Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Wiecie, jak uszczelnić drzwi przesuwne? U mnie w mieszkaniu są takie drewniane i bardzo bym tego drewna nie chciała zniszczyć. Może to być taka metoda,która powoduje, że nie bardzo da się tych drzwi otworzyć. Byleby było cicho i można było to uszczelnienie w razie potrzeby zdjąć. Macie jakieś pomysły?

Miłego dnia!

Edytowano przez ewka_pers (zobacz historię edycji)
Napisano

Ważne jest jak wyglądają te drzwi... czy to są drzwi chowane w kasecie, czy też przesuwane na szynie, przymocowanej nad otworem drzwiowym...

29 minut temu, ewka_pers napisał:

Może to być taka metoda,która powoduje, że nie bardzo da się tych drzwi otworzyć.

Gruby koc, narzucony na drzwi...

Napisano
5 godzin temu, Budujemy Dom - porady budowlane i instalacyjne napisał:

niezależnie od tego z czego jest zrobione skrzydło.

Mam przesuwne drzwi, chowane w kasecie wmontowanej w ścianę (nawiasem mówiąc - własnej roboty i według mojego pomysłu) i są nie gorzej izolujące akustycznie niż pozostałe drzwi w mieszkaniu... Skrzydło przesuwane jest zwykłym skrzydłem oszklonym i podwieszanym na prowadnicy.

Zdjęcie sprzed chwili, a drzwi mają ok 10 lat...

 

obraz.thumb.png.f9e8ea48969b4e6e34efc8066b0df714.png

Napisano
18 godzin temu, daggulka napisał:

 

Zapodaj proszę zdjęcie tych drzwi, łatwiej będzie doradzić. 

w mieszkaniu z tymi drzwiami będę dopiero w przyszły piątek, ale wyglądają mniej więcej tak: Problem po prostu jest taki, że one oddzielają dwa pokojei jednak miłoby było nie słyszeć, co się dzieje w pokoju obok.... Dzięki za odpowiedź!

201405015803-system na sciane.jpg

Napisano

Taki system przede wszystkim nie posiada progu - to jego jedna z większych wad odnośnie wygłuszenia. Do tego systemu będziesz miała ościeżnicę tunelową czy tylko samą kasetę i 2 skrzydła?
Jedyne co tak na prawdę w niewielkim stopniu możesz zrobić to dać uszczelki włosowe (są różnej długości te włoski). Ja poleciłbym Ci zobaczyć po zamontowaniu drzwi czy rzeczywiście będzie przeszkadzała Ci ich izolacja akustyczna, czy będzie to do zaakceptowania. Drzwi przesuwne z reguły nie są super izolowane ale też jakiegoś dramatu nie ma.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Cześć,   dotarłem z rynna koszową do szczytu i mam tyle blachy ze wystarczy na 1 szanse dociecia/dogiecia. Plan jest taki żeby zrobić to tak (zdj A) U mnie to aktualnie wygląda tak (jedna z blach jeszcze nie podciagnieta do góry, zdj. B),   Mam na to 2 pomysły. Pierwszy taki jak na zdjęciu A wyzej, drugi taki zeby rozciąć wzdłuż czerwonej lini i zagiać na zielonej robiać zakład. Z tym 2 mam taki problem ze na końcu cieńcia jest jednak dziura, ktora chyba nie uda się przykryć dachówka i to ew miejsce do przecieków.  Tutaj znalazłem film na ktorym to robia    Jeśli chodzi o zdj A, to rozumiem ze trzeba przyciać/zagiąć to tak To co jeszcze nie podoba mi sie na wykonaniu ktore znlaazłem to ten moment Woda spadająca z dachówek powyzej wpada na to miejsce i ma duze szanse zeby sie przelac. Zakladam ze ten moment powinien byc inaczej rozwiazany. Wyzej podniesiony.   Jak Wy zrobiliscie to u siebie?  
    • Dziękuję za odpowiedź. "Jajogłowy", czyli kogo ma Pan na myśli - jakiś Pana znajomy praktyk z branży farbiarskiej?  Mój znajomy "jajogłowy" – profesor z politechniki z ekspertyzą w farbach – odpowiedział mi, że w Karcie charakterystyki nie wykazano żadnych substancji niebezpiecznych poza rozpuszczalnikami, które odparowują. Najpewniej wciąż odparowują ich resztki i stąd zapach.   W Karcie Technicznej czytamy, że farba: Źródło: https://msp.images.akzonobel.com/prd/dh/eplham/documents/hammerite_prosto_na_rdz__karta_techniczna.pdf    Dlatego też zdecydowałem się na tę farbę, bo instalacja w lokalach mieszkalnych prawie nigdy nie osiąga temperatury 80 °C.
    • Głupoty Aśćka prawisz, ot co. Bo to sklejka z puchu, skoro starasz się o brak przeciążeń? A w ogóle skąd te przeciążenia przychodzą Ci do głowy? Sądzisz, że to któreś piętro? Otóż raczej się mylisz. Progi wskazują, że nie. I po co Ci tam solidna hydroizolacja? Basen będzie?   I wprawdzie post deczko stęchlizną zalatuje, ale Autorowi byłbym skłonny ten keramzyt odradzać. Nieustabilizowany keramzyt (niezamknięty warstwą zmieszaną choćby z chudziakiem) będzie rypiał i skrzypiał pod płytami OSB czy innymi, aż do końca świata. Dlatego raczej styropian na wyrównanie. 
    • W przypadku tak wielowarstwowego podłogi ważne jest, aby nie przeciążać konstrukcji. Do wyrównania pod parkiet najlepiej użyć sklejki o grubości 12-15 mm, ułożonej z przesunięciem połączeń. Na przykład Kronopol lub Swiss Krono. Keramzyt drobnoziarnisty 4-10 mm nadaje się jako izolacja sypka, ale na nim trzeba położyć solidną hydroizolację.
    • Trzeba zrobić kryzowanie w instalacji. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...