Skocz do zawartości

Dom pasywny, kopuła Autorus


Recommended Posts

Napisano
Zlot sorento, dojechało ponad 30 samochodów i zabawa była tak jak zawsze icon_smile.gif Wielogóra obok Radomia icon_smile.gif







4 razy przejeżdżaliśmy rzekę



Potem zaczął się off road w Radomiu.





nowe sorento też nie odpuszczało









manualne prostowanie orurowania bocznego















były też dowcipy





I zakończenie







Napisano
Cytat

Zlot sorento, dojechało ponad 30 samochodów


Ciekawe czy znana jest liczba tych które nie dały radę dojechać ? ; prowadzicie taką ewidencję icon_biggrin.gif . icon_lol.gif
Napisano
Cytat

Zlot sorento, dojechało ponad 30 samochodów i zabawa była tak jak zawsze icon_smile.gif


Mnie bardziej interesuje ile odjechało aut do domu z tego Zlotu icon_lol.gif oglądając fotki jak co niektórzy coś tam prostowali to mam podejrzenie, że kilka aut poległo na tym poligonie icon_biggrin.gif
Napisano
1. Nie zostawiamy swoich. Każdy dojeżdża do domu.

Na Ukrainie jak koledze padły wtryski ciągnąłem go ponad 100km. Jak ktoś widział ukraińskie drogi wie o co chodzi.
Kolega przede mną na CB informował o każdej dziurze w jezdni, a my dostosowywaliśmy się i oczywiście na lince jeździliśmy wężykiem.
Napisano
Cytat

Niektórzy się ukrywają


Wraz z inwestorem na czele icon_mrgreen.gif
Już tyle fotek zapodałeś ale Ciebie jeszcze na żadnej nie widziałem, wiem że jesteś na każdej z drugiej strony obiektywu icon_biggrin.gif
Napisano
Po setkach postów Rom-Kona, jakie przeczytałem na FM w wątku poświęconym ocieplaniu poddasza, tutaj po raz pierwszy mam okazję widzieć, jak pracuje. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Radość patrzeć, jak buduje, w sposób przemyślany, wyważony, jak rozwiązuje zabudowanie tych niezwykle trudnych kształtów. Lepiej nie mogłeś wybrać, Autorusiehd.
Gość mhtyl
Napisano
O korku nie musisz mi mówić, ja jak kiedyś wracałem z Warszawy i chciałem ominąć korki pojechałem przez Żyrardów. DWIE GODZINY przez niego jechałem icon_evil.gif , tak sobie polepszyłem, potem doszedłem do wniosku że nie tylko ja tak pomyślałem.
Napisano
Wczoraj na budowie odwiedził nas kolega Coulinion z rodzinką Jak ktoś nie wie jest producentem farb i innych ciekawych rzeczy. I właśnie tą farbę będziemy od niego brali

A być może uda się zrobić specjalna farbę elewacyjną dla mnie. Jak sam Coulinion powiedział nie jest to projekt komercyjny , bo dużo się tego nie da sprzedać. Ale wyzwanie na pewno bo byłaby to pierwsza chyba taka farba może i na świecie



http://chems.pl/
Napisano
nie ładnie tak komentować nie widząc co dokładnie się tnie.
chodziło tylko o przecięcie dwóch ścianek prostopadłych a nie trzech. a tego nożyczki nie da się zrobić icon_smile.gif
Napisano
Cytat

nie ładnie tak komentować nie widząc co dokładnie się tnie.
chodziło tylko o przecięcie dwóch ścianek prostopadłych a nie trzech. a tego nożyczki nie da się zrobić icon_smile.gif


Nie broń icon_smile.gif do profili są inne narzędzia i inne tarcze tnące .
Gość stach
Napisano
Cytat

Przeszpachlowalbym cale plyty zeby zlacza sie nie odznaczaly.



Fachowiec wie, jak zrobić, żeby się ne odznaczały bez całościowego szpachlowania - szkoda kasy na gips...

A tą robotę wykonuje - bez wątpliwości - FACHOWIEC
Gość stach
Napisano
Cytat

Relacja video z wichury



Sie działo !!!

Może chociaż umyło kopuły...
Napisano
Czyli tak wyglądają domy pasywne w środku? Muszę przyznac, że na zewnątrz zdecydowanie lepiej to wygląda :p pierwszy raz mam okazję widziec taki surowy stan i jestem zaskoczony icon_smile.gif
Napisano
Cytat

Czyli tak wyglądają domy pasywne w środku?


Domy pasywne wyglądają całkiem inaczej, albo raczej zwyczajnie. Ten jest raczej niezwykły i nie będzie pasywnym tylko dlatego że jest kopułą.
Napisano
Pisałem już gdzieś , że takie pomiary będę mógł robić za rok.

Teraz często drzwi są pootwierane w celach suszenia itd. Rekuperacja jest wyłączona itd.

Przed malowaniem jednak zaobserwowałem, że w środku chłodzik trzyma. Co zresztą było zgodne z oczekiwaniami icon_smile.gif Ale żeby to w pełni potwierdzić potrzebuje czasu .
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Cytat




A co to za prostokąt przed drzwiami wejściowymi?
Napisano
Tak też domniemałem, że to będzie wycieraczka. Chciałem się tylko upewnić, ale wybacz za szczerość, takie wycieraczki to spotyka się w budynkach użyteczności publicznej a nie w domach jednorodzinnych. Czy n ie uważasz, że to będzie szpecić wnętrze?
Napisano
Cytat

Tak też domniemałem, że to będzie wycieraczka. Chciałem się tylko upewnić, ale wybacz za szczerość, takie wycieraczki to spotyka się w budynkach użyteczności publicznej a nie w domach jednorodzinnych. Czy n ie uważasz, że to będzie szpecić wnętrze?



A bo to właśnie jest cześć komercyjna icon_smile.gif
Napisano
Cytat

moja mama trocinami obsypała dookoła grządki przeciwko ślimakom bo gdzieś wyczytała icon_biggrin.gif zużyła prawie wszystkie trociny które powstały przy docinaniu więźby icon_biggrin.gif.




się złożyło

kupiłem w tym roku 2 krzaczki borówki
w szkółce uczulali - KORA nie trociny
czemu ?
z uwagi na grzyba po obsypaniu trocinami grzyby potrafią atakować krzaki


może nieco po czasie ale zawsze

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Olej Ochronny UV Osmo 420 to wysokiej jakości preparat przeznaczony do zewnętrznej ochrony drewna. Jego głównym zadaniem jest zabezpieczenie powierzchni drewnianych przed szkodliwym wpływem promieni UV, co zapobiega procesowi szarzenia drewna i wydłuża jego trwałość.   Zastosowanie Powierzchnie pionowe na zewnątrz: drzwi, okna, parapety, wiaty garażowe, fasady drewniane, płoty, pergole, altany. Ochrona przed promieniowaniem UV: spowalnia proces szarzenia drewna o faktor UV 12 w porównaniu z niezabezpieczonym drewnem. Jako powłoka wykończeniowa: na istniejące już powłoki pigmentowe, wydłużając czas pomiędzy koniecznymi pracami renowacyjnymi.  Właściwości Bezbarwna powłoka o jedwabistym połysku: podkreśla naturalny wygląd drewna. Mikroporowata struktura: pozwala drewnu swobodnie oddychać, redukując pęcznienie i kurczenie się drewna. Hydrofobowość: chroni powierzchnię przed wodą i brudem. Odporność na pękanie i łuszczenie: nie pęka, nie łuszczy się, ani nie odpryskuje. Łatwa aplikacja i renowacja: nie wymaga szlifowania ani gruntowania. Skład i bezpieczeństwo Na bazie naturalnych olejów roślinnych: bezpieczny dla zdrowia i środowiska. Zawiera biocydy: chroni przed atakiem pleśni, alg i grzybów. Przeznaczony do użytku zewnętrznego: ze względu na zawartość biocydów.  Aplikacja Przygotowanie powierzchni: drewno musi być czyste, suche i wolne od śladów zmrożenia (maksymalna wilgotność 20%). Narzędzia aplikacyjne: pędzel Osmo lub wałek z mikrofibry. Ilość warstw: dla skutecznej ochrony należy nałożyć 2 warstwy powłoki. Czas schnięcia: ok. 10–12 godzin w normalnych warunkach (23°C / 50% wilgotności względnej). Wydajność: 1 litr wystarcza na pokrycie ok. 18 m² przy jednej warstwie. Uwagi Efekt na białych powierzchniach: ze względu na wysoką zawartość olejów, bezbarwny Olej Ochronny UV może powodować lekkie zażółcenie na białych powierzchniach. Do wykończenia drewna barwionego na biało zaleca się użycie Lazury Olejnej do Ochrony Drewna w kolorze białym (900).  
    • Восстановление бампера автомобиля — это популярная услуга, которая позволяет вернуть заводской вид транспортного средства после небольших повреждений. Передовые технологии позволяют убрать сколы, трещины и вмятины без полной замены детали. При выборе между ремонтом или заменой бампера [url=https://telegra.ph/Remont-ili-zamena-bampera-05-22]https://telegra.ph/Remont-ili-zamena-bampera-05-22[/url] важно рассматривать уровень повреждений и экономическую рентабельность. Профессиональное восстановление включает выравнивание, грунтовку и покраску. Замена бампера требуется при критических повреждениях, когда реставрация бамперов нецелесообразен или невозможен. Стоимость восстановления варьируется от материала изделия, характера повреждений и типа автомобиля. Пластиковые элементы допускают ремонту лучше металлических, а современные композитные материалы требуют профессионального оборудования. Профессиональный ремонт продлевает срок службы детали и обеспечивает заводскую геометрию кузова. Охотно дам содействие, когда потребуется по вопросам Фольксваген поло замена заднего бампера - пишите в Telegram jje60
    • Dzięki za odp.   Mam właśnie bardzo złe przeczucie ze jak przegadam temat z radca to okaże się ze prawo to jedno a urzędy i tak mogą chcieć dokumentów.   Na ten moment nie mam nawet działki - próbuje się rozeznać ogólnie w temacie.   Ogólne informacje da się jakoś znaleźć, ale szukając detali następuje niestety zderzenie ze ścianą.
    • Odpowiedź może być tylko jedna. Metalowe! Może je zniszczyć tylko siła fizyczna. Plastyk zniszczy nawet promieniowanie słoneczne UV.
    • Muszę wymienić rynny i zastanawiam się, czy iść w te plastikowe, czy może zainwestować w metalowe? Plastikowe są tańsze, ale boję się, że słońce i mróz szybko je zniszczą. Metalowe z kolei są droższe, ale podobno niezniszczalne. Jakie macie doświadczenia z jednymi i drugimi? Które rynny są łatwiejsze w montażu i które wymagają mniej konserwacji? Chciałabym podjąć dobrą decyzję, żeby nie żałować za parę lat.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...