Skocz do zawartości

Tynki za 16 zł


Recommended Posts

Napisano
Dzieje się to w Wyszkowie, czyli województwo mazowieckie. Tynk jest narzucany ręcznie.
Uch, widać, że tanio mi się udało ich załatwić. Pamiętam, że poprzednia ekipa miała brać 13 zł/m2 i wydawało mi się, że już teraz przepłacam.
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Tak, ekipa już skończyła i wszystko jest o.k.

Teraz mam problem z drzwiami wewnętrznymi - wszystkie, które do mnie dotarły są uszkodzone. Zamówiłem je u lokalnego dystrybutora, który brał od innego dystrybutora i firma która je dostarczyła nie poczuwa się do odpowiedzialności. Tak czy siak, nie zamierzam tak tego zostawić.
Napisano
Cytat

U NAS BIORĄ 23ZŁ/M2 PRZY POMOCY AGREGATU I ZE SWOIM MATERIAŁEM-WIELKOPOLSKA



Właśnie zbieram oferty na wykonanie tynków zewnętrznych na ścianie trójwarstwowej, dwóch wykonanwców zaproponowało koszt robocizny 32 zł i 35 zł za metr kwadatowy położenia tynku tradycyjnego. Do tego dochodzi koszt materiałów. Miejscowość to Bielsko-Biała.
Mam wrażenie, że to jakoś dużo czytając Wasze posty.
  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
No cóz ja jestem z podkarpacia... Za tynki maszynowe w zeszłym tygodniu płaciłam 11 zetów. Inni chcieli 13 zł... to cena za robote. Za materiały - zapłaciłam 3,5 tys, co przy 670 m2 daje jakieś 16,20 zł.. Wasze ceny to niezły kosmos... jak dla mnie...
  • 3 miesiące temu...
Napisano
Ciekawy jestem czy 33 zł/m2 za tynk gipsowy z agregatu (w tym robocizna+materiał) to dużo, czy mało?

Czy to możliwe, jak mi powiedzieli, że jedna warstwa tego tynku wystarczy i nie będzie trzeba kłaść cekolu?

Ile by wyszło położenie tynku tradycyjnego, cemontowo-wapiennego?

I jeszcze jedno, czy powinno się dawać gipsowy tynk do łazienki i na kominy? Czy nie będzie tam odpadał, bo duża wilgotność i w drugim przypadku duże temperatuty?

Powierzchnia do pokrycia to około 450 m2

Marcin
  • 11 miesiące temu...
Napisano
my płaciliśmy 11zł za metr za robociznę i 20 zł za worek mp75l
tynki są zrobione bardzo ładnie nie trzeba kłaść gładzi, w tej samej cenie liczone były sufity i antresola wysokości 5,5m
  • 9 miesiące temu...
Napisano
U nas dzis był tynkarz i za tynki filcowane zazyczyl sobie 18zl/m2 to duzo. sciany i sufit ta sama cena. czy to duzo czy szukac kogos innego?
Napisano
Cytat

U nas dzis był tynkarz i za tynki filcowane zazyczyl sobie 18zl/m2 to duzo. sciany i sufit ta sama cena. czy to duzo czy szukac kogos innego?


Z materiałem? Jaki tynk?
Napisano
Cytat

a ile z materiałem?



tego nie wiem icon_sad.gif bo materiał możemy kupić we własnym zakresie, więc pewnie zalezy za jaką kwote dostaniemy. po prostu chce wiedziec czy za robocizne 18zł to duzo czy mało? Podobno ma to być tak wykonane, ze nie trzeba gładzi. Nie wiem czy to jest możlwie, bo akurat na tynkach nie znam się w ogole. do faceta mam się odezwac w poniedziałek. a jeszcze nie wspominałam, ze to ma byc robione recznie
Napisano
Cytat

tego nie wiem icon_sad.gif bo materiał możemy kupić we własnym zakresie, więc pewnie zalezy za jaką kwote dostaniemy. po prostu chce wiedziec czy za robocizne 18zł to duzo czy mało? Podobno ma to być tak wykonane, ze nie trzeba gładzi. Nie wiem czy to jest możlwie, bo akurat na tynkach nie znam się w ogole. do faceta mam się odezwac w poniedziałek. a jeszcze nie wspominałam, ze to ma byc robione recznie


w moim rejonie 26 do 30 za calość, a ile sama robocizna - nie pytałem
Napisano
Cytat

w moim rejonie 26 do 30 za calość, a ile sama robocizna - nie pytałem



w takim razie musze poprosic o wyliczenie z materiałami i bede miała przynajmniej jakies odniesienie icon_wink.gif ale wydaje mi się, że wiecej nie wyjdzie.
A pan z jakiego woj? ja kuj-pom
Napisano
Cytat

w takim razie musze poprosic o wyliczenie z materiałami i bede miała przynajmniej jakies odniesienie icon_wink.gif ale wydaje mi się, że wiecej nie wyjdzie.
A pan z jakiego woj? ja kuj-pom


Koszalin
Napisano
Cytat

Witam my bierzemy 22zł za m2 tynku gipsowego a cem-wap 24zł z materiałem kujawsko pomorskie pozdrawiam nr tel 609 296 607


a jaki masz rejon działania?
Napisano
Cytat

tego nie wiem icon_sad.gif bo materiał możemy kupić we własnym zakresie, więc pewnie zalezy za jaką kwote dostaniemy. po prostu chce wiedziec czy za robocizne 18zł to duzo czy mało? Podobno ma to być tak wykonane, ze nie trzeba gładzi. Nie wiem czy to jest możlwie, bo akurat na tynkach nie znam się w ogole. do faceta mam się odezwac w poniedziałek. a jeszcze nie wspominałam, ze to ma byc robione recznie


Jak ci mówią że tynki cementowo wapienne kładzą tak że nie trzeba gładzic to im nie wierz. Nawet jak zrobią je idealnie równiutko to trzeba je przegładzic inaczej ściana będzie nieciekawie wyglądała, po prostu ich struktura jest taka jakby sypka i według mnie jak to się pomaluje to będzie lipnie.
U mnie tynki na gotowo (materiał + robocizna) = 24 zł / m2
Napisano
my właśnie płaciliśmy robocizna 14złm2, +materiał (cały, dostarczany przez wykonawcę) 3700zł/360m2 ściany, tynki tradycyjne cem.-wap. zacierane piaskiem kwarcowym, klasa wyszły, równiutkie, lekko chropowate ale jak dla mnie to zaleta
Napisano
U mnie za niecałe 2 tygodnie wchodzą tynkarze i biorą 30zł/m2 za CW z materiałem. Robota z agregatu, tynk Atlasa. Ogólnie cena w okolicy to 30-32zł.

W zeszłym roku Ci sami robili u mojego ojca Elixem i wyszło gładziutko bez żadnych ziarenek, ale z fakturką (jak to w CW). Teraz jak rozmawiałem to proponują Atlas, który wychodzi identycznie a jest mocniejszy. Po Elixie mieli reklamacje za małe pęknięcia co było wynikiem towaru, przy Atlasie podobno jest lepiej icon_smile.gif
Napisano
Cytat

U mnie za niecałe 2 tygodnie wchodzą tynkarze i biorą 30zł/m2 za CW z materiałem.


Wytargowałem 29zł/m2 icon_razz.gif


Cytat

7 zł z metra tynki CW zacierane szlichtą kwarcową + mój materiał (ok. 2000 zł)


Z worków i agregatu czy z betoniarki?, ciekaw jestem efektu końcowego icon_smile.gif
Napisano
Cytat

z betoniarki icon_smile.gif wyszły prosto... z narożnikami pod poziomicę i na listwy, więc źle być nie powinno icon_smile.gif


Jak dobra ekipa, to musi być prosto pod poziomicę icon_smile.gif To z czego robili ma wpływ na ziarnistości tynku icon_smile.gif
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Dla mnie rozsądna, chociaż płaciłam 10zł bez odliczania okien. Natomiast drzwi balkonowe i wewnętrzne nie były liczone do metrażu.

Wszystko to kwestia umowy, której szczegóły trzeba uzgodnić przed pracami, aby nie być zaskoczonym przy płaceniu za pracę.
  • 6 miesiące temu...
Napisano
Z agregatu 11 zl za m2 (sama robocizna) tyn gipsowy, przy okazji za posadzke z mixokreta (piasek+cement) 10 zl (robocizna) za m2 w tym plastifikator,zbrojenie, tasma dylatacyjna. Dolnoslaskie ,ceny z konca 2010
  • 1 rok temu...
Napisano
Cytat

U mnie tynkarze biorą 16 zł za metr kw., ale słyszałem, że za 20 zdarza się im pracować.


Na podlasiu 12zlm2 robocizna 17-18zlm2 z materialem solidna i bardzo szybka brygada nie pijaca tylko trzeba szpachlowac . Tynki tradycyjne cementowo-wapienne agregatem
Napisano
Cytat

Na podlasiu 12zlm2 robocizna 17-18zlm2 z materialem solidna i bardzo szybka brygada nie pijaca tylko trzeba szpachlowac . Tynki tradycyjne cementowo-wapienne agregatem


icon_eek.gif
5 lat temu były inne ceny i inne zarobki a Ty porównujesz dzisiaj z tym co było ponad 5 lat temu. Niezły z Ciebie archeolog.
Co do cen jakie podałeś się nie czepiam bo każdy ma prawo brać za swoją prace ile chce.
  • 4 miesiące temu...
Napisano
Toś przepłacił,bo nawet jak na Warszawę to ciut za dużo.
Tylko teraz pytanie te 35 zł z materiałem czy sama robocizna.
Napisano
Cytat

Toś przepłacił,bo nawet jak na Warszawę to ciut za dużo.
Tylko teraz pytanie te 35 zł z materiałem czy sama robocizna.




Sama robocizna, bez materiałów. Firma była z polecenia, ale od znajomego mojego znajomego... A ile Twoim zdaniem standardowo biorą w Warszawie?
Napisano
Czy to Warszawa czy inne miasto to co za różnica ,ludzie zarabiają podobnie i ceny tez maja na podobnym poziomie co reszta kraju. Uważam,że 20 zł za robociznę to max ,mowa tu o nowym domu nie o jakiś remontach .
Napisano
Cytat

Czy to Warszawa czy inne miasto to co za różnica ,ludzie zarabiają podobnie i ceny tez maja na podobnym poziomie co reszta kraju. Uważam,że 20 zł za robociznę to max ,mowa tu o nowym domu nie o jakiś remontach .



Różnice cenowe w porównaniu zwłaszcza do mniejszych miasteczek są jednak znaczące. W Warszawie mimo wszystko zarabia się sporo więcej, ale droższe jest też życie, nie tylko robocizna budowlańca, ale i za fryzjera czy jogurt w osiedlowym sklepie zapłacimy więcej...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • dzięki wielkie za ta rozpiskę co gdzie idzie, dam znać jak poszło
    • W puszkach B i C zamontujesz wyłączniki schodowe. Mają one 1 styk wspólny i 2 styki przełączalne. I w puszce B tę żyłę fazową idącą od puszki A podłączysz do styku wspólnego wyłącznika. Natomiast do styków przełączalnych podłączasz dwie żyły przewodu idącego do puszki C. Tam jest przewód  4-ro żyłowy, więc dwa kolory dowolne, byle nie zielono-żółty!!!  Natomiast w puszce C na styki przełączalne wyłącznika schodowego dajesz te żyły, które idą od wyłącznika z puszki B, natomiast do styku wspólnego podłączasz przewód fazowy idący do lampy III.  Pozostają do podłączenia pozostałe 2 żyły przewodu ód lampy III, znaczy neutralna i ochronna Możesz je poprowadzić od A poprzez puszkę C. Czyli wykorzystując 2 żyły przewodu 4-ro żyłowego z A do C. Zielono-żółtą jako ochronna. a szarą zamienić na niebieską. 2 żyły z tego przewodu (czarna i brązowa) pozostaną niewykorzystane. I ten drugi przewód 3 żyłowy pomiędzy A i B niewykorzystany cały.    Drugi wariant to pomiędzy stykami przełączalnymi wyłączników B i C prowadzimy żyły czarną i brązową, a pozostałe 2 żyły (szara i zielono-żółta) wykorzystujemy jako N i PE poprowadzone do lampy III. Wtedy przewód 4-żyłowy pomiędzy A i C będzie cały niewykorzystany.     Pytaj jeśli coś niejasne.
    • Nie mam, ewentualnie jak pojadę do ojca do domu, to wtedy przetniemy. Chyba, że złamię młotkiem. Ale to prawda, jeśli odetnę kilka pasków i będzie wyraźna struktura to znaczy, że to nie pleśń rośnie we wzorek, tylko to po prostu struktura kamienia.  Myślę, że tak będzie, bo mieszkanie poza tym nie sprawia wrażenia "wilgotnego". 
    • Szlifierką kątową - efekt będzie zapewne taki sam, jak to co widać na zdjęciach.
    • Więc tak, z oświetleniem górnym chyba nie będziesz miał problemu. Przewód czterożyłowy wystarcza na dwa obwody, na lampę I i lampę II. Żyła szara jest najbardziej zbliżona do niebieskiej, ale dobrze jest oznaczyć ją trwale jako niebieską. Najlepiej na końce w puszkach zakładać rurkę termokurczliwą niebieską. Czyli w puszce A łączysz niebieski z zasilania wraz z niebieskim (szarym) idącym do lampy I, a tam łączysz też niebieski (szary) do lampy II. Przewód fazowy z zasilania łączysz na styk wspólny wyłącznika dwuklawiszowego, A na styki klawiszy dajesz na jeden - przewód czarny idący do lampy I a przewód brązowy na styk 2 klawisza. Przy czym do lampy I podłączasz przewód czarny, a brązowy łączysz do żyły brązowej przewodu między lampami i przedłużasz zasilanie do lampy II. Żyły zielono-żółte łączysz wszędzie ze sobą i nie używasz do żadnych innych celów. Jeśli lampy posiadają styk ochronny, to przewód zielono-żółty podłącza się do niego. jeśli nie posiadają to przewód zielono-żółty pozostawia się pod lampą nie podłączony do niczego. Ale ma tam być!!! Czyli żyła czarna (czwarta żyła) przewodu pomiędzy lampami pozostaje wolna, nie jest podłączona nigdzie.   Z kolei obwód oświetlenia nad łóżkiem będzie zasilany z puszki A. Wykorzystasz do tego jeden z przewodów 3-żyłowych do puszki B. Żyły należy połączyć do tych samych kolorów jakie ma przewód z zasilania.  Reszta za parę minut, bo mnie już wołają do zacierania betonu.  
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...