kropeczka_ns Napisano 1 lipca 2010 Udostępnij #151 Napisano 1 lipca 2010 no własnie ona jest poprostu zabudowana... sama schowana jest:) Link do komentarza
koralik Napisano 16 sierpnia 2010 Udostępnij #152 Napisano 16 sierpnia 2010 Zmywarka to zabudowy do dobra rzecz Mi na przykład podoba się taka http://www.moderni.pl/towar-10439-Zmywarka..._64T354EU_.html w końcu Siemens to dobra firma. Ja z kolei mam Boscha i też jestem zadowolona, chociaż zapłaciłam za nią naprawdę dużo( moim zdaniem trochę za dużo) ale tego już nie zmienię Link do komentarza
Caya D. Napisano 13 września 2010 Udostępnij #153 Napisano 13 września 2010 zmywarka jest OK, jesli nie korzysta sie z niej za czesto (zawsze podczas "prania" jest pelna)jest to coraz tansze, ze wzgledu na taniejaca detergenty do zmywarekco do firm: polece Boscha Link do komentarza
jenis_joplin Napisano 13 września 2010 Udostępnij #154 Napisano 13 września 2010 zgadzam się z powyzszym Link do komentarza
BoBudowniczy Napisano 16 grudnia 2010 Udostępnij #155 Napisano 16 grudnia 2010 Detergenty coraz tańsze, ale i ceny samych zmywarek spadają Co do marki, to faktycznie bosch, ale spokojnie można też kupić siemensa, czy whirlpoola też nie zawiodą. Na whirlpoola widziałem ostatnio promocję na electro - można wygrać zwrot pieniędzy. Link do komentarza
bosianowa Napisano 7 stycznia 2011 Udostępnij #156 Napisano 7 stycznia 2011 uf...czytam i czytam ja mam (miałam) boscha 11 lat i dopiero teraz odmówił pracy - mam nadzieje że to extra rekomendacja polecam. Link do komentarza
kristal1982 Napisano 1 maja 2014 Udostępnij #157 Napisano 1 maja 2014 Ja gorąco polecam zmywarki Amica. Razem z mamą may takie już długo i są ok. Naprawdę dobre i niedrogie. Link do komentarza
budnar Napisano 5 czerwca 2014 Udostępnij #158 Napisano 5 czerwca 2014 Electrolux ma też ciekawe rozwiązania koszy. Sporo do nich się mieści, a to bardzo ważne. Nie trzeba tak często samej zmywarki włączać. Link do komentarza
retrofood Napisano 5 czerwca 2014 Udostępnij #159 Napisano 5 czerwca 2014 Czy Ty nie potrafisz napisać jednego postu bez tej nachalnej reklamy? Na wymioty mi się już zbiera i na pewno w życiu nie kupię nic z tej firmy, abym i domu nie rzygał. Link do komentarza
budnar Napisano 9 czerwca 2014 Udostępnij #160 Napisano 9 czerwca 2014 to nie kupuj, masz wybór. Obecnie mam w domu niemal cały sprzęt tej firmy (kuchnia) i nie mam z tego powodu żadnych obstrukcji. Link do komentarza
Kubaj Napisano 10 czerwca 2014 Udostępnij #161 Napisano 10 czerwca 2014 Ja nie mam problemu ze zmywarkami. W moim przypadku jest to najlepsza firma na świecie, ma też funkcje sprzątania, gotowania, rozmawiania, rozbawiania, wspólnego spania - ta firma to Żona;) Nie to, że traktuję przedmiotowo - w żadnym wypadku! Taki żarcik, żeby nikt nie był urażony;) Link do komentarza
bajbaga Napisano 10 czerwca 2014 Udostępnij #162 Napisano 10 czerwca 2014 Cytat .... ta firma to Żona;) ..... Rozwiń Pewnie dlatego przenosiłeś Ją przez próg domu (mieszkania). Link do komentarza
Kubaj Napisano 10 czerwca 2014 Udostępnij #163 Napisano 10 czerwca 2014 Haha - dobre:) W tym przypadku tak, oczywiście trzeba dbać o to najlepsze co w życiu spotyka;) Ale tylko raz, jak wiadomo po ślubie czasami wiele się zmienia;) Link do komentarza
bajbaga Napisano 10 czerwca 2014 Udostępnij #164 Napisano 10 czerwca 2014 Cytat Ale tylko raz, jak wiadomo po ślubie czasami wiele się zmienia;) Rozwiń Chcesz powiedzieć, że sprzęt AGD sam pokonuje próg mieszkania Link do komentarza
Kubaj Napisano 10 czerwca 2014 Udostępnij #165 Napisano 10 czerwca 2014 Jak już wspomniałem wcześniej (i dam się podpuścić;)) w żadnym wypadku nie traktuję przedmiotowo, - ale Żona to najlepsza firma i inwestycja na świecie;) Zakładając zdrowy podział obowiązków;) Link do komentarza
Jesica Napisano 20 sierpnia 2014 Udostępnij #166 Napisano 20 sierpnia 2014 Ja bym proponowała Bosch SMI 50 M 35 EU. Wydaje mi się, że jest to zmywarka godna polecenia, marka chyba mówi sama za siebie. Nie polecam firmy Electrolux, moja siostra ma zmywarkę tej firmy, firma ta ma bardzo nieudane zmywarki. Link do komentarza
lamironi Napisano 20 sierpnia 2014 Udostępnij #167 Napisano 20 sierpnia 2014 Od wielu lat mamy zmywarkę i teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej. Na prawdę wygoda. Naczynia, kiedy nie chce się od razu zmywać można sprzątnąć wkładając do zmywarki. Jasne (jak pisał ktoś wyżej), że żona może pozmywać, ale może też w tym czasie wiele ciekawszych rzeczy zrobić.Od lat używamy zmywarkę BOSCH. Link do komentarza
Duńczyk Napisano 22 sierpnia 2014 Udostępnij #168 Napisano 22 sierpnia 2014 Witam,Nie bardzo mam teraz czas na szersze dywagacje na temat zmywarek (temat rzeka) ale na szybko to zwrócę uwagę na jeden aspekt (na pierwszy rzut oka „od czapy”) ale istotny. Gwarancja. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach gdy pełno elektroniki jest i modułowej budowy sprzętu czyli, jest teraz jeden nierozbieralny moduł który zastępuje kilka części i co tym idzie jest drogi. Przykład. Ostatnio „padła” mi po prawie 5 latach pralka Hotpointa. Na szczęście miałem Paszport 5 lat Gwarancji. Dlaczego na szczęście? Ano padły łożyska (w sumie nie dziwota bo na „stanie” mamy 3 latka i wiadomo co to znaczy dla pralki) i naprawa kosztowałaby 750PLN. Dlaczego tak drogo? Bo nie można wymienić samych łożysk tylko cały komplet łącznie z bębnem który był jak nowy bo i czemu miałby się zużyć (notabene serwisant chciał mi go zostawić)? Tak więc: bęben z łożyskami 500PLN, wymiana 200PLN, dojazd 50PLN. A Paszport kiedyś kosztował mnie 159PLN. Standardem jest teraz 2 lata gwarancji ale zdarzają się też wydłużone gwarancje, oferowane zwłaszcza przez sklepy internetowe, ale uwaga, to w 99% nie są fabryczne gwarancje tylko UBEZPIECZENIA. Nie mówię że są złe ale zanim się zdecydujecie KONIECZNIE przeczytajcie zapisy! Czytać i jeszcze raz czytać ZANIM kupicie i zapłacicie. W wielu z nich są „miny” a mogą kosztować sporo, nawet 300PLN. Częste „miny” to: ograniczenia zakresu napraw, ograniczenie np. tylko do jednej naprawy (!), tylko koszty części, rozliczne wyłączenia okoliczności zepsucia się sprzętu. Wg. mnie najlepsze wydłużone gwarancje to te fabryczne, na nieszczęście proponuje je tylko kilku producentów i to głównie w promocjach. Największą ofertę takich gwarancji ma Beko (http://www.beko.com.pl/dluzsza_gwarancja) ale trzeba sprawdzać bo się modele zmieniają, trochę ma Whirlpool (np. przez sieć Max Kuchnie), trochę Bosch, ale głównie dla zakupów przez studia kuchenne, Hotpoint (głównie przez swoje serwisy i sklepy przyserwisowe). Są także firmy które dają na swoje wszystkie produkty od razu dłuższą gwarancję, np. Kernau. Generalnie na wszystko jest 5 lat, za wyjątkiem zmywarek 4 lata, chyba pralek 3 lata a na pewno 2 lata mają ich okapy. Ich gwarancja to też nie jest taka czysta „fabryczna gwarancja” bo działa to na zasadzie reasekuracji którą oni wykupują dla każdej sprzedanej sztuki ale naprawy realizuje ich sieć serwisowa z infolinią. Ewentualną awarię zgłaszacie do producenta czyli Kernau a nie do pośrednika. Działa to podobno dobrze. Dlaczego o tym piszę? Ano dlatego że koszty naprawy dzisiejszego sprzętu to często równowartość nowego sprzętu albo znaczna jego część. Inny przykład. Dwa lata temu „padła” nam jedna z pierwszych na rynku i do tego bardzo wypasiona płyta indukcyjna Aristona. Fakt, pracowała bez zarzutu 9 lat ale w końcu powiedziała dość, a w zasadzie jeden moduł kosztujący 900PLN, plus koszt naprawy i dojazdu (mieszkamy na wsi), co w sumie dało około 1.100PLN. Tak więc za 1.600PLN kupiłem nowego Electroluxa w promocji z wydłużoną gwarancją. I znajomym i klientom mówię dzisiaj jedno: nieważna marka (w sumie „bebechy” bardzo często są takie same w różnych markach), ważne żeby miał jak najdłuższą gwarancję, czyli np. 5 lat, fabrycznego świętego spokoju. Tak więc warto pogrzebać w Internecie i poszukać takich marek/modeli które oferują wydłużone fabryczne gwarancje. I wtedy naprawa kosztującej nawet 2 tyś, zmywarki to nie problem. Jest i druga szkoła czyli kupować najtańszy sprzęt i jak się zepsuje po gwarancji to kupować nowy, ale wg. mnie ma to głównie sens w drobnym AGD. Trochę sprzętów z wydłużoną gwarancją znajdziecie tutaj: http://novaquchnia.pl/index.php?id_categor.../price-389-2899.PozdrawiamDuńczyk z Polskic.d.n. Link do komentarza
bajbaga Napisano 22 sierpnia 2014 Udostępnij #169 Napisano 22 sierpnia 2014 Gdybyś nie podawał tej samej strony w każdym poście - może uwierzyłbym w Twoje czyste intencje.A tak ..............Ani nie wyrobisz strony (sklepu), ani nie jesteś wiarygodnym "wujkiem dobra rada".Ważniejsze jest jednak to, że cały czas mówisz (piszesz) o gwarancji producenta, ale jakoś nie zachęcasz do studiowania co ta (często przedłużona gwarancja) zawiera.A sprawa jest prosta 24 miesiące od zakupu, za niezgodność towaru z umową odpowiada sprzedawca, a nie producent.Wszelkie koszty transportu i instalacji (jeśli jest konieczna) opłaca sprzedawca. Link do komentarza
Duńczyk Napisano 22 sierpnia 2014 Udostępnij #170 Napisano 22 sierpnia 2014 Witam,Małe uzupełnienie do popełnionego przeze mnie powyżej tekstu. Żeby wszystko było jasne, wydłużona gwarancja w Hotpoint dodatkowo kosztuje. Ile? Różnie. Trzeba sprawdzać, czasem jest proponowana oddzielnie a czasem w cenie sprzętu. Na pewno mniej niż ubezpieczenie. W Beko czy Whirpoolu jest w cenie. W Hotpoincie rejestracja jest papierowa (sic!), w Beko na ich stronie, w Whirpoolu chyba też na ich stronie. W Krakowie fajną ofertę Hotpointa w ofercie stacjonarnej ma serwis Bujaka z ul.Kościuszki, mają także swój sklep gdzieś w Krakowie, chyba na ul. Sadowej 11.PozdrawiamDuńczyk z Polski Link do komentarza
bajbaga Napisano 22 sierpnia 2014 Udostępnij #171 Napisano 22 sierpnia 2014 Czyli ewentualna gwarancja jest istotna jeśli jest dłuższa niż 2 lata - ale warto ja przestudiować, bo może być tak, jak z pewnym producentem kotłów gazowych, który dawał 25 letnią gwarancję, ale tylko na "szkielet" obudowy. Link do komentarza
Duńczyk Napisano 22 sierpnia 2014 Udostępnij #172 Napisano 22 sierpnia 2014 Cytat Gdybyś nie podawał tej samej strony w każdym poście - może uwierzyłbym w Twoje czyste intencje.A tak ..............Ani nie wyrobisz strony (sklepu), ani nie jesteś wiarygodnym "wujkiem dobra rada".Ważniejsze jest jednak to, że cały czas mówisz (piszesz) o gwarancji producenta, ale jakoś nie zachęcasz do studiowania co ta (często przedłużona gwarancja) zawiera.A sprawa jest prosta 24 miesiące od zakupu, za niezgodność towaru z umową odpowiada sprzedawca, a nie producent.Wszelkie koszty transportu i instalacji (jeśli jest konieczna) opłaca sprzedawca. Rozwiń Witam,1/ Bo znam i wiem co oferują, poza tym też jestem z branży od 20 lat i naprawdę wiem bardzo dużo o rynku AGD i sprzęcie. Możesz wierzyć albo i nie. Zauważ że w ostatnim poście nie "reklamuję" przywołanej przez Ciebie strony ale podaję namiary na jeszcze kogoś innego. Też wyrabiam stronę sklepu, w tym wypadku sklepu stacjonarnego i serwisu? A może kolejna kryptoreklama? Może dla Ciebie nie jestem wiarygodnym "wujkiem dobra rada" ale dla innych mogę być, tym bardziej iż uważam że merytorycznie jestem OK.2/ Masz w zupełności rację, ale tylko częściowo. Do 2 lat jest to prawda, ale klienci najczęściej i tak dzwonią do serwisu i naprawę załatwiają przez nich bo tak jest prościej i szybciej dla wszystkich. Oczywiście że naprawę można dokonać przez sprzedawcę albo wręcz zażądać wymiany na sprzęt wolny od wad, ale to wszystko trwa, są na to procedury. Poza tym odpowiedzialność sprzedawcy internetowego jest inna (większa) niż stacjonarnego. Idż do Media Marktu i zgłoś im awarię sprzętu :-).3/ Otóż się mylisz, takie fabryczne wydłużone gwarancje np. Hotpointa (Paszport) czy Beko, NICZYM się nie różnią od standardowej 2 letniej. Niczym. Jest to de facto wydłużenie tych 2 lat do np. 5 lat. I tyle. A chyba mi nie powiesz że sprzedawca też odpowiada do 5 lat? Poza tym wyrażnie napisałem jakie są zagrożenia przy wydłużonych gwarancjach i żeby czytać warunki wydłużonych gwarancji, w domyśle także fabrycznych. A o takie warunki można poprosić producenta lub jego serwis lub są zamieszczone na jego stronie, np. tutaj: http://www.beko.com.pl/dluzsza_gwarancja. A teraz znaczy się promuję Beko?PozdrawiamDuńczyk z Polski Cytat Czyli ewentualna gwarancja jest istotna jeśli jest dłuższa niż 2 lata - ale warto ja przestudiować, bo może być tak, jak z pewnym producentem kotłów gazowych, który dawał 25 letnią gwarancję, ale tylko na "szkielet" obudowy. Rozwiń Witam, Dotykasz sedna. Kiedyś zdaje się Whirlpool miał taką "wydłużoną" gwarancję, do 7 lat na bębny w pralkach i na agregaty w chłodziarkach. O ile na agregaty to było OK, to na bębny to już było przegięcie. Jak jest bęben z dobrej nierdzewki, to przy normalnym użytkowaniu prędzej się pralka rozleci niż bęben, a poza ty w tamtym okresie były bardzo popularne bębny plastikowe, zresztą wprowadzone przez Whirpoola. I w obu wypadkach wszystko byłoby OK, tylko że w warunkach tej wydłużonej gwarancji, drobnym druczkiem było napisane iż dotyczy TYLKO kosztów części a wymiana i dojazd płatny. Czyli np. na moim przykładzie, wymiana 200PLN, dojazd 50PLN ale bęben gratis. Ja wiem że czytanie warunków i umów to nudna rzecz i 99% klientów tego nie robi, ale jak tego nie robisz to się potem nie dziw :-).PozdrawiamDuńczyk z Polski Link do komentarza
solange63 Napisano 22 sierpnia 2014 Udostępnij #173 Napisano 22 sierpnia 2014 Cytat PozdrawiamDuńczyk z Polskic.d.n. Rozwiń nie! nie chcę! w Twoim wydaniu to groźba! i skończ spamować. Link do komentarza
Duńczyk Napisano 22 sierpnia 2014 Udostępnij #174 Napisano 22 sierpnia 2014 Cytat nie! nie chcę! w Twoim wydaniu to groźba! i skończ spamować. Rozwiń Witam,Ale konkretnie czego nie chcesz? Pozdrowień? Bo nie bardzo rozumiem. Co to jest spam? Gdzie tu jest grożba? W czym Tobie i innym groziłem? Konkret proszę. Podaję różne linki a nie w kółko te same. W jaki sposób mam przekazać pewne treści, przykłady czy informacje? Mam kopiować części stron i je publikować na forum? Zdaje się naruszenie praw. Mam opisywać wszystko własnymi słowami? Nie mam na tyle czasu. Wklejać zdjęcia? Naruszenie praw. I też możesz powiedzieć że spam.PozdrawiamDuńczyk z Polski Link do komentarza
bajbaga Napisano 23 sierpnia 2014 Udostępnij #175 Napisano 23 sierpnia 2014 Nie promujesz produktu, tylko określony sklep - to po pierwsze.Po drugie i ważniejsze.Skoro tak chcesz pomóc forowiczom to zapodaj linki do warunków gwarancyjnych - zwłaszcza do tych dłuższych niż 2 lata np. tych ze strony polecanego sklepu.Niech wiedzą (dowiedzą się) co jest objęte tą 5 letnią gwarancją, na jakich zasadach (w tym eksploatacyjnych) i najważniejsze - jakie koszty będą ponosić.Gwarancja stała się produktem, ale nabywca kupuje w ciemno, coś co ma aż 5 lat gwarancji fabrycznej.Ps. Klienci dzwonią do serwisów, bo tak kierują ich sprzedawcy np. żądając gwarancji a to "wymusza" sposób załatwienia reklamacji na gwarancyjny, a nie niezgodności towaru z umową.A sprzedawcy tak "kierują", bo nie chcą ponosić ustawowych kosztów.Na szczęście (także dzięki dużym sieciom) świadomość klientów jest coraz większa i nie dają się nabijać w butelkę przez sprzedawców. Cytat Idż do Media Marktu i zgłoś im awarię sprzętu :-). Rozwiń Miałeś z tym problem ? Są ustawowe procedury, korzystniejsze niż gwarancyjne, a oni je rygorystycznie (ku zadowoleniu klienta) przestrzegają.Procedury gwarancyjne nie są unormowane aktem p-rawnym, tylko ustaleniami producenta, a te są różniste. Link do komentarza
Czapi Napisano 31 grudnia 2014 Udostępnij #176 Napisano 31 grudnia 2014 Mam taką "zagwozdkę" odnośnie pewnego elementu w zmywarce...Nie wiem do czego to służy i jaki jest jej sens.Jest to element z przodu górnego kosza o nr 23 opisany jako "Pojemnik na tabletki do zmywarki".W rzeczywistości nie ma tam pojemnika tylko takie jakieś w kształcie łuku plastikowe "wklęśnięcie".Ewidentnie jest to miejsce na coś.Może mnie ktoś uświadomi?W zmywarce tej samej firmy (w pracy) nie ma tego "bajeru", więc nie mam z czym porównać.. [attachment=20784:zmywarka.pdf] zmywarka.pdf Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się