Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
  Cytat

Tu pozwolisz, że każdy z czytających będzie mógł sobie wyrobić zdanie, choć widzę, że posty już zaczęły zmieniać swoją treść - vide post Gawła
Niczego innego się nie spodziewałem!

Rozwiń  

Kolega napisał o tobie:
Debil
to cała treść tego postu, nie podniecaj się tak

kaj obrazki som, hej!
Napisano
Irbisy ... to przykład modnego ostatnio poglądu, że w internecie da się wykreować każdą rzeczywistość. W konkretnym przypadku usiłują przekonać do czyjegoś profesjonalizmu. Założył sobie, że dużo tańszym jest dyskredytowanie oponentów chwytliwymi argumentami typu: anonimowość, cytowanie pseudo technicznych opracowań, kwerendy sieciowe ewentualnych wpadek itd, itp.
Całe szczęście, że rezultaty takich manipulacji mają krótkie nogi - zresztą chyba przekonuje się o tym icon_smile.gif.
Napisano
  Cytat

Kolega napisał o tobie:
Debil
to cała treść tego postu, nie podniecaj się tak
kaj obrazki som, hej!

Rozwiń  

Brakowało mi jakoś tej usuniętej treści, bo pokazuje poziom adwersarzy.

Co do "obrazków", to ja bardzo chętnie, bo pozycja zawiera naprawdę sporo szczegółowych rozwiązań, nie spotykanych w dzisiejszych konstrukcjach drewnianych z powodu uproszczeń, a znam takich którzy bez ogródek nazywają je prymitywizacją...

Niestety z uwagi na prawa autorskie nie mogę ich opublikować na forum - dokładnie zapis brzmi:
"Kopiowanie lub reprodukcja jakiegokolwiek fragmentu tej książki wymaga pisemnej zgody wydawcy"
W zasadzie to wystarczy abyś taką zgodę uzyskał i tego samego dnia udostępnię rysunki z opisami.
W przeciwnym wypadku pozostaje zakup pozycji.
Napisano
  Cytat

Brakowało mi jakoś tej usuniętej treści, bo pokazuje poziom adwersarzy.

Co do "obrazków", to ja bardzo chętnie, bo pozycja zawiera naprawdę sporo szczegółowych rozwiązań, nie spotykanych w dzisiejszych konstrukcjach drewnianych z powodu uproszczeń, a znam takich którzy bez ogródek nazywają je prymitywizacją...

Niestety z uwagi na prawa autorskie nie mogę ich opublikować na forum - dokładnie zapis brzmi:
"Kopiowanie lub reprodukcja jakiegokolwiek fragmentu tej książki wymaga pisemnej zgody wydawcy"
W zasadzie to wystarczy abyś taką zgodę uzyskał i tego samego dnia udostępnię rysunki z opisami.
W przeciwnym wypadku pozostaje zakup pozycji.

Rozwiń  

he he
o poziomie to twoim świadczy, kiedy wystarczy cię jednym, choć dosadnym słowem określić,
a co do obrazków, to w zasadzie, o wielki, ty swe dupsko nimi zasłaniasz nie ja, więc sam se pozałatwiaj właściwe zgody od maga z psorem
no i może jeszcze se erratę poczytaj, to i zgoda nie będzie potrzebna 1:0
Napisano
  Cytat

Niestety z uwagi na prawa autorskie nie mogę ich opublikować na forum - dokładnie zapis brzmi:
"Kopiowanie lub reprodukcja jakiegokolwiek fragmentu tej książki wymaga pisemnej zgody wydawcy"
W zasadzie to wystarczy abyś taką zgodę uzyskał i tego samego dnia udostępnię rysunki z opisami.
W przeciwnym wypadku pozostaje zakup pozycji.

Rozwiń  


Tak się zastanawiam i zastanawiam i zastanawiam ............... eureka:

  Cytat

Przypisy
1 Podręczniki: .................................
F. Kopkowicz, Ciesielstwo polskie, Warszawa 1958;

Rozwiń  


to dotyczy rysunków podanych w linkach
Napisano
  Cytat

Irbisy ... to przykład modnego ostatnio poglądu, że w internecie da się wykreować każdą rzeczywistość. W konkretnym przypadku usiłują przekonać do czyjegoś profesjonalizmu. Założył sobie, że dużo tańszym jest dyskredytowanie oponentów chwytliwymi argumentami typu: anonimowość, cytowanie pseudo technicznych opracowań, kwerendy sieciowe ewentualnych wpadek itd

Rozwiń  

Adasiu_50 próbujesz się dołączyć do "stada" w odwecie za to, że ośmieszyłeś się sam próbując udawać specjalistę od konstrukcji drewnianych i doradzając wkręcanie wkrętów ciesielskich w suche, twarde drewno bez nawiercania. Nie miej pretensji, że pohamowałem cię w zapędach kreowania siebie na guru w tym zakresie i siania bzdur na forum - każdy, pod podanym linkiem, może stwierdzić sam, że zrobiłem to wyjątkowo delikatnie. Przykro, że zamiast czegoś się nauczyć podważasz wartość opracowania, które, między innymi, takie szczegółowe informacje zawiera. Nie dziw się też, że reaguję alergicznie na kolejne próby. O ile doceniam twoją wiedzę w innym zakresie, o tyle wykonanie konstrukcji drewnianych to nie jest twoja mocna strona.
Napisano
i tak wali się w gruzy mit następnego megalomana, który jawił się panem tego świata (drewnianego), kaganek jego marnej "oświaty" został zduszony wujkiem guglem, legł w gruzach (czy istnieje gruz drewniany unsure.gif )


Riccardo, nie zmuszaj mnie do napisania 3:0, to już by było kopanie leżącego :tease2:

  Cytat

No ale czy wypada aż tak "atakować" architekta ?

Rozwiń  

Napisano
  Cytat

Ciekawe czy specjalista, doradzający mu taki image, to przewidział.

Rozwiń  

z pewnością Tymochowicz to to nie był

  Cytat

Gdyby był piekarzem to nie mielibyście aż takiej przyjemności prawda ?

Rozwiń  

no nie może być, wypraszam sobie, to ja tu piekę buły
a piekarz potrafiłby się przyznać do błędu pisząc o konstrukcji drewnianej, w końcu to nie jego dziedzina, może strzelić gafę, to nie ujma na honorze
Napisano
czyli kolega jest pierdołą, największą pierdołą w świecie, nawet w konkursie na największego pierdołę zajął drugie miejsce :bezradny:

  Cytat

Jednak najlepszy w autokreacji jest Brzęczyszczykiewicz.

Rozwiń  



w dziedzinie autokreacji of kors icon_mrgreen.gif
Napisano
twierdzisz, że wszystkie posty IS pójdą se w pi...u?
nawet logiczne icon_biggrin.gif

  Cytat

Cosik mi się wydaje, że zaraz zostaną usunięte te wypowiedzi "obniżające poziom tego Forum" - komunikator aż jęczy, i nie do wos, tylko na wos. icon_cool.gif

Rozwiń  

Napisano
  Cytat

Tak się zastanawiam i zastanawiam i zastanawiam ............... eureka:

Rozwiń  

Zauważyłem to samo już dawno... ale co z tego wynika?

  Cytat

to dotyczy rysunków podanych w linkach

Rozwiń  

Barbossa i Bajbaga (wraz ze świtą bezkrytycznych klakierów) nie idźcie tą drogą

bo zacznę wierzyć, że posiadam jakieś nadprzyrodzone zdolności przewidywania,
bądź po prostu znajomość sposobu postępowania forumowych kreatur:

  Cytat

W takim razie pokłam jeszcze trochę (zauważ, że twierdzę iż kłamiesz!), zaprzecz, że "Ciesielstwo Polskie" w ogóle się ukazało, a jeśli nawet to autorem nie był mgr inż. Franciszek Kopkowicz przy współudziale i pod redakcją prof. dr inż. Gerarda Ciołka. Możesz ewentualnie dodać, że nawet gdyby się okazało, że taka pozycja została wydana, to Ty wiesz na pewno, że nie posiada w ogóle str. 242 z rys 9-18 schemat dachu o ustroju płatwiowo-kleszczowym z dwiema ścianami stolcowymi, w którym kleszcze umieszczone są na płatwi, a już absolutnie str. 243 rys 9-19, przedstawiającej rozwiązania ale z trzema ścianami stolcowymi i kleszczami na płatwi.

Rozwiń  


Moi drodzy - pojedynek pokolenie Google kontra Irbis uważam za zakończony przez dyskwalifikację tych pierwszych!
Nie będę ukrywał, że taki rozwój sytuacji przewidziałem co widać powyżej. Dziwię się jedynie, że tyle osób przyłączyło się do głośno krzyczących błaznów, co by sugerowało iż krytycyzm w stosunku do członków stada nie obowiązuje. Zważcie jednak jak to świadczy o "stadzie". Zaprzeczyliście wspólnie obiektywnym faktom, dając się ponieść źle pojętej solidarności, w zasadzie nie wnikając w istotę sporu.
Napisano
Czy zawsze i tylko kleszcze muszą być umieszczone na płatwi?

Czy są inne rozwiązania (stosowane teraz i dawniej) w tym zakresie ?

Bo w tych 2 pytaniach zawiera się meritum sprawy i akurat tego i tylko tego dotyczą podane linki.

Skoro podajesz się za architekta, to odpowiedź nie powinna być trudna.


Ps. Sprawdź erratę posiadanego wydania.
Napisano
O to dobra odpowiedź - tych długich to nikt nie czyta !!!
Nie wdawaj się w merytoryczne wymiany - uderz osobiście, najlepiej, że oni bija Murzynów.
- "Kodeks Marketingu Internetowego"
Napisano
  Cytat

Czy zawsze i tylko kleszcze muszą być umieszczone na płatwi?
Czy są inne rozwiązania (stosowane teraz i dawniej) w tym zakresie ?
Bo w tych 2 pytaniach zawiera się meritum sprawy i akurat tego i tylko tego dotyczą podane linki.
Ps. Sprawdź erratę posiadanego wydania.

Rozwiń  

Możesz mi powiedzieć, gdzie twierdziłem że tylko kleszcze mogą leżeć na płatwi?
Drugie pytanie - gdzie twierdziłem, że nie istnieje inne rozwiązanie - zarówno w kwestii jętek jak i kleszczy?
Rozwaliłeś dyskusję pomówieniami nie wiedząc o czym rozmawiamy? I dalej zdajesz się nie rozumieć!!!

Miałem już wcześniej ogarnąć tę dyskusję, ale tyle było głosów i tak zaangażowanych...

Po pierwsze:
Twierdzę, że to gdzie umieszczony jest element (jętka czy kleszce - na płatwi czy pod płatwią) nie ma większego znaczenia dla nazwania elementu! Inaczej mówiąc błędem jest twierdzenie, że jeśli element leży na płatwi to są to jętki, a pod płatwią kleszcze. Taki pogląd prezentował Barbossa od dłuższego czasu na tym forum, także w innych wątkach (poczytaj ze zrozumieniem dyskusję!). Mogę podać cytaty z odpowiednich wcześniejszych moich postów... jeśli to za trudne.

Oczywiste dla każdego, kto cokolwiek miał wspólnego z konstrukcjami dachowymi z drewna, że jętki też bywają umieszczane na płatwi, ale aby odróżnić jętkę od kleszczy wystarczy zobaczyć czy element jest mocowany do każdej pary naprzeciwległych krokwii (jętka!) czy też jest to element występujący w wiązarach pełnych (kleszcze, jak by ich nie umieścić i w jakiej ilości).

Pisałem o tym od samego początku, ale aby to zrozumieć trzeba czegoś więcej niż poczytać w Google'ach.

Możesz zamieścić tekst erraty który Cię tak absorbuje, bo w moim nie widzę nic co miałoby jakikolwiek związek z dyskusją.
Napisano
  Cytat

Posty Irbisa przypominają mi pewnego starego Żyda, który na każde pytanie zawsze odpowiadał pytaniem i w życiu nie splamił się odpowiedzią wprost.

Rozwiń  

To jak rasowy polityk, nigdy od takiego nie usłyszysz jasnej i przejrzystej odpowiedzi icon_biggrin.gif
Napisano (edytowany)
  Cytat

Zauważyłem to samo już dawno... ale co z tego wynika?


Barbossa i Bajbaga (wraz ze świtą bezkrytycznych klakierów) nie idźcie tą drogą

bo zacznę wierzyć, że posiadam jakieś nadprzyrodzone zdolności przewidywania,
bądź po prostu znajomość sposobu postępowania forumowych kreatur:



Moi drodzy - pojedynek pokolenie Google kontra Irbis uważam za zakończony przez dyskwalifikację tych pierwszych!
Nie będę ukrywał, że taki rozwój sytuacji przewidziałem co widać powyżej. Dziwię się jedynie, że tyle osób przyłączyło się do głośno krzyczących błaznów, co by sugerowało iż krytycyzm w stosunku do członków stada nie obowiązuje. Zważcie jednak jak to świadczy o "stadzie". Zaprzeczyliście wspólnie obiektywnym faktom, dając się ponieść źle pojętej solidarności, w zasadzie nie wnikając w istotę sporu.

Rozwiń  

3-cia górolsko prowda, czyli goowno prawda
nie masz żadnych nadprzyrodzonych, chyba, że rogi na łbie i futro na truchle, to byłoby pewne
nic nie przewidziałeś, bronisz się przed samoupodleniem, nic więcej
2:0 wystarczy, wszystko co więcej napiszesz prowadzi li tylko do dyskwalifikacji vel dalszych czerwonych kartek, bo jak widać srasz na przepisy i nie schodzisz z boiska pomimo wcześniejszych czerwonych, ot cały ty
i nie dziw się, tylko zacznij kwiczeć, skoro nie tylko ja widzę/piszę że jesteś PAJACEM, niech to w końcu dotrze do ciebie niedojdo konstrukcyjna
tu się zbłaźniłeś, idź megalomanie czarować gdzie indziej, tu są zbyt inteligentni ludzie, aby łykać twe bzdety Edytowano przez Barbossa (zobacz historię edycji)
Napisano
  Cytat

Kleszcze w konstrukcjach więźb dachowych występują pod płatwią i nad płatwią .

Rozwiń  

A jak ja chciałem aby cieśla mi dał kleszcze nad płatwią to powiedział ,że nie da rady bo tak tak nie może być.
A cieśla ten to jak to mówią z dziada pradziada, jego dziadek był cieśla, jego ojciec i on a teraz wyszkolił i syna z reszta i jego brat tez para się ciesielstwem, a oprócz tego wszystkich okolicznych cieśli tez szkolił, więc chyba wie co mówi.
Napisano
  Cytat

przykład? czy to takie trudne?!!!!

Rozwiń  

Najprostszy nie do podważenia masz i pod i nad kleszcze .


  Cytat

A jak ja chciałem aby cieśla mi dał kleszcze nad płatwią to powiedział ,że nie da rady bo tak tak nie może być.
A cieśla ten to jak to mówią z dziada pradziada, jego dziadek był cieśla, jego ojciec i on a teraz wyszkolił i syna z reszta i jego brat tez para się ciesielstwem, a oprócz tego wszystkich okolicznych cieśli tez szkolił, więc chyba wie co mówi.

Rozwiń  

Chyba dłubał w nosie jak to mówił. icon_lol.gif
Napisano
  Cytat

Najprostszy nie do podważenia masz i pod i nad kleszcze .



Chyba dłubał w nosie jak to mówił. icon_lol.gif

Rozwiń  

Nie dłubał bo jest dobrze wychowany i w towarzystwie tego nie robi icon_biggrin.gif
Tu co pokazałeś to są kleszcze ale nie "pełne" ja mam na myśli kleszcze które łączą oby dwie strony w całości, takie jak na tym rysunku wyżej.
A tak swoja droga to dyskusja zrobiła się

icon_lol.gif
Napisano (edytowany)
  Cytat

Nie dłubał bo jest dobrze wychowany i w towarzystwie tego nie robi icon_biggrin.gif
Tu co pokazałeś to są kleszcze ale nie "pełne" ja mam na myśli kleszcze które łączą oby dwie strony w całości, takie jak na tym rysunku wyżej.
A tak swoja droga to dyskusja zrobiła się

icon_lol.gif

Rozwiń  

Jesteś jak stara panna ,najpierw przyprowadź kogokolwiek to mu się oddam, a potem nie taki może inny .icon_lol.gif


Gdyby nie ten slup na środku to byłyby jętki . Edytowano przez animus (zobacz historię edycji)
Napisano
  Cytat

Jesteś jak stara panna ,najpierw przyprowadź kogokolwiek to mu się oddam, a potem nie taki może inny .icon_lol.gif

Rozwiń  

Ależ przecież ja nie chciałem abyś kogoś przyprowadzał icon_biggrin.gif
To Arturo się domagał icon_razz.gif
Napisano
  Cytat

2:0 wystarczy, wszystko co więcej napiszesz prowadzi li tylko do dyskwalifikacji vel dalszych czerwonych kartek, bo jak widać srasz na przepisy i nie schodzisz z boiska pomimo wcześniejszych czerwonych, ot cały ty
i nie dziw się, tylko zacznij kwiczeć, skoro nie tylko ja widzę/piszę że jesteś PAJACEM, niech to w końcu dotrze do ciebie niedojdo konstrukcyjna, tu się zbłaźniłeś, idź megalomanie czarować gdzie indziej, tu są zbyt inteligentni ludzie, aby łykać twe bzdety

Rozwiń  

Stary sposób Barbossy - kiedy zaczyna jawnie wychodzić na durnia puszcza kilka ewidentnych słów niecenzuralnych i admin robi czystkę w wątku, retuszując tym samym jego wizerunek. I tak do następnego razu...

A w kwestii spornej: link do terminologii autorstwa tego samego, co materiały na stronach do których Bajbaga przesłał uprzednio linki: Terminologia Ciesielska

Dla leniwych cytat z objaśnieniem interesujących pojęć i moim podkreśleniem tego co w nim najbardziej istotne dla naszej dyskusji:

Jętka
Poziomy element łączący parę krokwi i stanowiący usztywnienie poprzeczne wiązara jętkowego. Przenosi siły poziome z jednej krokwi na drugą przy parciu wiatru, zabezpieczając je przed ugięciem lub rozsunięciem. Jest elementem ściskanym. Jętki występują w każdym wiązarze (pełnym i niepełnym).

Kleszcze
Poziomy element konstrukcyjny występujący zwykle w formie zdwojonej w więźbach płatwiowych oraz jako dodatkowe (wtórne) wzmocnienie innych typów konstrukcji więźb. Obejmują krokwie i słupy (stolce), usztywniając więźbę w płaszczyźnie poprzecznej. Są elementami rozciąganymi. Połączone są ze słupami, płatwiami oraz krokwiami (występującymi wyłącznie w wiązarach pełnych - dop. mój) za pomocą złącz ciesielskich, dodatkowo wzmacnianych często połączeniami śrubowymi.
Napisano
dobra dobra 2:0 minimum i wyżej doopy nie podskoczysz

dobrze wiesz o co kaman, ale kota ogonem próbujesz odwrócić
giń specjalisto giń

a w linku kleszcze dołem, dołem fachowcu
Napisano
  Cytat

dobra dobra 2:0 minimum i wyżej doopy nie podskoczysz

dobrze wiesz o co kaman, ale kota ogonem próbujesz odwrócić
giń specjalisto giń

Rozwiń  

Artur to jest syndrom TB o małym penisie nie wspomnę :hahaha2:

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Hoe Toegankelijke AI Leren, Onderzoek en Doceren Transformeert In het snel veranderende landschap van onderwijs en academisch onderzoek staan studenten, docenten en onderzoekers voor diverse uitdagingen. Denk aan de enorme hoeveelheid informatie die verwerkt moet worden, de noodzaak om complexe concepten snel te doorgronden, of de tijdrovende taak van het schrijven en redigeren van academische teksten. Vaak ontbreekt het aan persoonlijke begeleiding op maat of de middelen voor gespecialiseerde software. Dit is waar de mogelijkheid om ChatGPT Gratis te gebruiken een revolutionaire kans biedt. Het democratiseert de toegang tot krachtige kunstmatige intelligentie (AI) die u kan helpen bij het leren, onderzoeken en doceren, zonder hoge financiële drempels. ChatGPT Gratis transformeert de manier waarop kennis wordt verworven, verwerkt en overgedragen. Het stelt u in staat om snel informatie samen te vatten, complexe onderwerpen uit te leggen in begrijpelijke taal, ideeën te genereren voor onderzoek of zelfs concepten voor lesmateriaal te creëren. Het is niet alleen een hulpmiddel voor kostenbesparing, maar een strategische partner die helpt bij het versnellen van leerprocessen, het verdiepen van onderzoek en het efficiënter maken van educatieve praktijken. Dit alles draagt bij aan een rijkere en productievere academische en educatieve ervaring voor iedereen. De Essentiële Voordelen van ChatGPT Gratis voor Educatie en Academie Het slim benutten van de gratis AI-opties levert directe en tastbare voordelen op die de academische en educatieve processen aanzienlijk verbeteren: 1. Verhoogde Begrip en Personalisatie van Leermateriaal Studenten hebben vaak moeite met complexe onderwerpen of het samenvatten van grote hoeveelheden tekst. Met ChatGPT Gratis kunt u: Complexe Concepten Vereenvoudigen: Voer complexe academische teksten, theorieën of definities in en vraag de AI om deze in eenvoudigere taal uit te leggen, met voorbeelden of analogieën. Samenvatten van Bronnen: Laat de AI lange artikelen, onderzoeksrapporten of boekenhoofdstukken samenvatten tot de kernpunten, wat essentieel is voor literatuurstudie. Aanpassen aan Leerstijl: Vraag de AI om uitleg in verschillende stijlen (bijv. als een leraar, een vriend, of in de vorm van een verhaal) om het begrip te vergroten. Dit bevordert een dieper begrip en maakt leren toegankelijker en efficiënter, wat cruciaal is voor academisch succes. 2. Ondersteuning bij Onderzoek en Analyse Voor onderzoekers is het verwerken van informatie en het formuleren van hypothesen tijdrovend. AI kan hierin een waardevolle partner zijn: Brainstormen over Onderwerpkeuzes: Genereer ideeën voor onderzoeksvragen, scriptieonderwerpen of potentiële onderzoeksmethoden binnen een bepaald vakgebied. Literatuuroverzicht: Krijg hulp bij het identificeren van belangrijke concepten of auteurs binnen een literatuuroverzicht (door relevante teksten in te voeren en te laten analyseren). Hypothese Formulering: Stel duidelijke en testbare hypotheses op voor experimenten of analyses. Dit versnelt de onderzoeksprocessen, waardoor onderzoekers zich meer kunnen richten op analyse en interpretatie. 3. Hulp bij Academisch Schrijven en Redigeren Het schrijven van essays, scripties en publicaties vereist precisie en helderheid. Hoewel AI geen vervanging is voor origineel denkwerk, kan het wel fungeren als schrijfassistent: Structuuradvies: Krijg suggesties voor de structuur van een academisch essay, inclusief inleiding, hoofdtekst en conclusie. Zinsbouw en Stijl: Optimaliseer zinsconstructies, verbeter de woordkeuze en zorg voor een consistente academische toon. Referentieformattering (basis): Vraag naar de basisopzet van referenties in verschillende stijlen (bijv. APA, MLA), hoewel altijd handmatige controle nodig is. Dit helpt studenten en onderzoekers om hun academische schrijfvaardigheden te verbeteren en hun boodschap effectiever over te brengen. De mogelijkheid om te profiteren van ChatGPT Gratis stelt u in staat om zonder financiële druk de basisbeginselen van AI te begrijpen en te zien hoe deze technologie uw dagelijkse operaties kan verbeteren. 4. Innovatie in Lesmateriaal en Educatieve Hulpmiddelen Docenten kunnen AI gebruiken om hun lesmateriaal te verrijken en diverse leermiddelen te creëren: Lesplannen en Oefeningen: Genereer ideeën voor lesplannen, discussievragen of interactieve oefeningen die aansluiten bij de leerdoelen. Toetsvragen: Creëer concepten voor multiple-choice vragen, open vragen of casestudy's voor toetsen en examens. Uitlegvideo Scripts: Ontwikkel scripts voor korte uitlegvideo's over complexe onderwerpen, waardoor de stof toegankelijker wordt. Dit ondersteunt docenten bij het ontwikkelen van boeiend en effectief lesmateriaal dat tegemoetkomt aan verschillende leerstijlen. Praktische Toepassingen van ChatGPT Gratis in Educatieve Context De toepassingen van de gratis AI-functionaliteiten zijn breed en direct bruikbaar voor studenten, docenten en onderzoekers: Samenvatten van colleges: Voer je eigen notities in en vraag om een beknopte samenvatting van de kernpunten. Begrip van concepten: Vraag AI om een concept, zoals "kwantumfysica" of "economische recessie", op verschillende niveaus uit te leggen. Essaystructuur: Krijg een gedetailleerde outline voor een essay over een specifiek onderwerp. Grammatica en spellingcheck: Plak tekst in en vraag om correcties of suggesties voor verbetering. Brainstormen voor presentaties: Genereer ideeën voor de inhoud en structuur van een academische presentatie. Oefenvragen genereren: Vraag om een set oefenvragen over een specifiek hoofdstuk of onderwerp voor zelfstudie. Uitleg van grafieken/tabellen (basis): Beschrijf de data in een tabel en vraag AI om een interpretatie van de belangrijkste trends. De Toekomst van Leren: Slimmer, Toegankelijker en AI-Gedreven Het integreren van AI in academische en educatieve processen is geen vervanging van menselijke interactie, kritisch denken of de expertise van docenten en onderzoekers, maar een krachtige aanvulling. ChatGPT Gratis biedt een unieke kans om de voordelen van geavanceerde AI-modellen te ervaren in een leer- en onderzoekscontext, zonder de gebruikelijke drempels. Grijp deze kans om uw leerervaring te verdiepen, uw onderzoek te versnellen en uw onderwijs te verrijken. Begin vandaag nog met het verkennen van de onverwachte krachtbron die AI kan zijn voor uw academische en educatieve doeleinden, en ontdek hoe u met slimme inzet uw potentieel volledig kunt benutten. Tạo Tổng quan bằng âm thanh Contactgegevens & Locatie Bedrijf: ChatGPT ONL – ChatGPTOnl.com Telefoonnummer: +31 6 47348335 Website: https://chatgptonl.com/ E-mailadres: chatgptnl.com@gmail.com Adres: Wibautstraat 5, 1091 GH Amsterdam, Nederland
    • Cześć Kochani!!!!!!!!!!!!!!!   Z dziką przyjemnością Was zobaczę  Czy podany termin jest już ostateczny? Wtedy jesteśmy zapisani na wycieczkę    I stoimy w rozkroku  
    • Solona pewnie solą oceaniczną.
    • Dopisałam kilka minut temu w pierwszym wpisie, że zapraszamy ... oczywiście  
    • no a jak zapraszamy także tych, którzy do tej pory nie brali udziału z wrodzonej nieśmiałości  
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...