Skocz do zawartości

Wykonanie poddasza płytami K-G


Recommended Posts

Napisano
Moi drodzy mam pytanie? Ekipa instaluje Mi płyty gipsowo-kartonowe na poddaszu. Dodam że tylko stelaż i plyty bez żadnych udziwnień. Ocieplenie i folie robiła inna ekipa . Otóż płacę im 65zł/m2. To jeszcze mogę zboleć, ale oni twierdzą że za docieranie powierzchni płyt pod farbę muszę dopłacić. Czy oni nie robią Mnie w balona? Czy przy takiej robocie wykonawca nie powinien robić tego do końca? Czy za przykręcenie stelaża i montaż płyt to nie za drogo? Czy powinienem dopłacić za wygładzenie płyt pod farbę?
Napisano
Aż się włos na głowie jeży!! TAK, robią Cię w balona. Gipsowanie łączeń jest częścią pracy, którą wykonują Ci "fachowcy".

To dalej idąc zapłacisz za gruntowanie oddzielnie a za malowanie oddzielnie.
Napisano
Gipsem łączenia szpachlują, tylko nie chcą w tej kwocie docierać na gotowo pod farbę? Czy za tę czynność płaci się oddzielnie? Ekipa za ocieplenie wełna+folia wzieła 22zł/m2 . Teraz Ci za płyty 65zł/m2. Teraz weź kogoś kto to wygładzi. W mordę , ile mnie wyjdzie ten sufit? icon_sad.gif
Napisano
Docieranie pod farbę powinno być wliczone w cenę - dopiero wtedy można uznać prace za skończoną - myślę że chcą wykorzystać okazję i naciągnąć cię.
A cena 65zł/m2 jest strasznie wygórowana -( w skrzynce na listy znalazłam ulotkę jakichś wykonawców z cenami robocizny - za płyty G-K chcieli 30zł/m2)
Napisano
Bardzo Wam dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Majstry są bardzo mili,ale niestety muszę się z nimi z lekka podrapać icon_sad.gif
Wszystkie uwagi z wszej strony mile widziane, jeszcze raz , piękne dzięki.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Cytat

Bardzo Wam dziękuję za wszelkie podpowiedzi. Majstry są bardzo mili,ale niestety muszę się z nimi z lekka podrapać icon_sad.gif
Wszystkie uwagi z wszej strony mile widziane, jeszcze raz , piękne dzięki.


I udało ci się wynegocjować coś?
Napisano
Witam!
Też wykonuję zabudowy poddaszy i pierwsze słyszę że oddzielnie bierze się za szpachlowanie i oddzielnie za docieranie (szlifowanie). Napewno chcą cie zrobić w balona (oj nieładnie z ich strony, a tak poza tym to strasznieeee wysoko się cenią)
Zainteresowanych współpracą proszę o kontakt na maila nikodem.r@gmail.com
Ps. zapomniałem dodać że działamy w okolicach Wa-wy powiat warszawski zachodni
pozdrawiam
  • 2 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
To zleciłem ekipie :
1. Ocieplenie 18 cm między krokwie + 5 cm w stelaż
2. Folia na stelaż
3. gips-karton z wykończeniem na gotowo ( zaciągnięcie delikatne całego sufitu ze szlifowaniem na gładko )
Koszt jaki mi wyliczyli - 38 zł/m2 * 185 m2 = 7 030 PLN brutto ; 2 tygodnie roboty od 7-18 we dwóch

Doją Ciebie aż miło
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
Witam
Za 60 zł to rozbój w biały dzień ze szpachlowaniem wtapianiem siatki to góra 40zł ale trzeba sprawdzić czy pierwsza warstwa została po szpachlowana i czy płyta była dawana na mijankę.
Napisano
Witam. Jestem tu nowy i należę do wykonawców działających w lubelskim. Zszokowała mnie cena 65zł -zdzierstwo! Ceny zabudowyk/g (projekt, wyrównanie połaci dachowej od wewnątrz "łatami", poprawki lub docieplenie newralgicznych punktów - potencjalnych mostków termicznych, stelaż, montaz płyt, szpachlowanie "do skutku" i szlifowanie) powinny znajdować się w granicach 25-35 zł. Rozbieżnośc ta zależy od ilości poprawek po ociepleniowcach, czy trzeba dodatkowo wyrównywać połać dachową przed stelażem (chyba że uda się się skorygować wieszakami stelaża), no i oczywiście od tego czy jest to prosty dach dwuspadowy, gdzie praca jest prostsza i przyjemniejsza czy kilkuspadowy z przełamaniami, dużą iloscią lukarn, okien dachowych, zabudową innych instalacji (np. rozprowadzenie ciepłego powietrza z kominka, instalacje wymuszonego wentylowania, itp), często wytynkowanie kominów i przyklejenie do nich płyt k/g - czasem instalacja na nich dodatkowego systemu odbioru ciepła do ogrzewania (niewiele osób wie że w razie pożaru gdy nie są spełnione warunki bezpieczeństwa związane z przewodami kominowymi ubezpieczyciel nie wypłaca odszkodowania lub osoba uprawniona nie podpisze odbioru instalacji odprowadzającej spaliny - warto więc sprawdzić czy wkład kominowy jest atestowany i dopuszczony do użytkowania bez dodatkowego otynkowania/klejenia połaczeń specjalnym klejem ogniotrwałym czy jednym z "silikonów" ogniotrwałych używanych przy budowie kominków - większosc wytrzymuje temp 1200*C, nie wspominam już o kominie bez wkładów kominowych murowanych starymi metodami). Tak mniej-więcej kształtują się ceny w lubelskim. Możliwe ze w innych regionach jest troche inaczej, ale 65zł/m2.....to duża przesada.
Napisano
icon_surprised.gif
Cytat

Moi drodzy mam pytanie? Ekipa instaluje Mi płyty gipsowo-kartonowe na poddaszu. Dodam że tylko stelaż i plyty bez żadnych udziwnień. Ocieplenie i folie robiła inna ekipa . Otóż płacę im 65zł/m2. To jeszcze mogę zboleć, ale oni twierdzą że za docieranie powierzchni płyt pod farbę muszę dopłacić. Czy oni nie robią Mnie w balona? Czy przy takiej robocie wykonawca nie powinien robić tego do końca? Czy za przykręcenie stelaża i montaż płyt to nie za drogo? Czy powinienem dopłacić za wygładzenie płyt pod farbę?


Witaj.Jestem wykonawcą m.in. takich prac z okolic Warszawy.Normalna cena takiego sufitu na gotowo!!!!!!! czyli wygipsowanie, przecierka i zagruntowanie( jednokrotne pomalowanie grunt śnieżką) to 45 zł.Ci fachowcy.... to naciągają i bardzo psują opinie solidnym i uczciwym wykonawcom.Wywal ich na zbity pysk... oszustów. Pozdrawiam .sokan2
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Cytat

Witam. Jestem tu nowy i należę do wykonawców działających w lubelskim. Zszokowała mnie cena 65zł -zdzierstwo! Ceny zabudowyk/g (projekt, wyrównanie połaci dachowej od wewnątrz "łatami", poprawki lub docieplenie newralgicznych punktów - potencjalnych mostków termicznych, stelaż, montaz płyt, szpachlowanie "do skutku" i szlifowanie) powinny znajdować się w granicach 25-35 zł. Rozbieżnośc ta zależy od ilości poprawek po ociepleniowcach, czy trzeba dodatkowo wyrównywać połać dachową przed stelażem (chyba że uda się się skorygować wieszakami stelaża), no i oczywiście od tego czy jest to prosty dach dwuspadowy, gdzie praca jest prostsza i przyjemniejsza czy kilkuspadowy z przełamaniami, dużą iloscią lukarn, okien dachowych, zabudową innych instalacji (np. rozprowadzenie ciepłego powietrza z kominka, instalacje wymuszonego wentylowania, itp), często wytynkowanie kominów i przyklejenie do nich płyt k/g - czasem instalacja na nich dodatkowego systemu odbioru ciepła do ogrzewania (niewiele osób wie że w razie pożaru gdy nie są spełnione warunki bezpieczeństwa związane z przewodami kominowymi ubezpieczyciel nie wypłaca odszkodowania lub osoba uprawniona nie podpisze odbioru instalacji odprowadzającej spaliny - warto więc sprawdzić czy wkład kominowy jest atestowany i dopuszczony do użytkowania bez dodatkowego otynkowania/klejenia połaczeń specjalnym klejem ogniotrwałym czy jednym z "silikonów" ogniotrwałych używanych przy budowie kominków - większosc wytrzymuje temp 1200*C, nie wspominam już o kominie bez wkładów kominowych murowanych starymi metodami). Tak mniej-więcej kształtują się ceny w lubelskim. Możliwe ze w innych regionach jest troche inaczej, ale 65zł/m2.....to duża przesada.


Fachman ot co.Nie wszyscy wyjechali ?Pozdrawiam.Bob icon_biggrin.gif
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Cytat

Moi drodzy mam pytanie? Ekipa instaluje Mi płyty gipsowo-kartonowe na poddaszu. Dodam że tylko stelaż i plyty bez żadnych udziwnień. Ocieplenie i folie robiła inna ekipa . Otóż płacę im 65zł/m2. To jeszcze mogę zboleć, ale oni twierdzą że za docieranie powierzchni płyt pod farbę muszę dopłacić. Czy oni nie robią Mnie w balona? Czy przy takiej robocie wykonawca nie powinien robić tego do końca? Czy za przykręcenie stelaża i montaż płyt to nie za drogo? Czy powinienem dopłacić za wygładzenie płyt pod farbę?




Jeśli budujesz w Wawie to istnieje ryzyko że tyle zapłacisz, jednak na dzień dzisiejszy 35zł/m2 to zupełnie normalna cena,za zabudowę poddasza,razem ze szpachlowaniem i gładzią pod farbę.Oczywiście wszelkie udziwnienia, jak np. montaż schodów strychowych, obudowanie okien dachowych-liczy się dodatkowo, za obróbkę okien ok.100zł/szt, schody-250zł/szt. I tyle jeśli chodzi o koszt robocizny, chyba że w tej cenie jest jeszcze materiał?
  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesiące temu...
Napisano
Witam jestem nowy chętnie napisze kilka słów na temat sufitów z k-g do wszystkich uczestników dyskusji. Sam jestem wykonawcą z 10-letnim doświadczeniem i zawsze stawiam na jakośc. (moja ekipa to 4 osoby) każdy odpowiada za swoją robote. Co do cen są bardzo zróżnicowane; 1wełna 2folia 3stelaż(może byc podwójny) 4płyta k-g(może byc dwukrotnie) 5wtapianie siatki i spoinowanie,obłożenie narożnikami 6(ja zawsze stosuje dwukrotne szpachlowanie po całości +masa finiszowa akryl putz) 7szlifowanie 8gruntowanie(malowanie na biało delikatnie rozcieńczoną farbą dla lepszego wchłonięcia w podłoże) do tego duże zróżnicowanie projektów ktore najbardziej wpływa na wysokośc ceny która wynosi od 45 do 90 zł za m2 Co do ceny którą podał ''dzordasz'' jeżeli wełna i folia były gotowe dach nie skomplikowany a płyty tylko spoinowane szacował bym na ok.35 zł za m2 max. Jeżeli cena 38 zł za m2 obejmuje pełen zakres pracy to ''ALFA-155'' nie chciałbym tego oglądac. Co do wypowiedzi ''Kałuży'' jedno machnięcie ręką 100 zł to załóż firme budowlaną pomachaj rękoma i jesteś ustawiona (skoro sądzisz że tak jest). Na koniec pozdrowienia dla '' markus ns'' który podaje cene 25 zł za m2 z malowaniem niewiem czy smiac sie, czy płakac ? Gdyby 4 osoby jednego dnia ułożyły 20 m2; wełny ,stelażu ,płyty ,wyszpachlowały ,wyszlifowały i wymalowały na gotowo daje nam to 500zł -140 ZUS=360-40paliwo =320- 40 koszta dodatkowe(księgowa, tel., odzierz ,narzędzia i.t.p)=280zł podziel na 4=70 ŻYCZĘ POWODZENIA!
  • 2 miesiące temu...
Napisano
Cytat

Fachman ot co.Nie wszyscy wyjechali ?Pozdrawiam.Bob icon_biggrin.gif





Podzielam twoją opinie ....................... o poza tym jeśli ma takich ludzi co po przeliczeniu na dni we 4 zrobią mu 4 metry kwadratowe więc mu życzę powodzenia ......................... a poddasze o wymiarach 400m2 będą robili 100 dni gdzie płyta ma 2.88m2 co daje jakieś 130 płyt z hakiem ........... mnie takie poddasze w 12 godzinnym trybie pracy zajmuje jakieś 3 tygodnie i średnio dniówka na 3 osoby wychodzi 700-900 złoty zależnie od skomplikowania gdzie maksymalna cena za m2 wynosi 38 zł m2 z po, a jestem z pomorza środkowego okolice koszalina
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Cytat

Moi drodzy mam pytanie? Ekipa instaluje Mi płyty gipsowo-kartonowe na poddaszu. Dodam że tylko stelaż i plyty bez żadnych udziwnień. Ocieplenie i folie robiła inna ekipa . Otóż płacę im 65zł/m2. To jeszcze mogę zboleć, ale oni twierdzą że za docieranie powierzchni płyt pod farbę muszę dopłacić. Czy oni nie robią Mnie w balona? Czy przy takiej robocie wykonawca nie powinien robić tego do końca? Czy za przykręcenie stelaża i montaż płyt to nie za drogo? Czy powinienem dopłacić za wygładzenie płyt pod farbę?


65ZŁ. to cena za poddasze na gotowo z pomalowaniem ,ociepleniem,ty płacisz podwójnie!!!
  • 8 lata temu...
Napisano

Sorry, że odgrzewam, czy płyty k-g to nie jest przypadkiem materiał zbyt łatwopalny jak na poddasze? Pytam, bo też planujemy wykończenie poddasza i zastanawiamy się nad bezpieczeństwem pod wzglęem przepisów ppoż.

  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Dnia 28.06.2017 o 14:14, Budujemy Dom - podstawa domu napisał:

Tego typu płyty są materiałem bezpiecznym, stosowanym powszechnie do tego typu wykończeń. Dostępne są też płyty o płyty o podwyższonej odporności na ogień.

 

 Jakie konkretnie płyty? Zasada jest taka, że im cięższa tym lepsza izolacja akustyczna. Robiliśmy na płycie Nida Ogień. Mają zwiększoną odporność na uderzenia. A nawet gdyby coś działo, to przecież można to załatać. Specyfikację tych płyt masz tutaj dobrze opisaną: http://www.siniat.pl/pl-pl/centrum-wiedzy/buduj-z-nami/material-budowlany-do-zabudowy-poddaszy-plyta-gk-nida-ogien

Napisano
Dnia 28.06.2017 o 13:34, troczen napisał:

Sorry, że odgrzewam, czy płyty k-g to nie jest przypadkiem materiał zbyt łatwopalny jak na poddasze? Pytam, bo też planujemy wykończenie poddasza i zastanawiamy się nad bezpieczeństwem pod wzglęem przepisów ppoż.

Jeżeli nad płytami jest wełna szklana lub skalna, to płyt k-g o zwiększonej ognioodporności bym się nie bał mieć na poddaszu. Wełna na pewno się nie zapali i nie wydzieli trujących substancji.

Co innego, jeśli pod płytami byłaby piana PUR (a nawet piana PIR), celuloza lub inne materiały, które mogą się palić i wydzielać toksyczny dym (mimo zapewnień o "podwyższonej" lub "ulepszonej" odporności na ogień, po wczytaniu się w szczegółowe opisy norm - moim zdaniem jest się czego bać.

  • 4 lata temu...
Napisano

Witam wszystkich. Mój (chyba) problem wygląda następująco. Mam fachowca, który wykonuje mi zabudowę poddasza (wełna 30 cm, stelaż, płyta g/k, folia, spoinowanie łączeń) + ścianki działowe (stelaż, wełna aku, podwójne płytowanie) Pan 100 m poddasza i 35 m ścianek robi już trzeci miesiąc. Za ok. 3 tyg. powinien skończyć (czy wam też tyle schodzi??) ale zostało jeszcze drugie 100m poddasza i drugie 35m ścian do zrobienia. Jak wyliczyłem to będzie się z tym pier**lił do wiosny. Nie mam cały czas wglądu na to co robi bo z żoną pracujemy. Gdy uda mi się do niego zajrzeć to widzę, że coś tam dłubie ale to idzie jak krew z nosa. Wczoraj miałem dzień wolny to poszedłem do niego rano i po południu. Przez cały dzień zrobił tylko glify od okna w lukarnie. Mało tego przyjeżdża do pracy na 10,9 czasami na 8 a wyjeżdża o 15 lub 16. Wiem to od sąsiada. Czasami był do 18. Wtedy już w domu byłem stąd wiem. A teraz najlepsze. Umawialiśmy cenę za metr. Kończy tą jedną część więc zapytałem ile zarobił. Cenę powiedział dużo za dużą bo tam tylu metrów nie ma, ale pan powiedział, że z czymś mu zeszło kilka dni więc on tego nie liczy na metry tylko na dniówki! Więc wyszło na to, że jak coś mu idzie szybko to liczy na metry, a jak z czymś mu schodzi długo to liczy na dniówki. Czy to jest normalne? W taki sposób to można i rok u kogoś siedzieć i doić. Jego argumentacja była powalająca: że on musi sobie to wnieść, że do szczytu dachu jest wysoko i on musi sobie to podnieść. Umawiałem się z nim na konkretną cenę za metr a ten sobie dolicza jeszcze takie rzeczy. Śmiech przez łzy. Doradźcie co robić.

Napisano
14 minut temu, podczytywacz napisał:

Jak wyglądała ta umowa? zapewne była "na gębę"... czy może jest na piśmie...

Jest umowa na piśmie. Dlatego mnie dziwi, że liczy sobie jakieś dniówki. W umowie jest mowa o metrach. Trafiłem na cwaniaka i tyle. 

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Krótki unboxing pilarki tarczowej Dewalta DCS579N Akcja serwisowa zepsutej piły szablastej DCS382N zakończona sukcesem!    
    • Witam. Mam problem z wodą zalewającą mi garaz. Garaz to duzy budynek o dlugosci ściany 50m. Większość sciany stanowia bramy wjazdowe. Wjazd jest podlany progiem aby woda sie nie wlewala. Problem w tym, ze ostatnia brama jest w dolku i woda z polowy podworka i reszty dachu garazu plynie wlasnie tam i przelewa sie przez próg i zalewa garaz. Jedyna możliwość jaka ja widze to przekopac przy samej ścianie i tych bramach wjazdowych dziure i polozyc jakis drenaż aby woda spod tej ostatniej bramy odplywala w drugi rog podworka gdzie jest dolek i studzienka. Nie bylo by problemu gdyby do tego garazu wjezdzaly tylko samochody. To zwykla plastikowa drena by moga byc. Problem w tym, ze mozna to zakopac na max 20cm i do tego garazu wjezdzaja maszyny przekraczajace 20t wagi... Z czego zrobic ten odplyw aby to wytrzynalo? Myslalem nad metalowa rura. Tylko, ze to bedzie rdzewiec i predzej czy pozniej przerdzewieje. Myslalem tez nad metalowym profilem 100x100x3 ale to ta sama sytuacja z rdza. Jest cos innego co tam wytrzyma
    • Woski dekoracyjne transparentne OSMO to niezwykle wszechstronny produkt, który łączy estetykę naturalnego wykończenia drewna z praktycznym zastosowaniem w aranżacjach wnętrz. Choć najczęściej stosowane są jako warstwa wykończeniowa, z powodzeniem mogą pełnić także rolę barwnika – działając podobnie jak bejca. Dzięki temu otwierają się szerokie możliwości ich wykorzystania w zależności od potrzeb oraz rodzaju powierzchni drewnianej. Idealne do Zastosowań Wewnętrznych Transparentne woski dekoracyjne OSMO doskonale sprawdzają się jako ostateczna warstwa ochronna dla drewna wewnątrz budynków. Można je stosować na ścianach, sufitach, meblach, a nawet dekoracyjnych panelach drewnianych. Ich półtransparentna formuła pozwala zachować naturalny rysunek słojów drewna, nadając mu jednocześnie subtelny kolor i jedwabisty połysk. To idealne rozwiązanie dla osób ceniących naturalne wykończenie z nutą indywidualnego charakteru. Wosk Dekoracyjny jako Bejca – Kolor i Styl Co ciekawe, woski OSMO mogą być również stosowane jako kolorowa baza, podobnie jak bejca. Wystarczy nałożyć cienką warstwę wosku dekoracyjnego, aby nadać drewnu pożądany odcień – od ciepłego dębu, przez elegancki orzech, aż po nowoczesne szarości. Dzięki transparentnej formule, drewno zyskuje głębię koloru bez utraty swojej naturalnej struktury. Po zabarwieniu powierzchni warto zastosować dodatkową warstwę zabezpieczającą – szczególnie tam, gdzie drewno narażone jest na intensywne użytkowanie. Ochrona i Trwałość – Wosk Twardy Olejny na Podłogi i Fronty Kuchenne W miejscach szczególnie wymagających – takich jak podłogi, schody, czy fronty kuchenne – samo zabarwienie woskiem dekoracyjnym nie wystarczy. W takich przypadkach najlepszym rozwiązaniem jest nałożenie na zabarwioną powierzchnię warstwy wosku twardego olejnego OSMO. Produkt ten tworzy wyjątkowo trwałą powłokę odporną na ścieranie, działanie wody oraz zabrudzenia. Jest łatwy w pielęgnacji i w razie potrzeby można go miejscowo naprawiać bez konieczności szlifowania całej powierzchni. Podsumowanie Transparentne woski dekoracyjne OSMO to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą podkreślić naturalne piękno drewna, nadać mu delikatny kolor, a jednocześnie zabezpieczyć je przed codziennym użytkowaniem. Stosowane jako warstwa ostateczna – sprawdzą się świetnie w mniej eksploatowanych miejscach. W przypadku intensywnych powierzchni, takich jak podłogi czy kuchenne fronty, najlepiej połączyć je z woskiem twardym olejnym, uzyskując zarówno estetyczny, jak i trwały efekt.
    • No a komu płacą kasę? Przecież ktoś to musi pompować.  A jest kanalizacja?
    • woda w nim jest bo niektórzy sasiedzi sie pod ten wodociag podpieli jeszcze kiedy ta firma istniala a było to za PRL-u Woda  najbardziej dobra tylko rury sa metalowe.Wodociag na mapce jest a gmina napisala mi ze go nie ma 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...