Skocz do zawartości

Mediaexpert łże jak pies!


Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Zachęcony reklamami powtarzanymi w mediach jak to firma mediaexpert szanuje klientów, bo Marian i Barbara nie muszą się męczyć przywożeniem towaru, wnoszeniem (i nawet naklejaniem szyby ochronnej) postanowilismy kupić lodówkę. Stara nie wytrzymała upału, więc musieliśmy. I diabli nadali, że wybraliśmy się do Mediaexpert.

Lodówki w sklepie owszem, były. Ale nie dla klientów. Były na pokaz, to znaczy można było pooglądać i zamówić. No dobra, bedą za dwa dni. Wytrzymamy, bo lekko teraz nie jest. Ale nie ma kto przywieźć. Sklep transportu nie zapewnia. Oferuje tylko odpłatny. Okazało się, że przewiezienie lodówki 3 przecznice dalej w tym samym mieście kosztuje 20 PLN, a wniesienie 15 metrów i 6 stopni schodowych do góry to koszt 50 PLN. Razem 70 złotych!!!

Dla porównania, sklep Eldom w innym powiecie, znajoma kupiła we wtorek pralkę. Za przywiezienie do domu (18 kilometrów!!!) - ZERO złotych, wniesienie do domu (30 metrów i 3 stopnie schodowe) - ZERO złotych. Czyli absolutnie bezpłatnie!!!

Reasumując: MEDIAEXPERT kłamie w reklamach i oszukuje!!! Nie wierzcie tym oszustom!!!

Edytowano przez retrofood (zobacz historię edycji)
Napisano

Darmowy transport i owszem - na towar zakupiony w sklepie internetowym MEDIAEXPERT.

 

W którym sklepie jest 5 letnia gwarancja (bez dopłaty) za pralkę i bez promocji ?

Napisano
  Dnia 9.08.2018 o 13:53, bajbaga napisał:

Darmowy transport i owszem - na towar zakupiony w sklepie internetowym MEDIAEXPERT.

Rozwiń  

A takiej informacji to już w reklamach nie uświadczysz. Wiem, bo radio mam włączone 24h/dobę.

  Dnia 9.08.2018 o 13:53, bajbaga napisał:

W którym sklepie jest 5 letnia gwarancja (bez dopłaty) za pralkę i bez promocji ?

Rozwiń  

Napisałem. W Eldomie. Mogę skserować paragon i warunki gwarancji.

Napisano
  Dnia 9.08.2018 o 14:50, retrofood napisał:

A takiej informacji to już w reklamach nie uświadczysz. Wiem, bo radio mam włączone 24h/dobę.

Napisałem. W Eldomie. Mogę skserować paragon i warunki gwarancji.

Rozwiń  

albo w ole na  zelmer jest 4 letnia producenta na niektóre produkty

Napisano
  Dnia 9.08.2018 o 11:33, retrofood napisał:

Sklep transportu nie zapewnia. Oferuje tylko odpłatny. Okazało się, że przewiezienie lodówki 3 przecznice dalej w tym samym mieście kosztuje 20 PLN, a wniesienie 15 metrów i 6 stopni schodowych do góry to koszt 50 PLN. Razem 70 złotych!!!

Rozwiń  

To i tak miałeś tanio :)Cztery lata temu wraz ze mną, kolega kupił pralkę w  owym sklepie we Wrocławiu i za transport 6 km w jedną stronę zaśpiewali mu 100 zł, oczywiście nie skorzystał z tak kuszącej oferty :)  Najlepszy numer to był taki że gdy poprosiliśmy o wózek platformowy (był taki na sklepie) aby pralkę dowieź do samochodu który stał na parking uto powiedziano że nie mogą pożyczyć jedynie tylko wewnątrz sklepu bo sklepu opuszczać on nie może i doradzono nam abyśmy wzięli wózek z Castoramy powiedziałem im że chyba sobie jaja z nas robią ale po minie gościa widziałem że nie. Na odchodne w sklepie powiedziałem na cały głos, że takiego dziadostwa to w nawet za komuny nie widziałem.

  • 3 miesiące temu...
Napisano

Dalszy ciąg moich perypetii z Media-Expert. W tym sklepie wciąż czuje się powiew PRL-owskiej PKP. Są, kuwwa tak bezczelni, jak dawny kierownik pociągu, opóźnionego o tysiąc sto minut.

Pojechałem dzisiaj zareklamować tę pieprzoną lodówkę. Bo w dolnej super - szufladzie, w której warzywa mają zachowywać świeżość przez strrraaasznie długi okres, od samego początku zbiera się woda. I co kilka dni trzeba ją zwyczajnie wylewać. 

Początkowo nie zgłaszałem, myślałem, że sprzęt musi być dokładnie wypoziomowany, a z tym mi nieco schodziło, bo a  to zapominałem przywieźć ze wsi poziomicę, a to bolał mnie kręgosłup, a to mi się nie chciało... W końcu sprężyłem się, lodówkę ustawiłem na cacy, ale wody nie ubyło. No więc zaraz po poludniu pojechałem.

 

Młody człowiek tuż przy wejściu pokazał mi jakieś boksy z boku, więc usiadłem tam na krzesle i czekam. Po pięciu minutach nadszedł inny młody człowiek i z sąsiedniego boksu rzucił "zapraszam!" No to sie przesiadłem. Wtedy, zirytowany, oznajmił że to nie mnie zapraszał, więc musiałem się wynieść na poprzednie krzesło i czekać nadal. W końcu przyszedł trzeci i mnie wysłuchał.

A w odpowiedzi oznajmił kategorycznym tonem, że sklep nie przyjmuje reklamacji z "dużego AGD", że trzeba dzwonić do serwisu na infolinię. Ale kiedy zapytałem o nr telefonu infolinii, tego nie wiedział. Poszedł gdzieś się dowiedzieć i rzeczywiście, niezadługo wrócił, podał mi nr telefonu i oznajmił, że czynny jest w godz 8.00 - 20.00 i bedę musiał podać nr fabryczny lodówki. Jak ja mam, kurrrwa, teraz wysuwać to wszystko, żeby od doopy strony odczytać numer fabryczny lodówki...  Ale nic, wkurrwiony wróciłem do domu i dzwonię. Mija już dwie godziny, a telefon infolinii milczy jak u nas w przychodni. Raz nikt nie odbiera, raz zajęty, możesz dzwonić do usrranej śmieci, a i tak nikt nie odbierze. Możesz zdychać, one mają to w rzyci. Gabinet mojego lekarza rodzinnego jest w przychodni niedaleko rejestracji. Często więc widzę, że nikogo nie ma w kolejce, dwie panienki siedzą i coś tam dłubią, telefon cicho warczy, ale słuchawki nie podniesie żadna. Kurrwa, PRL w pełnej krasie.

Takie też jest i Media - expert. Eksperci, że pożal się Boże. Nigdy w życiu nie kupię tam już niczego. Kłamią, kłamią i kłamią w żywe oczy.

PS. Zapomniałem dodać, że infolinia ponoć jest czynna 7 dni w tygodniu. 

Napisano

Ja znam linka, ale mnie nie ma w tygodniu, więc internet mnie w tym przypadku nie interesuje. Poza tym na tej stronie jest informacja, że infolinia działa 7 dni w tygodniu. Goowno prawda, dzisiaj nie działa! Sprawdzam od trzech godzin co chwilę, nie działa

Napisano (edytowany)

To skoro kłamią i oszukują, może trzeba to zgłosić do jakiegoś konsumenta czy rzecznika praw konsumenckich

Oficjalnym pismem i d.w. mediaexpert. Niech im przypieprzą jakąś karę.

 

ps

jakiś babol napisałem

Edytowano przez MrTomo (zobacz historię edycji)
Napisano

Zobaczę jak rozpatrzą reklamację. Na stronie producenta jest odpowiedź na problem o takiej mniej wiecej treści "zatkany otwór odpływowy. Jak go oczyścić i udrożnić przeczytasz w instrukcji obsługi". Sęk w tym, że ja kuwwa kupiłem nową lodówkę i nie mam zamiaru rozpoczynać jej eksploatacji od czyszczenia jakichś dziurek to raz, a poza tym z pięć razy czytalem instrukcję i za cholerę niczego takiego nie znalazłem.

Czyli kłamią, kłamią i jeszcze raz kłamią!

Napisano

Epopei lodówkowej ciąg dalszy.

W dni powszednie infolinia działa rzeczywiście, ale telefony odbierają dopiero po dokładnym wypełnieniu warunków ogłaszanych przez automat. Nie wiem na przykład dlaczego warunkiem przyjęcia zgłoszenia reklamacji jest podanie nr fabrycznego sprzętu, ale nic to. Trochę czasu straciłem, ale udało mi się tabliczkę odnaleźć. Jest wewnątrz lodówki, zasłonięta półką i szufladą, żeby zbyt łatwo nie było. A więc zgłoszenia dokonałem, zostało przyjęte, odwiedziny serwisu ustaliliśmy na czwartek, do godz. 20.00. 

 

Oczywiście, nie pojawił się nawet pies z kulawą nogą, w piątek również nie. 

Napisano

O dziwo, serwis pojawił się w poniedziałek. I co ciekawsze, lodówkę naprawił! A wiecie co było przyczyną usterki? Rzeczywiście, brak dziurki. Zapomnieli ją przewiercić w fabryce!!! Więc trzeba było lodówkę opróżnić, pan miał wiertarkę i przewiercił!

Na szczęście, nie usiłował wmówić, że to nasza wina. Stwierdził tylko, ze "chłopakom w fabryce coś się popie...iło" i tyle. Wszystko działa.

Sam bym też tak potrafił, ale trafić w to miejsce... chyba ze dwa tysiące lat bym musiał próbować.

  • 2 tygodnie temu...
Napisano

"Promocja" w Media Expert. Karta podarunkowa warta 50 zł przeceniona... na 50 zł

  Cytat

 

"W Media Expert karty do AppStore o nominale 50 zł przecenione o 100 zł! Ja p**, jakaokazja. Dobrze, że zaszedłem" - napisał Kuba na swoim Twitterze, dołączając zdjęcie, na którym widać kartę podarunkową do wspomnianego AppStore oraz iTunes, aplikacji dostępnych na urządzeniach z systemem iOS.

Jak widać na zdjęciu, Media Expert chwali się promocją, dzięki której kartę podarunkową można "kupić taniej", ale to nie prawda. Karta ma nominał 50 zł i dokładnie tyle jest warta. Nie przeszkodziło to jednak sieci handlowej na jej "przecenienie"... ze 150 zł na 50 zł.

 

Rozwiń  

 

Napisano

Mieli tylko małego pecha, bo na karcie jest nominał to nie to samo  jak ludzi robią w konia z promocjami. Przed promocją rzecz kosztuje 1000 zł, robią promocję ( w tym przypadku nowe otwarcie sklepu) i ta sama rzecz kosztuje 1100 zł ale cena niby stara widnieje przekreślona 1500 zł, a po niespełna dwóch tygodniach ta rzecz kosztowała 900 zł bo było napisane wysprzedaż ekspozycji. Wiem co pisze bo sam tego doznałem śledząc jakiegoś czasu aparaty fotograficzne a raczej ich ceny.

Napisano

Czasem okazja jest prawdziwa a czasem nie. Nie wiem jak wy ale ja zawsze będąc w sklepie i chcąc kupić coś przecenionego sprawdzam najpierw produkt w popularnych wyszukiwarkach internetowych. W ten sposób zawsze mam pewność, że nikt mnie nie robi w konia. W sklepach stacjonarnych zawsze będzie drożej, bo muszą ten sklep wybudować i utrzymać. Ludzie boją się kupować duże agd przez internet, bo co z serwisem? (wiem z autopsji)

Nie wiem z jakiej firmy miałeś tą lodówkę ale moja lodowka z boscha kupiona w zeszym roku przez net też zaliczyła epizod z serwisem (rozmroziła się częściowo- prawdopodobnie nasza wina, niedomkniete drzwiczki), facet przyjechał z serwisu boscha po paru dniach, posprawdzał kabelki i stwierdził ze przy następnym takim zgłoszeniu wymienią nam elektronike bezpłatnie. Sklep stacjonarny czy internetowy nie jest odpowiedzialny za serwis więc tu wszystko zależy od marki.

  • 3 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
Napisano

reklama reklamą ale wejdz na ich stronę i zobacz warunki dostawy. podobnie rtv euro agd. są opcje zero złotych jak sam bierzesz. a jak dostawa do 50.. a jak dostawa i montaz to 100, a jak z gwarancją i ubezpieczeniem to 200 etc. za wszystko łoją :-( nie wiem czy nie lepiej pooglądać, wyjsc i zamowic u dystrybutora danej marki lub bezposrednio od producenta. zaplacic 100 zl wiecej ale miec pewnosc ze i dostarczą pod drzwi i nie bedą odsylac z kwitkiem w przypadku usterek. pośrednik to zło :-)

Napisano

Ja tylko dodam że np. ole! ole! to to samo co rtv euro agd, kupowałam lodowkę i ku naszemu zdziwieniu wlaśnie samochód od rtvagd przyjechał. Tyle że w ole ole transport gratis i lodówka 250zł tańsza.

  • 2 miesiące temu...
Napisano

Potwierdzam fatalną obsługę w Mediaekspert. 3 tygodnie czekam na odbiór starej pralki. Mediaekspert nie poczuwa się. Do firmy odbiorowej nie ma kontaktu. Podczas dostawy nowej pralki kurierzy zdjęli opakowanie na parterze, na górę wnieśli produkt bez opakowania (jak pani chce to na dole leży może sobie pani obejrzeć).  Rozmowy w tym temacie z Media kh ekspert na zasadzie "pisz pan na Berdyczów". Nie polecam tej firmy!!!!!

Napisano

Tak się złożyło że w ciągu półtora miesiąca w sklepach internetowych kupowałem trzy produkty.
Najpierw odkurzacz do odbioru w sklepie Mediaexpert,nie mam zastrzeżeń.
Potem zmywarkę w Avans. Przywieźli w wyznaczonym dniu i nie o głupiej godzinie.
Na końcu pralkę,też bez zastrzeżeń.
Zmywarka i pralka kupiona 200-250 zł taniej niż w sklepie stacjonarnym.
Chyba tylko zmywarki nie przywieźli jak reklamują następnego dnia po zamówieniu, ale to już miałem zapowiedziane podczas pierwszej rozmowy telefonicznej.
Firmy transportowe są różne,niekoniecznie danej sieci,jak jeden z konsultantów powiedział mają ich kilkanaście.
Co ciekawe jest strona na której można śledzić wahania cen poszczególnych produktów.I tak pralka która dzisiaj jest tańsza w danym sklepie np o 20 zł jutro może być droższa o kilkanaście złotych od tej w innym lub tym samym sklepie.I to się zmienia w zasadzie codziennie.

  • 7 miesiące temu...
  • 3 tygodnie temu...
Napisano

Moje doświadczenie z Mediaexpert jest dość pozytywne. Że dowóz, wniesienie towaru i zabranie złomu kosztuje, to wiedziałem i żalu nie mam.

Alternatywą było skorzystanie z lokalnego sklepu z darmowym transportem, ale wnieś sobie sam, kierowca, jak będzie chciał i miał czas, to za drobny dowód wdzięczności może pomoże i zwykle pomaga, ale obowiązku nie ma. I tak kiedyś wylądowałem z ciężkim klamotem pod blokiem bez windy i bez opcji samodzielnego wniesienia go na drugie piętro. Na szczęście udało mi się znaleźć kogoś do pomocy, ale to po prostu kupa szczęścia.

Następnym razem brałem z Mediaexpert z dostawą i zabraniem starego urządzenia. Było drożej, fakt, ale przyjechali w przybliżeniu o czasie, przynieśli i postawili towar w miejscu wskazanym palcem, odpakowali, zapytali, czy mam uwagi, zabrali stare urządzenie i opakowanie.

Kolejne zakupy dużych urządzeń, już do domu, zrealizowałem w Euro. Też było profesjonalnie i sprawnie.

Napisano
  Dnia 19.12.2019 o 12:46, retrofood napisał:

A ja mam, bo reklamy mówią co innego. Dlatego nie o pieniądze tu chodzi.

Rozwiń  

Nienawidzę reklam i omijam je szeeerokim łukiem. Radio ściszam, TV, jeśli w ogóle oglądam, to z dekodera nagrywającego i pomijam reklamy, więc można powiedzieć, że mnie ta przyjemność rozczarowania rozdźwiękiem pomiędzy reklamą i rzeczywistością w tym przypadku ominęła.

Napisano (edytowany)
  Dnia 19.12.2019 o 21:02, ManfredBee napisał:

Nienawidzę reklam i omijam je szeeerokim łukiem. Radio ściszam, TV, jeśli w ogóle oglądam, to z dekodera nagrywającego i pomijam reklamy, więc można powiedzieć, że mnie ta przyjemność rozczarowania rozdźwiękiem pomiędzy reklamą i rzeczywistością w tym przypadku ominęła.

Rozwiń  

Może dlatego nie czujesz się oszukany i okłamany jak ja. Cynicznie oszukany.

Chociaż, spoglądając na to co krajowe media z TV główną na czele przekazują nie w reklamach...

Maciuś Szczepański z Gierkiem do kupy mogą im buty czyścić.

"Postęp" dokonał się ogromny.

Edytowano przez retrofood (zobacz historię edycji)
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
  Dnia 19.12.2019 o 21:08, retrofood napisał:

Może dlatego nie czujesz się oszukany i okłamany jak ja. Cynicznie oszukany.

Chociaż, spoglądając na to co krajowe media z TV główną na czele przekazują nie w reklamach...

Maciuś Szczepański z Gierkiem do kupy mogą im buty czyścić.

"Postęp" dokonał się ogromny.

Rozwiń  

I dlatego od 2007 r nie oglądam TV. Z korzyścią dla zdrowia psychicznego.

Gorzej bo gdy ktoś mi nawiązuje do czegoś z tego medium to ja nie kumaty :icon_biggrin:

Napisano
  Dnia 24.01.2020 o 04:21, Buster napisał:

I dlatego od 2007 r nie oglądam TV. Z korzyścią dla zdrowia psychicznego.

Gorzej bo gdy ktoś mi nawiązuje do czegoś z tego medium to ja nie kumaty :icon_biggrin:

Rozwiń  

Też nie oglądam, ale słucham czasem radia. I też mam problemy w rozmowach, bo nie widziałem żadnego odcinka żadnego tasiemca.  

Napisano (edytowany)

Witam!

 

Nie oglądacie tasiemców, to żałujcie, że nie znacie RANCZO... można go podsumować jednym zdaniem: A to Polska właśnie!

 

 

Kurde, to nie ten temat :zalamka:

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)
Napisano

Proszę państwa proszę absolutnie nie sugerować sie opiniami na stronie media expert na temat danego sprzętu który  zamierzamy kupić, nabyłem u nich LG 55 SM 8200 nie udany kolejny telewizor od LG budżetowy , z tandetną matrycą ips oraz fatalnym podswietleniem  oraz wiele innych mankamentów , jako klient media expert chciałem wyrazić swoją subiektywną ocenę na temat tego tv, okazało się że firma skutecznie blokuje prawdziwe opinie i nie dopuszcza do publikacji a generuje fikcyjne nie prawdziwe napisane przez pracowników media expert w ramach targetu!! Proszę zauważyć że wszystkie opinie mają podobną treść zero merytoryki tylko ogólniki np. tv super tv bardzo dobry, tv podoba mi się itp i wszędzie po 5 gwiazdek, a proszę znależć chociaż jedną rzeczową opinie .... nie ma , firma wszystkie nie wygodne opinie blokuje!! przestrzegam przed kupnem w tej sieciówce w której pracują dzieci bez żadnej wiedzy technicznej absolutnie. Sprawę zgłaszam do izby konsumenckiej.

Napisano
  Dnia 29.01.2020 o 07:34, andreprzymorze napisał:

nabyłem u nich LG 55 SM 8200 nie udany kolejny telewizor od LG budżetowy , z tandetną matrycą ips oraz fatalnym podswietleniem  oraz wiele innych mankamentów

Rozwiń  

Przepraszam że zapytam.

Jak nabywałeś, nie oglądałeś wcześniej i nie zauważyłeś tych mankamentów?i Nie zasięgałeś opinii o tym telewizorze?

Dlaczego go kupiłeś?

Napisano
  Dnia 29.01.2020 o 09:18, bobiczek napisał:

Przepraszam że zapytam.

Jak nabywałeś, nie oglądałeś wcześniej i nie zauważyłeś tych mankamentów?i Nie zasięgałeś opinii o tym telewizorze?

Dlaczego go kupiłeś?

Rozwiń  

Ale to nie chodzi o kupno telewizora tylko o blokowanie i usuwanie opinii kontrowersyjnych. 

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
Napisano

Jak wielu zachęcona reklamami, zdecydowałam się na zakup lodówki w Mediaexpert. Była dostępna w magazynie. Po 4 dniach okazało sie, że sa braki w magazynie i lodówka jedzie od producenta. Nie dojechała. Po 9 dniach w dalszym ciągu nie otrzymałam towaru, ani żadnej informacji. Anulowałam zamówienie. Dzisiaj mija 18 dzien,a ja nie mam kasy. 

Kochani , nie wierzcie w te idiotyczne reklamy, to ściema jakich mało.

Nigdy więcej Mediaexprt bo to expert od kiwania ludzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesiące temu...
Napisano
  Dnia 6.08.2020 o 14:59, Elfir napisał:

napisz u nich na profilu Facebooka, że olewają klienta. Szybko się obudzą. 

BTW. nigdy nie miałam problemów z electro.pl

Rozwiń  

dobrze mówi, sam miałem podobną sytuacje z zakupem procesora. Po zakupie naraz okazało się że w tej promocyjnej cenie już ich nie posiadają. Po złej opini jaką im wystawiłem naraz procesor się dla mnie znalazł. 

Napisano
  Dnia 10.03.2021 o 13:52, edziukominkorz napisał:
dobrze mówi, sam miałem podobną sytuacje z zakupem procesora. Po zakupie naraz okazało się że w tej promocyjnej cenie już ich nie posiadają. Po złej opini jaką im wystawiłem naraz procesor się dla mnie znalazł. 
Nie prosili o wpis z pozytywną opinię?
Ja akurat rzadko kupuje u nich, ale złych doświadczeń nie mam. Ostatnie dwa zakupy przez Internet bez wniesienia. Zmywarkę zostawił chłop prawie na drodze do domu na deszczu, a pralkę wnieśli chociaż było bez wniesienia. Także spoko. Są w sumie najtańsi i chyba dobrze się pozycjonują, bo za zmywarką kopałem dosyć sporo i akurat non stop oni się wyświetlali. Pralkę kupiła żona, ale chyba było 200zł taniej bo była promocja. Zmywarka Beko i najbardziej w szoku jestem, że nie pokazuje czasu do końca mycia. Beko zrobiło to chyba celowo, chociaż i tak wśród serwisantów nieautoryzowanych Beko ma najlepsze opinie. A Pralka Bosch, zobaczymy jak długo pochodzi. Ale zaufanie mnie nie myliło według tego filmiku o elektromarketach, z Media Expert nigdy nie miałem problemów. Zawsze przed jakimkolwiek zakupem czytam rankingi i nie przypominam sobie żebym sie na coś naciął. Żona z kolei kupuje najtańszy szajs i za chwile ląduje to na strychu. Dlatego dziwię się ludziom, że kupują szajs a potem narzekają. Z tych tanich badziewi wyjątkiem jest Esperanza, te sprzęty w stosunku do ceny są niezniszczalne. Co do drobnych zakupów, bo nigdy tam nie kupowałem czegoś drogiego polecam morele.net. Kupowałem tam swego czasu słuchawki bluetooth. Chodziły zwykle pół roku. Miałem w sumie trzy. I potem już nawet paragonu nie przynosiłem, tylko wymieniali od razu na nową. Ale nie mają już chyba odbioru stacjonarnego, bo zawsze po drodzę odbierałem w 5 minut, a teraz się już raczej pewnie przez pandemię nie da.

z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka



  • 3 miesiące temu...
Napisano

chciałem kupić drona Dron DJI Air 2S (Mavic Air 2S) Fly More Combo we wszystkich dostępnych sklepach  kosztuje niecałe  6300 zl . W media  tez kosztował  jakiś czas 6300 zł a od pewnego czasu  jest  na niego  promocja  kosztuje tez  6300 zł ale jest  przecena z 6800. I teraz nie wiem kto kogo  robi w durnia.? szkoda ze nie  przecenili  go  z 10000 wtedy  by  była ładna promocja.

Napisano
  Dnia 10.03.2021 o 22:17, vlad1431 napisał:

 Co do drobnych zakupów, bo nigdy tam nie kupowałem czegoś drogiego polecam morele.net. Kupowałem tam swego czasu słuchawki bluetooth. Chodziły zwykle pół roku. Miałem w sumie trzy. I potem już nawet paragonu nie przynosiłem, tylko wymieniali od razu na nową. 

Rozwiń  

Gdybyś kupował coś droższego, to nigdy nie poleciiłbyś morele. NIGDY. Każdy ci to potwierdzi z grona osób, kto w okresie od września'20 do stycznia'21 zamówił u nich kartę graficzną z nowej generacji (AMPERE) (niektórzy nawet opłacili...)

Ja osobiście sprawę zgłosiłem w UOKiKu - jestem ciekaw, czy podejmą jakieś kroki...bo sklep się sprytnie zabezpieczecza tym co jest zawarte w regulaminie - kiedyś też bym polecał, ale od czasu tej akcji, jak pozbierali zamówień, a po kilku miesiącach wszystko ludziom anulowali (mi anulowali kilkanąście zamówień), to będę polecać każdy sklep, byle nie morele.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • 🟩 SIATKI I PRĘTY KOMPOZYTOWE GRP – MĄDRA ALTERNATYWA DLA STALI ✅ 3x tańsze. ✅ 9x lżejsze. ✅ Bez rdzy. ✅ Z CE i ISO. Jeśli nadal zbroisz beton stalą, to wiedz, że istnieje sprawdzone i certyfikowane rozwiązanie: kompozytowe zbrojenie z włókna szklanego GRP od TROKOTEX – polskiego producenta z 40-letnim doświadczeniem. 🧱 Co oferujemy: 🔹 Siatki kompozytowe GRP – na fundamenty, wylewki, posadzki, podłogi, prefabrykaty 🔹 Pręty kompozytowe GRP (w kręgach i odcinkach) – od fi6 do fi16 mm 🔹 Produkty z certyfikatem CE, ISO 9001, ISO 14001, KOT 💪 Dlaczego kompozyt? Nie koroduje – odporność na sól, wilgoć, chemię Nie przewodzi ciepła – idealny pod ogrzewanie podłogowe Lekki – łatwy transport i montaż bez ciężkiego sprzętu Wytrzymały – nie ustępuje stalowym zamiennikom Ekonomiczny – mniej strat, niższe koszty robocizny Ekologiczny – żywotność do 100 lat, zero rdzy i strat 📦 Kup online: 👉 https://sklep.trokotex.pl/ Próbki wysyłamy GRATIS.
    • A to już zależy od zastosowanego impregnatu i efektu jaki chce uzyskać inwestor.
    • To nie przepisy się zmieniły tylko ich interpretacja.  Te zawarte w rozporządzeniu w sprawie warunków technicznych w tym względzie nie zmieniły się od ich przyjęcia w 2002 r. Prawie tak samo brzmiały stosowne zapisy w rozporządzeniu z roku 1994 (to też § 14), chociaż były nieco bardziej szczegółowe i lepiej sformułowane. Największe znaczenie mają więc zapisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2022 Poz. 1225, z późniejszymi zmianami).   § 14. 1. Do działek budowlanych oraz do budynków i urządzeń z nimi związanych należy zapewnić dojście i dojazd umożliwiający dostęp do drogi publicznej, odpowiednie do przeznaczenia i sposobu ich użytkowania oraz wymagań dotyczących ochrony przeciwpożarowej, określonych w przepisach odrębnych. Szerokość jezdni stanowiącej dojazd nie może być mniejsza niż 3 m. 2. Dopuszcza się zastosowanie dojścia i dojazdu do działek budowlanych w postaci ciągu pieszo-jezdnego, pod warunkiem że ma on szerokość nie mniejszą niż 5 m, umożliwiającą ruch pieszy oraz ruch i postój pojazdów. 3. Do budynku i urządzeń z nim związanych, wymagających dojazdów, funkcję tę mogą spełniać dojścia, pod warunkiem że ich szerokość nie będzie mniejsza niż 4,5 m.   Obecnie te przepisy są przez część urzędników interpretowane w ten sposób, że zasadniczo droga prowadząca do budynku powinna mieć przynajmniej 5 m. To jest niejako punkt wyjścia. Natomiast 4,5 m dojścia to przypadek szczególny, co do którego nie ma jasnej interpretacji. Natomiast 3 m to w tej interpretacji minimalna szerokość samej jezdni, jeżeli jest ona częścią drogi, obejmującej również choćby chodnik.  Natomiast dawniej interpretowano to w ten sposób, że wystarczająca minimalna szerokość drogi wynosi 3 m i przynajmniej tyle musi mieć jej jezdnia. Na tej podstawie akceptowano drogi o szerokości 3 m. Ponadto przypominam, że w razie braku chodnika pieszy może zgodnie z prawem poruszać się po jezdni, kierowca ma zaś obowiązek zachowania w takiej sytuacji szczególnej ostrożności.   Dotychczasowe stanowisko sądów i opinie prawników przychylają się jednak do starej interpretacji, uznając 3 m za wystarczającą szerokość drogi dojazdowej. Polecam do przeczytania:   https://www.mpoia.pl/index.php/dzialalnosc/zespol-rzeczoznawcow?view=article&id=1790&catid=39 https://serwisy.gazetaprawna.pl/nieruchomosci/artykuly/1494335,jaka-szerokosc-drogi-dojazdowej-do-dzialki-nowe-prawo-budowlane.html   Generalnie stanowisko jest takie, że to właśnie § 14.1 zawierający wymóg dostosowania drogi do potrzeb, a przy tym zapewnienia jezdni o szerokości nie mniejszej niż 3 m jest podstawową ogólną regulacją. Natomiast te zawarte w kolejnych (§ 14.2 oraz § 14.3) są przypadkami szczególnymi. Na to wskazuje sama konstrukcja tego przepisu, kolejność podania wymagań. Ponadto wskazuje na to również brzmienie § 14 w wersji z roku 1994.   Jest więc podstawa, żeby odwoływać się od decyzji. Tu przepisy prawa nie są jednoznaczne, to kwestia ich interpretacji. Ewentualnie jest też możliwość wystąpienia do właściwego ministra o jednorazową zgodę o odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych. Jest tu jeszcze jedno ważne zastrzeżenie. Jeżeli w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w decyzji o warunkach zabudowy określono minimalną szerokość dróg dojazdowych to podważyć te zapisy będzie trudno. Samorząd ma bowiem prawo zamieścić tam wymagania ostrzejsze, niż przewidują to przepisy ogólne. Ale i tak nie jest to sytuacja bez szans, skoro przy tej drodze już są zabudowane działki. Wymóg zapewnienia szerszej drogi tylko w odniesieniu do niektórych działek prowadzi przecież w takiej sytuacji do absurdu. Ale to trudna droga i należałoby się powoływać już na tzw. klauzule generalne. PS. w załączniku umieszczam stary wariant rozporządzenia z 1994 r. Nowy zacytowałem w odpowiedzi.    WT 1994 D19950046.pdf
    • Podobno z tego co nam urzędnik dzisiaj powiedział to że od tego roku ściśle trzymają się tych 5M bo w 2024 roku jeszcze by z tym nie było problemu... Z tego co podpowiedział to napisać odwołanie i możliwe że uda się uzyskać ustępstwo od tych wytycznych i otrzymać pozytywną decyzję, muszę liczyć na trochę szczęścia
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...