Skocz do zawartości

Mediaexpert łże jak pies!


Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Zachęcony reklamami powtarzanymi w mediach jak to firma mediaexpert szanuje klientów, bo Marian i Barbara nie muszą się męczyć przywożeniem towaru, wnoszeniem (i nawet naklejaniem szyby ochronnej) postanowilismy kupić lodówkę. Stara nie wytrzymała upału, więc musieliśmy. I diabli nadali, że wybraliśmy się do Mediaexpert.

Lodówki w sklepie owszem, były. Ale nie dla klientów. Były na pokaz, to znaczy można było pooglądać i zamówić. No dobra, bedą za dwa dni. Wytrzymamy, bo lekko teraz nie jest. Ale nie ma kto przywieźć. Sklep transportu nie zapewnia. Oferuje tylko odpłatny. Okazało się, że przewiezienie lodówki 3 przecznice dalej w tym samym mieście kosztuje 20 PLN, a wniesienie 15 metrów i 6 stopni schodowych do góry to koszt 50 PLN. Razem 70 złotych!!!

Dla porównania, sklep Eldom w innym powiecie, znajoma kupiła we wtorek pralkę. Za przywiezienie do domu (18 kilometrów!!!) - ZERO złotych, wniesienie do domu (30 metrów i 3 stopnie schodowe) - ZERO złotych. Czyli absolutnie bezpłatnie!!!

Reasumując: MEDIAEXPERT kłamie w reklamach i oszukuje!!! Nie wierzcie tym oszustom!!!

Edytowano przez retrofood (zobacz historię edycji)
Napisano

Darmowy transport i owszem - na towar zakupiony w sklepie internetowym MEDIAEXPERT.

 

W którym sklepie jest 5 letnia gwarancja (bez dopłaty) za pralkę i bez promocji ?

Napisano
57 minut temu, bajbaga napisał:

Darmowy transport i owszem - na towar zakupiony w sklepie internetowym MEDIAEXPERT.

A takiej informacji to już w reklamach nie uświadczysz. Wiem, bo radio mam włączone 24h/dobę.

58 minut temu, bajbaga napisał:

W którym sklepie jest 5 letnia gwarancja (bez dopłaty) za pralkę i bez promocji ?

Napisałem. W Eldomie. Mogę skserować paragon i warunki gwarancji.

Napisano
51 minut temu, retrofood napisał:

A takiej informacji to już w reklamach nie uświadczysz. Wiem, bo radio mam włączone 24h/dobę.

Napisałem. W Eldomie. Mogę skserować paragon i warunki gwarancji.

albo w ole na  zelmer jest 4 letnia producenta na niektóre produkty

Napisano
4 godziny temu, retrofood napisał:

Sklep transportu nie zapewnia. Oferuje tylko odpłatny. Okazało się, że przewiezienie lodówki 3 przecznice dalej w tym samym mieście kosztuje 20 PLN, a wniesienie 15 metrów i 6 stopni schodowych do góry to koszt 50 PLN. Razem 70 złotych!!!

To i tak miałeś tanio :)Cztery lata temu wraz ze mną, kolega kupił pralkę w  owym sklepie we Wrocławiu i za transport 6 km w jedną stronę zaśpiewali mu 100 zł, oczywiście nie skorzystał z tak kuszącej oferty :)  Najlepszy numer to był taki że gdy poprosiliśmy o wózek platformowy (był taki na sklepie) aby pralkę dowieź do samochodu który stał na parking uto powiedziano że nie mogą pożyczyć jedynie tylko wewnątrz sklepu bo sklepu opuszczać on nie może i doradzono nam abyśmy wzięli wózek z Castoramy powiedziałem im że chyba sobie jaja z nas robią ale po minie gościa widziałem że nie. Na odchodne w sklepie powiedziałem na cały głos, że takiego dziadostwa to w nawet za komuny nie widziałem.

  • 3 miesiące temu...
Napisano

Dalszy ciąg moich perypetii z Media-Expert. W tym sklepie wciąż czuje się powiew PRL-owskiej PKP. Są, kuwwa tak bezczelni, jak dawny kierownik pociągu, opóźnionego o tysiąc sto minut.

Pojechałem dzisiaj zareklamować tę pieprzoną lodówkę. Bo w dolnej super - szufladzie, w której warzywa mają zachowywać świeżość przez strrraaasznie długi okres, od samego początku zbiera się woda. I co kilka dni trzeba ją zwyczajnie wylewać. 

Początkowo nie zgłaszałem, myślałem, że sprzęt musi być dokładnie wypoziomowany, a z tym mi nieco schodziło, bo a  to zapominałem przywieźć ze wsi poziomicę, a to bolał mnie kręgosłup, a to mi się nie chciało... W końcu sprężyłem się, lodówkę ustawiłem na cacy, ale wody nie ubyło. No więc zaraz po poludniu pojechałem.

 

Młody człowiek tuż przy wejściu pokazał mi jakieś boksy z boku, więc usiadłem tam na krzesle i czekam. Po pięciu minutach nadszedł inny młody człowiek i z sąsiedniego boksu rzucił "zapraszam!" No to sie przesiadłem. Wtedy, zirytowany, oznajmił że to nie mnie zapraszał, więc musiałem się wynieść na poprzednie krzesło i czekać nadal. W końcu przyszedł trzeci i mnie wysłuchał.

A w odpowiedzi oznajmił kategorycznym tonem, że sklep nie przyjmuje reklamacji z "dużego AGD", że trzeba dzwonić do serwisu na infolinię. Ale kiedy zapytałem o nr telefonu infolinii, tego nie wiedział. Poszedł gdzieś się dowiedzieć i rzeczywiście, niezadługo wrócił, podał mi nr telefonu i oznajmił, że czynny jest w godz 8.00 - 20.00 i bedę musiał podać nr fabryczny lodówki. Jak ja mam, kurrrwa, teraz wysuwać to wszystko, żeby od doopy strony odczytać numer fabryczny lodówki...  Ale nic, wkurrwiony wróciłem do domu i dzwonię. Mija już dwie godziny, a telefon infolinii milczy jak u nas w przychodni. Raz nikt nie odbiera, raz zajęty, możesz dzwonić do usrranej śmieci, a i tak nikt nie odbierze. Możesz zdychać, one mają to w rzyci. Gabinet mojego lekarza rodzinnego jest w przychodni niedaleko rejestracji. Często więc widzę, że nikogo nie ma w kolejce, dwie panienki siedzą i coś tam dłubią, telefon cicho warczy, ale słuchawki nie podniesie żadna. Kurrwa, PRL w pełnej krasie.

Takie też jest i Media - expert. Eksperci, że pożal się Boże. Nigdy w życiu nie kupię tam już niczego. Kłamią, kłamią i kłamią w żywe oczy.

PS. Zapomniałem dodać, że infolinia ponoć jest czynna 7 dni w tygodniu. 

Napisano

Ja znam linka, ale mnie nie ma w tygodniu, więc internet mnie w tym przypadku nie interesuje. Poza tym na tej stronie jest informacja, że infolinia działa 7 dni w tygodniu. Goowno prawda, dzisiaj nie działa! Sprawdzam od trzech godzin co chwilę, nie działa

Napisano (edytowany)

To skoro kłamią i oszukują, może trzeba to zgłosić do jakiegoś konsumenta czy rzecznika praw konsumenckich

Oficjalnym pismem i d.w. mediaexpert. Niech im przypieprzą jakąś karę.

 

ps

jakiś babol napisałem

Edytowano przez MrTomo (zobacz historię edycji)
Napisano

Zobaczę jak rozpatrzą reklamację. Na stronie producenta jest odpowiedź na problem o takiej mniej wiecej treści "zatkany otwór odpływowy. Jak go oczyścić i udrożnić przeczytasz w instrukcji obsługi". Sęk w tym, że ja kuwwa kupiłem nową lodówkę i nie mam zamiaru rozpoczynać jej eksploatacji od czyszczenia jakichś dziurek to raz, a poza tym z pięć razy czytalem instrukcję i za cholerę niczego takiego nie znalazłem.

Czyli kłamią, kłamią i jeszcze raz kłamią!

Napisano

Epopei lodówkowej ciąg dalszy.

W dni powszednie infolinia działa rzeczywiście, ale telefony odbierają dopiero po dokładnym wypełnieniu warunków ogłaszanych przez automat. Nie wiem na przykład dlaczego warunkiem przyjęcia zgłoszenia reklamacji jest podanie nr fabrycznego sprzętu, ale nic to. Trochę czasu straciłem, ale udało mi się tabliczkę odnaleźć. Jest wewnątrz lodówki, zasłonięta półką i szufladą, żeby zbyt łatwo nie było. A więc zgłoszenia dokonałem, zostało przyjęte, odwiedziny serwisu ustaliliśmy na czwartek, do godz. 20.00. 

 

Oczywiście, nie pojawił się nawet pies z kulawą nogą, w piątek również nie. 

Napisano
17 minut temu, MrTomo napisał:

A podałeś adres... ??

:D

:icon_mrgreen:

Napisano
33 minuty temu, MrTomo napisał:

A podałeś adres... ??

:D

Nawet obydwa numery telefonów. Stacjonarny i komórkę. Myślałem, że zapytają również o numer butów, ale tym razem nie.

Napisano

O dziwo, serwis pojawił się w poniedziałek. I co ciekawsze, lodówkę naprawił! A wiecie co było przyczyną usterki? Rzeczywiście, brak dziurki. Zapomnieli ją przewiercić w fabryce!!! Więc trzeba było lodówkę opróżnić, pan miał wiertarkę i przewiercił!

Na szczęście, nie usiłował wmówić, że to nasza wina. Stwierdził tylko, ze "chłopakom w fabryce coś się popie...iło" i tyle. Wszystko działa.

Sam bym też tak potrafił, ale trafić w to miejsce... chyba ze dwa tysiące lat bym musiał próbować.

  • 2 tygodnie temu...
Napisano

"Promocja" w Media Expert. Karta podarunkowa warta 50 zł przeceniona... na 50 zł

Cytat

 

"W Media Expert karty do AppStore o nominale 50 zł przecenione o 100 zł! Ja p**, jakaokazja. Dobrze, że zaszedłem" - napisał Kuba na swoim Twitterze, dołączając zdjęcie, na którym widać kartę podarunkową do wspomnianego AppStore oraz iTunes, aplikacji dostępnych na urządzeniach z systemem iOS.

Jak widać na zdjęciu, Media Expert chwali się promocją, dzięki której kartę podarunkową można "kupić taniej", ale to nie prawda. Karta ma nominał 50 zł i dokładnie tyle jest warta. Nie przeszkodziło to jednak sieci handlowej na jej "przecenienie"... ze 150 zł na 50 zł.

 

 

Napisano

Mieli tylko małego pecha, bo na karcie jest nominał to nie to samo  jak ludzi robią w konia z promocjami. Przed promocją rzecz kosztuje 1000 zł, robią promocję ( w tym przypadku nowe otwarcie sklepu) i ta sama rzecz kosztuje 1100 zł ale cena niby stara widnieje przekreślona 1500 zł, a po niespełna dwóch tygodniach ta rzecz kosztowała 900 zł bo było napisane wysprzedaż ekspozycji. Wiem co pisze bo sam tego doznałem śledząc jakiegoś czasu aparaty fotograficzne a raczej ich ceny.

Napisano

Czasem okazja jest prawdziwa a czasem nie. Nie wiem jak wy ale ja zawsze będąc w sklepie i chcąc kupić coś przecenionego sprawdzam najpierw produkt w popularnych wyszukiwarkach internetowych. W ten sposób zawsze mam pewność, że nikt mnie nie robi w konia. W sklepach stacjonarnych zawsze będzie drożej, bo muszą ten sklep wybudować i utrzymać. Ludzie boją się kupować duże agd przez internet, bo co z serwisem? (wiem z autopsji)

Nie wiem z jakiej firmy miałeś tą lodówkę ale moja lodowka z boscha kupiona w zeszym roku przez net też zaliczyła epizod z serwisem (rozmroziła się częściowo- prawdopodobnie nasza wina, niedomkniete drzwiczki), facet przyjechał z serwisu boscha po paru dniach, posprawdzał kabelki i stwierdził ze przy następnym takim zgłoszeniu wymienią nam elektronike bezpłatnie. Sklep stacjonarny czy internetowy nie jest odpowiedzialny za serwis więc tu wszystko zależy od marki.

  • 3 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
Napisano

reklama reklamą ale wejdz na ich stronę i zobacz warunki dostawy. podobnie rtv euro agd. są opcje zero złotych jak sam bierzesz. a jak dostawa do 50.. a jak dostawa i montaz to 100, a jak z gwarancją i ubezpieczeniem to 200 etc. za wszystko łoją :-( nie wiem czy nie lepiej pooglądać, wyjsc i zamowic u dystrybutora danej marki lub bezposrednio od producenta. zaplacic 100 zl wiecej ale miec pewnosc ze i dostarczą pod drzwi i nie bedą odsylac z kwitkiem w przypadku usterek. pośrednik to zło :-)

Napisano

Ja tylko dodam że np. ole! ole! to to samo co rtv euro agd, kupowałam lodowkę i ku naszemu zdziwieniu wlaśnie samochód od rtvagd przyjechał. Tyle że w ole ole transport gratis i lodówka 250zł tańsza.

  • 2 miesiące temu...
Napisano

Potwierdzam fatalną obsługę w Mediaekspert. 3 tygodnie czekam na odbiór starej pralki. Mediaekspert nie poczuwa się. Do firmy odbiorowej nie ma kontaktu. Podczas dostawy nowej pralki kurierzy zdjęli opakowanie na parterze, na górę wnieśli produkt bez opakowania (jak pani chce to na dole leży może sobie pani obejrzeć).  Rozmowy w tym temacie z Media kh ekspert na zasadzie "pisz pan na Berdyczów". Nie polecam tej firmy!!!!!

Napisano

Tak się złożyło że w ciągu półtora miesiąca w sklepach internetowych kupowałem trzy produkty.
Najpierw odkurzacz do odbioru w sklepie Mediaexpert,nie mam zastrzeżeń.
Potem zmywarkę w Avans. Przywieźli w wyznaczonym dniu i nie o głupiej godzinie.
Na końcu pralkę,też bez zastrzeżeń.
Zmywarka i pralka kupiona 200-250 zł taniej niż w sklepie stacjonarnym.
Chyba tylko zmywarki nie przywieźli jak reklamują następnego dnia po zamówieniu, ale to już miałem zapowiedziane podczas pierwszej rozmowy telefonicznej.
Firmy transportowe są różne,niekoniecznie danej sieci,jak jeden z konsultantów powiedział mają ich kilkanaście.
Co ciekawe jest strona na której można śledzić wahania cen poszczególnych produktów.I tak pralka która dzisiaj jest tańsza w danym sklepie np o 20 zł jutro może być droższa o kilkanaście złotych od tej w innym lub tym samym sklepie.I to się zmienia w zasadzie codziennie.

  • 7 miesiące temu...
  • 3 tygodnie temu...
Napisano

Moje doświadczenie z Mediaexpert jest dość pozytywne. Że dowóz, wniesienie towaru i zabranie złomu kosztuje, to wiedziałem i żalu nie mam.

Alternatywą było skorzystanie z lokalnego sklepu z darmowym transportem, ale wnieś sobie sam, kierowca, jak będzie chciał i miał czas, to za drobny dowód wdzięczności może pomoże i zwykle pomaga, ale obowiązku nie ma. I tak kiedyś wylądowałem z ciężkim klamotem pod blokiem bez windy i bez opcji samodzielnego wniesienia go na drugie piętro. Na szczęście udało mi się znaleźć kogoś do pomocy, ale to po prostu kupa szczęścia.

Następnym razem brałem z Mediaexpert z dostawą i zabraniem starego urządzenia. Było drożej, fakt, ale przyjechali w przybliżeniu o czasie, przynieśli i postawili towar w miejscu wskazanym palcem, odpakowali, zapytali, czy mam uwagi, zabrali stare urządzenie i opakowanie.

Kolejne zakupy dużych urządzeń, już do domu, zrealizowałem w Euro. Też było profesjonalnie i sprawnie.

Napisano
9 minut temu, ManfredBee napisał:

Moje doświadczenie z Mediaexpert jest dość pozytywne. Że dowóz, wniesienie towaru i zabranie złomu kosztuje, to wiedziałem i żalu nie mam. 

A ja mam, bo reklamy mówią co innego. Dlatego nie o pieniądze tu chodzi.

Napisano
7 godzin temu, retrofood napisał:

A ja mam, bo reklamy mówią co innego. Dlatego nie o pieniądze tu chodzi.

Nienawidzę reklam i omijam je szeeerokim łukiem. Radio ściszam, TV, jeśli w ogóle oglądam, to z dekodera nagrywającego i pomijam reklamy, więc można powiedzieć, że mnie ta przyjemność rozczarowania rozdźwiękiem pomiędzy reklamą i rzeczywistością w tym przypadku ominęła.

Napisano (edytowany)
6 minut temu, ManfredBee napisał:

Nienawidzę reklam i omijam je szeeerokim łukiem. Radio ściszam, TV, jeśli w ogóle oglądam, to z dekodera nagrywającego i pomijam reklamy, więc można powiedzieć, że mnie ta przyjemność rozczarowania rozdźwiękiem pomiędzy reklamą i rzeczywistością w tym przypadku ominęła.

Może dlatego nie czujesz się oszukany i okłamany jak ja. Cynicznie oszukany.

Chociaż, spoglądając na to co krajowe media z TV główną na czele przekazują nie w reklamach...

Maciuś Szczepański z Gierkiem do kupy mogą im buty czyścić.

"Postęp" dokonał się ogromny.

Edytowano przez retrofood (zobacz historię edycji)
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Dnia 19.12.2019 o 22:08, retrofood napisał:

Może dlatego nie czujesz się oszukany i okłamany jak ja. Cynicznie oszukany.

Chociaż, spoglądając na to co krajowe media z TV główną na czele przekazują nie w reklamach...

Maciuś Szczepański z Gierkiem do kupy mogą im buty czyścić.

"Postęp" dokonał się ogromny.

I dlatego od 2007 r nie oglądam TV. Z korzyścią dla zdrowia psychicznego.

Gorzej bo gdy ktoś mi nawiązuje do czegoś z tego medium to ja nie kumaty :icon_biggrin:

Napisano
2 godziny temu, Buster napisał:

I dlatego od 2007 r nie oglądam TV. Z korzyścią dla zdrowia psychicznego.

Gorzej bo gdy ktoś mi nawiązuje do czegoś z tego medium to ja nie kumaty :icon_biggrin:

Też nie oglądam, ale słucham czasem radia. I też mam problemy w rozmowach, bo nie widziałem żadnego odcinka żadnego tasiemca.  

Napisano (edytowany)

Witam!

 

Nie oglądacie tasiemców, to żałujcie, że nie znacie RANCZO... można go podsumować jednym zdaniem: A to Polska właśnie!

 

 

Kurde, to nie ten temat :zalamka:

Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)
Napisano

Proszę państwa proszę absolutnie nie sugerować sie opiniami na stronie media expert na temat danego sprzętu który  zamierzamy kupić, nabyłem u nich LG 55 SM 8200 nie udany kolejny telewizor od LG budżetowy , z tandetną matrycą ips oraz fatalnym podswietleniem  oraz wiele innych mankamentów , jako klient media expert chciałem wyrazić swoją subiektywną ocenę na temat tego tv, okazało się że firma skutecznie blokuje prawdziwe opinie i nie dopuszcza do publikacji a generuje fikcyjne nie prawdziwe napisane przez pracowników media expert w ramach targetu!! Proszę zauważyć że wszystkie opinie mają podobną treść zero merytoryki tylko ogólniki np. tv super tv bardzo dobry, tv podoba mi się itp i wszędzie po 5 gwiazdek, a proszę znależć chociaż jedną rzeczową opinie .... nie ma , firma wszystkie nie wygodne opinie blokuje!! przestrzegam przed kupnem w tej sieciówce w której pracują dzieci bez żadnej wiedzy technicznej absolutnie. Sprawę zgłaszam do izby konsumenckiej.

Napisano
1 godzinę temu, andreprzymorze napisał:

nabyłem u nich LG 55 SM 8200 nie udany kolejny telewizor od LG budżetowy , z tandetną matrycą ips oraz fatalnym podswietleniem  oraz wiele innych mankamentów

Przepraszam że zapytam.

Jak nabywałeś, nie oglądałeś wcześniej i nie zauważyłeś tych mankamentów?i Nie zasięgałeś opinii o tym telewizorze?

Dlaczego go kupiłeś?

Napisano
3 godziny temu, bobiczek napisał:

Przepraszam że zapytam.

Jak nabywałeś, nie oglądałeś wcześniej i nie zauważyłeś tych mankamentów?i Nie zasięgałeś opinii o tym telewizorze?

Dlaczego go kupiłeś?

Ale to nie chodzi o kupno telewizora tylko o blokowanie i usuwanie opinii kontrowersyjnych. 

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
Napisano

Jak wielu zachęcona reklamami, zdecydowałam się na zakup lodówki w Mediaexpert. Była dostępna w magazynie. Po 4 dniach okazało sie, że sa braki w magazynie i lodówka jedzie od producenta. Nie dojechała. Po 9 dniach w dalszym ciągu nie otrzymałam towaru, ani żadnej informacji. Anulowałam zamówienie. Dzisiaj mija 18 dzien,a ja nie mam kasy. 

Kochani , nie wierzcie w te idiotyczne reklamy, to ściema jakich mało.

Nigdy więcej Mediaexprt bo to expert od kiwania ludzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesiące temu...
Napisano
Dnia 6.08.2020 o 16:59, Elfir napisał:

napisz u nich na profilu Facebooka, że olewają klienta. Szybko się obudzą. 

BTW. nigdy nie miałam problemów z electro.pl

dobrze mówi, sam miałem podobną sytuacje z zakupem procesora. Po zakupie naraz okazało się że w tej promocyjnej cenie już ich nie posiadają. Po złej opini jaką im wystawiłem naraz procesor się dla mnie znalazł. 

Napisano
dobrze mówi, sam miałem podobną sytuacje z zakupem procesora. Po zakupie naraz okazało się że w tej promocyjnej cenie już ich nie posiadają. Po złej opini jaką im wystawiłem naraz procesor się dla mnie znalazł. 
Nie prosili o wpis z pozytywną opinię?
Ja akurat rzadko kupuje u nich, ale złych doświadczeń nie mam. Ostatnie dwa zakupy przez Internet bez wniesienia. Zmywarkę zostawił chłop prawie na drodze do domu na deszczu, a pralkę wnieśli chociaż było bez wniesienia. Także spoko. Są w sumie najtańsi i chyba dobrze się pozycjonują, bo za zmywarką kopałem dosyć sporo i akurat non stop oni się wyświetlali. Pralkę kupiła żona, ale chyba było 200zł taniej bo była promocja. Zmywarka Beko i najbardziej w szoku jestem, że nie pokazuje czasu do końca mycia. Beko zrobiło to chyba celowo, chociaż i tak wśród serwisantów nieautoryzowanych Beko ma najlepsze opinie. A Pralka Bosch, zobaczymy jak długo pochodzi. Ale zaufanie mnie nie myliło według tego filmiku o elektromarketach, z Media Expert nigdy nie miałem problemów. Zawsze przed jakimkolwiek zakupem czytam rankingi i nie przypominam sobie żebym sie na coś naciął. Żona z kolei kupuje najtańszy szajs i za chwile ląduje to na strychu. Dlatego dziwię się ludziom, że kupują szajs a potem narzekają. Z tych tanich badziewi wyjątkiem jest Esperanza, te sprzęty w stosunku do ceny są niezniszczalne. Co do drobnych zakupów, bo nigdy tam nie kupowałem czegoś drogiego polecam morele.net. Kupowałem tam swego czasu słuchawki bluetooth. Chodziły zwykle pół roku. Miałem w sumie trzy. I potem już nawet paragonu nie przynosiłem, tylko wymieniali od razu na nową. Ale nie mają już chyba odbioru stacjonarnego, bo zawsze po drodzę odbierałem w 5 minut, a teraz się już raczej pewnie przez pandemię nie da.

z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka



  • 3 miesiące temu...
Napisano

chciałem kupić drona Dron DJI Air 2S (Mavic Air 2S) Fly More Combo we wszystkich dostępnych sklepach  kosztuje niecałe  6300 zl . W media  tez kosztował  jakiś czas 6300 zł a od pewnego czasu  jest  na niego  promocja  kosztuje tez  6300 zł ale jest  przecena z 6800. I teraz nie wiem kto kogo  robi w durnia.? szkoda ze nie  przecenili  go  z 10000 wtedy  by  była ładna promocja.

Napisano
Dnia 10.03.2021 o 23:17, vlad1431 napisał:

 Co do drobnych zakupów, bo nigdy tam nie kupowałem czegoś drogiego polecam morele.net. Kupowałem tam swego czasu słuchawki bluetooth. Chodziły zwykle pół roku. Miałem w sumie trzy. I potem już nawet paragonu nie przynosiłem, tylko wymieniali od razu na nową. 

Gdybyś kupował coś droższego, to nigdy nie poleciiłbyś morele. NIGDY. Każdy ci to potwierdzi z grona osób, kto w okresie od września'20 do stycznia'21 zamówił u nich kartę graficzną z nowej generacji (AMPERE) (niektórzy nawet opłacili...)

Ja osobiście sprawę zgłosiłem w UOKiKu - jestem ciekaw, czy podejmą jakieś kroki...bo sklep się sprytnie zabezpieczecza tym co jest zawarte w regulaminie - kiedyś też bym polecał, ale od czasu tej akcji, jak pozbierali zamówień, a po kilku miesiącach wszystko ludziom anulowali (mi anulowali kilkanąście zamówień), to będę polecać każdy sklep, byle nie morele.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Każda inwestycja budowlana czy instalacyjna, niezależnie od jej skali, powinna być prowadzona w sposób zgodny z prawem, zasadami sztuki budowlanej i dobrymi praktykami branżowymi. Jednym z absolutnie kluczowych elementów takiej realizacji jest rzetelna dokumentacja z prowadzonych prac.   W Raccoon 24 Home od początku naszej działalności przykładamy do tego ogromną wagę. Bo dla nas liczy się nie tylko to, co widoczne na zewnątrz, ale też pełna transparentność i pewność, że każda instalacja została wykonana zgodnie z projektem, normami i oczekiwaniami inwestora.   Co powinna zawierać dokumentacja robót instalacyjnych?   Podczas prowadzenia prac instalacyjnych — czy to przy ogrzewaniu, klimatyzacji, wentylacji czy instalacjach wodnych — dokumentacja powinna obejmować: Dziennik budowy lub robót — w przypadku instalacji realizowanych w ramach zgłoszenia lub pozwolenia na budowę. Protokóły z wykonanych prób szczelności — instalacji wodnych, gazowych, wentylacyjnych. Protokoły odbioru częściowego i końcowego — dla każdej wykonanej instalacji. Protokół uruchomienia instalacji — potwierdzający poprawną pracę systemów. Protokół pomiarów i testów eksploatacyjnych — np. wydajności wentylacji, ciśnienia w instalacji C.O., parametrów pracy klimatyzacji. Dokumentację powykonawczą — czyli aktualny rysunek/schemat instalacji z naniesionymi zmianami wykonawczymi.   Kartę gwarancyjną i instrukcję użytkowania urządzeń oraz instalacji. Brak tych dokumentów to nie tylko problem w przypadku awarii czy reklamacji, ale też ryzyko przy odbiorach technicznych i problematyczne rozliczenia z inwestorem czy deweloperem.     👉 Pobierz wzór protokołu odbioru robót instalacyjnych (PDF)   Dlaczego dokumentacja jest tak ważna dla Ciebie jako inwestora?   Masz pełen wgląd w zakres wykonanych prac i potwierdzenie, że wszystko odbyło się zgodnie ze sztuką.   Łatwiejsze serwisowanie i eksploatacja — protokoły i dokumentacja powykonawcza pomagają w późniejszych modernizacjach i naprawach. Bezpieczeństwo prawne i techniczne — w przypadku kontroli, odbiorów czy ewentualnych sporów. Możliwość dochodzenia gwarancji — na podstawie podpisanych protokołów i kart gwarancyjnych.   W Raccoon 24 Home masz to w standardzie W naszej firmie każda instalacja objęta jest kompletną dokumentacją powykonawczą i protokolarną. Niczego nie robimy na słowo. Po zakończeniu robót klient otrzymuje komplet dokumentów, w tym:   protokół odbioru końcowego protokół prób szczelności protokół uruchomienia instalacji dokumentację powykonawczą   Dzięki temu masz pewność, że każda instalacja została wykonana zgodnie z projektem i przepisami.   Do pobrania — wzór protokołu odbioru robót instalacyjnych Aby ułatwić inwestorom i wykonawcom właściwe prowadzenie dokumentacji, przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy, uniwersalny blankiet protokołu odbioru robót instalacyjnych.       Możesz go wykorzystać przy każdej inwestycji — niezależnie, czy zlecasz nam instalację, czy współpracujesz z inną ekipą. To bezpłatne narzędzie, które pomoże Ci uporządkować dokumentację i zabezpieczyć swoje interesy.   Pamiętaj: instalacja to nie tylko urządzenia i rury w ścianie. To również dokumenty, które chronią Twój budżet i bezpieczeństwo budynku na lata.   W Raccoon 24 Home nie musisz o to prosić — u nas kompletna dokumentacja to standard, a nie dodatkowa opcja.         Michał Rzepczyński +48 698 000 441  office@raccoon24.pl                       e0bdea_5761a534884c4d0988db213df10adb7f.pdf.pdf
    • Dziś niemal każdy inwestor prywatny i biznesowy, planując budowę domu, halę czy modernizację budynku, zadaje sobie jedno pytanie: kiedy zacznie się zwrot z inwestycji w instalacje? Koszty energii rosną, a systemy ogrzewania, chłodzenia, wentylacji i zasilania to nie tylko kwestia komfortu, ale też realnego wpływu na domowy i firmowy budżet. Problem w tym, że większość firm wykonawczych, kiedy słyszy od klienta hasło „zwrot z inwestycji”, zaczyna dopytywać, kalkulować, wyceniać wersję „podstawową” i „wzmocnioną”, a często finalnie proponuje rozwiązania na styk — takie, które formalnie spełnią wymogi projektu, ale realnie nie zapewnią maksymalnych oszczędności i bezawaryjności przez długie lata.   W Raccoon 24 Home nie pytamy, czy chcesz mieć instalację zoptymalizowaną pod szybki zwrot inwestycji. My od razu robimy instalacje w wersji wzmocnionej. Zawsze. Bez wyjątków. Co to znaczy wzmocniona instalacja?   W praktyce oznacza to, że każdą instalację, jaką wykonujemy — czy to ogrzewanie podłogowe, centralę wentylacyjną, instalację wodną czy systemy zasilania odnawialnego — projektujemy i montujemy w taki sposób, by:   zwiększyć jej trwałość wydłużyć bezawaryjny okres działania zminimalizować straty energii przyspieszyć zwrot inwestycji dzięki oszczędnościom na eksploatacji     Jak to robimy? Na przykład:   W ogrzewaniu płaszczyznowym stosujemy więcej rur niż minimum technologiczne. Dzięki temu system szybciej nagrzewa pomieszczenia, pracuje przy niższych temperaturach zasilania, co zmniejsza zużycie energii i przedłuża żywotność źródła ciepła. Montujemy przewymiarowane emitery ciepła, czyli większe grzejniki lub pętle podłogówki, niż wynika to z obliczeń na styk. Efekt? Lepsza wydajność przy niższym koszcie eksploatacji. System grzeje krócej, rzadziej się załącza, a Ty oszczędzasz na rachunkach.     W instalacjach wodnych i kanalizacyjnych stosujemy większe średnice rur tam, gdzie to ma sens dla bezpieczeństwa i komfortu użytkowania. W wentylacji zawsze przewymiarowujemy kanały i stosujemy lepsze izolacje, co zmniejsza opory przepływu, poprawia wydajność i ogranicza koszty pracy rekuperatora. Po co to wszystko? Żeby Twoje rachunki równały się zero.   W Raccoon 24 Home nie traktujemy instalacji jako zbędnego kosztu, tylko jako realny składnik Twojego domowego lub firmowego bilansu energetycznego. Dzięki odpowiednio zaprojektowanym i wykonanym instalacjom możesz osiągnąć bilans niemal zerowy albo znacząco ograniczyć zapotrzebowanie na energię z sieci. Wielu wykonawców ogranicza się do minimum wymaganego w projekcie lub normach. My wiemy, że warto pójść dalej. Bo im bardziej wydajna i trwała instalacja, tym mniejsze jej koszty eksploatacji i większe oszczędności dla Ciebie.   Zwrot z inwestycji — jak go przyspieszyć?   Kluczem jest odpowiedni mix energetyczny, który nie tylko zapewni Ci niezależność, ale też pozwoli zredukować rachunki praktycznie do zera.   W naszej ofercie możesz połączyć:   pompę ciepła — jako główne źródło ciepła i chłodzenia fotowoltaikę — która zasili pompę ciepła, dom i magazyn energii przydomową elektrownię wiatrową — jako uzupełnienie bilansu w okresach niskiego nasłonecznienia   Taki zestaw pozwala na uzyskanie maksymalnego efektu energetycznego i finansowego. A dzięki temu, że instalacje wykonujemy w wersji przewymiarowanej i wzmocnionej, działają one stabilnie, bez awarii i z wyższą wydajnością przez wiele lat.       Dlaczego inne firmy tego nie robią? Bo liczą na krótkoterminowy zysk i klienta, który nie zadaje pytań. Większość wykonawców chce wykonać usługę możliwie najniższym kosztem własnym, z minimalną ilością materiału, by zwiększyć swoją marżę. My w Raccoon 24 Home patrzymy inaczej. Dla nas liczy się długofalowa relacja i rekomendacje zadowolonych klientów, a to można osiągnąć tylko dzięki jakości i uczciwemu podejściu.     Podsumowanie Jeśli chcesz mieć instalacje, które: działają stabilnie i bezawaryjnie są przewymiarowane, a nie robione „na styk” realnie przyspieszają zwrot z inwestycji pozwalają ograniczyć rachunki do zera to zapraszamy do Raccoon 24 Home.   U nas nie pytamy, czy chcesz mieć wzmocnioną instalację — bo każdą robimy w wersji premium już w standardzie. Tak pracują wykonawcy, którzy naprawdę rozumieją inwestycję w energię i komfort.   Chcesz sprawdzić, jak może wyglądać Twój domowy bilans energetyczny? Skontaktuj się z nami i poznaj propozycję systemu szytego pod Twoje potrzeby.   Usługi Raccoon 24 Home   Instalacje C.O. Instalacje centralnego ogrzewania (C.O.)   Ogrzewanie Ogrzewanie grzejnikowe Ogrzewanie podłogowe   Pompy ciepła Pompy ciepła dla Twojego domu   Kotły gazowe Kotły gazowe kondensacyjne   Klimatyzacja Klimatyzatory Split Klimatyzatory Multi-Split Systemy klimatyzacji VRF Klimakonwektory Przeglądy okresowe klimatyzacji Serwis klimatyzacji   Wentylacja Rekuperacja Wentylacja mechaniczna Kanały wentylacyjne — rodzaje Serwis wentylacji Wentylatory wyciągowe Systemy odciągowe dla hal i garaży   Sterowanie Sterowanie ciepłem   Cennik usług Cennik usług instalacyjnych   O firmie O nas   Kontakt Formularz i dane kontaktowe     Michał Rzepczyński +48 698 000 441  office@raccoon24.pl
    • W świecie usług budowlanych i instalacyjnych od lat funkcjonują dwa zupełnie różne podejścia do kwestii wycen i rozliczeń z klientami. Z jednej strony mamy wykonawców, którzy nie boją się jasno przedstawiać swoich stawek, otwarcie informują o kosztach poszczególnych usług i uczciwie tłumaczą, z czego wynikają konkretne ceny. Z drugiej — wciąż istnieją firmy, które wyceniają „na oko” przez telefon, a na końcowym etapie realizacji zaskakują klienta dodatkowymi pozycjami na fakturze lub tłumaczą nieuzgodnione wcześniej koszty jako „nieprzewidziane prace dodatkowe”. Ten podział doskonale zna każdy inwestor, deweloper, zarządca nieruchomości czy zwykły klient prywatny, który choć raz zlecał wykonanie instalacji wodnej, elektrycznej, wentylacyjnej czy gazowej. Dlatego w Raccoon 24 Home od samego początku postawiliśmy na pełną przejrzystość i uczciwe zasady współpracy z klientem.     Dlaczego przejrzystość cenowa w usługach instalacyjnych jest tak ważna?   W odróżnieniu od wielu branż, w których ceny można łatwo sprawdzić w cennikach online czy porównać na popularnych porównywarkach, w usługach instalacyjnych sytuacja jest dużo bardziej skomplikowana. Każda inwestycja ma swoją specyfikę, zakres prac często ustala się indywidualnie, a ceny mogą się różnić w zależności od rodzaju budynku, zastosowanych materiałów, stopnia skomplikowania instalacji czy lokalizacji inwestycji. To sprawia, że niektórzy wykonawcy wykorzystują tę niepewność na swoją korzyść. Podają orientacyjne stawki bez szczegółów, nie pokazują klientowi dokładnego kosztorysu, a podczas realizacji pojawiają się „niespodzianki”, które trudno później zweryfikować. Dlatego uważamy, że uczciwy wykonawca nie ma powodu, by ukrywać swoje ceny. Przeciwnie — powinien udostępniać je w przejrzysty i dostępny sposób, aby klient od samego początku wiedział, ile zapłaci za usługę i z czego wynika dana kwota.   Jak to wygląda w praktyce? Transparentny kalkulator usług instalacyjnych   Właśnie z myślą o klientach stworzyliśmy na stronie Raccoon 24 Home kalkulator usług instalacyjnych. To proste i wygodne narzędzie, które pozwala w kilka chwil sprawdzić orientacyjny koszt wykonania wybranej instalacji lub prac modernizacyjnych. Dzięki temu klient ma możliwość porównania cen różnych usług jeszcze przed kontaktem z naszym doradcą technicznym i może zaplanować swój budżet inwestycyjny bez obaw o późniejsze „niespodzianki”. W kalkulatorze jasno przedstawiamy, jakie elementy składają się na cenę usługi — od kosztów materiałów, przez robociznę, aż po ewentualne dodatkowe prace towarzyszące. Dzięki temu klient wie, za co płaci i może świadomie podjąć decyzję o wyborze konkretnej usługi czy zakresu prac.   Czym różni się uczciwy wykonawca od nieuczciwego?   Różnic jest wiele, ale najważniejsze to: Jasne i przejrzyste wyceny jeszcze przed rozpoczęciem prac. Brak ukrytych kosztów, które pojawiają się na końcowej fakturze. Szczegółowe kosztorysy przedstawiane klientowi do akceptacji. Przejrzyste warunki współpracy, które określają, co wchodzi w zakres usługi, a co wymaga dodatkowych ustaleń.   Stała komunikacja z klientem na każdym etapie realizacji inwestycji.   W Raccoon 24 Home klaklulator właśnie według takich zasad prowadzimy każdą realizację. Naszym celem jest nie tylko wykonanie instalacji na najwyższym poziomie technicznym, ale również zbudowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa u klienta.   Wiemy, że inwestorzy i klienci prywatni mają dość niejasnych wycen, niedomówień i kosztów, które nagle pojawiają się w trakcie realizacji zlecenia. Dlatego pokazujemy pełen kosztorys jeszcze przed podpisaniem umowy, informujemy o wszystkich możliwych dodatkowych opcjach i pozwalamy klientowi samodzielnie sprawdzić ceny w naszym kalkulatorze. Dlaczego inne firmy wciąż boją się udostępniać swoje ceny?   Bo często ich polityka cenowa opiera się na „polowaniu” na nieświadomego klienta. Bez przejrzystego cennika można manipulować wyceną w zależności od sytuacji, nastroju klienta, lokalizacji czy konkurencji w danym rejonie.   My w Raccoon 24 Home uważamy, że takie praktyki powinny zniknąć z rynku. Klient ma prawo wiedzieć, ile zapłaci, a wykonawca, który jest pewny jakości swoich usług i uczciwie kalkuluje koszty, nie ma żadnego powodu, by ukrywać stawki.     Podsumowanie   Jeśli szukasz wykonawcy instalacji budowlanych, który: gra w otwarte karty nie boi się pokazać cen swoich usług oferuje transparentny kosztorys pozwala Ci sprawdzić wycenę jeszcze przed pierwszym kontaktem   to zapraszamy do Raccoon 24 Home. Na naszej stronie znajdziesz transparentny kalkulator usług instalacyjnych, dzięki któremu możesz od razu oszacować koszt planowanych prac i sprawdzić, jak wygląda uczciwa wycena w tej branży.   Nie warto ryzykować współpracy z firmami, które unikają konkretów i nie potrafią jasno określić ceny. Wybieraj wykonawców, którzy szanują Twój czas, pieniądze i nerwy.  
    • Nie zastanawiałbym się nad tym ale już zdążyłem przygotować pole pod ten garaż z kostki brukowej i teraz musiałbym to wszystko robić na nowo.    Jakie byłyby koszty starania się o pozwolenie?
    • Tak Rury wodnej podłogówki prowadzi się w warstwie wylewki. Rury pozostałych instalacji (woda, kanalizacja), także kanały wentylacji mechanicznej układa się w warstwie styropianu. Grubość warstw styropianu można dobrać do średnicy rur - to a propos optymalnej grubości styropianu. To rozstrzygnie instalator. Dylatacje wykonują fachowcy od wylewki, powinny być też zaplanowane w projekcie ogrzewania. Zwykle i tak wykonuje się je w otworach drzwiowych.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...