pęknięcie powłoki , dodam jeszcze że drzwi znajdują się we wnęce i nie są narazone na na działanie czynników szkodliwych . Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 28 maja 2012 Udostępnij #61 Napisano 28 maja 2012 Proponuję skorzystać z porady w oddziale federacji konsumentów - dałem link.Inna sprawa, że powłoka drzwi GERDA często ulega uszkodzeniom, nawet jeśli jest pod zadaszeniem, a drzwi nie są dedykowane typowo na zewnątrz. Na wielu forach były podobne wątki.Wysłałem tez zapytanie do oddziału firmy Gerda w Warszawie. Liczę na ich udział w temacie. Link do komentarza
sosek Napisano 28 maja 2012 Udostępnij #62 Napisano 28 maja 2012 Bardzo dziękuję za chęć pomocy . GWX-20 - są to drzwi zewnętrzne , tak jest napisane na stronie firmy . Link do komentarza
finlandia Napisano 28 maja 2012 Udostępnij #63 Napisano 28 maja 2012 2 lata gwarancji to typowy okres dla większości znanych mi firm drzwiowych. Znam jedną firmę która daje więcej (3 lata) ale dotyczy to drzwi drewnianych .Co najgorsze - reklamacje w firmach drzwiowych to procedura typu : "proszę przyslać skrzydło do oględzin" Znane mi firmy stalowe nie mają mobilnych serwisów i jeśli nie pomoże dealer- sprzedawca-montażysta, to klient zostaje sam sobie. To istna drwina z Klientów. Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #64 Napisano 29 maja 2012 Cytat 2 lata gwarancji to typowy okres dla większości znanych mi firm drzwiowych. Znam jedną firmę która daje więcej (3 lata) ale dotyczy to drzwi drewnianych .Co najgorsze - reklamacje w firmach drzwiowych to procedura typu : "proszę przyslać skrzydło do oględzin" Znane mi firmy stalowe nie mają mobilnych serwisów i jeśli nie pomoże dealer- sprzedawca-montażysta, to klient zostaje sam sobie. To istna drwina z Klientów. Rozwiń Nikt raczej nie przywiezie skrzydła 70 kg do punktu i powie - Oto jestem. Drwina. Najsłabsze ogniwo - czyli powłoka powinna być traktowana jako odrębny produkt - odrębnym punktem gwarancji. Co to za wizytówka dla firmy????? Link do komentarza
bajbaga Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #65 Napisano 29 maja 2012 Cytat Co najgorsze - reklamacje w firmach drzwiowych to procedura typu : "proszę przyslać skrzydło do oględzin" Znane mi firmy stalowe nie mają mobilnych serwisów i jeśli nie pomoże dealer- sprzedawca-montażysta, to klient zostaje sam sobie. To istna drwina z Klientów. Rozwiń Bo wszyscy kupujący popełniają ten sam błąd – składają reklamację na podstawie gwarancji producenta, czyli wybierają najmniej korzystną dla siebie opcję.Należy zgłosić sprzedawcy niezgodność towaru z umową Art. 4 i 6 , USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej ( http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176 ) a to nie ma nic wspólnego z gwarancją. To kupujący wybiera sposób załatwienia „reklamacji” – ma do tego ustawowe prawo Art. 13.4.Dodam tylko, że koszt demontażu i dostarczenia towaru do sprzedawcy, obciąża sprzedawcę Art. 8.2. 1 Link do komentarza
sosek Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #66 Napisano 29 maja 2012 Firma mogła napisać tak " wicie , rozumicie gwarancja się skończyła ale z uwagi na to ze nie jest to wina użytkownika to opylimy Panu taki panel za tyle ile kosztuje wyprodukowanie go i podpowiemy jak go wymienić " - biorę w ciemno . Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #67 Napisano 29 maja 2012 Cytat Bo wszyscy kupujący popełniają ten sam błąd ? składają reklamację na podstawie gwarancji producenta, czyli wybierają najmniej korzystną dla siebie opcję.Należy zgłosić sprzedawcy niezgodność towaru z umową Art. 4 i 6 , USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej ( http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176 ) a to nie ma nic wspólnego z gwarancją. To kupujący wybiera sposób załatwienia ?reklamacji? ? ma do tego ustawowe prawo Art. 13.4.Dodam tylko, że koszt demontażu i dostarczenia towaru do sprzedawcy, obciąża sprzedawcę Art. 8.2. Rozwiń No nie wiem, nie wiem czy ta ustawa pomoże w dochodzeniu praw konsumenta.Art. 10.1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.I zaczynamy od nowa - kupujący musi jeszcze w zapartego twierdzić lub znaleźć w warunkach gwarancji, że nie ma mowy o tym, że okleina zacznie odłazić pod zadaszeniem. W takim przypadku został niedoinformowany a o takim skutku nikt go nawet nie poinformował i wtedy wchodzimy na droge sądową i sprawa cywilna.Art.10.Pkt 4.Upływ powyższych terminów nie wyłącza wykonania uprawnień wynikającyc z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, jeżeli sprzedawca w chwili zawarcia umowy wiedział o niezgodności i nie zwrócił na to uwagi kupującego.Chyba że sprzedawca lub gwarant pójdzie na rękę klientowi - czyli zachowa sie tak jak od poczatku powinien. Link do komentarza
bajbaga Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #68 Napisano 29 maja 2012 (edytowany) Prostując.Mój wpis dotyczył tylko i wyłącznie problemu poruszonego w cytacie – nie nawiązywał bezpośrednio do konkretnej sytuacji, albowiem w tej konkretnej sytuacji wyczerpano termin ustawowy (2 lata) jak i producenta (gwarancyjny).Natomiast co do tego konkretnego przypadku, należy sprawdzić, czy przypadkiem, nie są to drzwi zewnętrzne do montażu wewnątrz budynku. Ze zdjęcia można wysnuć wniosek, że powłoka (okleina) nie wytrzymała „operatu” słońca.Tego rodzaju drzwi powinny mieć przeznaczenie – drzwi zewnętrzne do montażu na zewnątrz budynku.Niech zainteresowany poda (sprawdzi) typ i przeznaczenie tych drzwi.Dopisałem: Jeśli faktycznie są to drzwi zewnętrzne do montażu wewnątrz budynku, to „wyrobi się” Art.10.4. - czyli teoretycznie, jest (może być) mozliwość dochodzenia roszczeń od sprzedawcy. Edytowano 29 maja 2012 przez bajbaga (zobacz historię edycji) Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #69 Napisano 29 maja 2012 Cytat Prostując.Mój wpis dotyczył tylko i wyłącznie problemu poruszonego w cytacie ? nie nawiązywał bezpośrednio do konkretnej sytuacji, albowiem w tej konkretnej sytuacji wyczerpano termin ustawowy (2 lata) jak i producenta (gwarancyjny).Natomiast co do tego konkretnego przypadku, należy sprawdzić, czy przypadkiem, nie są to drzwi zewnętrzne do montażu wewnątrz budynku. Ze zdjęcia można wysnuć wniosek, że powłoka (okleina) nie wytrzymała ?operatu? słońca.Tego rodzaju drzwi powinny mieć przeznaczenie ? drzwi zewnętrzne do montażu na zewnątrz budynku.Niech zainteresowany poda (sprawdzi) typ i przeznaczenie tych drzwi.Dopisałem: Jeśli faktycznie są to drzwi zewnętrzne do montażu wewnątrz budynku, to ?wyrobi się? Art.10.4. - czyli teoretycznie, jest (może być) mozliwość dochodzenia roszczeń od sprzedawcy. Rozwiń Dokładnie - jak Szanowny bajbaga stwierdził - to ja jako Klient mogę zintepretowac to tak - jeżeli w warunkach gwarancji nie ma mowy, że tych drzwi nie wolno montować na zewnątrz bo........, można zgadywać, ze wolno. Skoro sprzedawca by o tym nie wspomniał (zakładam, że taki lekkomyślny nie był), to można powołać się na Art. 10.4. I tu dopiero zaczna się wycieczki od sprzedawcy do producenta. Link do komentarza
demo Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #70 Napisano 29 maja 2012 Cytat Tego rodzaju drzwi powinny mieć przeznaczenie – drzwi zewnętrzne do montażu na zewnątrz budynku.Niech zainteresowany poda (sprawdzi) typ i przeznaczenie tych drzwi. Rozwiń Wszystko gra bo GWX20 są do ścian zewnętrznych . Za producentem : Zamknięcie otworów budowlanych w ścianach zewnętrznych . Link do komentarza
bajbaga Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #71 Napisano 29 maja 2012 Cytat I tu dopiero zaczna się wycieczki od sprzedawcy do producenta. Rozwiń Dla klienta, w tym przypadku, producent nie jest stroną. To sprzedawca będzie sie boksował z producentem – Art. 12. Link do komentarza
bajbaga Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #72 Napisano 29 maja 2012 Cytat Wszystko gra bo GWX20 są do ścian zewnętrznych . Za producentem : Zamknięcie otworów budowlanych w ścianach zewnętrznych . Rozwiń Czyli nici z roszczeń wobec sprzedawcy i firmy. Link do komentarza
finlandia Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #73 Napisano 29 maja 2012 Cytat Bo wszyscy kupujący popełniają ten sam błąd – składają reklamację na podstawie gwarancji producenta, czyli wybierają najmniej korzystną dla siebie opcję.Należy zgłosić sprzedawcy niezgodność towaru z umową Art. 4 i 6 , USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej ( http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176 ) a to nie ma nic wspólnego z gwarancją. To kupujący wybiera sposób załatwienia „reklamacji” – ma do tego ustawowe prawo Art. 13.4.Dodam tylko, że koszt demontażu i dostarczenia towaru do sprzedawcy, obciąża sprzedawcę Art. 8.2. Rozwiń Tak to się właśnie w praktyce odbywa. Producenci mają w nosie problemy klientów.. Mnie - czyli firme - w stosunku do Klienta obowiązują terminy ustawowe , ale w obrocie firma-firma (cyzli ja - Producent) ŻADNE terminy nie są przyjęte za oczywiste i niemal zawsze trwa to znacznie dłużej. Przedsawiam to sprzedawców jako umęczonych niewinnych żuczków ? Powiecie by poszli sobie do innej firmy? Każda nowa jest taka sama, tylko ze świeżą nazwą nie zniszczoną jeszcze przez internetowe nagonki... Dlatego uważam, że bardzo ważne jest miejsce w któym się kupi. Gerda w Castoramie, Skladzie Budowlanym czy specjalistycznym salonie okiennym niemal zawsze będzie inną Gerdą. Drzwi ogólnie są ok, ale fakt - stare panele potrafiły się zużyć. Ciekaw jestem jak po 7-8 latach będą wyglądały drzwi stalowe bez paneli.. Link do komentarza
demo Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #74 Napisano 29 maja 2012 (edytowany) Cytat [attachment=13846:IMAG0340.jpg]jak widać pojawiło się pęknięcie powłoki , dodam jeszcze że drzwi znajdują się we wnęce i nie są narazone na na działanie czynników szkodliwych . Rozwiń Dziwnie to zjechało , ale biorąc pod uwagę ten napis kredą powyżej , może to cud panie jakiś albo klątwa . Wszak ten napis nieodłącznie kojarzony jest z instytucją specjalizującą się w tego typu zdarzeniach , czy jakoś tak Edytowano 29 maja 2012 przez demo (zobacz historię edycji) Link do komentarza
sajmon Napisano 29 maja 2012 Udostępnij #75 Napisano 29 maja 2012 (edytowany) widzę ze prowadzicie tu ożywiona dyskusje na temat drzwija jestem na etapie poszukiwań standardy 90 musi być szybka w drzwaich (wymóg wspol sponsora) drzwi beda we wnęce glebokosc 3m i wstepnei padlo na gerda Gerda GTT PLUSczytałem o kmt ale sobie darowałem więcej zlego niz dobregodelta niby ok ale jak dam przeszklenie do drzwi to juz nei mam certyfikatu antywłamaniowego :(porta ni wyczytałem nic w necie o nich (moze to i dobrze) daja 5 lat gwarancji - nie wiem jak certyf. antywłamaniowyna początku myślałem o drewnianych ale w tej cenie 2500-max3500 to wiecej zlego niz dobrego mozna znaleźć (wypaczenia,...)wiec zaczalem poszukiwa stalowe pomozecie cos doradzic?jak z przemarzaniem w stalowkach chyba jest wieksze ryzyko - od czego ono glownie zalezy? montazu, rodzaju drzwi ? Edytowano 29 maja 2012 przez sajmon (zobacz historię edycji) Link do komentarza
sosek Napisano 30 maja 2012 Udostępnij #76 Napisano 30 maja 2012 Cytat Dziwnie to zjechało , ale biorąc pod uwagę ten napis kredą powyżej , może to cud panie jakiś albo klątwa . Wszak ten napis nieodłącznie kojarzony jest z instytucją specjalizującą się w tego typu zdarzeniach , czy jakoś tak Rozwiń Widziałem wiele takich napisów na drzwiach ale żaden nie spowodował takich zniszczeń Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 30 maja 2012 Udostępnij #77 Napisano 30 maja 2012 Cytat Tak to się właśnie w praktyce odbywa. Producenci mają w nosie problemy klientów.. Mnie - czyli firme - w stosunku do Klienta obowiązują terminy ustawowe , ale w obrocie firma-firma (cyzli ja - Producent) ŻADNE terminy nie są przyjęte za oczywiste i niemal zawsze trwa to znacznie dłużej. Przedsawiam to sprzedawców jako umęczonych niewinnych żuczków ? Powiecie by poszli sobie do innej firmy? Każda nowa jest taka sama, tylko ze świeżą nazwą nie zniszczoną jeszcze przez internetowe nagonki... Dlatego uważam, że bardzo ważne jest miejsce w któym się kupi. Gerda w Castoramie, Skladzie Budowlanym czy specjalistycznym salonie okiennym niemal zawsze będzie inną Gerdą. Drzwi ogólnie są ok, ale fakt - stare panele potrafiły się zużyć. Ciekaw jestem jak po 7-8 latach będą wyglądały drzwi stalowe bez paneli.. Rozwiń Firma powinna brac odpowiedzialność za swój produkt bez względu na punkt dystrybucji. Tak czy inaczej termin upływu gwarancji zwalnia producenta z odpowiedzialności. Drzwi stalowe po 7-8 latach???? - Po co tak daleko wybiegać w przyszłość, skoro zaledwie po dwóch latach okleina na Gerdzie odłazi. Link do komentarza
daggulka Napisano 30 maja 2012 Udostępnij #78 Napisano 30 maja 2012 Cytat Widziałem wiele takich napisów na drzwiach ale żaden nie spowodował takich zniszczeń Rozwiń widać tutaj nastąpiła ponadnormatywna kumulacja sił sprzecznych z napisem ... i widać efekty Link do komentarza
demo Napisano 30 maja 2012 Udostępnij #79 Napisano 30 maja 2012 (edytowany) Cytat widać tutaj nastąpiła ponadnormatywna kumulacja sił sprzecznych z napisem ... i widać efekty Rozwiń Znaczy....., grzeszyłeś ponadnormatywnie . Edytowano 30 maja 2012 przez demo (zobacz historię edycji) Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 31 maja 2012 Udostępnij #80 Napisano 31 maja 2012 Cytat Znaczy....., grzeszyłeś ponadnormatywnie . Rozwiń Ta okleina była ewidentnie źle nałożona - zauważcie w którym miejscu zaczęła odchodzić. Ktoś jej nie doprasował - nazwijmy to kolokwialnie.I jakimś cudem producentowi się upiekło z uwagi na warunki gwarancji a użytkownik zostaje sam na sam z problemem. Podejrzewam, że stolarz albo producent mebli kuchennych cos by na to poradził. Link do komentarza
bobiczek Napisano 31 maja 2012 Udostępnij #81 Napisano 31 maja 2012 chyba mnie tu nie było jeszczeZastanawiałem się kiedyś nad firmowymi z Gerdy później z Dierre.....Kupiłem w okleinie złoty dąb od lokalnego producentaZ bolcami, zamek Gerdy......Zapłaciłem mniejsze pół - z montażemSłużą mi 6-ty rok bez zastrzeżeń Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 31 maja 2012 Udostępnij #82 Napisano 31 maja 2012 Cytat chyba mnie tu nie było jeszczeZastanawiałem się kiedyś nad firmowymi z Gerdy później z Dierre.....Kupiłem w okleinie złoty dąb od lokalnego producentaZ bolcami, zamek Gerdy......Zapłaciłem mniejsze pół - z montażemSłużą mi 6-ty rok bez zastrzeżeń Rozwiń Pełne czy przeszklone i w końcu Gerda czy Dierre???? Link do komentarza
ZamknieteDrzwi Napisano 20 czerwca 2012 Udostępnij #83 Napisano 20 czerwca 2012 W zasadzie to ilu użytkowników tych drzwi, tyle różnych opinii na temat firmy więc trzeba się do tego przyzwyczaić. Patrząc na cały przekrój wątku, odnoszę wrażenie że przeważają jednak te pozytywne. Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 20 czerwca 2012 Udostępnij #84 Napisano 20 czerwca 2012 Cytat W zasadzie to ilu użytkowników tych drzwi, tyle różnych opinii na temat firmy więc trzeba się do tego przyzwyczaić. Patrząc na cały przekrój wątku, odnoszę wrażenie że przeważają jednak te pozytywne. Rozwiń Różnie to bywa z opiniami, nie zmienia to jednak faktu, że wizerunek firmy zepsuć można "niewinnymi" detalami. A firmia, której zależy na klientach, powinna jak najszybciej rozwiązać temat na miarę swojego wizerunku. Link do komentarza
sosek Napisano 21 czerwca 2012 Udostępnij #85 Napisano 21 czerwca 2012 Tym bardziej że nie jest to firma " Krzak " p.s. Czy firma dała odpowiedz Redakcji ? Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 21 czerwca 2012 Udostępnij #86 Napisano 21 czerwca 2012 Cytat Tym bardziej że nie jest to firma " Krzak " p.s. Czy firma dała odpowiedz Redakcji ? Rozwiń Niestety NIE. Tak czy inaczej w myśl waunków gwarancji, wszelkie działania na rzecz klienta bedą juz tylko objawem ich dobrej woli. Link do komentarza
andrzej83x Napisano 21 czerwca 2012 Udostępnij #87 Napisano 21 czerwca 2012 Polecam Link do komentarza
ZamknieteDrzwi Napisano 30 sierpnia 2012 Udostępnij #88 Napisano 30 sierpnia 2012 Ktoś pisał,że ma drzwi od 6 miesięcy i póki co bez zastrzeżeń- jeśli możesz to daj znać za jakiś czas jak się sprawują,wraz z upływem czasu wychodzi również solidność. Link do komentarza
demo Napisano 31 sierpnia 2012 Udostępnij #89 Napisano 31 sierpnia 2012 Ale jakie ? Bo ja mam drzwi już od 25 lat i to dwie sztuki . . Wejściowych . Link do komentarza
finlandia Napisano 1 września 2012 Udostępnij #90 Napisano 1 września 2012 A ja czekam, aż firmy takie jak Gerda zaczną brać pod uwagę głosy z forów, bo czasem warto wsłuchać się w opinię Klientów niż uznawać tylko opinię swoich najbliższych doradców. Link do komentarza
damian2013 Napisano 9 lipca 2013 Udostępnij #91 Napisano 9 lipca 2013 (edytowany) WitamW zeszłym roku kupiłem drzwi panelowe zewnętrzne gwx20Jak narazie jestem z nich bardzo zadowolony. Trzeba przyznać że jakość wykonania drzwi Gerdajest na wysokim poziomie.Zdecydowałem się na drzwi panelowe ponieważ w przypadku uszkodzenia panelu mogę sobie go w każdej chwili wymienić na nowy bez konieczności wymiany całych drzwi. W tym momencie jestem na etapie zakupu drzwi zewnętrznych ale tym razem bez szybki.Trafiłem idealnie ponieważ w lipcu weszła nowa oferta drzwi panelowych.Gerda zaproponowała bogate wzornictwo - nawet moja żona ma problem który wzór wybrać.Jeżeli chodzi o moją opinię - Polecam drzwi panelowe Gerda Edytowano 9 lipca 2013 przez damian2013 (zobacz historię edycji) Link do komentarza
retrofood Napisano 9 lipca 2013 Udostępnij #92 Napisano 9 lipca 2013 I tylko po to się zarejestrowałeś, żeby piać z zachwytu, spamowiczu?raportuję spam reklamowy. Link do komentarza
damian2013 Napisano 9 lipca 2013 Udostępnij #93 Napisano 9 lipca 2013 Zarejestrowałem się ponieważ jestem na etapie prac wykończeniowych mojego domu do którego po długich staraniach może wreszcie się wprowadzę. Zarejestrowałem się na Budujemy Dom.pl ponieważ szukam cennych uwag oraz opinii.Wiem że na forach przeważnie spotyka się te negatywne opinie ale obiecałem sobie że jeśli będę mógł napisać coś pozytywnego to zrobię to.Jeżeli Twoje zdanie jest inne, to zrozumiem Twoją dezaprobatę.Pozdrawiam Link do komentarza
stokrotka.35 Napisano 9 lipca 2013 Udostępnij #94 Napisano 9 lipca 2013 Tylko dlaczego piszesz wytłuszczoną czcionką i nazwy własne tych drzwi dużą literą ( nawet nie z dużej litery ) Link do komentarza
damian2013 Napisano 9 lipca 2013 Udostępnij #95 Napisano 9 lipca 2013 Przepraszam - już poprawiłemPrzed dodaniem następnego postu będę zwracał na to uwagę. Link do komentarza
stokrotka.35 Napisano 9 lipca 2013 Udostępnij #96 Napisano 9 lipca 2013 Oby ... nikt nie lubi piania z zachwytu już w pierwszym poście po zarejestrowaniu Link do komentarza
finlandia Napisano 10 lipca 2013 Udostępnij #97 Napisano 10 lipca 2013 Niestety nowy kolega potrafi tylko chwalić jedną rzecz. Praktycznie ten sam post napisal na innym forum (nie zamieszcze linka, bo tamto forum sprzyja spamerom i nie kasuje takich oczywistych reklam). Ja ze swojej strony dodam, ze owszem - wspomniana marka wproawdzila sporo nowych wzorów. Najwyzsza pora. Ale wg mnie nie zdecydowalo o tym wsluchiwanie sie w glosy klientow, a zwyczajnie pustka w zamowieniach, bo widze na swoim przykladzie, ze nie bylo za bardzo co proponowac z ich katalogu. Link do komentarza
Janmor Napisano 20 sierpnia 2013 Udostępnij #98 Napisano 20 sierpnia 2013 A ja zamówiłem GERDA CX20 90P WERONA P91FRP jasny orzech - cena 2200 zł netto + 450 zł montaż netto + 8% vatzobaczymy jak z funkcjonalnością bo do Gerdy nigdy nie miałem zastrzeżeń. Link do komentarza
kociura Napisano 4 września 2013 Udostępnij #99 Napisano 4 września 2013 ale zasadniczo kolega ma rację bo problem z panelami w Gerdzie to jakieś czasy z przed dwóch lat, od kiedy jest zawijany folią to już nie ma tych problemów. Link do komentarza
finlandia Napisano 4 września 2013 Udostępnij #100 Napisano 4 września 2013 Cytat ale zasadniczo kolega ma rację bo problem z panelami w Gerdzie to jakieś czasy z przed dwóch lat, od kiedy jest zawijany folią to już nie ma tych problemów. Rozwiń To ja dodam:mam parę sztuk panelówek zamontowanych w ciagu 8 lat. Większość dawno już po gwarancji (Nawet wydłużenie jej do 3 lat jak to się teraz stało nic by nie zmieniło) ale nikt z klientów się do mnie nie zgłosił z problemem panela. Za to z kurczącymi się uszczelkami owszem - chyba za bardzo je rozciągają przy montazu, dlatego w pierwszej zimie tak jakby brakuje po 10cm uszczelki.. To też wypada poprawić. Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się