Skocz do zawartości

Pęknięcia wyszły po malowaniu


PiotruniA

Recommended Posts

Napisano

Witam.Mam pewien problem po nacięciu pęknięć i daniu Uniflota i Gładzi Finisz i oczywiście gruntu w te szpary minęły 2 dni i na płycie w tych samych miejscach są pęknięcia .Nie wiem jak to możliwe i co z tym robić wogóle bo na marne poszła robota .Pozdrawiam

Napisano
  Dnia 16.10.2020 o 10:59, PiotruniA napisał:

Witam.Mam pewien problem po nacięciu pęknięć i daniu Uniflota i Gładzi Finisz i oczywiście gruntu w te szpary minęły 2 dni i na płycie w tych samych miejscach są pęknięcia .Nie wiem jak to możliwe i co z tym robić wogóle bo na marne poszła robota .Pozdrawiam

Rozwiń  

Coś nie tak z montażem płyt .

Napisano
  Dnia 16.10.2020 o 11:42, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Podsyłam link do porady Siniat. Jest mowa o spoinowaniu z taśmą lub bez. Mam nadzieję, że materiał poradnikowy będzie przydatny.

https://www.siniat.pl/pl-pl/blog/buduj-z-nami-porady-montazowe/9-bledow-w-spoinowaniu-plyt-gipsowych

 

Dodatkowo film z firmy Knauf

 

Rozwiń  

Obejrzałem filmik i to jest od samego początku robota na ścianie,a ja już mam wszystko porobione tylko pęknięcia wyszły w tym miejscu co były 😐

  Dnia 16.10.2020 o 12:03, joks napisał:

Coś nie tak z montażem płyt 

Rozwiń  

Raczej płyty kładzione w porządku,tylko że pęknięcia po nacięciu wyszły i malowaniu w tym samym miejscu coś tu nie halo.

Napisano (edytowany)
  Dnia 16.10.2020 o 18:53, PiotruniA napisał:

Bezpośrednio na te nacięcia czy nacinać jeszcze raz?Jaka siatkę dać ?

Rozwiń  

Siatkę taką jak przy ociepleniach na styropian. Albo można kupić taką w paskach:

image.thumb.png.06192b7b70615c2e339f5ee0e596c0d1.png

 

Nie reklamuję akurat te - pierwsza lepsza z google.

Przyklejasz to na zaprawie gipsowej, potem pokrywasz to z reszta powierzchni.

Jeśli masz już gips na płytach, to wystarczy przeszlifować , żeby się zmieścił pasek i wkleić na gipsie wyrównać do tego co jest na płytach, przeszlifować - i gotowe.

Cyba że tu na forum ktoś ma jeszcze inne zdanie? 

Edytowano przez zenek (zobacz historię edycji)
Napisano
  Dnia 17.10.2020 o 15:22, zenek napisał:

Siatkę taką jak przy ociepleniach na styropian. Albo można kupić taką w paskach:

image.thumb.png.06192b7b70615c2e339f5ee0e596c0d1.png

 

Nie reklamuję akurat te - pierwsza lepsza z google.

Przyklejasz to na zaprawie gipsowej, potem pokrywasz to z reszta powierzchni.

Jeśli masz już gips na płytach, to wystarczy przeszlifować , żeby się zmieścił pasek i wkleić na gipsie wyrównać do tego co jest na płytach, przeszlifować - i gotowe.

Cyba że tu na forum ktoś ma jeszcze inne zdanie? 

Rozwiń  

Wystarczy po jednym pasku dać jak już mam gips na ścianie na te pęknięcia poprostu przykleić i zaciągnąć gładzią?Jaką gładź najlepiej byś polecił Finisz,czy jaką?

Napisano
  Dnia 18.10.2020 o 08:16, PiotruniA napisał:

Wystarczy po jednym pasku dać jak już mam gips na ścianie na te pęknięcia poprostu przykleić i zaciągnąć gładzią?Jaką gładź najlepiej byś polecił Finisz,czy jaką?

Rozwiń  

Nie montuje płyt zawodowo, są tu tacy na forum - może się wypowiedzą  :14_relaxed:

Ale wpisałem w google hasło i zobacz,  ile jest odnośnych kompletnych instrukcji wraz z budujemydom.pl:

image.thumb.png.7142187d1952cd709d6d1232c0d5c54c.png

 

warto poczytać kilka instrukcji, nie długo ci zejdzie, może kilkanaście minut, może godzinka - i poznasz teorię, i później dopytać w razie czego.

 

 

Napisano (edytowany)

A stelaż do czego jest mocowany, do stropu monolitycznego czy konstrukcji drewnianej?.

 

Tak pytam bo miałem taki problem u siebie w domu, ale stelaż był mocowany do skośnej konstrukcji dachu drewnianego.

Edytowano przez demo (zobacz historię edycji)
Napisano
  Dnia 18.10.2020 o 08:16, PiotruniA napisał:

już mam gips na ścianie

Rozwiń  

Jeżeli masz finisz to musisz go usunąć .I dopiero robić z taśmą , siatką czy fizeliną .

W piątek pisałem że coś jest nie tak z mocowaniem płyt. I to w dalszym ciągu podejrzewam .

I żadna siatka czy inne cudo nie pomoże .

Napisano
  Dnia 18.10.2020 o 09:31, joks napisał:

 

W piątek pisałem że coś jest nie tak z mocowaniem płyt. I to w dalszym ciągu podejrzewam .

I żadna siatka czy inne cudo nie pomoże .

Rozwiń  

No właśnie dokładnie tak, jak stelaż pracuje i ma ruchy to zawsze będzie pękać, ale jest na to sposób, o którym napiszę jak mi PiotruniA napisze do czego ma podwieszony stelażyk.

Napisano (edytowany)
  Dnia 18.10.2020 o 11:52, demo napisał:

No właśnie dokładnie tak, jak stelaż pracuje i ma ruchy to zawsze będzie pękać, ale jest na to sposób, o którym napiszę jak mi PiotruniA napisze do czego ma podwieszony stelażyk.

Rozwiń  

Nie pamiętam do czego montowany był ten stelaż jak majster robił ten remont, ale wydaje mi się że stelaż montowany byl do stropu .

Edytowano przez PiotruniA (zobacz historię edycji)
Napisano
  Dnia 20.10.2020 o 15:31, demo napisał:

Do stropu mówisz, nie do chmury. Jak do stropu to niech Ci pęka dalej.;)

Rozwiń  

Dokładnie Co nie powiem bo ja nie robiłem tego remontu ale wiem że klad stelaże i płyty tylko nie wiem do czego,możliwe że do stropu albo do drewna .Nie mam podglądu teraz ,ale jak do drewna jest jakiś sposób na to?

Napisano
  Dnia 21.10.2020 o 15:53, PiotruniA napisał:

Nie mam podglądu teraz ,ale jak do drewna jest jakiś sposób na to?

Rozwiń  

A próbowałeś wkleić te paski siatki? Przynajmniej próbnie w dwóch trzech miejscach?

Jeśli stelaże są przymocowane do stropu drewnianego, to będą przenosić jego ugięcia i wstrząsy na płyty. Stąd może pęknięcia. Paski siatki lub innego materiału mogą to neutralizować.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Witam .Mam pytanie jak dokleić płytkę której już nie ma dłuższy czas do tarasu ,jak nie ma jak do czego jej dokleić .Na Zdjęciu to jest od kleju bo ta płytka na drewno jest przyklejona . https://zapodaj.net/plik-qmlTGjAND9
    • Kontrola Wydziału Budownictwa powinna ustalić stan faktyczny i odnieść się do Twoich uwag.
    • Formalnie nie ma obowiązku uzyskania dokumentów potwierdzających możliwość przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, wodociągowej itd. na etapie uzyskiwania pozwolenia na budowę lub składania zgłoszenia z projektem. Zniesiono go jeszcze w 2015 roku, w ramach nowelizacji prawa budowlanego.  Ale są tu dwa zastrzeżenia. Pierwsze jest takie, że bez zapewnienia dostępu do mediów nie zakończymy budowy i nie będziemy mogli w takim budynku legalnie mieszkać. Tu trzeba mieć na uwadze przede wszystkim prąd. Ale chociażby bez kanalizacji się nie obędzie, jeżeli na danym terenie przewidziano tylko przyłączenie do sieci.  Drugi haczyk to oświadczenie projektanta o możliwości podłączenia domu do istniejącej sieci ciepłowniczej. Obecnie takie oświadczenie trzeba dołącyć do dokumentacji. Chociaż wciąż są niejasności interpretacyjne, czy zawsze trzeba to zrobić. 
    • Murowania już coraz mniej. Zbliżamy się do wysokości nadproży a więc docinamy wstępnie ostatnie pustaki na których zostaną wylane poduszki betonowe oraz obsadzone nadproża. Przenosimy również poziom zero do budynku tak aby łatwiej nam się pracowało. Porównujemy lasery krzyżowe trzech firm Nivel System, DeWalt oraz Hilti.    
    • Dzień dobry, Jako ekspert marki OSMO chciałbym podzielić się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi prawidłowego olejowania tarasu drewnianego. Temat wraca co sezon, a odpowiednie zabezpieczenie drewna jest kluczowe, by cieszyć się jego wyglądem i trwałością przez lata. Dlaczego warto olejować taras? Taras to miejsce narażone na intensywne działanie słońca, deszczu, śniegu i zmian temperatury. Drewno bez odpowiedniego zabezpieczenia zaczyna szarzeć, pękać i chłonąć wilgoć. Olejowanie, szczególnie z użyciem specjalistycznych olejów do drewna zewnętrznego, chroni powierzchnię i pozwala zachować jej naturalne piękno. Oleje OSMO – co je wyróżnia? Produkty OSMO do tarasów, np. OSMO Olej tarasowy, są na bazie naturalnych olejów i wosków roślinnych. W przeciwieństwie do lakierów, nie tworzą szczelnej powłoki, lecz wnikają w drewno, pozwalając mu oddychać. Olej nie łuszczy się i nie wymaga szlifowania przy odnawianiu – wystarczy oczyszczenie i ponowne nałożenie produktu. Krok po kroku: jak olejować taras Przygotowanie powierzchni: Drewno powinno być czyste, suche i odpylone. W przypadku starych powierzchni – zalecamy dokładne mycie oraz szlifowanie papierem o gradacji 80–100. Wybór oleju: OSMO oferuje kilka wariantów olei do tarasów  – zarówno bezbarwne, jak i pigmentowane (np. Bangkirai Teak, Szary). Pigmenty dodatkowo chronią przed promieniowaniem UV. Aplikacja: Olej nakładamy cienką warstwą pędzlem lub aplikatorem (np. OSMO Floor Brush 150 mm). Po 12 godzinach schnięcia można nałożyć drugą warstwę – tylko na surowe drewno. W przypadku renowacji zwykle wystarcza jedna warstwa. Warunki pogodowe: Olejować należy przy temperaturze powyżej +10°C, bez deszczu przez minimum 24h po aplikacji. Pielęgnacja i renowacja Regularna kontrola stanu powłoki – zwłaszcza po zimie – pozwala szybko zareagować. Jeśli kolor blaknie lub powierzchnia traci hydrofobowość, wystarczy ją oczyścić i nałożyć nową warstwę oleju. Chętnie odpowiem na pytania – zarówno dotyczące doboru produktu, jak i techniki aplikacji.   Pozdrawiam serdecznie, Ekspert OSMO 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...