Skocz do zawartości

Cena za ocieplenie styropianem 1 m2 domu jednorodzinego


Recommended Posts

Napisano
własnie kończe ocieplanie
100zł za metr
styropian 10 i tynk akrylowy firmy sto baranek --nie wiem czy to duzo bo laik jestem podpowiedzcie czy przepłaciłem czy to w normie -woj opolskie
  • 1 rok temu...
  • 4 miesiące temu...
Napisano
napiszcie mi co sądzicie o takiej wycenie do położenia tynku - styropian już jest. (Proponowany tynk Lakma)

Elewacja
1. Naciągnięcie kleju po całości, poprawa okien (siatka w rogach i szpaletach) tynk silikonowy 55 zł/m2
2. Poprawa okien (siatka w rogach i szpaletach) tynk silikonowy 50zł/m2
3. Naciągnięcie kleju po całości, poprawa okien (siatka w rogach i szpaletach) tynk akrylowy 50zł/m2
4. Poprawa okien (siatka w rogach i szpaletach) tynk akrylowy 45zł/m2

Cokół
1. Naciągnięcie kleju po całości, poprawa okien, tynk silikonowy 55zł/m2
2. Naciągnięcie kleju po całości, poprawa okien, tynk akrylowy 50zł/m2

Garaż
1. Założenie siatki, klej 2 x plus tynk silikonowy 65zł/m2
2. Założenie siatki, klej 2 x plus tynk akrylowy 60zł/m2

  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Czy ktoś mógłby mi pomóc w wycenie (robocizna z materiałem) za położeniu siatki i kleju + kolor?
Mam połozony styropian, zakołkowany(kołki zatarte klejem), położone narozniki + klej. Zostało położenie siatki,kleju+kolor(akryl).Nie mam pojecia jakich cen sie mogę spodziewać, nie wiem czy takie połowiczne wykonanie przez dwie ekipy nie wychodzi drożej icon_confused.gif Pierwszy etap robiliśmy ze swoim materiałem, teraz chcemy żeby juz resztę dokończył ktoś całościowo.Może jakieś sugestie macie, podpowiedzi?Jak % dzieli się koszty robocizny na poszczególne etapy?Dodam że chodzi o woj.mazowieckie,ale nie W-wa.
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
Witam!
tak czytam wszystkie posty i muszę coś wtrącić
ale najpierw odp. na post wyżej
rok temu poprawialiśmy docieplenie (był przyklejony styropian i wtopiona siatka) , my zrobiliśmy jeszcze raz klej i położyliśmy strukturę , dom coś około 240mkw , cena 17zł/mkw
teraz żeby mieć odniesienie % , to w naszych rejonach cena za kompletne docieplenie w tym roku to 35zł , za rok z pewnością będzie już pod 40 podchodziła więc wychodzi jakieś 50% całości
inaczej by to wyglądało gdyby od początku robiła to jedna firma , wtedy poszczególne etapy liczy się inaczej
a poprawki są zawsze najgorsze
dodam że robimy w woj. podlaskim 150km od W-wy

teraz ogólnie do całego tematu, w Polsce nie ma jednej stałej ceny za docieplenia, w różnych rejonach jest różna cena , Pan który pisał w 2011 o cenie 50zł/mkw nigdy by nie znalazł klienta u nas (nawet gdyby był na okładkach gazet)
u nas jest 35zł w mieście (nie jest to cena tylko jednej firmy)i to jest górna cena (taka cena była przez 2 lata )
mało tego , na tle otaczających nas miast wypadamy raczej drogo , bo zaledwie 40km obok ceny są o 5zł niższe
(nawet w hurtowniach budowlanych mamy sporo wyższe ceny )
mało prawdopodobne ale prawdziwe , 40km a ceny się różnią

od razu uprzedzę speców ,gruntowanie,listwa startowa styropian od 4 do 6 placków z przerywaną obwódką , kołki po 2 na płytę inni dają 4 (każdy ma swoją metodę) , przecierana jest cała płyta (nie tylko łączenia, bo i takie akcje widziałem) szczeliny są piankowane (wszystkie ) następnie klej dopiero siatka , druga warstwa po wyschnięciu , podkład i struktura ręcznie zacierana (mój sposób na brak łączeń ? start od 3:30 rano icon_smile.gif
ogólnie ujmując nie ma lipy, i cena taka a nie inna a firmy co niektóre od 15 lat w branży

teraz kwestia tani czy drogi, tu nie znajdziemy chyba odpowiedzi, ponieważ wspomniana poprawka z ubiegłego roku, hmm porażka totalna,dno, kicha , cena tej firmy była 28zł/mkw , szef w tej firmie miał chyba 6 m-c doświadczenia i brał ludzi z ulicy
a ja np: robię u kogoś, ale chcąc iść na swoje muszę na pierwsze zlecenia dać cenę niższą (żeby się pokazać na rynku) , a dopiero z polecenia cena była by normalna
dlatego trudno trafić , jedynym rozsądnym wyjściem jest obejrzenie wykonanych prac
ale się rozpisałem ;)
Pozdrawiam
Napisano
Po sprawdzeniu kilku ekip-wyszła mi średnia cena 20zł za robociznę (siatka+klej+położenie tynku).I za taka cenę wzięłam ekipę-widziałam kilka realizacji na żywo.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Chciałbym podzielić się opinią i kilkoma informacjami na temat zestawu Osmo 177, który świetnie sprawdza się przy pielęgnacji i odświeżaniu drewnianych blatów kuchennych. Jeśli posiadacie drewniane powierzchnie wykończone olejami Osmo lub innymi olejami do drewna, ten zestaw może okazać się bardzo przydatny. Co zawiera zestaw Osmo 177 ? Płyn czyszczący w sprayu (500 ml) – idealny do codziennego, delikatnego czyszczenia. Skutecznie usuwa zabrudzenia, nie niszczy powłoki i nie zostawia smug. Top-Olej 3058 (500 ml) – produkt regenerujący i chroniący drewno. Przywraca świeży wygląd, naturalny mat i zabezpiecza przed wilgocią. Rączka do pada – wygodny uchwyt do pracy z włókninami. Włóknina do aplikacji – umożliwia równomierne rozprowadzenie oleju. Włóknina do szlifowania – pozwala delikatnie przygotować powierzchnię do ponownego olejowania, usuwając drobne zmatowienia i ślady użytkowania. Dla kogo ten zestaw ? Osmo 177 sprawdzi się u wszystkich, którzy posiadają: drewniane blaty kuchenne, stoły i powierzchnie robocze z drewna, drewniane schody lub inne elementy wykończone olejami. Co warto podkreślić ? Zestaw zawiera wszystko, co potrzebne do pielęgnacji – nie trzeba dokupować żadnych akcesoriów. Proces odświeżania jest prosty i szybki, a efekty widoczne od razu. Po nałożeniu oleju drewno odzyskuje swój naturalny wygląd, a powierzchnia staje się odporna na zabrudzenia i wilgoć. Jak często stosować ? Zależnie od intensywności użytkowania – zabieg odświeżania można wykonywać co kilka miesięcy, a płynu czyszczącego używać na co dzień. Podsumowując – Osmo 177 to praktyczne i wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą zadbać o trwałość i estetykę drewnianych blatów. Polecam każdemu, kto ceni sobie naturalne wykończenia i dbałość o detale.   Chętnie odpowiem na pytania i posłucham Waszych opinii.    
    • Czy to wszystko jest zgodne z projektem? Bo jeżeli tak, to projektanci się nie popisali. Osobiście jestem zwolennikiem innego układu: - górna powierzchnia ściany fundamentowej (w tym przypadku górna powierzchnia wieńca) jest na tym samym poziomie co chudziak;  - w efekcie izolacja przeciwwilgociowa pozioma na ścianach fundamentowych oraz pod ścianami nośnymi oraz działowymi jest na tym samym poziomie. Łatwo jest dobrze ułożyć i zrobić duże zakłady; - na chudziaku mamy wówczas wszędzie warstwę izolacji przeciwwilgociowej, warstwę izolacji cieplnej, warstwę wylewki podłogowej (jastrychu).  Na tym etapie budowy można jeszcze wszystko zrobić w ten sposób. Ale uwaga! Trzeba przeliczyć ostateczną wysokość ścian, otworów okiennych, drzwiowych oraz schodów i tego wszystkiego pilnować.  W ten sposób unikamy problemów z układaniem izolacji przeciwwilgociowej, mostkami cieplnymi w otworach drzwiowych itd. Chociażby jak teraz zrobić przejście rur ogrzewania podłogowego w "progach", gdzie w wewnętrznych ścianach nośnych będą otwory drzwiowe?
    • Jeżeli już coś pęka  w takiej sytuacji, to właśnie ściana działowa. Warstwa 10 cm betonu spoczywającego na zagęszczonym piasku jest całkiem solidna. Tu zaś pod ścianami działowymi jest jeszcze pogrubiona i zbrojona.  Natomiast co do brakującej izolacji przeciwwilgociowej, to jej zrobienie będzie kłopotliwe. U dołu ściany trzeba będzie nawiercić otwory pod kątem i wsączyć w ścianę preparat uszczelniający. Ale to w sumie problem wykonawców, skoro popełnili błąd.
    • Witam, Jestem na etapie zamawiania okien do domu i z tego powodu urodziło mi się kilka pytań.  Na fundamencie z bloczków betonowych został wylany wieniec. Z zewnątrz cały fundament wraz z wieńcem został zaizolowany oraz ocieplony 10cm warstwą styropianu przeznaczonego na fundament. Wnętrze zostało już zasypane piaskiem i zagęszczone. W chwili obecnej sytuacja na posadzce wygląda tak, że wylany zostanie chudziak (10cm), 15cm styropianu (ogrzewanie podłogowe) 6cm wylewka i 1.5-2cm na płytkę/panel - co daje nam 33cm. Tyle też właśnie pozostało miejsca między "piaskiem" a górną krawędzią wieńca.Finalnie więc, docelowa posadzka zrówna mi się niejako z górną krawędzią wieńca oraz izolacją poziomą. Czy to jest poprawnie wykonane? W otworach okiennych natomiast  wychodzi, że okno balkonowe będzie osadzone bezpośrednio  na wieńcu (na widocznej izolacji). Czy to jest okej? Nie będzie się w tych miejscach tworzył koszmarny mostek termiczny? Jeśli przyszłaby podwalina to okno mi się podniesie, co za tym idzie powstanie próg? Nie będzie przemarzać? Inna sprawa, że wieńce na wew. ścianach są na tej samej wysokości, więc wszędzie tam gdzie mam próg, to albo docelowa posadzka (panel) przyjdzie odrazu na wieniec, albo będę musiał go podkuć?  Bardzo proszę o Państwa opinie.
    • Pojawiła się nowa naklejka na podrobionych narzędziach Hilti TE16.   Młot Hilti Hammer Drill TE 16 2200W / Nowy Lombard / Cz-wa    
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...