Skocz do zawartości

Drzwi Windoor - zła jakość i zła obsługa klienta


Recommended Posts

Napisano
O tym, że chciwość jest grzechem i że za grzechy należy płacić przekonałem się kupując drzwi firmy Windoor.

Kupiłem je bo nie oszukujmy się, są tanie. Szczególnie jeśli porównamy je do konkurencji. Słyszałem już wcześniej, że nie są one najlepszej jakości ale pomyślałem, że wiele przecież nie ryzykuję bo jeśli jakieś z tych drzwi okażą się złe to je po prostu wymienię. Niestety okazuje się, że jest to niemożliwe.

Drzwi zakupiłem bezpośrednio od producenta. W partii 8 drzwi okazało się że jedne z nich były niestety uszkodzone. Problem ten odkryłem już na drugi dzień po odebraniu tych drzwi. Po zwróceniu się z prośbą o ich wymianę pracownik firmy Windoor najpierw zaczął się za mną spierać ze on wcale nie wie czy te drzwi to były uszkodzone przez firmę Windoor czy też przeze mnie. Uszkodzenie polega na odprysku lakieru w okolicach zamkach. Później zorientował się że mierzyłem je już do futryny (wtedy to właśnie zauważyłem że są uszkodzone) no i radośnie stwierdził, że on mi tej reklamacji nie uzna bo te drzwi nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania. Jeśli noszą ślady użytkowania to oni mi tej reklamacji nie uwzględni.

Pracownik firmy Windoor okazał się jednak bardzo pomocny bo zaproponował mi że mogę sobie kupić za to nowe drzwi. Ale te stare to muszę sobie zabrać bo im się do śmietnika niestety nie zmieszczą. Przez chwilę myślałem że jestem w ukrytej kamerze ale to niestety było na prawdę.

Ale ponieważ mądry jest Polak po szkodzie to chciałem, żebyście uczyli się na moich błędach i unikali firmy Windoor. Bo nie dość, że mają kiepski towar to w tej firmie po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się.
Gość mhtyl
Napisano
Jak możesz to pokaż to uszkodzenie.Zrób jakąś fotkę chętnie pooglądam ja i inni.
Napisano
Cytat

Jak możesz to pokaż to uszkodzenie.Zrób jakąś fotkę chętnie pooglądam ja i inni.



Errata: Dwoje drzwi. Moja żona teraz odkryłą, że jeszcze jedne drzwi mają wady produkcyjne. Tych drugich już nie będę próbował wymieniać. Albo celowo upychają drugi gatunek pomiędzy pierwszym albo wcale nie kontrolują jakości zanim drzwi opuszczą fabrykę.

Zdjęcia wyślę jutro. Mam nadzieję że uda mi się je zrobić. Drzwi są białe więc się trudno fotografuje.
Napisano (edytowany)
Cytat

Errata: Dwoje drzwi. Moja żona teraz odkryłą, że jeszcze jedne drzwi mają wady produkcyjne. Tych drugich już nie będę próbował wymieniać. Albo celowo upychają drugi gatunek pomiędzy pierwszym albo wcale nie kontrolują jakości zanim drzwi opuszczą fabrykę.

Zdjęcia wyślę jutro. Mam nadzieję że uda mi się je zrobić. Drzwi są białe więc się trudno fotografuje.



Errata2: Troje (!) drzwi jest źle wyprodukowanych. Okazuje się, że jeszcze dwoje ma pofałdowaną powierzchnię. Ponieważ są jednolite białe to nie rzucało się to w oczy. Żona to właśnie odkryła odkurzając je. No i jest do tego jeszcze jedna plama na lakierze. Troje drzwi z wadami fabrycznymi na 8 to jeszcze gorzej niż się spodziewałem :-S Tym bardziej, że reklamacji nie uwzględnia się. Zdjęcia jutro. Edytowano przez Mściwój (zobacz historię edycji)
Napisano (edytowany)
Cytat

Jak możesz to pokaż to uszkodzenie.Zrób jakąś fotkę chętnie pooglądam ja i inni.



Pierwsze uszkodzenie którego mi Windoor nie uznał i nie chcieli tego przyjąć do reklamacji. W momencie kiedy je odkryłem klamka nie była jeszcze zamontowana.

DSC01446.jpg



Tutaj widać jest plamę na lakierze. Plama nie jest niestety do zamalowania bo wygląda jakby im w tym miejscu materiał nasiąknął jakimś płynem przez co zmienił nie tylko kolor ale i strukturę.

DSC01446.jpg



Tutaj jest widoczna pionowa fałda na drzwiach przy ich prawej krawędzi. Jest to wgłębienie które przebiega przez całą długość drzwi.

DSC01446.jpg



Mam jeszcze jedne drzwi z podobną fałdą ale w poprzek. Niestety nie jestem w stanie zrobić jej dobrego zdjęcia. Drzwi są jednolite białe i aparat nie łapie mi ostrości.

Jedyny wniosek jaki mi się nasuwa to jest po prostu ogromna niechlujność przy produkcji drzwi w firmie Windoor.

No to tyle. Jeśli chcecie więcej to zapraszam do salonów firmy Windoor. Na pewno Was nie zawiodą. Edytowano przez Mściwój (zobacz historię edycji)
Napisano
Jednym słowem ... zakupiłeś drzwi które powinny znaleźć się na śmietniku, a nie w sprzedaży.

Ja bym nie odpuściła firmie, bo nie płaciłeś chyba za towar wadliwy tylko pełnowartościowy
Napisano
Cytat

Jednym słowem ... zakupiłeś drzwi które powinny znaleźć się na śmietniku, a nie w sprzedaży.

Ja bym nie odpuściła firmie, bo nie płaciłeś chyba za towar wadliwy tylko pełnowartościowy



Nie chce mi się z nimi walczyć. Podejrzewam, że moje drzwi to jest statystycznie reprezentatywna próbka produktów tej firmy. Czyli po prostu produkują i sprzedają tandetę. Nie chcą wymieniać towaru na lepszy bo wtedy nie wyszli by na swoje. Zamiast się z nimi użerać stwierdziłem że opiszę swój przypadek na internecie. Z tego co widzę nie jestem pierwszym klientem którego Windoor potraktował w ten sposób.
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Witam. Klient zakupil 8szt drzwi, wszystko sie zgadza... Otrzymal fakturke, drzwi praktycznie od ręki... Towar odebral bez zadnych zastrzezeń... Po dwoch dniach przyjechal reklamowac drzwi z wyraznym uderzeniem4 na srodku drzwi ( ciezko nie zauwazyc, choc odbierajac nie mial zadnych zastrzezeń), drzwi Firma byla sklonna wymienic... Szkoda tylko ze klient nie poinfomowal ze drzwi sobie juz podcial jakies 4 cm... Wiec rodzi sie takie pytanie?? Kupuje drzwi, przygotowuje je do podciecia i nie widze tak widocznego wgniecenia??? Sami sobie Panstwo odpowiedzcie... Podcinam drzwi wieszam az tu nagle dostrzegam wade...Pretensje Klienta sa bezzasadne i oskarzanie o sprzedanie wadliwych drzwi conajmniej podejrzane jaki bezpodstawne (skrzydlo podciete nie podlega reklamacji, jest to punkt zawarty w karcie)... Klient moze miec swoje zdanie i jak najbardziej trzeba je szanować ale pretensje musza byc adekwatne do sytuacji.. Jezeli nie jestem zadowolony i mi sie nie podoba oddaje w stanie nienaruszonym i odzyskuje gotowke i tak klient powinnien zrobić... A jezeli uwaza ze sprzedajemy tandete zapraszam do sprwadzenia naszych komentarzy na allegro nick. windoor99... Wspolpracujemy z CASTORAMA, PRAKTIKEREM, BRICO DEPOT i kilkoma innymi sklepami sieciowymi... Nie sadze aby tylu odbiorców bylo zainteresowanymi jak to klient okresli "tandeta".... A klienta serdecznie pozdrawiamy i zyczymy wszystkiego dobrego
Napisano
Prawda, po "przycięciu" przez użytkownika, towar nie podlega żadnym przepisom o niezgodności towaru z umową, ani gwarancyjnych - pozostaje tylko dobra wola firmy.

Nie mniej jednak, jeśli pozostałe nie zostały "przycięte", należy je zgłosić jako niezgodne z umową i firma musi uwzględnić i załatwić reklamację.
Napisano
Witam. Tak zgadza sie wszystko.. Ale klient reklamowal tylko jedne drzwi te przyciete... A co wad innych tez bym sie zastanowił bo wątpie w nie... Odchodzac odgrażał sie juz że nas opisze, że zrobi nam odpowiednia reklame itd.. Przepraszam ale tak problemów sie nie rozwiązuje....
Napisano
Cytat

Pretensje Klienta sa bezzasadne skrzydlo podciete nie podlega reklamacji, jest to punkt zawarty w karcie


Zastanawia mnie tylko jedno jeżeli skrzydło podcięte nie podlega reklamacji to po co WINDOOR-owi drzwi uszkodzone a nie podcięte ,jeżeli są wadliwe to nadają się tylko na smietnik ,jeżeli jednak po reklamacji trafiają do wtórnego obrotu ,to czekają aż przyjedzie po nie Stevie Wonder.


Morał z tego taki kazde dzwi z pakietu "taniość" trzeba rozpakować i oglądać do bólu w oczach.

  • 3 tygodnie temu...
Napisano (edytowany)
Cytat

Witam. Tak zgadza sie wszystko.. Ale klient reklamowal tylko jedne drzwi te przyciete... A co wad innych tez bym sie zastanowił bo wątpie w nie... Odchodzac odgrażał sie juz że nas opisze, że zrobi nam odpowiednia reklame itd.. Przepraszam ale tak problemów sie nie rozwiązuje....



Te zdjęcia wykonałem je u siebie w domu. Ja mam prawdę i rację klienta, którem sprzedano kiepski towar i odmówiona reklamowania go. Internet jest jedyną efektywną formą walki z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy oferują towar kiepskiej jakości. Jeśli kogoś nie przekonałem. To nie ma sprawy. Idźcie do salonu sprzedaży firmy Windoor i przekonajcie się sami.

Zdjęcia które wykonałem to nie jest fotomontaż ale to zdjęcia Waszych drzwi które teraz "zdobią" mi mieszkanie. Patrząc się na nie codziennie przypominam sobie o tym jaki to głupi byłem chcąc wspierać lokalny przemysł.

Cytat

Zastanawia mnie tylko jedno jeżeli skrzydło podcięte nie podlega reklamacji to po co WINDOOR-owi drzwi uszkodzone a nie podcięte ,jeżeli są wadliwe to nadają się tylko na smietnik ,jeżeli jednak po reklamacji trafiają do wtórnego obrotu ,to czekają aż przyjedzie po nie Stevie Wonder.


Morał z tego taki kazde dzwi z pakietu "taniość" trzeba rozpakować i oglądać do bólu w oczach.



Dokładnie tak! Windoor zapewne będzie próbował "upchnąć" je znowu. Tak samo jak je wepchnęli mi. Z drugiej strony nie otrzymałem warunków gwarancji w momencie zakupu ani nie zostałem poinformowany o jakichkolwiek ograniczeniach w warunkach gwarancji.

Oczywiście możemy się długo sprzeczać z firmą Windoor i oni zapewne mogą wymyśleć 1000 powodów z jakich nie chcieli mi przyjąć reklamacji dlatego też nie chciało mi się dochodzić moich praw przed sądem konsumenckim.

Końcową ocenę pozostawiam innym forumowiczom - tzn. potencjalnym klientom. Jeśli uważacie, że Windoor ma rację sprzedając mi kiepski towar i nie przyjmując reklamacji. To zapraszam do salonów tej firmy. Jeśli jednak uważacie, że ta sprawa brzydko pachine. To trzymajcie się z daleka.

Pamiętajcie jednak, że firma Windoor nie tylko Wam odmówi przyjęcia reklamacji ale posądzi Was o to, że jesteście KŁAMCAMI jeśli się komukolwiek odważycie poskarżyć, zamiast w godności i odosobnienu żałować swojego zakupu.

ZGROZA! Edytowano przez Mściwój (zobacz historię edycji)
Napisano (edytowany)
Cytat

trudno się nie zgodzić, tym bardziej czytając posty "pokrzywdzonego"



Jak to mówią Rosjanie którzy znają angielski "Be my guest". Jeśli uważasz, że te zdjęcia które zrobiłem to jest fotomontaż na miarę "Gwiezdnych Wojen" a Windoor ma rację sprzedając kiepski towar i nie przyjmując reklamacji to kup sobie drzwi w firmie Windoor. Zapraszam. Proszę tylko później nie skarżyć się na forum bo wówczas be litości rzucę "A nie mówiłem!". Edytowano przez Mściwój (zobacz historię edycji)
Napisano
Wtrącę się trochę arbitrażowo odnośnie treści w wątku.
Wpis Barbossy dotyczył opinii jaką wyraził Bajbaga w swoim poście - przynajmniej ja, a myślę że nie tylko tak to odebrałem.
Napisano
Cytat

Z drugiej strony nie otrzymałem warunków gwarancji w momencie zakupu ani nie zostałem poinformowany o jakichkolwiek ograniczeniach w warunkach gwarancji.



A co to ma wspólnego ze sprawą - reklamacja dotyczy (powinna dotyczyć) niezgodności towaru z umową.


Napisano (edytowany)
Cytat

A co to ma wspólnego ze sprawą - reklamacja dotyczy (powinna dotyczyć) niezgodności towaru z umową.



No ma i to dużo. Kiedy w momencie zakupu przedsiębiorca daje się elegancką papierową podpisaną i podstempelkowaną gwarancję gdzie drobnym druczkiem są wymienione zasady jej świadczenia to pokazuje się, że przedsiębiorca do czegoś się zobowiązuje i poważnie podchodzi do interesu. Jeśli jednak czegoś takiego nie daje no to wówczas dochodzenie jakichkolwiek praw jest dużo utrudnione bo wiele zależy od widzimisię sprzedawcy/usługodawcy. Może on (tak jak w moim przypadku) na bieżąco wymyślać dlaczego nie będzie respektował gwarancji i nie ma tak na prawdę punktu zaczepienia, żeby go ciągać po sądach. Kupując odkurzacz, pralkę, kanapę czy też sedes otrzymywałem elegancki papier na którym są określone warunki gwarancji. A w Windoor nie.

To że Windoor "deafaultowo" nie daje czegoś takiego swoim klientom to jeszcze jeden dowód na to, że ma raczej nieczyste intencje. Tzn. chce jak najbardziej utrudnić klientom dochodzenie swoich spraw. Nie przedstawiając warunków gwarancji w momencie dostarczenia towary firma ta może po fakcie w dowolny sposób naginać warunki świadczenia gwarancji tak aby uniknąć odpowiedzialności. Edytowano przez Mściwój (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

A po kiego gwarancja - co ona daje?

Co Cię obchodzą warunki gwarancji, skoro towar nie jest zgodny z umową i to w chwili zakupu ?



Rozumiem. Zgadza się. Masz rację. Gwarancja rzeczywiście nie ma tutaj nic do rzeczy.

Towar był od nowości wadliwy. Niestety są to już w tym momencie dywagacje czysto teoretyczne. Nie podejrzewam aby mi to w czymkolwiek pomogło w zmuszeniu Windooru do wymiany drzwi na takie bez wad produkcyjnych.
Napisano
Założysz się ?

Złuż u sprzedawcy, na piśmie zawiadomienie o niezgodności towaru z umową, polegającej na : .....................

Ps. Reklamowałeś tylko jedne drzwi, te przycięte, tak wiec nie pisz w liczbie mnogiej.
Napisano (edytowany)
Cytat

Założysz się ?

Złuż u sprzedawcy, na piśmie zawiadomienie o niezgodności towaru z umową, polegającej na : .....................

Ps. Reklamowałeś tylko jedne drzwi, te przycięte, tak wiec nie pisz w liczbie mnogiej.



Tak. Reklamowałem tylko jedne. Ale do reklamacji nadaje się trzy. Reszty już nie reklamowałem bo po doświadczeniach z pierwszymi mi się już nie chciało. Nie rajcują mnie pyskówki ze sprzedawcami. Wyślę do nich pisemną skargę. Zobaczymy co powiedzą.

PS: Słowo "drzwi" nie występuje w liczbie pojedynczej :-P Edytowano przez Mściwój (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

"Ujadasz" tu, a nie tam - na jedno wychodzi.

I nie skargę - tylko niezgodność towaru z umową (na podstawie ustawy konsumenckiej).



Nie na jedno i to samo. Zasadniczo sprawę ujmując położyłem na nich lachę. W kontakcie "oko w oko" z personelem firmy zostałem osaczony przez ludzi którzy mi delikatnie mówiąc dawali do zrozumienia "Spadaj frajerze. Kasę zgarnęliśmy a teraz to twój problem." Sprzedawca nie był tutaj jedyną osobą która mnie zaatakowała. Jakakolwiek dalsza dyskusja z nimi wydawała i wydaje mi się bezcelowa. Według mnie dopóki sprawa pozostaje pomiędzy Windoorem i "frajerem" które teraz nie wiadomo o co się "pulta" klient nie ma z nimi szans. Jest to tzw. kupa złego na jednego.

Opisanie tego co robi Windoor na szerszym forum to był taki mój plan minimum. Sposób załatwienia tej sprawy przez Windoor jest według mnie skandaliczny i powinien zostać napiętnowany na szerszym forum.

Ale spróbuję złożyć skargę na piśmie. Zobaczymy czy to coś pomoże.
Napisano (edytowany)
Cytat

bajbag ma jak zwykle racje, niezgodność towaru z umowa i tyle. I nie odpuszczaj.



Dzięki. Zobaczymy. A teraz dla rozluźnienie atmosfery chciałem Wam pokazać medal "Dobra marka - Jakość, zaufanie, renoma" jaki sobie firma Windoor przyznała.

DSC01446.jpg


W kontekście moich doświadczeń z tą firmą ich loga "Dobra marka" i "Rzetelna Firma" wyglądają jak z filmu "Miś" wzięte. Edytowano przez Mściwój (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

Ale spróbuję złożyć skargę na piśmie. Zobaczymy czy to coś pomoże.


Czytaj ze zrozumieniem, bo nic nie ugrasz
Cytat

I nie skargę - tylko niezgodność towaru z umową (na podstawie ustawy konsumenckiej).

Napisano
Cytat

Czytaj ze zrozumieniem, bo nic nie ugrasz



Rozumiem. Nie skargę tylko niezgodność z umową konsumencką. Nie sądzę żebym coś z nimi ugrał ale zawsze ciekawe co oni mi oficjalnie odpowiedzą. Prześlę wam skan listu. Macie może wzór takiego pisma?
Napisano
hm, jeszcze raz przeczytałem pierwszy post i w sumie nie wiem o co ci chodzi. Uszkodziłeś drzwi i dziwisz się ze ktoś ci nie chce ich przyjąć do reklamacji?

Odnośnie reszty to oczywiście reklamuj, to całkiem normalne. Ale te dziwne teksty o firmie, jakby zrobili coś strasznego.
Jeszcze cię pozwą.
Napisano (edytowany)
Cytat


Dzienx!

Cytat

hm, jeszcze raz przeczytałem pierwszy post i w sumie nie wiem o co ci chodzi. Uszkodziłeś drzwi i dziwisz się ze ktoś ci nie chce ich przyjąć do reklamacji?

Odnośnie reszty to oczywiście reklamuj, to całkiem normalne. Ale te dziwne teksty o firmie, jakby zrobili coś strasznego.
Jeszcze cię pozwą.



Ręce i nogi się uginają........ Nie uszkodziłem tych drzwi. Tylko oni mi je sprzedali z wadami fabrycznymi. Mam ich trójke. Każde w inny sposób. Jeszcze raz. NIE SĄ TO USZKODZENIA ALE WADY FABRYCZNE. Wszystkie osoby, które uważają, że sprawę zmyśliłem zapraszam do salonów sprzedaży firma Windoor. Kupcie sobie to co tam mają to pogadamy. Obejrzyj sobie proszę zdjęcia na początku.

PS: Mam swojego prawnika ale gdybym jej kazał zajmować się sprawą na szkodę o wartości 300 PLN (wartość trójki drzwi) to przy jej stawce za godzinę by mnie zabiła śmiechem. Z tego żyją takie firmy jak Windoor. Edytowano przez Mściwój (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

PS: Mam swojego prawnika ale gdybym jej kazał zajmować się sprawą na szkodę o wartości 300 PLN (wartość trójki drzwi) to przy jej stawce za godzinę by mnie zabiła śmiechem. Z tego żyją takie firmy jak Windoor.


Masz swojego prawnika a o trzy stówy się targujesz icon_biggrin.gif
Napisano (edytowany)
Cytat

Jak je urżnąłeś to są to uszkodzenia i tez bym tego nie przyjął. Gdybyś nic z nimi nie robił w ogóle nie byłoby tematu.



No tak. Tyle tylko żeby drzwi zamontować trzeba je urżnąć/dopasować. Nie spodziewałem się szczerze mówiąc, że aż trójka z tych drzwi będzie miała wady. Gdybym widzial że jest to aż taki szmelc to bym nawet do Windoor nie zajrzał. Ostatnie 20 lat spędziłem poza Polską w innym systemie wartości gdzie przedsiębiorcy generalnie uważają, że "Klient ma zawsze rację" i jeśli zdaży im się sprzedać wadliwy towar to nie wnikają w szczegóły ale wymieniają go na nowy. Tak długo jak klienci tacy jak Ty będą uważać, że to nie klient a sprzedawca ma zawsze rację to będziecie w Polsce skazani na dziadowską obsługę.

Obawiam się, że gdyby drzwi nie były ucięte to by się okazało że są rozpakowane, czy cokolwiek innego.

W tym samym tygodniu miałem problemy z meblami z IKEI. Tak samo jak w Windoor po zmontowaniu szafki okazało się, że jeden z elementów był uszkodzony. Nikt nie wnikał w szczegóły. Uszkodzony element poszedł do kosza ja otrzymałem nowy.
Gdyby IKEA podążała logiką Windoor to by mi wymieniła szafkę na nową tylko wtedy gyby wadliwa nie nosiła śladów użytkowania a tą wadliwą wstawiła spowrotem do sklepu czekając na jelenia. Ale IKEA jest dużą firmą i wie że jeśli chce się mieć wiernych klientów to takich rzeczy się nie robi. Tego bym oczekiwał i od innych firm. Ale obserwując Ciebie i Windoor to zarówno klienci jak i sprzedawcy w Polsce muszą jeszcze dojrzeć do tego poziomu usług.

Windoor to jest cały czas drapieżny kapitalizm i krótkoterminowe myślenie. Liczy się tu i teraz. Nie myślimy o tym co będzie jutro czy też za pół roku. Edytowano przez Mściwój (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

Bo się wk.....łem.


No i miałeś prawo,szczególnie po tym jak ten producent drzwi się reklamuje.
Widzisz bo niektóre firmy przedkładają dobry wizerunek nad korzyści finansowe i dbają o dobre imię firmy.
I takie firmy które się nie użerają z klientem o parę groszy nie zbankrutują.
Napisano
Żadna firma, produkująca gotowce, nie uwzględni żadnej reklamacji wynikającej z uszkodzeń mechanicznych - zwłaszcza jeśli nie "dawała" własnego transportu, a towar podlegał oględzinom klienta przed wydaniem.

Firmy meblarskie, zwłaszcza sieciowe, produkujące meble do montażu, sprzedawane w opakowaniu, uwzględniają (w cenie zakupu) możliwość wystąpienia "niedoróbek" - bo nie może być zastosowana zasada " widziały gały co brały".

Tak na logikę - trudno jest pojąć, jak można nie zauważyć dość dużego i widocznego uszkodzenia, przed przystąpieniem do przycięcia drzwi. Samo przycięcie tych drzwi daje producentowi możliwość "obrony".

W pozostałych, tych nie reklamowanych, trudno jest mówić o uszkodzeniach mechanicznych - tak przynajmniej wynika z fotek.

Jeszcze raz - należy zgłosić niezgodność towaru z umową. Dodam tylko, że całkowity koszt postępowania, w tym transport, obciąża sprzedawcę.
Napisano
Cytat

Żadna firma, produkująca gotowce, nie uwzględni żadnej reklamacji wynikającej z uszkodzeń mechanicznych - zwłaszcza jeśli nie "dawała" własnego transportu, a towar podlegał oględzinom klienta przed wydaniem.

Firmy meblarskie, zwłaszcza sieciowe, produkujące meble do montażu, sprzedawane w opakowaniu, uwzględniają (w cenie zakupu) możliwość wystąpienia "niedoróbek" - bo nie może być zastosowana zasada " widziały gały co brały".

Tak na logikę - trudno jest pojąć, jak można nie zauważyć dość dużego i widocznego uszkodzenia, przed przystąpieniem do przycięcia drzwi. Samo przycięcie tych drzwi daje producentowi możliwość "obrony".

W pozostałych, tych nie reklamowanych, trudno jest mówić o uszkodzeniach mechanicznych - tak przynajmniej wynika z fotek.

Jeszcze raz - należy zgłosić niezgodność towaru z umową. Dodam tylko, że całkowity koszt postępowania, w tym transport, obciąża sprzedawcę.




Witam. Klient reklamowal tylko i wylacznie jedne drzwi ktore byly podciete.. Gdy uslyszal odmowe ironicznie spytal czy mamy tu kosz bo nam je tu upchnie jak to okreslil.. Oczywiscie na koniec odgrazal sie ze nas opisze... Nie wiem czy tekego ucza w innych krajach ( w koncu klient spedzil troche lat za granica) jezeli tak to ciesze sie ze mieszkam w Polsce...Zachowanie Pana ktory tak tutaj reklamuje sie wysoka kultura osobista duzo pozostawiala do zyczenia.. Dziwi mnie fakt pozostalych drzwi kktorych owego dnia nie reklamowal... Ludzie na zdrowy rozum jak mozna nie zauwazyc duzej dziury na srodku drzwi, podciac je i pozniej reklamowac..to niedorzeczne...Jezeli mu pozostale drzwi nie odpowiadaly to czemu je nie zareklamowal???? Jezeli drzwi nie bylyby podciete wymienilbym je jak najbardziej nawet z ta dziura i bylem je nawet skłonny wymienic wtedy dopiero kierownik magazynu zglosil ze drzwi sa podciete... Takze nie mialem mozliwosci wymiany tych drzwi ktore kosztowaly bagatela 90zl ( klienta na prawnika jak wczesniej napisal 300zl wydaje duz roznica zapotrzebowania).. Widac tu wyraznie chec zemsty i bezpodstawnego oskarzania firmy.. A co do jakosci mozna wejsc na alegro wpisac WINDOOR i zobaczycie Panstwo opinie o naszych sprzedajacych i komentarze klientow... Klient ten nalezy do 1% niezadowolonych ludzi tylko i wylacznie przez swoje zachowanie... Zycze klientowi wiecej prawdomownosci i dojrzałego spojrzenia na sprawe..Pozdrawiam gorco
Napisano (edytowany)
Cytat

Witam. kierownik magazynu zglosil ze drzwi sa podciete... Pozdrawiam gorco



A ja nadal nie otrzymałem odpowiedzi
do czego są potrzebne (zareklamowane -uszkodzone) drzwi "niepodcięte" firmie WINDOOR .
I nie odnosi się to do tego akurat przypadku ,żeby używać drzwi większość klientów musi je podcinać ,wady mogą wyjść po tygodniu miesiącu itd...
Dlaczego kierownik magazynu zgłosił że drzwi są podcięte, to powinien zgłaszać kierownik śmietnika. icon_lol.gif Edytowano przez animus (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

A ja nadal nie otrzymałem odpowiedzi
do czego są potrzebne (zareklamowane -uszkodzone) drzwi "niepodcięte" firmie WINDOOR .
Dlaczego kierownik magazynu zgłosił że drzwi są podcięte, to powinien zgłaszać kierownik śmietnika. icon_lol.gif


biedaku icon_cry.gif
nie rozumiem o co Ci kaman, "wielki pokrzywdzony" reklamował jedne, akurat podcięte :scratching:
Napisano
dodam, że reszta wpisów to szkalowanie firmy, bo nie skorzystał z posiadanych uprawnień, a sadził boby typu
Cytat

Kupiłem je bo nie oszukujmy się, są tanie. Szczególnie jeśli porównamy je do konkurencji. Słyszałem już wcześniej, że nie są one najlepszej jakości ale pomyślałem, że wiele przecież nie ryzykuję bo jeśli jakieś z tych drzwi okażą się złe to je po prostu wymienię. Niestety okazuje się, że jest to niemożliwe.


ale w doopie miał ich porządne obejrzenie


Cytat

Tych drugich już nie będę próbował wymieniać


bez komentarza

Cytat

Jedyny wniosek jaki mi się nasuwa to jest po prostu ogromna niechlujność przy produkcji drzwi w firmie Windoor.


j.w.

Cytat

Podejrzewam, że moje drzwi to jest statystycznie reprezentatywna próbka produktów tej firmy. Czyli po prostu produkują i sprzedają tandetę.


reklama dźwignią handlu

Cytat

Zamiast się z nimi użerać stwierdziłem że opiszę swój przypadek na internecie. Z tego co widzę nie jestem pierwszym klientem którego Windoor potraktował w ten sposób.


co widziałeś dokładnie?

Cytat

Ja mam prawdę i rację klienta, którem sprzedano kiepski towar i odmówiona reklamowania go. Internet jest jedyną efektywną formą walki z nieuczciwymi sprzedawcami, którzy oferują towar kiepskiej jakości


w końcu reklamowałeś TYLKO zerznięte drzwi

Cytat

Dokładnie tak! Windoor zapewne będzie próbował "upchnąć" je znowu. Tak samo jak je wepchnęli mi. Z drugiej strony nie otrzymałem warunków gwarancji w momencie zakupu ani nie zostałem poinformowany o jakichkolwiek ograniczeniach w warunkach gwarancji.


z pewnością "będzie"; no tak nie było mowy o rżnięciu, zapewne i innych czynach "lubieżnych"

Cytat

Oczywiście możemy się długo sprzeczać z firmą Windoor i oni zapewne mogą wymyśleć 1000 powodów z jakich nie chcieli mi przyjąć reklamacji dlatego też nie chciało mi się dochodzić moich praw przed sądem konsumenckim.


Ty, nie "my"

Cytat

Końcową ocenę pozostawiam innym forumowiczom - tzn. potencjalnym klientom. Jeśli uważacie, że Windoor ma rację sprzedając mi kiepski towar i nie przyjmując reklamacji. To zapraszam do salonów tej firmy. Jeśli jednak uważacie, że ta sprawa brzydko pachine. To trzymajcie się z daleka.


desole, nie inaczej Ty pachniesz


Cytat

Pamiętajcie jednak, że firma Windoor nie tylko Wam odmówi przyjęcia reklamacji ale posądzi Was o to, że jesteście KŁAMCAMI jeśli się komukolwiek odważycie poskarżyć, zamiast w godności i odosobnienu żałować swojego zakupu.


nie tyko nam?tzn komu jeszcze?

Cytat

Tak. Reklamowałem tylko jedne. Ale do reklamacji nadaje się trzy. Reszty już nie reklamowałem bo po doświadczeniach z pierwszymi mi się już nie chciało. Nie rajcują mnie pyskówki ze sprzedawcami. Wyślę do nich pisemną skargę. Zobaczymy co powiedzą.


zalamka.jpg

Cytat

Nie na jedno i to samo. Zasadniczo sprawę ujmując położyłem na nich lachę. W kontakcie "oko w oko" z personelem firmy zostałem osaczony przez ludzi którzy mi delikatnie mówiąc dawali do zrozumienia "Spadaj frajerze. Kasę zgarnęliśmy a teraz to twój problem." Sprzedawca nie był tutaj jedyną osobą która mnie zaatakowała. Jakakolwiek dalsza dyskusja z nimi wydawała i wydaje mi się bezcelowa. Według mnie dopóki sprawa pozostaje pomiędzy Windoorem i "frajerem" które teraz nie wiadomo o co się "pulta" klient nie ma z nimi szans. Jest to tzw. kupa złego na jednego.


jedyne co zrozumiałem to "kupa", no ale może dlatego, że mam problem z szambem, ergo - empatia

Cytat

Opisanie tego co robi Windoor na szerszym forum to był taki mój plan minimum. Sposób załatwienia tej sprawy przez Windoor jest według mnie skandaliczny i powinien zostać napiętnowany na szerszym forum.


no i Ci się udało, ale co dalej?

ja bym Ci powiedział sp...j, jak i to oni robią, ale bez potrzeby, abyś poczuł dreszczyk przed zbliżającą się podróżą

bo szkalujesz, bez wyczerpania trybu normalnego postępowania w przypadku otrzymania wadliwego towaru
Napisano
Cytat

A ja nadal nie otrzymałem odpowiedzi
do czego są potrzebne (zareklamowane -uszkodzone) drzwi "niepodcięte" firmie WINDOOR .
I nie odnosi się to do tego akurat przypadku ,żeby używać drzwi większość klientów musi je podcinać ,wady mogą wyjść po tygodniu miesiącu itd...
Dlaczego kierownik magazynu zgłosił że drzwi są podcięte, to powinien zgłaszać kierownik śmietnika. icon_lol.gif



Witam. Tak owe drzwi drogi Panie przydaja sie na wysylki ktorych robimy bardzo duzo, kladziemy takie drzwi na spod palety w celu zabezpieczenia drzwi pelnowartościowych... Pozatym klient zabral drzwi i wrocil z nimi... Nie rozumiem do czego zmierzasz??? Jezeli wada byloby rozwarstwienie foli itp. to oczywscie taka reklamacjie firma rozpatrzy..
Napisano (edytowany)
Cytat

biedaku icon_cry.gif
nie rozumiem o co Ci kaman, "wielki pokrzywdzony" reklamował jedne, akurat podcięte :scratching:


Jeżeli nie rozumiesz o co pytałem po co się w...... pomiędzy wódkę a zakąskę bogaczu . icon_eek.gif icon_mad.gif
Większość klientów musi podciąć drzwi bo jak je używać jak nie da się zamontować ,a w tym momencie tracą możliwość reklamacji i nie chodzi tu o uszkodzenia mechaniczne te nie podlegają dyskusji. Edytowano przez animus (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

Jeżeli nie rozumiesz o co pytałem po co się w...... pomiędzy wódkę a zakąskę bogaczu . icon_eek.gif icon_mad.gif
Większość klientów musi podciąć drzwi bo jak je używać jak nie da się zamontować ,a w tym momencie tracą możliwość reklamacji i nie chodzi tu o uszkodzenia mechaniczne te nie podlegają dyskusji.



Musi podciąć i podcina. Ale jeśli podcina i później chce reklamować??? Ewidentnie kombinuje i tyle.
Napisano (edytowany)
Cytat

Musi podciąć i podcina. Ale jeśli podcina i później chce reklamować??? Ewidentnie kombinuje i tyle.

Podcina bo chce zamontować i tyle (czy podcinając drzwi to kombinujesz ? chyba na swoją szkodę ) ,a reklamować w okresie reklamacyjnym powinien mieć taką możliwość .Nie chodzi o to jak uderzy w nie, czy czymś porysuje ,chodzi o fakt :

Cytat

(skrzydlo podcięte nie podlega reklamacji, jest to punkt zawarty w karcie)...



Cytat

Nie rozumiem do czego zmierzasz??? Jezeli wada byloby rozwarstwienie foli itp. to oczywscie taka reklamacjie firma rozpatrzy..



Firma rozpatrzy ,ale skrzydło podcięte nie podlega reklamacji ,więc nie musi jeżeli nie zechce . Edytowano przez animus (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

Podcina bo chce zamontować i tyle (czy podcinając drzwi to kombinujesz ? chyba na swoją szkodę )




Dziwny masz tok rozumowania. Oczywiste jest, że podcinam ale jak podetnę i uszkodzę przy okazji drzwi to to nie jest kombinowanie?

Na zdjęciu numer 1 widać jak śruba jest wkręcona. Widać, że najprawdopodobniej była wkręcona za mocno i z tego te pęknięcia. Nie będę wnikał tylko nie raz dokręciłem coś za mocno i popsułem sobie na własne życzenie.

Ja jak coś kupuję to oglądam przed zakupem. Przed przycinaniem też oglądałem np. drzwi które montowaliśmy u Dagi. Nie powiem bo pierwszej klasy nie były miały wady ale tu popieściliśmy tam posmyraliśmy i się zmieściły icon_smile.gif Ale nie reklamowaliśmy sztuki po przycięciu...

Napisano (edytowany)
Cytat

Dziwny masz tok rozumowania. Oczywiste jest, że podcinam ale jak podetnę i uszkodzę przy okazji drzwi to to nie jest kombinowanie?

Na zdjęciu numer 1 widać jak śruba jest wkręcona. Widać, że najprawdopodobniej była wkręcona za mocno i z tego te pęknięcia. Nie będę wnikał tylko nie raz dokręciłem coś za mocno i popsułem sobie na własne życzenie.

Ja jak coś kupuję to oglądam przed zakupem. Przed przycinaniem też oglądałem np. drzwi które montowaliśmy u Dagi. Nie powiem bo pierwszej klasy nie były miały wady ale tu popieściliśmy tam posmyraliśmy i się zmieściły icon_smile.gif Ale nie reklamowaliśmy sztuki po przycięciu...


Widzę ze nie możesz oderwać się od tego konkretnego przypadku .
Dlaczego umieszczono punkt zawarty w karcie :
Cytat

(skrzydlo podcięte nie podlega reklamacji, jest to punkt zawarty w karcie)...


a nie :
(uszkodzenia mechaniczne nie podlegają reklamacji (nie dotyczy podcinania drzwi))...

A jak za pół roku u Daggi zacznie obłazić rozwarstwiać się folia od płyty ? Edytowano przez animus (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

Firma rozpatrzy ,ale skrzydło podcięte nie podlega reklamacji ,więc nie musi jeżeli nie zechce .



Zwracam uwagę na istotny fakt.

W postępowaniu gwarancyjnym (zgodnie z KC) i owszem, może bazować na zapisach gwarancyjnych.

Natomiast przy "procedurze" niezgodności towaru z umową (ustawa "konsumencka") nie jest to oczywiste - sprzedawca musiałby udowodnić, że uszkodzenia (wady) mają związek z przycięciem. Oczywiście każde (inne) uszkodzenie mechaniczne, w zasadzie "stopuje", każdą drogę reklamacyjną - co jest logiczne.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • W większości (zdecydowanej) przypadków zalecenie stosowania wybranego gruntu jest zabiegiem marketingowym, a nie technologicznym. Czyli grunt jest gruntem i nie powinno się nic dziać, jeśli stosuje się inny. A czy jest tak w tym przypadku? Pewnie tak, ale 100% pewności nie mam. Najlepiej wyszukać w necie kartę techniczną jednego i drugiego wyrobu po czym porównać ich właściwości. Jeśli nie różnią się znacznie, to nie ma się co zastanawiać.
    • 現代社会において、対話型AIは私たちのコミュニケーション、情報収集、そして学習のあり方を根本から変革しています。グローバルな情報が瞬時に手に入る時代だからこそ、母国語での円滑かつ自然な対話の重要性は増すばかりです。特に、ChatGPT 日本語 は、その名の通り日本語に特化した高度な理解力と生成能力を持つことで、日本のユーザーにとって計り知れない価値を提供しています。これは単なる翻訳ツールや情報検索エンジンを超え、人間の思考プロセスに寄り添い、複雑なニュアンスや文化的な背景を深く理解する、まさに「対話のパートナー」として機能します。このAIは、ビジネスシーンでの効率化から、個人の学習支援、さらにはクリエイティブな活動まで、あらゆる領域で新たな可能性を切り拓き、私たちがデジタル世界と関わる方法を再定義するでしょう。直感的で使いやすいインターフェースは、AI技術に不慣れなユーザーでも安心してその恩恵を享受できる環境を提供します。 日本語特化の真価:言語の壁を越えた深い理解と共感 多くのAIが英語を基盤に開発される中、日本語の持つ独特な文法構造、豊富な同音異義語、そして繊細な表現のニュアンスを深く理解することは、極めて高度な技術を要します。ChatGPT 日本語は、この課題に対し、大規模な日本語データセットと最先端の機械学習技術を組み合わせることで、驚くべき精度と自然さを実現しました。例えば、日本語特有の敬語表現や婉曲的な言い回し、さらにはインターネットスラングや流行語に至るまで、幅広い言語現象に対応可能です。これにより、ユーザーはまるで人間と話しているかのような、ストレスフリーな対話体験を得ることができます。ビジネス文書の作成時における適切なフォーマル表現の選択、友人間でのカジュアルなメッセージ作成時の自然な口調、学術論文における専門用語の正確な使用など、シーンに応じた最適な言葉選びをAIがサポートします。この深い言語理解は、単なるテキストの生成に留まらず、ユーザーの意図や感情を汲み取り、共感に基づいた対話を実現することで、より本質的なコミュニケーションを可能にします。言語の壁が、もはや情報アクセスの障壁ではなくなる未来が、ここにあります。   ユーザーファーストの設計思想:安心と利便性が生む信頼 デジタルサービスを利用する上で、プライバシー保護とセキュリティは最も重要な懸念事項の一つです。特にAIのような新しい技術においては、個人情報の取り扱いに対する不安は少なくありません。しかし、ChatGPT 日本語は、この点において徹底したユーザーファーストの設計思想を貫いています。その最大の特長は、個人情報の登録が一切不要である点です。煩雑なアカウント作成手続きや、メールアドレス、電話番号といった個人データの提供を求めることなく、ユーザーはプラットフォームにアクセスし、即座にAIとの対話を始めることができます。これにより、情報漏洩のリスクを最小限に抑えながら、ユーザーは安心してAIの高度な機能を活用できるのです。この設計は、単なる利便性だけでなく、ユーザーの信頼を獲得するための揺るぎないコミットメントを示すものです。企業が機密性の高い情報を扱う際にも、個人情報が収集される懸念がないため、安心して業務にAIを組み込むことが可能です。また、ユーザーインターフェースは直感的で分かりやすく、年齢やITリテラシーに関わらず、誰もが迷うことなくAIの恩恵を享受できるよう配慮されています。これは、技術の力をより多くの人々に届けたいという開発チームの強い願いが込められた結果と言えるでしょう。   AIが変える多様な生活シーン:未来の日常を彩る活用術 chatGPTは、私たちの生活のあらゆる側面に深く根差し、単なる情報提供を超えて、創造性や生産性を高める多角的なサポートを提供します。 学生の学習支援において、AIはまさにパーソナルな家庭教師のように機能します。歴史の複雑な出来事の背景を分かりやすく解説したり、科学の難解な概念を具体例を交えて説明したり、数学の問題の解法を段階的に示したりすることで、理解を深める手助けをします。論文やレポートのテーマ選定に悩んだ際には、関連情報の網羅的な収集をサポートし、構成案のアイデア出しにも貢献します。また、英語学習においては、自然な英会話の練習相手となったり、英文ライティングの添削を行ったりすることで、実践的な語学力向上を強力に後押しします。 ビジネスパーソンの業務効率化において、AIは強力な右腕となります。例えば、会議の議事録作成において、議論の主要なポイントをリアルタイムで要約させ、アクションアイテムを抽出することで、後からのまとめ作業を大幅に効率化できます。プレゼンテーション資料の作成では、ターゲット層に響くキャッチコピーやスライド構成のアイデアを瞬時に生成し、説得力のある資料作りを支援します。顧客へのメールやレポート作成においても、丁寧かつ適切な表現を提案し、プロフェッショナルなコミュニケーションをサポートします。市場調査や競合分析においては、大量のデータを迅速に処理し、トレンドやインサイトを抽出することで、戦略的な意思決定を加速させます。 クリエイターの創造性向上において、AIはアイデアの無限の泉となります。小説家や脚本家は、AIに物語のプロットの多様な展開案、キャラクターの深掘り、あるいは特定のシーンの会話文を生成させることで、創作の幅を広げることができます。作詞家は、特定の感情やテーマに基づいた歌詞のフレー想や、韻を踏む言葉のアイデアを求めることで、斬新な楽曲を生み出す手助けとなります。デザイナーは、コンセプトを言語化する際にAIの支援を受けたり、視覚的なアイデアの方向性を探るためのブレインストーミングを行ったりできます。AIとの協業を通じて、クリエイターは自身の潜在的な才能を最大限に引き出し、新たな芸術的表現を追求することが可能となるでしょう。 日常生活の質の向上においても、AIはあなたのパーソナルアシスタントとして活躍します。今日の献立に悩んだ時、冷蔵庫にある食材から栄養バランスを考慮したレシピを提案したり、アレルギー対応の食事アイデアを提供したりします。旅行の計画立案では、目的地の観光スポット、ホテル、交通手段、さらには現地の文化やマナーに関する情報まで、パーソナライズされたプランを迅速に提供し、旅の準備をサポートします。趣味の世界でも、新しい趣味を探す際の情報提供、専門知識の深掘り、あるいはDIYプロジェクトの手順説明など、あなたの好奇心と探求心を刺激し、生活をより豊かなものにします。   AIの進化と未来への展望:共に創る新たな可能性 ChatGPT 日本語の進化は、単なる技術的なブレイクスルーに留まらず、私たち人間とAIの関係性を再定義し、未来社会における新たな可能性を切り拓くものです。AIは、人間の知性を置き換えるものではなく、むしろその能力を拡張し、これまで人間だけでは到達し得なかった領域へと私たちを導くパートナーとなるでしょう。 今後の展望としては、AIの対話能力がさらに洗練され、より複雑な感情や文脈を理解できるようになることが期待されます。これにより、カウンセリングや教育、顧客サービスといった、より人間的な触れ合いが求められる分野でも、AIがその役割を拡大していく可能性があります。また、AIが生成するコンテンツの品質は飛躍的に向上し、クリエイティブな分野での共同作業がさらに深化するでしょう。例えば、AIがデザインの初期スケッチや音楽のデモトラックを生成し、それを人間が洗練させるという共同制作の形が一般化するかもしれません。 さらに、パーソナライゼーションの精度も向上し、ユーザー一人ひとりのニーズや好みに合わせた情報提供やサービスが、よりきめ細やかに行われるようになるでしょう。これは、医療分野における個別化された健康アドバイスから、エンターテイメント分野における個人の好みに合わせたコンテンツ推薦まで、あらゆる分野でユーザー体験を劇的に向上させる可能性を秘めています。 AIの倫理的な側面や、社会への影響についても継続的な議論と配慮が必要です。ChatGPT 日本語の開発チームは、透明性、公平性、そして説明責任を重視し、安全で責任あるAIの発展に貢献することを目指しています。私たちは、AIが人間の生活を豊かにし、社会全体の進歩を促進するためのツールであり続けるよう、技術的な進化と同時に、社会的な受容性を高める努力を続けていきます。 この強力なツールを賢く活用することは、間違いなくあなたの潜在能力を最大限に引き出し、新たな高みへと到達するための鍵となります。ぜひ、この新しい時代の幕開けを体感し、AIがもたらす豊かな恩恵を最大限に享受してください。AIと共に、これまで想像し得なかった未来を創造しましょう。 --------------------- こちらの情報をご利用いただき、お気軽にお問い合わせください: メールアドレス:chatgptjp.jp@gmail.com 電話番号:+81 89525049 ウェブサイト:https://chatgptjp.com/
    • Hej, mam zamiar zrobić hydroizolacje w łazience, kupiłem hydroizolację sikalastic w-220, w karcie produktu piszą zeby do gruntowania podłoża użyć gruntu sikafloor 01 primer. Czy uzycie tego gruntu jest koniecznością? Czy mogę użyć inny grunt np. Atlas unigrunt głęboko penetrujący, albo atlas npk? Zostało mi ponad 5l łącznie npt i unigruntu, wiec nie wiem czy jest sens przepłacać. 
    • Nawet jeśli zwykłe już są to trzeba je wyjąć i obsadzić głębokie, nie ma innego wyjścia. Chyba że już są głębokie.
    • Koniecznie głębokich, ale i z nimi będie zabawa z upychaniem wszystkiego. Jednak z opisu wnioskuję, że puszki to pewnie już są obsadzone.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...