Skocz do zawartości

Koszt bramy segmentowej - porównanie 4 producentów


Recommended Posts

Gość Rudnicki
Napisano

Czy lepiej iść w napędy producentów (i wtedy mieć dwa piloty: do bramy i garażu) czy iść w jedno rozwiązanie ze wspólnym pilotem?

Gość sprzedawca
Napisano
Szkoda że nie napisali że firma Hormann daje 10 lat gwarancji na korozje a nie na całą bramę. Widać że artukul sponsorowany przez Hormanna. Jak ktoś chce kupić brame hormanna to radze się zapytac ile kosztuje 1 panel wrazie uszkodzenia .
  • 3 tygodnie temu...
  • 3 tygodnie temu...
Gość Sprzedawca
Napisano
Oczywiście że artykuł sponsorowany. Bramy jakie wyceniono są tak różne że głowa mała. Np. Porównując hormanna bramę drozszą np. do wycenionej novofermu to jak porównać audi a6 w Sline do skody oktawi standard. Co do ceny panela kolego to trzeba było nie uszkodzić ;) A na poważnie to u kazdego producenta cana panela to kosmos nie tylko w hormannie.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Zamiast w BFT poszedłbym w Benince. Bardziej markowy i niezawodny napęd. Do tego wybierając serię Turbo można mieć naprawdę szybki napęd.
  • 1 miesiąc temu...
Gość Thomas
Napisano
do Gość Sprzedawca - ehh, mam Hormana już sporo lat (ponad 10). działa. Niby wszystko ok ale ma niedociągnięcia typu: szpary w uszczelnieniu pomiędzy segmentami, dziury po bokach pomiędzy uszczelką a segmentem. Przez co gwiżdże i dmucha aż miło, a w zimę wdmuchuje śnieg. Przyrównanie Audi do skody jest dobre. Skoda biedniejsza ale trwalsza. Audi ma tyle fabrycznych wad że szkoda gadać. Pomimo że niby to ten sam wyrób a jednak jest różnica.
  • 3 miesiące temu...
Gość Krzysztof
Napisano
Ja mam Wiśniowskiego i problem z napędem. Generalnie jest słaby, a sprzedawca reklamował jako porównywalny z Horman-em
  • 4 tygodnie temu...
Napisano

Interesuje mnie która z bram segmentowych sterowana z pilota zajmuje najmniej miejsca od nadproża do sufitu? Myślałem na początku o BIG TOR ale ponoć potrzeba aż 35cm na napęd. 

Chciałbym mieć światłość otworu 240 cm pod jakieś większe samochody. 

  • 3 miesiące temu...
Napisano
Ja kupiłam 10 lat temu w Brico i sobno zakupiłam napęd do bramy .zamątowałam w swoim zakresie .koszt 1400 zł. Działa do dziś .szpar brak .CzĘsto stosuje na rolki WD (.odrdzewiacz ).uważam że bardzo drogo sobie liczą za bramy z napędem .
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Od 2004 użytkuję dwie Novoferm ISO 45 z napędami łańcuchowymi Nice i nigdy nie było z tym żadnego problemu. Powtarzam żadnego.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Zawsze można sterować z jednego pilota dwoma bramami innych producentów. Wystarczy zakupić radio jedngo z producentów automatyki. 

  • 4 tygodnie temu...
Gość Żałosne
Napisano

No oczywiście! Najważniejsza jest prędkość otwierania , bo zawsze to szybciej od sąsiada , którego skręci z zazdrości , no i oczywiście nie będę musiał wstawać dzień wcześniej żeby zdążyć do pracy. 

  • 11 miesiące temu...
Napisano
Od 23 lat mam bramy Hormann owierane ręcznie. Bez śladu rdzy. Żadnych wad czy usterek. ŻADNYCH. Teraz czas na elektryczne i ... ból głowy! Jakie, żeby służyły następne lata bezawaryjnie?
Napisano
6 godzin temu, Gość GB napisał:

Od 23 lat mam bramy Hormann owierane ręcznie. Bez śladu rdzy. Żadnych wad czy usterek. ŻADNYCH. Teraz czas na elektryczne i ... ból głowy! Jakie, żeby służyły następne lata bezawaryjnie?

Zamontuj napęd i nie wymieniaj bez sensu po co psuć co jest dobre i jesteś zadowolony

  • 10 miesiące temu...
Napisano
Jak można porównywać różne bramy? Redaktorek nawet takiej bramy nie widział na oczy. Różne segmenty... masakra
  • 3 miesiące temu...
Napisano
Komentarz dodany przez iwestor:
Jaka jest wartość takiego artykułu? Wysłane zapytanie to 3 producentów, przeklejone odpowiedzi i specyfikacje. Zero porównania. Sorry, ale poziom dno. Do tego produkty różnych klas i mało porównywalne. Ale nazywa się artykuł 'Porównanie...' Żenada.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Też mi się tak wydaje, że nie niżej. A to jest źle, bo wilgoć jest w ścianach. I żadne wietrzenie nie pomoże. Szwagrowi przeciekał taras i mimo ze wymienił całą nawierzchnię tarasu i uszczelnił wszystko, mury poniżej nie wyschły przez dwa lata mimo otwartych drzwi i okien w lecie. To było też tak do połowy w gruncie. Dopiero jak kupił osuszacz powietrza i zaczął wodę z niego wylewać wiadrami, to sie okazało ile jej siedziało w ścianach.  Tutaj też chyba spróbowałbym najpierw osuszaczem. Kosztuje parę stówek, ale to i tak taniej niż remont. A później, przy prawidłowej wentylacji z zapewnieniem nawiewu i wywiewu, wilgoci nie będzie. Mogę się założyć.   To  jeszcze zależy przy jakiej pogodzie. Ja mam teraz 54% przy biurku, ale ma się na deszcz..
    • Edit: mierzyłem wilgotność scian, użyłem wilgotnościomierza  inwazyjnego YATO i wyszło 5%. Higrometr wskazywał 60%. Mierzyłem przed gruntowaniem. 
    • Tylko to wygląda jakby ten tynk właśnie na wysokości do tych 90cm po prostu się odparzył od wilgoci. W tego typu pomieszczeniach problemem jest izolacja pozioma i pionowa. Ja mam podobnie, izoloacja pionowa jest ok, ściany są suche, wylewka, pod którą pewnie nie ma żadnej izolacji też wyschła po zrobieniu izolacji pionowej na zewnątrz. Jest wentylacja na przestrzał, okna w zimie są rozszczelnione, latem zwykle otwarte na oścież, a wilgotność utrzymuje się cały rok 60-75%, a na sypialnie to jest za dużo, można spokojnie nabawić się reumatyzmu i innych chorób związanych ze zbyt wysoką wilgotnością czy po prostu grzybem. Bo jak ktoś tam zacznie spać, tak sytuacja jeszcze się pogorszy. U Ciebie dopóki grunt nie wyschnie nie ma co mierzyć wilgotności, ale na moje oko tam będzie w okolicach 70% na codzień. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Tak, zakleiłem żeby pyłu nie wciągło. Z tym nawiewem to nabiłeś mi ćwieka, jest tylko wywietrznik.  W budynku budynku nie ma piwnicy, ale pomieszczenie jest częściowo poniżej poziomu gruntu. Na zdjęciach widać fundamenty. Kończą sie 90 cm od obecnej podłogi i właśnie je chcę zaizolować. Wilgotność mierzyłem i wyszło 5% ale jakoś średnio w wierzę.  Najlepiej byłoby zaizolować z zewnątrz, jak rozumiem ale w tym wypadku nie mam takiej możliwości. Zakładam, że izolacja od wewnątrz jest lepsza niż nic. Tak sobie analizuje, że jeśli założę płyty na ścianę to stracę możliwość kontrolowania czy się nie zbiera wilgoć.     Gruntowałem więc ściany mogą wydawać się mokre. Sama opcja ciekawa, dzięki 
    • Z tego co widzę to tam jest raczej spora wilgoć w ścianach. Jedyne co mogę polecić, to tą firmę, która zajmuje się profesjonalnie między innymi zawilgoconymi piwnicami. Mają zaprawy NCT, które wyciągają wilgoć ze ścian i krystalizują powierzchnię. https://youtube.com/@dachyfasadypiwnice?si=qwJSP6i21jZuDAq- Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...