Skocz do zawartości

agito.pl stanowczo odradzam


Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Witam, równie ważne co kupić jest też niestety gdzie się kupuje czego doświadczyłem ostatnio.

Zakupiłem dysk ssd OZC 120gb, jednak okazało się ze dysk się wieszał pod xp, wiec chciałem go zareklamować. I się zaczęły schody.

Przyjęto mi dysk ale serwisant stwierdził ze jest naruszona plomba po czym wysłał mi takie zdjęcie.

dysk-agito.jpg

W życiu by mi do głowy nie wpadło aby rozkręcać nowy dysk z 3 letnia gwarancja i celowo odklejać plombę. Czy ja wyglądam jak idiotę?

Dziś znów dostałem informacje ze odrzucają moją reklamację.

Zostaje tylko sąd.

Więc jak pisałem powyżej ważne jest także gdzie się kupuje. Na pewno nie w agito.pl

Autorus

Edytowano przez autorushd (zobacz historię edycji)
Napisano
  Cytat

Witam, równie ważne co kupić jest też niestety gdzie się kupuje czego doświadczyłem ostatnio.

Zakupiłem dysk ssd OZC 120gb, jednak okazało się ze dysk się wieszał pod xp, wiec chciałem go zareklamować. I się zaczęły schody.

Przyjęto mi dysk ale serwisant stwierdził ze jest naruszona plomba po czym wysłał mi takie zdjęcie.

dysk-agito.jpg

W życiu by mi do głowy nie wpadło aby rozkręcać nowy dysk z 3 letnia gwarancja i celowo odklejać plombę. Czy ja wyglądam jak idiotę?

Dziś znów dostałem informacje ze odrzucają moją reklamację.

Zostaje tylko sąd.

Więc jak pisałem powyżej ważne jest także gdzie się kupuje. Na pewno nie w agito.pl

Autorus

Rozwiń  


I dotarł do mnie dysk z serwisu agito.pl, zrobiłem kilka fotek.

agito1.JPG

agito2.JPG
Napisano (edytowany)
Wyślij pismo, za pokwitowaniem odbioru, do sprzedawcy, że towar jest niezgodny z umową w chwili zakupu, ( na podstawie Art. 10.1 . i Art. 4.1. Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej), w związku z czym żądasz:
- wymiany dysku na sprawny, (na podstawie Art. 8.1. wymienionej wyżej ustawy,)
- zwrotu kosztów przesyłek, w wys. …………, (na podstawie Art.8.2. Ustawy.)

To co w nawiasach na czerwono, raczej nie umieszczaj w tym piśmie – na podstawę prawną przyjdzie czas, jak sprzedawca nie uzna Twoich roszczeń.

Określ termin załatwienia sprawy na 21 dni licząc od daty otrzymania pisma.
Jeśli sprzedawca w ciągu 14 dni (od otrzymania) nie ustosunkuje się do tego pisma, to znaczy, że przyjmuje Twoje roszczenie i ma pozamiatane.

Przesłane zdjęcie z serwisu raczej będzie dowodem na to, że plomba była nie naruszona i przyda się jeśli sprzedawca będzie „oponował”.

Jeśli sam nie dasz rady – pomogą ludzie z oddziału federacji konsumentów . Edytowano przez bajbaga (zobacz historię edycji)
Napisano
Też kilkakrotnie korzystaliśmy z agito i było ok, ale fakt nie mieliśmy żadnej reklamacji. Wiele sklepów internetowych działa bez zarzutu o ile nie ma problemów ze sprzętem przy dostawie lub w czasie gwarancji.
Napisano
  Cytat

Wyślij pismo, za pokwitowaniem odbioru, do sprzedawcy, że towar jest niezgodny z umową w chwili zakupu, ( na podstawie Art. 10.1 . i Art. 4.1. Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej), w związku z czym żądasz:
- wymiany dysku na sprawny, (na podstawie Art. 8.1. wymienionej wyżej ustawy,)
- zwrotu kosztów przesyłek, w wys. …………, (na podstawie Art.8.2. Ustawy.)

To co w nawiasach na czerwono, raczej nie umieszczaj w tym piśmie – na podstawę prawną przyjdzie czas, jak sprzedawca nie uzna Twoich roszczeń.

Określ termin załatwienia sprawy na 21 dni licząc od daty otrzymania pisma.
Jeśli sprzedawca w ciągu 14 dni (od otrzymania) nie ustosunkuje się do tego pisma, to znaczy, że przyjmuje Twoje roszczenie i ma pozamiatane.

Przesłane zdjęcie z serwisu raczej będzie dowodem na to, że plomba była nie naruszona i przyda się jeśli sprzedawca będzie „oponował”.

Jeśli sam nie dasz rady – pomogą ludzie z oddziału federacji konsumentów .

Rozwiń  


Dysk został zakupiony na firmę.

Obecnie zainstalowałem win7, i dysk nawet ze starym oprogramowaniem ruszył, ale kogo to obchodzi. Ważne ze coś się odkleił, szczególnie że najprawdopodobniej u nich w serwisie, i trzeba było się jakoś wytłumaczyć. Bo to najłatwiejsze.




Napisano
U mnie odpadli po rozmowie telefonicznej, jakieś głupie ci...y siedziały to cud że wiedziały którą strona słuchawkę do głowy przystawić. Poza tym ceny mają z kosmosu.
Napisano
Ja od nich sporo rzeczy kupowałem i zawsze byłem zadowolony. Ale faktycznie rozmowa mailowa w sprawach reklamacji była typowa na zmęczenie materiału. Jakieś wyuczone formułki itd.

A ja chciałem tylko od nich żeby mi wgrali nowy soft z 2,1 na 2.5, nic więcej. Wtedy akurat nie miałem nikogo z win7 a tylko z tego systemu można było wgrać i dla tego im wysłałem :(
Napisano
  Cytat

U mnie odpadli po rozmowie telefonicznej, jakieś głupie ci...y siedziały to cud że wiedziały którą strona słuchawkę do głowy przystawić. Poza tym ceny mają z kosmosu.

Rozwiń  

icon_mrgreen.gif
Gdyby firma była poważna i poważnie podchodziła do klienta ,ale widać że ma klienta w d... kupił produkt to niech się teraz buja.Firmę nie ocenia się przeważnie po terminowej dostawie,zgodności towaru z opisem ale przede wszystkim po rozpatrywaniu reklamacji. Przecież odklejona plomba nie świadczy o ingerencji użytkownika w urządzenie ,należałoby dokonać wewnętrznych oględzin i wtedy stwierdzić czy ktoś tam " łap nie wpychał" ale każdy powód jest dobry aby zrobić tzw" zgunka na Junka" icon_biggrin.gif
Napisano
Pewnie już pisałem na forum ale kupiłem zmiękczacz do wody, na całą chałupę, i podczas jakichś tam prac pękła mi złączka pomiędzy dwoma rurkami. Napisałem do gościa, w kilka dni miałem tą część i na dodatek dostałem gratis. Niby nic wielkiego , ta cześć kosztuje penie grosze, ale facetowi się chciało wysłać. I teraz jak myślę nad zmiękczaczem to właśnie żebym miał taki sam z tamtej firmy. To jest moje automatyczne myślenie, bo ktoś mnie nie olał wiec stwierdziłem że mogę z nim współpracować icon_smile.gif
Napisano
Ja na Agito.pl kupiłem płytę główną (za 800 zł), która miała pokrzywione i powyrywane piny gniazda procesora. Odpowiedź na reklamację standardowa ... uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika.
Mieli troszeczkę pecha bowiem płytę sprzedali Kancelarii Adwokackiej icon_lol.gif Myślę, że zwykły Kowalski (nieobyty w prawie) nie poradziłby sobie z tą sytuacją.
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Sklep internetowy Agito.pl przeprowadza dziennie setki różnych transakcji i za każdą z nich bierze odpowiedzialność. Staramy się szczególnie sumiennie realizować delikatne kwestie związane z reklamacjami produktów. Zdajemy sobie sprawę, że każda taka sytuacja jest dla Klienta wyjątkowo kłopotliwa. Nie zmienia to faktu, że ostateczna decyzja dotycząca sposobu realizacji gwarancji należy każdorazowo do autoryzowanego serwisu producenta. To, jak wiadomo, powszechna praktyka w segmencie elektroniki użytkowej. Niestety, nie możemy decydować o tym, czy określona reklamacja powinna być przyjęta czy odrzucona. Dotyczy to również uszkodzonych dysków marki OCZ, które trafiają do autoryzowanego serwisu. Nie oznacza to jednak, że nasi Klienci są pozostawieni sami sobie w razie, gdy decyzja autoryzowanego serwisu ich nie satysfakcjonuje. W przypadku uszkodzonej plomby na dysku OCZ uznajemy, że sprawa nie jest jednoznaczna. Trudno bezspornie zarzucić naszemu Klientowi, że zerwał plombę, aby dostać się do środka obudowy dysku. Poza tym napęd jest sprawny, co naszym zdaniem stanowi podstawę do utrzymania standardowego 3-letniego okresu gwarancyjnego. W związku z tym zwrócimy się do przedstawicieli OCZ i Autoryzowanego Serwisu Producenta z prośbą o ponowne rozpatrzenie tej sprawy. Mamy nadzieję, że w ten sposób uda nam się wpłynąć na pozytywne rozstrzygnięcie reklamacji, zgodnie z życzeniem Klienta.
Napisano
Dziś otrzymałem pismo od agito.pl z przeprosinami i przywracające mi gwarancję dysku. Dla uczciwości sprawy to podaję. W związku z tym sprawę uważam za załatwioną.
Gość mhtyl
Napisano
To teraz po pozytywnym załatwieniu sprawy to i tytuł tematu trza by było zmienić icon_biggrin.gif
Napisano
  Cytat

To teraz po pozytywnym załatwieniu sprawy to i tytuł tematu trza by było zmienić icon_biggrin.gif

Rozwiń  

No trzeba by... Kilka dni temu zamówiłem w agito towar, wpłaciłem pieniądze i..... wchodzę na forum, a tu taki temat icon_cry.gif
Na szczęście towar dostałem szybko i bez problemów, więc albo miałem szczęście albo autorushd wcześniej pecha icon_biggrin.gif
Napisano
grunt to czytać ze zrozumieniem, ale to chyba zbyt wielki wysiłek :bezradny:
nie mówiąc już o wskazaniu prawdziwego źródła "problemów"
cóż - życzyć takiego samego odbioru w drugą stronę
Napisano
Ale jaki odzew na forum od Agito!
I zaraz sprawa załatwiona...
...nie mogę jednak oprzeć się wrażeniu, że gdyby temat nie ujrzał światła forumowego, nie byłoby już tak ładnie...
Napisano
znowu było obraźliwe?
to jak mam napisać, że ktoś wykorzystał forum, czyli i mnie, do załatwienia prywaty?
a dla czytajacych i rozumiejących słowo pisane proponuję przeczytać post nr 1 i nr 8
obszekać kogoś łatwo, net daje pewną anonimowość
przykład jużbył w innym poście o oknach

a ja nie lubię aby ktoś odlewał się moim....
i se kasujcie, nawet i banana dajcie, wielkie mi halo
  • 2 tygodnie temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Od paru lat mieszkam na wsi. Na działce jest studnia kopana, która kiedyś służyła do pobierania wody dla celów wszelkich, ale po wybudowaniu lokalnego wodociągu została zaniedbana. Jej zadaszenie z czasem zgniło i spróchniałe, zazielenione deski wpadły do środka. Nikomu to nie przeszkadzało, bo nikt stamtąd wody nie czerpał. Ja, wodę z tej studni zacząłem czerpać do podlewania ogródka. Tylko że woda zimna musi się przecież ogrzać, ale chociaż wypompowywałem czystą, to już po kilku godzinach we wiaderkach na wierzchu pojawiał się zielony kożuch. ilość glonów była w niej potężna.  Kilka razy próbowałem wypompować całą wodę, ale niewiele to dało. zimy glonom też nie szkodziły. Aż w ubiegłym roku wyczytałem, że naukowcom w Odrze udało się zniszczyć siedliska złotej algi za pomocą perhydrolu (dla niewtajemniczonych, jest to nadtlenek wodoru, o stężeniu 30%, produkuje się z niego m.in. wodę utlenioną, rozcieńczając perhydrol dziesięciokrotnie, do 3% stężenia). W dodatku inne organizmy poza glonami nie poniosły żadnego szwanku. Zainteresowałem się tematem, niestety, w handlu preparat o takim stężeniu jest dostępny tylko dla profesjonalistów, Bo uznano, że dla osób nieszkoonych jest zbyt niebezpieczny. Ale jest dostępny w stężeniu 12%. Nabyłem więc 5-litrową banieczkę i wiosną przeprowadziłem eksperyment, wlewając całą zawartość do studni. No i nadeszło lato, ciepły okres, a glonow w wodzie nie ma!!! Wodę wypompowuje, zostawiam w wannach i woda nie zielenieje, nawet po kilku dniach!   Piszę to dlatego, że może ktoś też ma kłopoty z glonami w wodzie. Warto wypróbować. 
    • Taras jest na zagłębionym ( około 1m) pomieszczeniu gospodarczym, przylega do budynku, ale dystansuje go 10 cm styroduru, pomieszczenie to jest nieogrzewane. Czy w tej sytuacji ma sens docieplenie styrodurem ścian bocznych zewnętrznych (części fundamentowej zagłębionej około 1m)i naziemnej (około 1m) jak również samej płyty tarasu?
    • Oferujemy profesjonalny montaż  i serwis klimatyzacji w Krakowie i okolicach – zarówno w domach jednorodzinnych, mieszkaniach, jak i w biurach czy lokalach usługowych. Zapewniamy dobór odpowiednich urządzeń, estetyczne wykonanie i pełne wsparcie posprzedażowe. Projektujemy i montujemy nowoczesne systemy wentylacji mechanicznej, które zapewniają prawidłową cyrkulację powietrza i eliminują wilgoć. Realizujemy montaż nowoczesnych pomp ciepła – ekologicznych i bezobsługowych źródeł ciepła dla domów i firm. Pomagamy dobrać odpowiedni system grzewczy, a także świadczymy serwis i wsparcie posprzedażowe.   Sprawdź ofertę https://realklim.pl
    • Jesteśmy na wczasach...  
    • Drewno w ogrodzie, na elewacji czy w architekturze ogrodowej wygląda pięknie – ale tylko wtedy, gdy jest odpowiednio zabezpieczone. Jako ekspert marki Osmo, przedstawiam jeden z najbardziej cenionych produktów do ochrony drewna na zewnątrz: Lazura Olejna Osmo  (oryg. Holzschutz-Öl-Lasur). To sprawdzone rozwiązanie, które chroni drewno przed deszczem, słońcem, promieniowaniem UV, grzybami i pleśnią – a przy tym wydobywa jego naturalne piękno. Czym jest Lazura Olejna Osmo? To dekoracyjny, półtransparentny olejowy impregnat do drewna zewnętrznego, opracowany na bazie naturalnych olejów roślinnych: słonecznikowego, lnianego, sojowego i z ostu. Lazura nie tworzy powłoki filmowej – wnika głęboko w drewno i pozwala mu "oddychać", co zapobiega pękaniu, łuszczeniu i odpryskiwaniu. Zastosowanie elewacje i deski fasadowe pergole, płoty, ogrodzenia domki letniskowe, altany carporty, tarasy (elementy pionowe) drzwi, okna, okiennice (również wymiarowo stabilne elementy) Dlaczego warto? Wydajność: nawet do 26 m² z 1 litra przy jednym malowaniu Odporność na UV i warunki atmosferyczne Zabezpieczenie przed grzybami, algami i pleśnią Nie łuszczy się, nie pęka, nie schodzi płatami Bez konieczności szlifowania przy renowacji Łatwa aplikacja, bez smug i zacieków Dostępne kolory (transparentne) Kolory są półprzezroczyste – zachowują naturalny rysunek drewna, nadając mu odcień zgodny z kolorem lazury. Wszystkie kolory można ze sobą mieszać.   NrKolor Osmo (DE) Nazwa polska 700 KieferSosna 702 LärcheModrzew 703 MahagoniMahoń 706 EicheDąb 707 NussbaumOrzech 708 TeakTeak 710 PiniePinia 712 EbenholzHeban 727 PalisanderPalisander 728 ZederCedr 731 Oregon PineSosna Oregon 732 Eiche hellJasny dąb 739 SilbergrauSrebrnoszary 900 WeißBiały 903 BasaltgrauBazaltowy szary 905 PatinaPatyna 906 PerlgrauPerłowoszary 907 QuarzgrauKwarcowy szary   Sposób użycia Drewno musi być suche i czyste (maks. 20% wilgotności). Lazurę dokładnie wymieszać, nie rozcieńczać. Nakładać cienko wzdłuż słojów, pędzlem do olejów lub wałkiem mikrofibrowym. 2 warstwy na surowe drewno, 1 warstwa przy renowacji. Czas schnięcia: ok. 12 godzin przy dobrej wentylacji.   Skład i bezpieczeństwo Naturalne oleje + pigmenty + minimum rozpuszczalników (benzol-free) Zawiera biocyd IPBC – stosować wyłącznie na zewnątrz Produkt spełnia normę B2 (normalnie zapalny po wyschnięciu) Czyścić narzędzia preparatem Osmo Pinselreiniger   Dodatkowe wskazówki praktyczne Nie nakładać na lakierowane lub lakierobejcowane powierzchnie – należy je wcześniej całkowicie usunąć. Jeśli drewno ma być szczególnie chronione przed sinizną i owadami, warto wcześniej zastosować Osmo Impregnację WR (biobójczą). Drewno zawierające taniny (np. dąb) może powodować lekkie zmiany odcienia – zalecany próbny malunek. Podsumowanie Lazura Olejna Osmo to doskonały wybór dla każdego, kto szuka trwałej i estetycznej ochrony drewna na zewnątrz. Sprawdza się zarówno przy nowych realizacjach, jak i przy renowacjach. Działa długofalowo, wygląda naturalnie i jest niezwykle łatwa w utrzymaniu. Masz pytania? Jako ekspert Osmo, chętnie doradzę – napisz komentarz, dołącz zdjęcie drewna, a pomogę dobrać odpowiedni kolor i technologię zabezpieczenia.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...