Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

daggulka

Uczestnik
  • Posty

    35 809
  • Dołączył

  • Dni najlepszy

    38

Wszystko napisane przez daggulka

  1. Właśnie procesor jest spoko ..... gamingowy bardziej Tylko wiesz ... ja w te simsy to może ze trzy razy do roku, jak mnie weźmie No fajny .... ale cały czas się zastanawiam Obejrzałam srylion filmików, naczytałam recenzji ... mogłabym pisać magisterkę teraz ... o laptopach, też poleasingowych . I bardzo, bardzo polecają .... minimum tysiak mi zostanie w kieszeni, a najpewniej nawet więcej. Pralkę będę mogła kupić jeszcze, bo ta już ledwie zipie Chyba poczekam jeszcze. Raz - w styczniu wchodzą nowe technologie, więc te (teraz nowe extra) będ
  2. Chłopaki .... szybka porada plissss .... ostały 3 sztuki https://allegro.pl/oferta/dell-inspiron-15-3585-ryzen-5-2500u-8gb-256-win10-9728819472 W simsy bym mogła grać ... procesor wyrąbisty Co myślcie? Czy poczekać na wysyp laptopów poleasingowych ?
  3. Dzięki wielkie chłopaki ... ja też zaglądam i obserwuję. I widzę, że lipa Podrasowałam go trochę i wymiotłam śmieci programami. Jeszcze nie umarł, więc może z miesiąc, dwa pociągnie. Gorzej z matrycą... wkurza jak cholera. No nic, wytrwam jeszcze chwilę
  4. A nie wiem ... tak max 2 koła chyba. Jak będzie tańszy, to jeno się cieszyć Z premii półrocznej (której jeszcze nie mam, ale już ją podzieliłam ) muszę jeszcze trochę odłożyć na "czarną godzinę" Tak naprawdę powiem Ci, do czego ja potrzebuję ten sprzęt. Potrzebuję, żeby: - można było przeglądać Forum i FB - żeby można było obejrzeć serial na Netflixie - żeby można było na nim pracować (pisać teksty) i mieć otwartych powiedzmy 10 zakładek jednocześnie i żeby śmigały w miarę szybko (research tematów) Tyle W gry nie gram, bo nie mam czasu (i chęci). No,
  5. normalna - 15,6 cala Taką chcę Oooo i cholllera .... srrrrruuu ... tak odleciały moje marzenia .... nie zauważyłam Szukam dalej ... na różnych stronach. Mam jeszcze czas - jeszcze działa ten rzęch. Może coś ciekawego się pokaże na dniach na stronach od chłopaków, bo na razie jak zauważył Demo, większość okazyjnych wyprzedana
  6. Dobra ... znalazłam taki, który chcę mieć. Ale ....aleeee ...aleeeeee ... facet sprzedaje cokolwiek na allegro sporadycznie Trochę strach. Taki chcę: https://allegro.pl/oferta/dell-inspiron-15-3567-i5-256ssd-8gb-win10-9951259984 Nie wiem ... warto ryzykować?
  7. No pacze ... pacze .... oglądam, szukam jeszcze innych stron i zaglądam na allegro. Oprócz tych Dell warto jeszcze na jakąś markę zwrócić uwagę? Toshiba? Lenovo mam w pracy ... ledwo ciągnie, ale jak go mam po kimś już ... cholera wie, co to jest i jakie ma parametry. Nie wiem .... warto jeszcze coś pooglądać? HP faktycznie nie biere. Przypomniałam sobie, ze już po 1,5 roku na matrycy wyszły delikatne 3 duszki . Chyba się marka spierdzieliła
  8. Pomyliło Ci się - rozmiar Demo, rozmiar !!!! Oczywiście, że rozmiar - wszystkich parametrów łącznie z przekątną ekranu - ślepa się robię jeszcze bardziej na starość Poniżej 15,6 w ogóle nie rozważam
  9. Dzięki Adrian ... właśnie miałam pisać do Ciebie na priv, ubiegłeś mnie Właśnie takie parametry mnie interesują Zawsze bałam się kupować używany sprzęt, każdy kolejny lapek był nowy. Najczęściej przywoziłam sobie z Londka, bo cenowo fajniej wyglądało za lepsze parametry . Niestety lecieć nie mogłam ... świnki kwarantannę zarządzili. Przyszło zaopatrywać się tu. Skoro polecacie takie rozwiązanie, skorzystam. Pozaglądam zaraz na strony i popatrzę
  10. Możesz podzielić się jakimiś namiarami na priv?
  11. Dzięki chłopaki za odzew, kupię inny laptop. Faktycznie naprawa tego szarpnie lekko 700 zeta — sama wymiana matrycy to 350-400 zeta, rozeznałam temat. Zakupie w takim razie Dell. Pytanie — gdzie mogę kupić laptopa poleasingowego? Tak, żeby się nie naciąć i kupić sprzęt na kilka lat. Nie mam znajomych w tej branży Doczytałam, dzięki
  12. Pytanko do bardziej obeznanych technicznie. Laptop mi się krzaczy, wymaga naprawy. Parametry: HP Pavilion 15 Notebook procesor Intel Core i3 Ram 8GB Dysk HDD 1 TB Do naprawy: matryca do wymiany (spora rysa, która działa mi na nerwy) pasta pod procesorem czyszczenie lapka w środku format może chłodzenie (grzeje się bardziej niż zwykle i głośniej chodzi wiatrak) I mam dylemat .... warto naprawiać, czy kupić nowego?
  13. Granitowy, zdecydowanie ... szaleję na punkcie czarnych blatów granitowych
  14. Przyzwyczaiłam się do Firefoxa, zostawię Dam radę ... przecież nie piszę bloga, elaboratów tematycznych, czy nie zakładam ważnych wątków Funkcjonalności, które mam, wystarczają na razie
  15. Jest ok. Korzystam z Firefoxa. Już czarowałam na różne sposoby, nawet czyszczenie historii i ciasteczek uskuteczniłam. Nie pomogło. Nic to, pozostanę na stylu 4,5 .... w końcu i tak rzadko korzystam z czegokolwiek innego, niż tylko standardowego czytania i czasem pisania na Forum :)
  16. Wtedy nie mam dostępnych opcji z zakładki Aktualności. Nie da się zjeść ciastka i mieć ciastka Zostaję na razie przy 4,5
  17. I co teraz? Może chciałabym skorzystać
  18. A jakich nie ma? Z ciekawości pytam.
  19. Zmieniłam styl na 4,5 ... wszystko zadziałało
  20. Spostrzeżenie mam. Kiedy "najeżdżam" kursorem po prawej stronie na Aktywność, to wcześniej rozwijały mi się opcje. Niektóre były przydatne, mogłam podejrzeć na przykład aktywność na wszystkich wątkach, na których dotąd pisałam. Nie ma teraz tej opcji. Jest nieaktywna, za to jak klikam na ikonę aktywności, to pokazują mi się jakieś dzikie opcje filtrowania. Nie wiem, czy to zostało zmienione celowo, czy po prostu nie działa jak powinno.
  21. Zmień kolor na ocean, albo inny i będzie wszystko widoczne. Powyżej masz instrukcję obrazkową 😊
  22. Jeszcze mnie naszło, bo może faktycznie zajrzeć ktoś, kto nie będzie wiedział. Poniżej instruktaż nowych funkcjonalności wykonany przez Animusa. Zmiana koloru, oznacza zmianę szaty graficznej (zaznaczając opcję "ocean") w taki sposób, aby wszystko widoczne było jak wcześniej. Natomiast poniżej Animus obrazkowo wyjaśnił, jak teraz można edytować post.
×
×
  • Utwórz nowe...