Skocz do zawartości

Odpadające płytki w łazięce


Recommended Posts

Napisano (edytowany)
Witam 3 dni temu położyłem płytki na ścianie w łazience i dziś z rana wchodzę do łazienki i połowa płytek leży na podłodze dlaczego.Proszę o szybką odpowiedz.
A dodam że już kładłem płytki w kuchni i jak narazie 3 lata trzymają.

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Edytowano przez dominik121 (zobacz historię edycji)
Gość mhtyl
Napisano
Do nakładania kleju ktoś wymyślił pace zębatą,ale nie w tym problem u Ciebie. Na drugim zdjęciu ewidentnie widać błąd i przyczynę, wina leży po stronie podłoża czyli ściany.
Napisano
co to jest to brązowe na ścianie , olejna czy wapienna ??

co do płytek pozostajacych na drugim zdjęciu ................pogratulować kunsztu .....
Napisano
Cytat

dlaczego.Proszę o szybką odpowiedz.



Tak szczerze, to tutaj nie ma co radzić. Płytki odpadły, bo układał je kompletny dyletant i odnosi się to do wszystkich etapów kładzenia. Trudno byłoby znaleźć na zdjęciach czynność, która byłaby zrobiona prawidłowo.

Na Twoim miejscu zatrudniłbym kafelkarza, w sumie wyjdzie taniej niż kolejne próby.
Napisano
Tak się ten podkład trzyma, że nie da się go zdrapać?
Powinieneś przynajmniej tą ścianę przedtem przeorać porządnie, bo czego ma się trzymać ten klej?
Napisano
Cytat

Właśnie oto chodzi że nie chce ta farba odejśc.A wystarczyło by w ścianie porobic pełno dziur??


podziuraw to ile możesz , potem zagruntuj Cerplastem Atlasa , wtedy klej ...

i spraw sobie ze dwie paczki krzyżyków dystansowych ...
Napisano
Cytat

Mam krzyżyki.A i właśnie odkryłem że klej na który przyklejałem płytki jest miesiąc po terminie,czy to w czymś przeszkadza??



...nie bardziej niż ta farba na ścianie
Napisano
Cytat

Klej Ceresit ZK


powinien trzymać ....musiałeś czegoś nie dopilnować z przygotowaniem podłoża ...bajbaga zadał słuszne pytanie
Gość mhtyl
Napisano
Cytat

Właśnie oto chodzi że nie chce ta farba odejśc.A wystarczyło by w ścianie porobic pełno dziur??


Żadnego Cerplasta (on jest pod tynki a nie pod klej) nie dawaj bo on nie tu potrzebny tylko Atlas Warstwa Kontaktowa na niechłonne podłoża. Nie wiem ile metrów masz tej ściany bo on występuje w w wiaderkach 2 i 5 kg. Jak zaczniesz robić dziury to może Ci pół tynku odpaść i dopiero sobie narobisz roboty. Więc albo zbijać całość albo warstwa kontaktowa.
Napisano (edytowany)
jeżeli te brązowe na ścianie to farba olejna to tak jak pisałem wcześniej - Cerplast (wiele razy u mnie się sprawdził ) , jeżeli wapienna to zeszlifować grubym papierem ściernym i jakiś normalny grunt głęboko penetrujący ...

Cytat

Została ta farba olejna.Aha na dwóch ścianach w łazience jest też ta farba i płytki się trzymają.


do czasu póki ktoś mocniej drzwiami nie trzaśnie .. Edytowano przez joks (zobacz historię edycji)
Gość mhtyl
Napisano
Cytat

Została ta farba olejna.Aha na dwóch ścianach w łazience jest też ta farba i płytki się trzymają.


To tylko najprostszym sposobem jest pomalować to warstwa kontaktową i na to już klej i płytki. A ten klej to długo nakładałeś (znaczy się przyklejenia płytek się) od położenia na ścianę do przyklejenia płytek.

Cytat

A mam jeszcze jedno pytanie.Do wody rury PEX czy tradycyjne??


Tylko pexy.
Napisano
Cytat

To tylko najprostszym sposobem jest pomalować to warstwa kontaktową i na to już klej i płytki. A ten klej to długo nakładałeś (znaczy się przyklejenia płytek się) od położenia na ścianę do przyklejenia płytek.


po płytkach widać że smarował najpierw płytki ..
Napisano
Cytat

ODTŁUŚCIĆ ją przed położeniem czegokolwiek !


o tym nie wspomniałem bo dla mnie to .........oczywista oczywistość ....ale nie kazdy o tym wie , to fakt.. icon_biggrin.gif
Gość mhtyl
Napisano
Cytat

po płytkach widać że smarował najpierw płytki ..


Tak na moje oko to smarował jedno i drugie ,płytki na gładko a placki na ścianę,a że płytki lepiej złapały klej to odeszły razem z płytkami.
Gość mhtyl
Napisano
Cytat

To jakie rury PEX czy rury ocynk??


Rury pex a raczej alupex tzw wielowarstwowe , uważam że optymalny przekrój to 16 .
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
witam
Jeśli płytka odpada bez kleju-logiczne,że klej był marnej jakości albo to nie był klej do glazury.
Natomiast jeżeli płytka odpada z klejem,to źle zabezpieczone podłoże (nie zagruntowane,kruszące się,pozostałości jakiejś starej farby,itp.)
Pytanie-czy klej był rozprowadzany na "grzebień"?
Napisano
Cytat

Została ta farba olejna.Aha na dwóch ścianach w łazience jest też ta farba i płytki się trzymają.



Tak mniej więcej przez dwa lata się ucieszysz. Ale potem i tak odpadną.
Kiedy ludzie zrozumiecie, że gówniarstwo i tak da o sobie znać? W każdej dziedzinie, nie tylko płytek. To tylko na początku wydaje się, że jak zabłyszczy, to wszystko OK. . Aha... będzie ok. Aż się zdziwicie.
Napisano
Cytat

Tak mniej więcej przez dwa lata się ucieszysz. Ale potem i tak odpadną.
Kiedy ludzie zrozumiecie, że gówniarstwo i tak da o sobie znać? W każdej dziedzinie, nie tylko płytek. To tylko na początku wydaje się, że jak zabłyszczy, to wszystko OK. . Aha... będzie ok. Aż się zdziwicie.


Najprawdziwsza prawda icon_lol.gif nic dodać nic ująć. Jeszcze tylko żeby chcieli się słuchać doświadczonych co mają do powiedzenia.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Instrukcja olejowania nowego tarasu drewnianego z zastosowaniem produktów Osmo   Aby zapewnić trwałość, odporność na warunki atmosferyczne oraz estetyczny wygląd tarasu, niezbędne jest odpowiednie zabezpieczenie drewna jeszcze przed montażem. Poniżej przedstawiamy sprawdzony sposób pracy z wykorzystaniem renomowanych produktów marki Osmo. 1. Gruntowanie – Osmo WR Aqua 4001 Wszystkie elementy drewniane – deski tarasowe i legary – gruntujemy preparatem WR Aqua 4001. Grunt aplikujemy z każdej strony, zwracając szczególną uwagę na krawędzie oraz spód desek. Po nałożeniu preparatu drewno musi schnąć przez minimum 24 godziny w suchym, przewiewnym miejscu. 2. Pierwsza warstwa Oleju Tarasowego Osmo – przed montażem Po wyschnięciu gruntu nakładamy pierwszą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Olej nanosimy: Z obu stron desek tarasowych (góra i dół), Na wszystkie powierzchnie legarów. Dzięki temu drewno jest zabezpieczone zarówno od strony ekspozycji, jak i od strony gruntu/wilgoci. 3. Montaż tarasu Po całkowitym wyschnięciu oleju deski i legary montujemy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Prace należy prowadzić w suchych warunkach pogodowych. 4. Druga warstwa Oleju Tarasowego Osmo – po montażu Po zamontowaniu desek, na ich widoczną (górną) stronę nakładamy drugą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Zapewnia to pełną ochronę przed działaniem promieni UV, deszczem i śniegiem oraz nadaje drewnu piękne, naturalne wykończenie. 5. Zabezpieczenie końcówek desek – Osmo 5735 Impregnat do czoła deski Na zakończenie każdą czołówkę (końcówkę) deski zabezpieczamy specjalnym impregnatem Osmo 5735. Zapobiega to nadmiernemu wnikaniu wilgoci przez czoła, co jest szczególnie ważne, ponieważ właśnie tam drewno najbardziej chłonie wodę i jest narażone na pękanie.   Dodatkowe wskazówki: Drewno przed impregnacją i olejowaniem powinno mieć wilgotność poniżej 20%. Idealne warunki pracy: temperatura od +10°C do +30°C, brak opadów i wysoka wilgotność względna powietrza. Do aplikacji zaleca się używać pędzla do drewna, wałka lub specjalnych akcesoriów Osmo.  
    • Dzięki za podpowiedź. Osobiście, skupiam się na lepszych parametrach (choć tu różnica w nich jest niewielka) bo będę potrzebował ich później do świadectwa energetycznego przy wniosku o dofinansowanie pompy ciepła. Z trudnościami w układaniu jakoś sobie spróbuję poradzić.   Szukając jakiegoś "haczyka", myślałem właśnie o parametrach nie podanych w opisie ale skoro ich nie podali, to raczej są mniej istotne i do pełnej oceny tych produktów pozostaje tu pewnie to, co opisałeś, czyli wygoda w układaniu, rozwarstwianie, pylenie, itp. W międzyczasie spróbowałem porównać wełnę szklaną "piano", czyli tą którą używałem dotychczas, z "KT37", czyli jedną z tych, które chcę dokupić i wydają się jednakowe. Jedyna różnica poza długością w rolce i ceną to ta, że sprzedawane są w dwóch innych marketach budowlanych pod różną nazwą.   Podsumowując, jeśli nie ma zbyt dużych różnic między "Uni-matą 38" a "KT 37", to zamówię tą "KT 37". Jest tańsza za metr kw., delikatnie cieplejsza i ma takie same właściwości, jak "Isover Piano", którego używałem dotychczas.      
    • Docinamy na wymiar otwory drzwiowe oraz okienne. Murowany słup na tarasie oraz przed wejściem również doczekał się wymiarów projektowych :) Używamy piły szablastej Dewalt DCS382N  
    • Temat wraca. Niczego w nocy nie znajduję. Tym razem popryskane Mospilanem młode liście gdy ruszyła wegetacja. Niestety. Myślałem że znalazłem winnych, ale Google podpowiada że to larwy biedronki.               A te prócz mszyc,  nie żrą roślin. Kurcze....
    • Skąd taki pomysł? Bo kamień polny może ciekawie wyglądać, ale w zimie jest śliski (po deszczu też jak jest zakurzony). Żebyś słupków nie musiał prostować. Ja bym w kamień nie wchodził.  
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...