Skocz do zawartości

Zmywarka


Kopacz

Recommended Posts

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie temu...
Napisano
zmywarka jest OK, jesli nie korzysta sie z niej za czesto (zawsze podczas "prania" jest pelna)

jest to coraz tansze, ze wzgledu na taniejaca detergenty do zmywarek

co do firm: polece Boscha
  • 3 miesiące temu...
Napisano
Detergenty coraz tańsze, ale i ceny samych zmywarek spadają icon_smile.gif Co do marki, to faktycznie bosch, ale spokojnie można też kupić siemensa, czy whirlpoola też nie zawiodą. Na whirlpoola widziałem ostatnio promocję na electro - można wygrać zwrot pieniędzy.
  • 4 tygodnie temu...
  • 3 lata temu...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Czy Ty nie potrafisz napisać jednego postu bez tej nachalnej reklamy? Na wymioty mi się już zbiera i na pewno w życiu nie kupię nic z tej firmy, abym i domu nie rzygał.
Napisano
Ja nie mam problemu ze zmywarkami. W moim przypadku jest to najlepsza firma na świecie, ma też funkcje sprzątania, gotowania, rozmawiania, rozbawiania, wspólnego spania - ta firma to Żona;) Nie to, że traktuję przedmiotowo - w żadnym wypadku! Taki żarcik, żeby nikt nie był urażony;)
Napisano
Haha - dobre:) W tym przypadku tak, oczywiście trzeba dbać o to najlepsze co w życiu spotyka;) Ale tylko raz, jak wiadomo po ślubie czasami wiele się zmienia;)
Napisano
Jak już wspomniałem wcześniej (i dam się podpuścić;)) w żadnym wypadku nie traktuję przedmiotowo, - ale Żona to najlepsza firma i inwestycja na świecie;) Zakładając zdrowy podział obowiązków;)
  • 2 miesiące temu...
Napisano
Ja bym proponowała Bosch SMI 50 M 35 EU. Wydaje mi się, że jest to zmywarka godna polecenia, marka chyba mówi sama za siebie. Nie polecam firmy Electrolux, moja siostra ma zmywarkę tej firmy, firma ta ma bardzo nieudane zmywarki.
Napisano
Od wielu lat mamy zmywarkę i teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej. Na prawdę wygoda. Naczynia, kiedy nie chce się od razu zmywać można sprzątnąć wkładając do zmywarki. Jasne (jak pisał ktoś wyżej), że żona może pozmywać, ale może też w tym czasie wiele ciekawszych rzeczy zrobić.
Od lat używamy zmywarkę BOSCH.
Napisano
Witam,
Nie bardzo mam teraz czas na szersze dywagacje na temat zmywarek (temat rzeka) ale na szybko to zwrócę uwagę na jeden aspekt (na pierwszy rzut oka „od czapy”) ale istotny. Gwarancja. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach gdy pełno elektroniki jest i modułowej budowy sprzętu czyli, jest teraz jeden nierozbieralny moduł który zastępuje kilka części i co tym idzie jest drogi. Przykład. Ostatnio „padła” mi po prawie 5 latach pralka Hotpointa. Na szczęście miałem Paszport 5 lat Gwarancji. Dlaczego na szczęście? Ano padły łożyska (w sumie nie dziwota bo na „stanie” mamy 3 latka i wiadomo co to znaczy dla pralki) i naprawa kosztowałaby 750PLN. Dlaczego tak drogo? Bo nie można wymienić samych łożysk tylko cały komplet łącznie z bębnem który był jak nowy bo i czemu miałby się zużyć (notabene serwisant chciał mi go zostawić)? Tak więc: bęben z łożyskami 500PLN, wymiana 200PLN, dojazd 50PLN. A Paszport kiedyś kosztował mnie 159PLN. Standardem jest teraz 2 lata gwarancji ale zdarzają się też wydłużone gwarancje, oferowane zwłaszcza przez sklepy internetowe, ale uwaga, to w 99% nie są fabryczne gwarancje tylko UBEZPIECZENIA. Nie mówię że są złe ale zanim się zdecydujecie KONIECZNIE przeczytajcie zapisy! Czytać i jeszcze raz czytać ZANIM kupicie i zapłacicie. W wielu z nich są „miny” a mogą kosztować sporo, nawet 300PLN. Częste „miny” to: ograniczenia zakresu napraw, ograniczenie np. tylko do jednej naprawy (!), tylko koszty części, rozliczne wyłączenia okoliczności zepsucia się sprzętu. Wg. mnie najlepsze wydłużone gwarancje to te fabryczne, na nieszczęście proponuje je tylko kilku producentów i to głównie w promocjach. Największą ofertę takich gwarancji ma Beko (http://www.beko.com.pl/dluzsza_gwarancja) ale trzeba sprawdzać bo się modele zmieniają, trochę ma Whirlpool (np. przez sieć Max Kuchnie), trochę Bosch, ale głównie dla zakupów przez studia kuchenne, Hotpoint (głównie przez swoje serwisy i sklepy przyserwisowe). Są także firmy które dają na swoje wszystkie produkty od razu dłuższą gwarancję, np. Kernau. Generalnie na wszystko jest 5 lat, za wyjątkiem zmywarek 4 lata, chyba pralek 3 lata a na pewno 2 lata mają ich okapy. Ich gwarancja to też nie jest taka czysta „fabryczna gwarancja” bo działa to na zasadzie reasekuracji którą oni wykupują dla każdej sprzedanej sztuki ale naprawy realizuje ich sieć serwisowa z infolinią. Ewentualną awarię zgłaszacie do producenta czyli Kernau a nie do pośrednika. Działa to podobno dobrze. Dlaczego o tym piszę? Ano dlatego że koszty naprawy dzisiejszego sprzętu to często równowartość nowego sprzętu albo znaczna jego część. Inny przykład. Dwa lata temu „padła” nam jedna z pierwszych na rynku i do tego bardzo wypasiona płyta indukcyjna Aristona. Fakt, pracowała bez zarzutu 9 lat ale w końcu powiedziała dość, a w zasadzie jeden moduł kosztujący 900PLN, plus koszt naprawy i dojazdu (mieszkamy na wsi), co w sumie dało około 1.100PLN. Tak więc za 1.600PLN kupiłem nowego Electroluxa w promocji z wydłużoną gwarancją. I znajomym i klientom mówię dzisiaj jedno: nieważna marka (w sumie „bebechy” bardzo często są takie same w różnych markach), ważne żeby miał jak najdłuższą gwarancję, czyli np. 5 lat, fabrycznego świętego spokoju. Tak więc warto pogrzebać w Internecie i poszukać takich marek/modeli które oferują wydłużone fabryczne gwarancje. I wtedy naprawa kosztującej nawet 2 tyś, zmywarki to nie problem. Jest i druga szkoła czyli kupować najtańszy sprzęt i jak się zepsuje po gwarancji to kupować nowy, ale wg. mnie ma to głównie sens w drobnym AGD. Trochę sprzętów z wydłużoną gwarancją znajdziecie tutaj: http://novaquchnia.pl/index.php?id_categor.../price-389-2899.

Pozdrawiam
Duńczyk z Polski
c.d.n.
Napisano
Gdybyś nie podawał tej samej strony w każdym poście - może uwierzyłbym w Twoje czyste intencje.
A tak ..............

Ani nie wyrobisz strony (sklepu), ani nie jesteś wiarygodnym "wujkiem dobra rada".

Ważniejsze jest jednak to, że cały czas mówisz (piszesz) o gwarancji producenta, ale jakoś nie zachęcasz do studiowania co ta (często przedłużona gwarancja) zawiera.

A sprawa jest prosta 24 miesiące od zakupu, za niezgodność towaru z umową odpowiada sprzedawca, a nie producent.
Wszelkie koszty transportu i instalacji (jeśli jest konieczna) opłaca sprzedawca.
Napisano
Witam,
Małe uzupełnienie do popełnionego przeze mnie powyżej tekstu. Żeby wszystko było jasne, wydłużona gwarancja w Hotpoint dodatkowo kosztuje. Ile? Różnie. Trzeba sprawdzać, czasem jest proponowana oddzielnie a czasem w cenie sprzętu. Na pewno mniej niż ubezpieczenie. W Beko czy Whirpoolu jest w cenie. W Hotpoincie rejestracja jest papierowa (sic!), w Beko na ich stronie, w Whirpoolu chyba też na ich stronie. W Krakowie fajną ofertę Hotpointa w ofercie stacjonarnej ma serwis Bujaka z ul.Kościuszki, mają także swój sklep gdzieś w Krakowie, chyba na ul. Sadowej 11.

Pozdrawiam
Duńczyk z Polski
Napisano
Czyli ewentualna gwarancja jest istotna jeśli jest dłuższa niż 2 lata - ale warto ja przestudiować, bo może być tak, jak z pewnym producentem kotłów gazowych, który dawał 25 letnią gwarancję, ale tylko na "szkielet" obudowy.
Napisano
Cytat

Gdybyś nie podawał tej samej strony w każdym poście - może uwierzyłbym w Twoje czyste intencje.
A tak ..............

Ani nie wyrobisz strony (sklepu), ani nie jesteś wiarygodnym "wujkiem dobra rada".

Ważniejsze jest jednak to, że cały czas mówisz (piszesz) o gwarancji producenta, ale jakoś nie zachęcasz do studiowania co ta (często przedłużona gwarancja) zawiera.

A sprawa jest prosta 24 miesiące od zakupu, za niezgodność towaru z umową odpowiada sprzedawca, a nie producent.
Wszelkie koszty transportu i instalacji (jeśli jest konieczna) opłaca sprzedawca.



Witam,
1/ Bo znam i wiem co oferują, poza tym też jestem z branży od 20 lat i naprawdę wiem bardzo dużo o rynku AGD i sprzęcie. Możesz wierzyć albo i nie. Zauważ że w ostatnim poście nie "reklamuję" przywołanej przez Ciebie strony ale podaję namiary na jeszcze kogoś innego. Też wyrabiam stronę sklepu, w tym wypadku sklepu stacjonarnego i serwisu? A może kolejna kryptoreklama? Może dla Ciebie nie jestem wiarygodnym "wujkiem dobra rada" ale dla innych mogę być, tym bardziej iż uważam że merytorycznie jestem OK.
2/ Masz w zupełności rację, ale tylko częściowo. Do 2 lat jest to prawda, ale klienci najczęściej i tak dzwonią do serwisu i naprawę załatwiają przez nich bo tak jest prościej i szybciej dla wszystkich. Oczywiście że naprawę można dokonać przez sprzedawcę albo wręcz zażądać wymiany na sprzęt wolny od wad, ale to wszystko trwa, są na to procedury. Poza tym odpowiedzialność sprzedawcy internetowego jest inna (większa) niż stacjonarnego. Idż do Media Marktu i zgłoś im awarię sprzętu :-).
3/ Otóż się mylisz, takie fabryczne wydłużone gwarancje np. Hotpointa (Paszport) czy Beko, NICZYM się nie różnią od standardowej 2 letniej. Niczym. Jest to de facto wydłużenie tych 2 lat do np. 5 lat. I tyle. A chyba mi nie powiesz że sprzedawca też odpowiada do 5 lat? Poza tym wyrażnie napisałem jakie są zagrożenia przy wydłużonych gwarancjach i żeby czytać warunki wydłużonych gwarancji, w domyśle także fabrycznych. A o takie warunki można poprosić producenta lub jego serwis lub są zamieszczone na jego stronie, np. tutaj: http://www.beko.com.pl/dluzsza_gwarancja. A teraz znaczy się promuję Beko?

Pozdrawiam
Duńczyk z Polski

Cytat

Czyli ewentualna gwarancja jest istotna jeśli jest dłuższa niż 2 lata - ale warto ja przestudiować, bo może być tak, jak z pewnym producentem kotłów gazowych, który dawał 25 letnią gwarancję, ale tylko na "szkielet" obudowy.



Witam,
Dotykasz sedna. Kiedyś zdaje się Whirlpool miał taką "wydłużoną" gwarancję, do 7 lat na bębny w pralkach i na agregaty w chłodziarkach. O ile na agregaty to było OK, to na bębny to już było przegięcie. Jak jest bęben z dobrej nierdzewki, to przy normalnym użytkowaniu prędzej się pralka rozleci niż bęben, a poza ty w tamtym okresie były bardzo popularne bębny plastikowe, zresztą wprowadzone przez Whirpoola. I w obu wypadkach wszystko byłoby OK, tylko że w warunkach tej wydłużonej gwarancji, drobnym druczkiem było napisane iż dotyczy TYLKO kosztów części a wymiana i dojazd płatny. Czyli np. na moim przykładzie, wymiana 200PLN, dojazd 50PLN ale bęben gratis.
Ja wiem że czytanie warunków i umów to nudna rzecz i 99% klientów tego nie robi, ale jak tego nie robisz to się potem nie dziw :-).

Pozdrawiam
Duńczyk z Polski
Napisano
Cytat

nie! nie chcę! w Twoim wydaniu to groźba! i skończ spamować.


Witam,
Ale konkretnie czego nie chcesz? Pozdrowień? Bo nie bardzo rozumiem. Co to jest spam? Gdzie tu jest grożba? W czym Tobie i innym groziłem? Konkret proszę. Podaję różne linki a nie w kółko te same. W jaki sposób mam przekazać pewne treści, przykłady czy informacje? Mam kopiować części stron i je publikować na forum? Zdaje się naruszenie praw. Mam opisywać wszystko własnymi słowami? Nie mam na tyle czasu. Wklejać zdjęcia? Naruszenie praw. I też możesz powiedzieć że spam.

Pozdrawiam
Duńczyk z Polski
Napisano
Nie promujesz produktu, tylko określony sklep - to po pierwsze.

Po drugie i ważniejsze.
Skoro tak chcesz pomóc forowiczom to zapodaj linki do warunków gwarancyjnych - zwłaszcza do tych dłuższych niż 2 lata np. tych ze strony polecanego sklepu.
Niech wiedzą (dowiedzą się) co jest objęte tą 5 letnią gwarancją, na jakich zasadach (w tym eksploatacyjnych) i najważniejsze - jakie koszty będą ponosić.

Gwarancja stała się produktem, ale nabywca kupuje w ciemno, coś co ma aż 5 lat gwarancji fabrycznej.

Ps. Klienci dzwonią do serwisów, bo tak kierują ich sprzedawcy np. żądając gwarancji a to "wymusza" sposób załatwienia reklamacji na gwarancyjny, a nie niezgodności towaru z umową.
A sprzedawcy tak "kierują", bo nie chcą ponosić ustawowych kosztów.
Na szczęście (także dzięki dużym sieciom) świadomość klientów jest coraz większa i nie dają się nabijać w butelkę przez sprzedawców.

Cytat

Idż do Media Marktu i zgłoś im awarię sprzętu :-).



Miałeś z tym problem ?
ustawowe procedury, korzystniejsze niż gwarancyjne, a oni je rygorystycznie (ku zadowoleniu klienta) przestrzegają.
Procedury gwarancyjne nie są unormowane aktem p-rawnym, tylko ustaleniami producenta, a te są różniste.
  • 4 miesiące temu...
Napisano
Mam taką "zagwozdkę" odnośnie pewnego elementu w zmywarce...Nie wiem do czego to służy i jaki jest jej sens.Jest to element z przodu górnego kosza o nr 23 opisany jako "Pojemnik na tabletki do zmywarki".W rzeczywistości nie ma tam pojemnika tylko takie jakieś w kształcie łuku plastikowe "wklęśnięcie".Ewidentnie jest to miejsce na coś.Może mnie ktoś uświadomi?W zmywarce tej samej firmy (w pracy) nie ma tego "bajeru", więc nie mam z czym porównać.. icon_confused.gif
[attachment=20784:zmywarka.pdf]

zmywarka.pdf

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Oferujemy profesjonalny montaż  i serwis klimatyzacji w Krakowie i okolicach – zarówno w domach jednorodzinnych, mieszkaniach, jak i w biurach czy lokalach usługowych. Zapewniamy dobór odpowiednich urządzeń, estetyczne wykonanie i pełne wsparcie posprzedażowe. Projektujemy i montujemy nowoczesne systemy wentylacji mechanicznej, które zapewniają prawidłową cyrkulację powietrza i eliminują wilgoć. Realizujemy montaż nowoczesnych pomp ciepła – ekologicznych i bezobsługowych źródeł ciepła dla domów i firm. Pomagamy dobrać odpowiedni system grzewczy, a także świadczymy serwis i wsparcie posprzedażowe.   Sprawdź ofertę https://realklim.pl
    • Jesteśmy na wczasach...  
    • Drewno w ogrodzie, na elewacji czy w architekturze ogrodowej wygląda pięknie – ale tylko wtedy, gdy jest odpowiednio zabezpieczone. Jako ekspert marki Osmo, przedstawiam jeden z najbardziej cenionych produktów do ochrony drewna na zewnątrz: Lazura Olejna Osmo  (oryg. Holzschutz-Öl-Lasur). To sprawdzone rozwiązanie, które chroni drewno przed deszczem, słońcem, promieniowaniem UV, grzybami i pleśnią – a przy tym wydobywa jego naturalne piękno. Czym jest Lazura Olejna Osmo? To dekoracyjny, półtransparentny olejowy impregnat do drewna zewnętrznego, opracowany na bazie naturalnych olejów roślinnych: słonecznikowego, lnianego, sojowego i z ostu. Lazura nie tworzy powłoki filmowej – wnika głęboko w drewno i pozwala mu "oddychać", co zapobiega pękaniu, łuszczeniu i odpryskiwaniu. Zastosowanie elewacje i deski fasadowe pergole, płoty, ogrodzenia domki letniskowe, altany carporty, tarasy (elementy pionowe) drzwi, okna, okiennice (również wymiarowo stabilne elementy) Dlaczego warto? Wydajność: nawet do 26 m² z 1 litra przy jednym malowaniu Odporność na UV i warunki atmosferyczne Zabezpieczenie przed grzybami, algami i pleśnią Nie łuszczy się, nie pęka, nie schodzi płatami Bez konieczności szlifowania przy renowacji Łatwa aplikacja, bez smug i zacieków Dostępne kolory (transparentne) Kolory są półprzezroczyste – zachowują naturalny rysunek drewna, nadając mu odcień zgodny z kolorem lazury. Wszystkie kolory można ze sobą mieszać.   NrKolor Osmo (DE) Nazwa polska 700 KieferSosna 702 LärcheModrzew 703 MahagoniMahoń 706 EicheDąb 707 NussbaumOrzech 708 TeakTeak 710 PiniePinia 712 EbenholzHeban 727 PalisanderPalisander 728 ZederCedr 731 Oregon PineSosna Oregon 732 Eiche hellJasny dąb 739 SilbergrauSrebrnoszary 900 WeißBiały 903 BasaltgrauBazaltowy szary 905 PatinaPatyna 906 PerlgrauPerłowoszary 907 QuarzgrauKwarcowy szary   Sposób użycia Drewno musi być suche i czyste (maks. 20% wilgotności). Lazurę dokładnie wymieszać, nie rozcieńczać. Nakładać cienko wzdłuż słojów, pędzlem do olejów lub wałkiem mikrofibrowym. 2 warstwy na surowe drewno, 1 warstwa przy renowacji. Czas schnięcia: ok. 12 godzin przy dobrej wentylacji.   Skład i bezpieczeństwo Naturalne oleje + pigmenty + minimum rozpuszczalników (benzol-free) Zawiera biocyd IPBC – stosować wyłącznie na zewnątrz Produkt spełnia normę B2 (normalnie zapalny po wyschnięciu) Czyścić narzędzia preparatem Osmo Pinselreiniger   Dodatkowe wskazówki praktyczne Nie nakładać na lakierowane lub lakierobejcowane powierzchnie – należy je wcześniej całkowicie usunąć. Jeśli drewno ma być szczególnie chronione przed sinizną i owadami, warto wcześniej zastosować Osmo Impregnację WR (biobójczą). Drewno zawierające taniny (np. dąb) może powodować lekkie zmiany odcienia – zalecany próbny malunek. Podsumowanie Lazura Olejna Osmo to doskonały wybór dla każdego, kto szuka trwałej i estetycznej ochrony drewna na zewnątrz. Sprawdza się zarówno przy nowych realizacjach, jak i przy renowacjach. Działa długofalowo, wygląda naturalnie i jest niezwykle łatwa w utrzymaniu. Masz pytania? Jako ekspert Osmo, chętnie doradzę – napisz komentarz, dołącz zdjęcie drewna, a pomogę dobrać odpowiedni kolor i technologię zabezpieczenia.
    • Nie bardzo, jedynie tynk. Po prostu jak zamkniesz tą wilgoć tam, to te ściany za parę lat się po prostu rozsypią. Przerabiałem to ze ścianą nośną. To co zastaliśmy po przeprowadzce, to ścianę można było rozebrać rękami. Tyle dobrze, że dziadek ten dom sam budował i robił to zgodnie ze sztuką, bo nawet bez tej ściany żaden strop nie pęknął. A jakby nie to, że fundamenty są z piaskowca, który był cały mokry, to klękajcie narody. Oczywiście są szanse, że ta wilgoć wyjdzie na zewnątrz, ale ciężko je oszacować. Tu chodzi o różnicę temperatury. Pustka nawet 3cm będzie zawierać sporo powietrza, w którym przy różnicy temperatur powyżej 50% zacznie się wykraplać woda. Załóżmy, że wewnątrz masz 20°C, ściana z zewnątrz ma 0°, pod płytą nie będzie więcej niż 10°C i w tym momencie występuje skraplanie. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Do takiego mieszkania nie montował bym więcej niż 2,5kW. Ważniejsza od mocy jest umiejętność obchodzenia się z tym urządzeniem. Jedna jednostka zainstalowana z w salonie z kuchnią wystarczy.  WiFi to już standard i to polecam (zdarza się, że w najtańszych chińczykach aplikacje nie działają), reszta jest zbędna. Zwróć uwagę na poziom hałasu. Ja mam Mitsubishi Heavy oraz Fuji. Klimatyzatorem Fuji 2,5kW ogrzewam zimą dom 70m2.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...