Skocz do zawartości

Gladz szpachlowa polimerowa


Recommended Posts

Witam serdecznie, kladlem dzis na scianie gotowa gladz szpachlowa polimerowa marki Knauf. Po okolo godzinie od skonczenia gladz zaczela pekac , "rozwarstwiac sie". Dodam jeszcze ze sciana zostala porzadnie wyczyszczona oraz zagruntowana. Nie wiem na czym polega problem, jest w stanie ktos pomoc ? Z gory bardzo dziekuje. Dodaje zdjecia.

20190209_200143.jpg

20190209_200207.jpg

Link do komentarza

Daty nie sprawdzalem, kladlem ja u tesciów. Za chwile bede na miejscu i sprawdze jak wyglada po calonocnym schnieciu. Za cienko lub za grubo tez raczej nie jest, kladlem juz gladz nie raz i nie spotkalem sie z czyms takim jeszcze. Temperatura zwykla pokojowa, gladz stala w pokoju wiec przemarzniecie tez raczej odpada, chyba ze byla zle magazynowana. W kazdym badz razie dziekuje za odpowiedzi i gdyby ktos jeszcze cos wiedzial na ten temat to prosze o kontakt. Pozdrawiam

Link do komentarza
11 minut temu, Marcin Kugaj napisał:

kladlem juz gladz nie raz 

Tak powiadasz...

Możliwy jest wpływ gruntowania - albo za dużo gruntu, tworzy się szklista powierzchnia, do której nie przylega gładź, albo za mało, i wtedy woda zbyt szybko migruje a gładź nie ma warunków na równomierne wysychanie.

 

 

Ale po przeczytaniu wprowadzającego postu, pomyślałem - tak jak MrTomo o terminie używania i przemrożeniu...

Grubość warstwy również jest intotna, i to o wiele bardziej, niż w przypadku gładzi gipsowej!

23 minuty temu, Marcin Kugaj napisał:

gladz stala w pokoju

Od kiedy? A wcześniej? W różnych warunkach przechowują w składavh budowlanyvh, czy slkepach...

Link do komentarza
  • 3 tygodnie temu...

Szanowny Panie,
Jeżeli przyczyną byłaby wilgoć, to najprawdopodobniej wcześniej pojawiłyby się tego oznaki (plamy, grzyb, odpadanie tynku lub farby). Problemem może być wadliwy materiał. Warto zrobić test, nakładając gładź na innej powierzchni. W przyszłości może Pan wykorzystać grunt ACRYL-PUTZ® GU 40 oraz gładź szpachlową ACRYL-PUTZ® ST10 START.

Link do komentarza

Szanowny Panie, aby podać przyczynę problemu, jaki pojawił się na ścianie, potrzebujemy więcej informacji. Proszę napisać, jaki grunt został użyty? Czy ma Pan pewność, że ściany są suche? Jaką gładź polimerową Knauf Pan zastosował – czy mógłby Pan podać jej nazwę? Jakiej grubości warstwa gładzi została nałożona? Po uzyskaniu tych informacji będziemy mogli zaproponować pomoc w rozwiązaniu problemu.

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Da się nawet w warstwie docieplenia. Nie mam teraz czasu szukać, ale kiedyś to widziałem. Poza tym istnieją okna "wysuwane" poza linię ściany, umożliwiające obserwację obszaru 180 stopni. Wiele obiektów ma takie okna, hotele szczególnie.  
    • Witam serdecznie pierwszy raz na forum i proszę o poradę.   Chciałbym przeprowadzić kompleksową termo-modernizację sporego domu z lat 80-tych, tj. w pierwszym etapie wymienić okna i docieplić ściany. Dom wybudowany jest w powszechnej wówczas technice ściany 3-warstwowej, patrząc od wewnątrz: warstwa nośna pustak "Max" - pustka powietrzna ~5cm - warstwa osłonowa cegła kratówka Dom wybudowany jest bardzo solidnie bo budował go architekt dla siebie.    I tu pojawia się podstawowy problem na który nigdzie nie znalazłem żadnego fachowego opisu, stąd niniejsze pytanie na tym forum. Chciałbym wymienić okna skrzynkowe na nowoczesne drewniane oraz ocieplić ściany styropianem lub płytami PIR ale nie wiem w którym miejscu ściany zamontować okna. Teoretycznie okna powinny zostać zamontowane w warstwie nośnej, tylko że wtedy bo dodaniu docieplenia płaszczyzna okna będzie oddalona od lica ściany o ponad 30 cm, co będzie wyglądać komicznie. Czy da się zamontować okna w warstwie osłonowej z cegieł żeby uniknąć tego problemu?   Z w/w wiąże się drugie pytanie: czy do warstwy osłonowej z cegły można przymocować ocieplenie?   Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.  
    • Takie spalanie ma plusy i minusy, na plus to bezpieczniejsze spalanie drewna, na minus niestety z dużą stratą kominową, powietrze niebiorące udziału w procesie spalania wychładza kominek.     Szyber na kominie trzeba usunąć dla własnego bezpieczeństwa.   Procesy spalania paliwa reguluje się doprowadzaniem powietrza do komory spalania, a nie zmniejszaniem przekroju kanału odprowadzającym spaliny.    Powietrze pierwotne w palenisku powinno być podawane  u dołu z „pleców”  kominka.(Powietrze doprowadzone z zewnątrz budynku).    Powietrze wtórne powinno być podawane od wnętrza paleniska  na szybę wkładu.(Powietrze doprowadzone z zewnątrz budynku, czasami z pomieszczenia, w którym znajduje się kominek, zależne od budowy kominka).   Powietrze do paleniska nie powinno być podawane z wnętrza pomieszczenia to spora strata na ogrzewaniu.   Dno kominka powinno być pełne wyłożone szamotem, ściany boczne również, u góry  nad paleniskiem powinien wisieć  deflektor. Proszę sobie kupić i postawić.   Czujnik tlenku węgla (czadu) Kidde K10LLDCO LCD (10 lat bateria)    https://allegro.pl/oferta/czujnik-czadu-kidde-k10lldco-z-wyswietlaczem-lcd-12171431511?bi_s=ads&bi_m=productlisting:desktop:query&bi_c=YzQxNjE1ZmItNGYxNS00Njk4LWE0MzUtYjYwNzA0YzNkMTExAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=bf605530-0a24-4b81-946b-75cf2d5cd1b8    
    • Napotkałem artykuł https://freelancehunt.com/pl/blog/jak-wystawic-fakture-vat-bez-wlasnej-firmy/. To pierwszy raz, kiedy dowiedziałem się, że nie jest obowiązkowe posiadanie JDG, aby wystawiać fakturę. Czy ktoś już korzysta z takiego rozwiązania? Mój budowlaniec zaproponował i nie wiem jak na to reagować
    • To dokładanie powinno wyglądać inaczej, żar przesuwasz na bok i układasz drewno, następnie masz dwa wyjścia, albo szufelką wsypujesz żar na górę wsadu bardziej od tylnej ścianki, drugi sposób to przysuwasz żar z boku drewna i spalasz go sposobem kroczącym.  Jak położysz polano na żar, to gaz drzewny się nie spali, tylko ucieknie kominem, a to spora strata w opale.  Ruszt jest zbędny, powoduje stratę w trakcie spalania drewna.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...