animus Napisano 15 sierpnia 2015 Udostępnij #51 Napisano 15 sierpnia 2015 (edytowany) Cytat Takiego - nie.Chciałem pokazać samą ideę - mniej więcej. Rozwiń To mnie trochę uspokoiłeś ,jeżeli ma to być kimań odpad kawałkowy, to niestety trzeba bardziej się przyłożyć ,najlepiej wygląda to z jednolitej szerokości fugą .A masz zdjęcie tego co wspiera się na tych metalowych elementach przytwierdzonych do podstopnic. Edytowano 15 sierpnia 2015 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 15 sierpnia 2015 Udostępnij #52 Napisano 15 sierpnia 2015 Pracy dużo a efekt taki sobie. Link do komentarza
MrTomo Napisano 15 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #53 Napisano 15 sierpnia 2015 Cytat A masz zdjęcie tego co wspiera się na tych metalowych elementach przytwierdzonych do podstopnic. Rozwiń Hm.. Nie wiem o czym mówisz.. ?? Cytat Pracy dużo a efekt taki sobie. Rozwiń W tym wypadku to trudno doszukać się jakiegokolwiek efektu... delikatnie mówiąc Link do komentarza
animus Napisano 15 sierpnia 2015 Udostępnij #54 Napisano 15 sierpnia 2015 Cytat Hm.. Nie wiem o czym mówisz.. ?? Rozwiń https://forum.budujemydom.pl/?act=attach&am...st&id=22593 Link do komentarza
MrTomo Napisano 16 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #55 Napisano 16 sierpnia 2015 Ach to.To jest taka prowizoryczna poręcz, żeby dzieci nie spadły ze schodów.To jest z drewna dlatego nie załapałem o co Ci chodzi.Ta poręcz tak jak i ta metalowa bramka (chroniła tymczasowo drzwi przed psem bo młody jeszcze i głupi to drapie i gryzie wszystko wkoło) będą zdemontowane. Link do komentarza
kawulak Napisano 18 sierpnia 2015 Udostępnij #56 Napisano 18 sierpnia 2015 A tego typu gotowe bloczki? Miał ktoś z was z czymś takim do czynienia? Mnie się podobają, kamienie topione w wylewce niekoniecznie.. Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 18 sierpnia 2015 Udostępnij #57 Napisano 18 sierpnia 2015 Cytat Pracy dużo a efekt taki sobie. Rozwiń Jeżeli mogę to dorzucę, że te schody pasuj do tego domku jak w do karety Na pewno miały by swój efekt w domku np Hobbita czy w czymś podobnym ale nie w tradycyjnym kanciastym murowanym domu. O funkcjonalności takich schodów nie wspomnę bo po deszczy schodząc z takich schodów o wywinięcie orła nie trudno. Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 19 sierpnia 2015 Udostępnij #58 Napisano 19 sierpnia 2015 Cytat wywinięcie orła nie trudno. Rozwiń ????????? Link do komentarza
animus Napisano 19 sierpnia 2015 Udostępnij #59 Napisano 19 sierpnia 2015 (edytowany) Cytat A tego typu gotowe bloczki? Miał ktoś z was z czymś takim do czynienia? Mnie się podobają, kamienie topione w wylewce niekoniecznie.. Rozwiń Lastrico ala PRL Edytowano 19 sierpnia 2015 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 19 sierpnia 2015 Udostępnij #60 Napisano 19 sierpnia 2015 Cytat ????????? Rozwiń Sory Orle Link do komentarza
MrTomo Napisano 23 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #61 Napisano 23 sierpnia 2015 Cytat Jak obczaisz jaki to grunt, to koniecznie napisz. Rozwiń Ten grunt to emulsja elastyczna.Schody zreperowałem.Chyba nigdy nie robiłem tego w takim tempie... (szybko to wszystko zastyga).Nie wiem co dalej.Poczytałem trochę o tym mapei Mapelastic A+B.Żeby zrobić warstwę 3mm musiałbym zużyć tego za 500 zł ... a to mi się nie uśmiecha.Poza tym mam bardzo porowatą strukturę betonu.Do tego warunki w których się to nakłada muszą być odpowiednie (temperatua, bez deszczu itp.)Następna warstwa po 5 godz.Roboty z tym od cholery - nakładanie pacą warstwy około 1,5mm na tylu m2 schodów i to dwukrotnie.A potem do tej 2-3mm warstwy kleić kamień - i to się ma trzymać?Mam co do tego kuźwa obawy...Zastanawiam się czy to w ogóle warto.Może wystarczy jakimś porządnym gruntem przelecieć i kleić kamień - jak to w niektórych poradnikach piszą?Zgłuptaczony jestem.Zastanawiam się też nad kolejnością prac.Najpierw kleić płytę schodów czy najpierw ściany przy schodach.Co powinno być na wierzchu w miejscach styku? Cytat ja mam stopnice o gr 2 cmdokładnie rok przetrwała bez uszczerbku Rozwiń Jaki robiłeś podkład? Link do komentarza
animus Napisano 23 sierpnia 2015 Udostępnij #62 Napisano 23 sierpnia 2015 (edytowany) Cytat Ten grunt to emulsja elastyczna.Schody zreperowałem.Chyba nigdy nie robiłem tego w takim tempie... (szybko to wszystko zastyga).Nie wiem co dalej.Poczytałem trochę o tym mapei Mapelastic A+B.Żeby zrobić warstwę 3mm musiałbym zużyć tego za 500 zł ... a to mi się nie uśmiecha.Poza tym mam bardzo porowatą strukturę betonu.Do tego warunki w których się to nakłada muszą być odpowiednie (temperatua, bez deszczu itp.)Następna warstwa po 5 godz.Roboty z tym od cholery - nakładanie pacą warstwy około 1,5mm na tylu m2 schodów i to dwukrotnie.A potem do tej 2-3mm warstwy kleić kamień - i to się ma trzymać?Mam co do tego kuźwa obawy...Zastanawiam się czy to w ogóle warto.Może wystarczy jakimś porządnym gruntem przelecieć i kleić kamień - jak to w niektórych poradnikach piszą?Zgłuptaczony jestem.Zastanawiam się też nad kolejnością prac.Najpierw kleić płytę schodów czy najpierw ściany przy schodach.Co powinno być na wierzchu w miejscach styku?Jaki robiłeś podkład? Rozwiń Ostrzegałem że tanio nie będzie Mapelastic A+B Zużycie1,7 kg/m2 na 1 mm grubości warstwy.x 3mm to 5,1 kg/m2To masz ze 12m2 tych schodów mierzyłeś w rozwinięciu z podstopnicami?Robiłem loggię u siebie w granicie i mi wyszło sporo kaski na moje 25 m2 logii ale dałem Mapelastic pod kafle , nic się nie dzieje kafle na razie się trzymają ,. Edytowano 23 sierpnia 2015 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
MrTomo Napisano 23 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #63 Napisano 23 sierpnia 2015 Cytat Ostrzegałem że tanio nie będzie Mapelastic A+B Zużycie1,7 kg/m2 na 1 mm grubości warstwy.x 3mm to 5,1 kg/m2To masz ze 12m2 tych schodów mierzyłeś w rozwinięciu z podstopnicami?Robiłem loggię u siebie w granicie i mi wyszło sporo kaski na moje 25 m2 logii ale dałem Mapelastic pod kafle , nic się nie dzieje kafle na razie się trzymają ,. Rozwiń Tak - mierzyłem z podstopnicami.Mapei pisze, że min. warstwa to 2mm.Tobie wyszło 2mm - więcej? Cytat Ostrzegałem że tanio nie będzie Rozwiń To sugerujesz inne rozwiązanie?Dechy?Imitacja dechy z pcv? Link do komentarza
animus Napisano 23 sierpnia 2015 Udostępnij #64 Napisano 23 sierpnia 2015 (edytowany) Cytat Tak - mierzyłem z podstopnicami.Mapei pisze, że min. warstwa to 2mm.Tobie wyszło 2mm - więcej?To sugerujesz inne rozwiązanie?Dechy?Imitacja dechy z pcv? Rozwiń Deska tarasowa kompozytowa dobrej jakości też jest droga .Ja zaciągałem jeszcze 10 cm na ściany ,a grubiej dałem w części bardziej narażonej na deszcz ,wystającej za dach. Edytowano 23 sierpnia 2015 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
MrTomo Napisano 23 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #65 Napisano 23 sierpnia 2015 Cytat Deska tarasowa kompozytowa dobrej jakości też jest droga . Rozwiń I pewnie też nie odpada kwestia izolacji betonu pod nią.No cóż - chyba kompromisu tu nie wywalczę i trzeba będzie zabrać się za to jakoś z głową. Cytat Ja zaciągałem jeszcze 10 cm na ściany ,a grubiej dałem w części bardziej narażonej na deszcz ,wystającej za dach. Rozwiń Czym zaciągałeś - pacą?Idzie to jakoś znośnie? Link do komentarza
animus Napisano 23 sierpnia 2015 Udostępnij #66 Napisano 23 sierpnia 2015 (edytowany) Cytat I pewnie też nie odpada kwestia izolacji betonu pod nią.No cóż - chyba kompromisu tu nie wywalczę i trzeba będzie zabrać się za to jakoś z głową.Czym zaciągałeś - pacą?Idzie to jakoś znośnie? Rozwiń Zaciągałem szpachlą do sztablatury bo nie chciałem tego myć ,tanie wywaliłem po robocie.Drugi osobnik napędzany chmielem po trochu wylewał mi to z wiaderka na posadzkę .Jeżeli masz dziurki dziury ,ubytki to warto je skasować przed nałożeniem . Edytowano 23 sierpnia 2015 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
MrTomo Napisano 23 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #67 Napisano 23 sierpnia 2015 Cytat Jeżeli masz dziurki dziury ,ubytki to warto je skasować przed nałożeniem . Rozwiń Czym?mam ich m n ó s t w o Link do komentarza
animus Napisano 23 sierpnia 2015 Udostępnij #68 Napisano 23 sierpnia 2015 Cytat Czym?mam ich m n ó s t w o Rozwiń Jak spękany beton to wtapia się siatkę z włókna szklanego mapent 150 Link do komentarza
MrTomo Napisano 23 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #69 Napisano 23 sierpnia 2015 Cytat Jak spękany beton to wtapia się siatkę z włókna szklanego mapent 150 Rozwiń Beton nie jest spękany za to mocno porowaty.Albo na wierzchu żwirek, albo dziurki po żwirku. Link do komentarza
animus Napisano 23 sierpnia 2015 Udostępnij #70 Napisano 23 sierpnia 2015 (edytowany) Cytat Beton nie jest spękany za to mocno porowaty.Albo na wierzchu żwirek, albo dziurki po żwirku. Rozwiń Polecam odpylić zagruntować gruntem ATLAS UNI-GRUNT PLUS - emulsja głęboko penetrująca, wzmacniająca podłoża przeszpachlować całość Zaprawą wyrównującą ATLAS ma mikrowłókna albo ATLAS ZW 330 .Potem grunt z Mapei i guma. Edytowano 23 sierpnia 2015 przez animus (zobacz historię edycji) 2 Link do komentarza
MrTomo Napisano 23 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #71 Napisano 23 sierpnia 2015 Cytat Polecam odpylić zagruntować gruntem ATLAS UNI-GRUNT PLUS - emulsja głęboko penetrująca, wzmacniająca podłoża przeszpachlować całość Zaprawą wyrównującą ATLAS ma mikrowłókna albo ATLAS ZW 330 .Potem grunt z Mapei i guma. Rozwiń Brzmi sensownie.Roboty w cholerę...Myślisz, że po wyrównaniu zaprawą a przed położeniem gumy, można będzie po tym łazić? Link do komentarza
animus Napisano 23 sierpnia 2015 Udostępnij #72 Napisano 23 sierpnia 2015 Cytat Brzmi sensownie.Roboty w cholerę...Myślisz, że po wyrównaniu zaprawą a przed położeniem gumy, można będzie po tym łazić? Rozwiń Po zagruntowaniu tak. Link do komentarza
MrTomo Napisano 23 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #73 Napisano 23 sierpnia 2015 (edytowany) Cytat Po zagruntowaniu tak. Rozwiń A potem przed gumą jeszcze raz grunt?Trochę czasu może minąć, zanim to wszystko ogarnę.. Edytowano 23 sierpnia 2015 przez MrTomo (zobacz historię edycji) Link do komentarza
MrTomo Napisano 23 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #74 Napisano 23 sierpnia 2015 A mieliście styczność z ATLAS WODER DUOZ karty technicznej wynika, że również jest paroprzepuszczalny.Do tego zużycie wychodzi 3kg/m2 na 2mm (0,5kg mniej od mapei) a posiadając kupon (do nabycia w alle... za 60 zł) można kupić dwa w cenie jednego...czyli razem około 300 zł za 64kg (zamiest 500).To już byłoby coś. Link do komentarza
animus Napisano 23 sierpnia 2015 Udostępnij #75 Napisano 23 sierpnia 2015 Cytat A potem przed gumą jeszcze raz grunt?Trochę czasu może minąć, zanim to wszystko ogarnę.. Rozwiń Tak przed gumą jeszcze raz trzeba będzie gruntować po dłuższym czasie ,albo pasek foli położyć przycisnąć kamieniami i łazić po niej ,ale jak gumę zaciągniesz to najlepiej już kłaść okładzinę . Cytat A mieliście styczność z ATLAS WODER DUOZ karty technicznej wynika, że również jest paroprzepuszczalny.Do tego zużycie wychodzi 3kg/m2 na 2mm (0,5kg mniej od mapei) a posiadając kupon (do nabycia w alle... za 60 zł) można kupić dwa w cenie jednego...czyli razem około 300 zł za 64kg (zamiest 500).To już byłoby coś. Rozwiń Tak to jest to samo możesz zastosować . 2 Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 24 sierpnia 2015 Udostępnij #76 Napisano 24 sierpnia 2015 Cytat Tak - mierzyłem z podstopnicami.Mapei pisze, że min. warstwa to 2mm.Tobie wyszło 2mm - więcej? Rozwiń minimalna warstwa 2 mm4 mm na basenyjak uzyskać 2 mm?rozlać rozgarnąć byle jakwtopić siatkę elewacyjną nadmiar ściągnąć 2 mm masz jak w banku 2 Link do komentarza
PeZet Napisano 24 sierpnia 2015 Udostępnij #77 Napisano 24 sierpnia 2015 Cytat Deska tarasowa kompozytowa dobrej jakości też jest droga. Rozwiń Z mojego badania tematu wyszło, że tarasowa deska sosnowa, impregnowana, ryflowana, kupowana w markecie ma znośną cenę za m2. Bez porównania niższą niż deska kompozytowa. Cytat I pewnie też nie odpada kwestia izolacji betonu pod nią. Rozwiń Zapewne zabezpieczanie betonu można wtedy zakończyć na 2mm izolacji z zatopioną siatką.BTW, czy może to być zwykła siatka elewacyjna o gramaturze około 135? Link do komentarza
animus Napisano 24 sierpnia 2015 Udostępnij #78 Napisano 24 sierpnia 2015 Cytat Z mojego badania tematu wyszło, że tarasowa deska sosnowa, impregnowana, ryflowana, kupowana w markecie ma znośną cenę za m2. Bez porównania niższą niż deska kompozytowa.Zapewne zabezpieczanie betonu można wtedy zakończyć na 2mm izolacji z zatopioną siatką. czy może to być zwykła siatka elewacyjna o gramaturze około 135? Rozwiń Z drewna tak ale drewna egzotycznego – nieimpregnowanego będzie dobrze na lata.Albo nasze dębowe a iglaste to z modrzewia. Tylko jak będziesz brał drewno sosnowe to impregnowane ciśnieniowo .Może być siatka elewacyjna jeżeli jet odporna na alkalia ,jak nie jest to się rozlezie ,guma ją załatwi. 2 Link do komentarza
MrTomo Napisano 25 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #79 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat Polecam odpylić zagruntować gruntem ATLAS UNI-GRUNT PLUS - emulsja głęboko penetrująca, wzmacniająca podłoża przeszpachlować całość Zaprawą wyrównującą ATLAS ma mikrowłókna albo ATLAS ZW 330 .Potem grunt z Mapei i guma. Rozwiń W tą zaprawę też wtapiać siatkę? Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #80 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat W tą zaprawę też wtapiać siatkę? Rozwiń ja w zasadzie chciałem się nie odzywać ale :widzę 1 niewielki problemZaprawa wyrównująca ATLAS Cytat Grubość warstwy: 2-15 mmWytrzymałość: 1,5 MPa - 5 MPaNr referencyjny: 40555760 Rozwiń ATLAS ZW 330 Cytat Główne parametry ● grubość warstwy: 3-30 mm● wytrzymałość na ściskanie: min. 20,0 MPa● przyklejanie płytek: po 5 godzinach przy 5 mm grubości warstwy Rozwiń w obu przypadkach ograniczeniem są dolne graniceinnymi słowymusisz nadlać całość o minimum 2 ; 3 mm w zależności od preparatuzaciągniesz do 0,5 mm i na fragmencie odlezie 1 Link do komentarza
MrTomo Napisano 25 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #81 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat ja w zasadzie chciałem się nie odzywać ale :widzę 1 niewielki problemZaprawa wyrównująca ATLASATLAS ZW 330w obu przypadkach ograniczeniem są dolne graniceinnymi słowymusisz nadlać całość o minimum 2 ; 3 mm w zależności od preparatuzaciągniesz do 0,5 mm i na fragmencie odlezie Rozwiń Tak właśnie chcę zrobić - nadlać 3mm ATLAS ZW 330 i zatrzeć do równa.Inaczej zbankrutuję na gumie.Swoją drogą - dawniej nie stosowano ani gruntów ani hydroizolacji na górze, klejono na cemencie i jakoś się to kuźwa trzymało.Czy to przypadkiem nie jest jakieś naciąganie na kasę?psco z tą siatką? Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #82 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat Tak właśnie chcę zrobić - nadlać 3mm ATLAS ZW 330 i zatrzeć do równa.Inaczej zbankrutuję na gumie.Swoją drogą - dawniej nie stosowano ani gruntów ani hydroizolacji na górze, klejono na cemencie i jakoś się to kuźwa trzymało.Czy to przypadkiem nie jest jakieś naciąganie na kasę?psco z tą siatką? Rozwiń dawniej jak się chciało mieć dobrze to się rozwalało i nadlewało grubszą warstwęwarstwa 1 czy 2 cm się nie trzyma teraz jak jak i wcześniej co do siatkina mapelasticu dajesz tylko jako dystans nie musi być na całości mogą być paski z odstępem na "blachę" co do atlasa - przy zacieraniu mogłaby przeszkadzać Link do komentarza
MrTomo Napisano 25 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #83 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat warstwa 1 czy 2 cm się nie trzyma teraz jak jak i wcześniej Rozwiń Nie wiem jak to interpretować?Jak się ma do tego warstwa 3mm? Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #84 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat Nie wiem jak to interpretować?Jak się ma do tego warstwa 3mm? Rozwiń tzw. Stara prawda mówiła że beton poniżej 5 cm grubości jest warty tyle ile waży w gruzieczyli i 3 i 1 mm też się w tym zakresie mieści 1 Link do komentarza
MrTomo Napisano 25 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #85 Napisano 25 sierpnia 2015 Super...Czyli wynika z tego, że lepiej nic nie robić i kleić do tego co jest... Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #86 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat Super...Czyli wynika z tego, że lepiej nic nie robić i kleić do tego co jest... Rozwiń niewynika z tego że im cieńsza warstwa tym droższa zaprawa i więcej pitoleniazrobić się da i płynnym cementem po 10 zł za worektylko że nie będzie to długo trzymaćtylko że jak pod "gumą" zacznie się coś ruszać pod obciążeniem użytkowym to z czasem "gumę" uszkodzi Link do komentarza
MrTomo Napisano 25 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #87 Napisano 25 sierpnia 2015 W takim układzie, zrobię chyba grubszą warstwę niż te 3mm.Nadleję 5mm, choć widzę, że wypadałoby nadlać przynajmniej 1cm... Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #88 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat W takim układzie, zrobię chyba grubszą warstwę niż te 3mm.Nadleję 5mm, choć widzę, że wypadałoby nadlać przynajmniej 1cm... Rozwiń Cytat Tak właśnie chcę zrobić - nadlać 3mm ATLAS ZW 330 i zatrzeć do równa.Inaczej zbankrutuję na gumie. Rozwiń dla wyjaśnienia tego fragmentu nie "zaszczyciłem" komentarzem odniosłem się do dalszej części Twojej wypowiedzi - Cytat Swoją drogą - dawniej nie stosowano ani gruntów ani hydroizolacji na górze, klejono na cemencie i jakoś się to kuźwa trzymało.Czy to przypadkiem nie jest jakieś naciąganie na kasę?psco z tą siatką? Rozwiń znaczy takw karcie wskazują że minimum 3mm max 30 mmwszystko co jest pomiędzy jak gwarantuje producent jest okjak dasz 5 mmmasz jeszcze 2 mm zapasu przy zacieraniui nie zapomnij o myjce ciśnieniowej przed Link do komentarza
animus Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #89 Napisano 25 sierpnia 2015 (edytowany) Cytat W tą zaprawę też wtapiać siatkę? Rozwiń Jak piałem wcześniej ta zaprawa ma mikrowłókna, czyli ma siatkę już w sobie,nakładasz zaprawę a siatka sama się tworzy wewnątrz tej warstwy . Cytat Tak właśnie chcę zrobić - nadlać 3mm ATLAS ZW 330 i zatrzeć do równa.Swoją drogą - dawniej nie stosowano ani gruntów ani hydroizolacji na górze, klejono na cemencie i jakoś się to kuźwa trzymało.Czy to przypadkiem nie jest jakieś naciąganie na kasę? Rozwiń 3mm warstwa minimalna,żeby siatka się zmieściła (mikrowłókna) ,cieńszą warstwę da się zrobić ale siatki nie stworzysz tylko zakleisz dziurki .Tego się nie zaciera tylko szpachluje jak gipsem ,powstaje powierzchnia delikatnie chropowata idealnie nadaje się do przyklejania gumy, płytek ,tynków ,gładzi gipsowych i innych materiałów budowlanych . Powstanie z tego twarda wodo i mrozo odporna warstwa, bez kontynuacji dalszych prac można to zostawić nawet na 3 lata,nic się z tym nie będzie działo . Cytat W takim układzie, zrobię chyba grubszą warstwę niż te 3mm.Nadleję 5mm, choć widzę, że wypadałoby nadlać przynajmniej 1cm... Rozwiń Masz tym wyrównywać powierzchnię ,np. sprawdzić spadek wylewki jeżeli jest za mały albo ,go nie ma to naciągasz więcej z jednej strony,wylewka betonowa ma to do siebie że miejscami się zapada są dołki fale itd..,jak zrobisz idealną płaszczyznę łatą trzy metrową to nie tylko zaoszczędzisz na gumie ale i na następnych warstwach np. na kleju przy klejeniu kamienia.Pierwszą pracę, jaką musisz zrobić ze starym betonem to przeleć go szczotką stalową po całości ,połechtać glony i inne naloty składające się z pojedynczych komórek, przytwierdzonych do podłoża. Lubią miejsca słabo nasłonecznione i takie gdzie utrzymuje się stała wilgotność.Odpylić całą powierzchnię odkurzaczem przemysłowym lub jakimś domowym, kominkowym. Edytowano 25 sierpnia 2015 przez animus (zobacz historię edycji) 2 Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #90 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat Pierwszą pracę, jaką musisz zrobić ze starym betonem to przeleć go szczotką stalową po całości ,połechtać glony i inne naloty składające się z pojedynczych komórek, przytwierdzonych do podłoża. Lubią miejsca słabo nasłonecznione i takie gdzie utrzymuje się stała wilgotność.Odpylić całą powierzchnię odkurzaczem przemysłowym lub jakimś domowym, kominkowym. Rozwiń ja stawiam na myjkę 1 Link do komentarza
PeZet Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #91 Napisano 25 sierpnia 2015 Czy coś mi umknęło, czy nadal pisząc "guma" macie na myśli MAPEI Mapelastic A+B? Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #92 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat Czy coś mi umknęło, czy nadal pisząc "guma" macie na myśli MAPEI Mapelastic A+B? Rozwiń jak Dostał próbkę w rękę to faktycznie wygląda to jak guma choć z gumą nie ma nic wspólnegoprzynajmniej ja tak zrozumiałem Link do komentarza
MrTomo Napisano 25 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #93 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat Czy coś mi umknęło, czy nadal pisząc "guma" macie na myśli MAPEI Mapelastic A+B? Rozwiń Umownie nazywamy to gumą.Idę w kierunku Atlas woder duo.Kupiłem na Alle.. kupon, z którym kupując jeden woder duo drugi mam za 1zł.Kupon w=kosztował mnie 64 zeta z przesyłką. Cytat Jak piałem wcześniej ta zaprawa ma mikrowłókna, czyli ma siatkę już w sobie,nakładasz zaprawę a siatka sama się tworzy wewnątrz tej warstwy . 3mm warstwa minimalna,żeby siatka się zmieściła (mikrowłókna) ,cieńszą warstwę da się zrobić ale siatki nie stworzysz tylko zakleisz dziurki .Tego się nie zaciera tylko szpachluje jak gipsem ,powstaje powierzchnia delikatnie chropowata idealnie nadaje się do przyklejania gumy, płytek ,tynków ,gładzi gipsowych i innych materiałów budowlanych . Powstanie z tego twarda wodo i mrozo odporna warstwa, bez kontynuacji dalszych prac można to zostawić nawet na 3 lata,nic się z tym nie będzie działo . Masz tym wyrównywać powierzchnię ,np. sprawdzić spadek wylewki jeżeli jest za mały albo ,go nie ma to naciągasz więcej z jednej strony,wylewka betonowa ma to do siebie że miejscami się zapada są dołki fale itd..,jak zrobisz idealną płaszczyznę łatą trzy metrową to nie tylko zaoszczędzisz na gumie ale i na następnych warstwach np. na kleju przy klejeniu kamienia.Pierwszą pracę, jaką musisz zrobić ze starym betonem to przeleć go szczotką stalową po całości ,połechtać glony i inne naloty składające się z pojedynczych komórek, przytwierdzonych do podłoża. Lubią miejsca słabo nasłonecznione i takie gdzie utrzymuje się stała wilgotność.Odpylić całą powierzchnię odkurzaczem przemysłowym lub jakimś domowym, kominkowym. Rozwiń Animus, podniosłeś mnie na duchu.Dzięki bo już chciałem tym pier...nicznąć PSCholera nabyłem zwykły grunt zamiast "plus".Duża różnica? Link do komentarza
PeZet Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #94 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat Animus, podniosłeś mnie na duchu. Rozwiń Nieraz już pisałem, ale powtórzę: Animus, jesteś wielki. Link do komentarza
animus Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #95 Napisano 25 sierpnia 2015 (edytowany) Cytat ja stawiam na myjkę Rozwiń Myjka ciśnieniowa jak najbardziej o odpowiednim ciemnieniu nie wyobrażam sobie firmy ,która przyjeżdża i zasuwa ręcznie powierzchnię betonową szczotkami stalowymi . Jemu jednak polecam szczotkę stalową ,myjka napędzana jest wodą a ta powierzchnia ma wchłonąć grunt głęboko penetrujący a nie wodę z myjki ,trzeba by czekać z tydzień albo dłużej żeby zastosować po myjce grunt głęboko penetrujący . Cytat Nieraz już pisałem, ale powtórzę: Animus, jesteś wielki. Rozwiń Cieszę się Waszym szczęściem. Edytowano 25 sierpnia 2015 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
MrTomo Napisano 25 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #96 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat Myjka ciśnieniowa jak najbardziej o odpowiednim ciemnieniu nie wyobrażam sobie firmy ,która przyjeżdża i zasuwa ręcznie powierzchnię betonową szczotkami stalowymi . Jemu jednak polecam szczotkę stalową ,myjka napędzana jest wodą a ta powierzchnia ma wchłonąć grunt głęboko penetrujący a nie wodę z myjki ,trzeba by czekać z tydzień albo dłużej żeby zastosować po myjce grunt głęboko penetrujący . Rozwiń Myjki nie mam.Do tej pory radziłem sobie druciakiem i wiertarką.Trochę mnie zmartwiłeś bo właśnie dzisiaj padał deszcz i zalał mi połowę schodów...No i co z tym gruntem.Kupiłem grunt Atlas-a ale bez "plus" w nazwie.ten nie jest głęboko penetrujący?Czekać teraz kilka dni aż wyschną schody? Link do komentarza
animus Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #97 Napisano 25 sierpnia 2015 (edytowany) Cytat Myjki nie mam.Do tej pory radziłem sobie druciakiem i wiertarką.Trochę mnie zmartwiłeś bo właśnie dzisiaj padał deszcz i zalał mi połowę schodów...No i co z tym gruntem.Kupiłem grunt Atlas-a ale bez "plus" w nazwie.ten nie jest głęboko penetrujący?Czekać teraz kilka dni aż wyschną schody? Rozwiń Grunt lepszy głęboko penetrujący, zwykły wchłania się powierzchniowo bo szybciej wiąże z podłożem ,pisałeś o kruchym betonie sam musisz zdecydować . Może wymień ,masz paragon?Zawieś pasek folii, przedłużysz zadaszenie. Edytowano 25 sierpnia 2015 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
MrTomo Napisano 25 sierpnia 2015 Autor Udostępnij #98 Napisano 25 sierpnia 2015 (edytowany) Tak zrobię. Z jednym i drugim.Zdam relację jak skończę jakiś etap. Edytowano 25 sierpnia 2015 przez MrTomo (zobacz historię edycji) Link do komentarza
MTW Orle - osuszanie budynków Napisano 25 sierpnia 2015 Udostępnij #99 Napisano 25 sierpnia 2015 Cytat Jemu jednak polecam szczotkę stalową ,myjka napędzana jest wodą a ta powierzchnia ma wchłonąć grunt głęboko penetrujący a nie wodę z myjki ,trzeba by czekać z tydzień albo dłużej żeby zastosować po myjce grunt głęboko penetrujący . Rozwiń Jakby miał namoczyć to bym mu spryskiwacz ogrodowy polecił duża ilość wody uniemożliwia migrację w głąb czyli tylko mgiełka i odczekać i znów mgiełkaale pisze ze nie ma czyli temat zamknięty Link do komentarza
kawulak Napisano 26 sierpnia 2015 Udostępnij #100 Napisano 26 sierpnia 2015 Cytat Lastrico ala PRL Rozwiń Ty tylko jedna z propozycji od firmy Bruk-Bet, są też inne. Ja tam uważam, że nie ma co robić ze schodów gwiazdy zewnętrznej części domu, mogą mieć jakiś motyw, ale nie ma co się bawić szczególnie w dobór czegoś z niewiadomo jakim designem. Niech nie kłuje brzydotą w oczy i spełnia swoją rolę, to najważniejsze. Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się