Skocz do zawartości

Uwaga na firme avante


Recommended Posts

Napisano
Złozyłem zamówienie u przedstawiciela firmy avante, którego znalazłem na stronie producenta zamówienie i zapłaciłem zaliczkę, pracownik przyjechał dokonał pomiarów i ....... przedstawiciel znikł a właściciel firmy umywa ręce i twierdzi, że go to nie dotyczy, bo przestawicielem może każdy być a gdzie zabezpieczenia i odpowiedzialnośc a o innych cechach nie wspomnę.
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Obawiam się, że taka sytuacja, to w Polsce normalka. Część firm (nawet renomowanych) nie bierze żadnej odpowiedzialności za swoich autoryzowanych przedstawicieli. Paranoja? Moim zdaniem... OWSZEM!
Napisano
  Cytat

Złozyłem zamówienie u przedstawiciela firmy avante, którego znalazłem na stronie producenta zamówienie i zapłaciłem zaliczkę, pracownik przyjechał dokonał pomiarów i ....... przedstawiciel znikł a właściciel firmy umywa ręce i twierdzi, że go to nie dotyczy, bo przestawicielem może każdy być a gdzie zabezpieczenia i odpowiedzialnośc a o innych cechach nie wspomnę.

Rozwiń  

Czegoś tu nie rozumiem icon_question.gif Jak właściciel firmy umywa ręce, przecież aby zostać przedstawicielem danej firmy trza jakieś papiery podpisać,przejść jakieś szkolenie z zakresu znajomości branży i nie wiem co tam jeszcze wchodzi w całokształt. Masz chyba jakieś papiery potwierdzające wpłatę tej zaliczki? Jeżeli masz to zawiadom policję i nie sprawa nabiera rozpędu. Chyba ,że ktoś Ci tu jeszcze inaczej doradzi,ale wg mnie to jedyne słuszne rozwiązanie.
Napisano
skoro wpłaciłeś zaliczkę, to chyba podpisałeś umowę...potwierdzającą wpłatę zaliczki. Tak jak pisze mhtyl - idz na policję...
Gość mhtyl
Napisano
  Cytat

będę uważał ale jak znam życie nie będę nigdy korzystał z ich usług

Rozwiń  

A ja jak znam życie to powiem- nigdy nie mów nigdy icon_wink.gif
Gość adiqq
Napisano
Ja akurat mam okna tej firmy i nie narzekam. Ale też dzwoniłem do nich jakiś czas temu i dowiedziałem sie że gościu który sprzedawał mi okna już u nich nie pracuje...pewnie w takich firmach rotacja pracowników jest duża...
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
Sprecyzujmy, bo można mieć wątpliwości:
zamówienie pomiaru było u lokalnego przedstawiciela. Ten przysłał człowieka, pobrał zaliczkę i znikł.
Właściciel umywa ręce? Tzn. kto? Lokalny przedstawiciel czy Avante?
Poza tym nieważne - to oszustwo które trzeba formalnie tępić i zgłaszać na policę. Poza tym fabryka powinna mieć papiery tego człowieka i powinna Ci pomóc - sądzę, też że chętnie to zrobi /jak dodzwonisz sie do jakiegoś szefa/ bo jej też zależy na dobrej opinii.
Mam tylko nadzieję, ze masz dokumenty potwierdzające wpłącenie zaliczki? Nie wyobrażam sobie wziąść od kogoś pieniądze i nie wystawić choćby minimalnego pokwitownia!
  • 3 miesiące temu...
Napisano
  Cytat

Ja posiadam okna tej marki od ok. 2 lat. Nie miałem żadnego problemu z ich przedstawicielem.

Rozwiń  


straszne miałeś szczęście Kamil że masz ich okna od 2 lat i akurat jak sie dzisiaj zarejestrowałeś na tym forum - to okazało się że Ciebie dotyczy temat.
No niesamowity fart powiem Ci icon_smile.gif
Napisano
icon_biggrin.gif
No chłop chciał się pochwalić,że ma takie okna i oznajmił to wszystkim icon_lol.gif i zapewne już go tu nie zobaczymy.
  • 2 tygodnie temu...
  • 1 rok temu...
Napisano
A świstak siedzi i zawija...
Coś tu nie ładnie pachnie ...

Jak tak można praktycznie bez żadnej odpowiedzialności robić antyreklamę?
Nie wierze, że policja (o US nie wspomnę... ) nie zajęłaby się tematem.

Nie wierze że dzisiejszych czasach jakakolwiek poważna firma pozwala sobie na oszustwo.
Wierzę natomiast że jakiś sfrustrowany pracownik konkurencji stara się innych obrzucić błotem.
Kontakt do avante jest na ich stronach.

Pozdrawiam
Jacek Wielogórski
Napisano
  Cytat

Jak tak można praktycznie bez żadnej odpowiedzialności robić antyreklamę?
Nie wierze, że policja (o US nie wspomnę... ) nie zajęłaby się tematem.
Nie wierze że dzisiejszych czasach jakakolwiek poważna firma pozwala sobie na oszustwo.
Wierzę natomiast że jakiś sfrustrowany pracownik konkurencji stara się innych obrzucić błotem...

Pozdrawiam
Jacek Wielogórski

Rozwiń  


Normalnie jak z innej planety icon_wink.gif)
Trochę racji Pan Jacek Wielogórski jednak ma - basior jak się pojawił, tak zniknął (może dawno reklamację załatwił, ale zapomniał spalić wici, które rozrzucił po sieci...
ale z drugiej strony jak się chce poprawić nadszarpnięty wizerunek, to stosowanie metod klientów nie popłaca - tylko podniesiona przyłbica, do czego zachęcam. Ocena klienta nie ma wiele wspólnego z renomą firmy - bywają różni, a interesy trzeba robić dalej i to tak, aby klientów zachęcać do współpracy

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...