Skocz do zawartości

Ile jest warta bateria kuchenna z marketu???


Kolar

Recommended Posts

Napisano
Witam. Robię a praktycznie kończę już dopinać wszystkie rzeczy do remontu kuchni. Upatrzyłem sobie baterię kuchenną w markecie budowlanym ale jestem ciekawy jakości takiej marketowej baterii. Czy może lepiej poszukać coś podobnego u wiodących producentów armatury. Jakie cechy albo wartości powinna posiadać dobra bateria. Pomocy.
Napisano
To która to bateria, bo na tej stronie jest ok 30 różnych i nie wiem którą sobie upatrzyłaś...
Napisano
Cytat

Witam. Robię a praktycznie kończę już dopinać wszystkie rzeczy do remontu kuchni. Upatrzyłem sobie baterię kuchenną w markecie budowlanym ale jestem ciekawy jakości takiej marketowej baterii. Czy może lepiej poszukać coś podobnego u wiodących producentów armatury. Jakie cechy albo wartości powinna posiadać dobra bateria. Pomocy.


W markecie też kupisz renomowanych producentów baterie, tylko nie raz możesz przepłacić. Nie polecam baterii z wyciągana wylewką. A co co rodzaju baterii to zależy jak masz urządzoną kuchnię, jaki blat, gdzie jest umiejscowiony zlewozmywak, jaki to jest zlewozmywak.
Wtedy będzie można dokonywać wyboru.
Ja dla przykładu mam Armatury Kraków z głowicą ceramiczną.
Napisano
Cytat

Upatrzyłem sobie Bateria zlewoamywakowa Lila, sztorcowa, Laveo. Co oniej sądzicie.


Ta bateria jest składana?
Z opisu i z wyglądu wygląda na przyzwoitą, i cena też nie jest odstraszająca.
Napisano
Jest w całości, nie ma elementów do skręcania oprócz tych do instalacji jej. Ale widziałem ją tylko na ekspozycji więc do końca nie wiem. A jeśli jest składana to jakaś wada?
Napisano
Cytat

Jest w całości, nie ma elementów do skręcania oprócz tych do instalacji jej. Ale widziałem ją tylko na ekspozycji więc do końca nie wiem. A jeśli jest składana to jakaś wada?


Chodzi mi o składana wylewkę. Nie ,nie jest to wada, takie baterie montuje się np na przeciw okna i aby okno móc otworzyć składa się wylewkę i okno można otworzyć.
Wiesz ,jakiej byś nie kupił to i tak na cale życie nie starczy, a i moda tez się zmienia ,więc za jakiś czas pomimo działającej baterii przyjdzie ją wymienić na nowszy model.
Napisano
Ja mam najtanszą baterię z marketu załączoną tymczasowo.
Jej wady to brak perlatora i brak oporu przepływu. Droższe modele baterii jednak bardziej dbają o środowisko i kieszeń użytkownika icon_smile.gif
Opór przepływu - bateria otwiera się swobodnie do pewnego momentu, uruchamiając niewielki strumień wody i jesli się chce puścic wodę na pełną moc, to trzeba pokonać niewielki, ale wyczuwalny opór podczas przekręcania dźwigni.

Jestem jeszcze nieprzyzwyczajona do tego, że bateria nie ma tego oporu i kilka razy opryskałam się cała, jak puściłam wodę na płaski talerz z pełną mocą.

Poza tym w tańszych bateriach zwykle są za jakiś czas problemy z uszczelkami. Jak masz żyłkę majsterklepki, to żaden problem bo tania chińska bateria + kilka kompletów uszczelek i tak beda tańsze od baterii renomowanej firmy.
  • 6 lata temu...
Napisano

Uważam, że nie ma co wchodzic  w drogie baterie - kupuję w markecie może nie najtańsze, ale z niską srednią ceny, z ładnym wyglądem i 5 - 10 latami gwarancji, bo to jednak jakiś faktor jest na trwałość - i mniej wiecej co 5, 8 lat wymieniam na nową tę najbardziej używaną, inne rzadziej. 

  • 4 tygodnie temu...
Napisano

Kupując baterię dobrze jest wybierać produkty znanych firm, dają większą pewność, że wystarczą na min. kilkanaście lat. Nie są to zbyt skomplikowane konstrukcje, nie powinny się psuć, uszczelki też powinny wystarczyć na długo.

Różnorodność produktów jest tak duża, że można wybrać modne wersje np. w kolorze czarnym, miedzianym lub złotym.

fot. grohe.pl

grohe_pl.thumb.jpg.8a49efd2884d3468e0875424ee540fc0.jpg

 

fot. alezlew.pl

973123416_Tesla_mied_pvd_RGB750.jpg.2d2292d46cbe74fdaf2f8d44638a4904.jpgalezlew_pl2.JPG.44f8991e7d6822e53a45a8125cd1c6ae.JPG

Napisano

Ja z kolei kupiłem kiedyś po taniości kuchenną za 100zł, jakoś tak, miałem ochotę wrzucić im przez szybę tę baterie. Najgorsze było mocowanie na jedną śrubę do zlewu. Poza tym że wszystko z dołu skorodowało, to co chwila trzeba było dokręcać tą śrubę. Kupiłem do kuchni i do łazienki mniej więcej za 250zł, być może jakieś Ferro, z tego co gość mówił w Castoramie, że to też Chiny, ale 15 lat minęło, z wannowej cieknie i nie da rady się dostać do głównego zaworu, a tak śmigają obydwie.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Napisano
Dnia 29.01.2021 o 17:26, Budujemy Dom - budownictwo i wnętrza napisał:

Kupując baterię dobrze jest wybierać produkty znanych firm, dają większą pewność, że wystarczą na min. kilkanaście lat. Nie są to zbyt skomplikowane konstrukcje, nie powinny się psuć, uszczelki też powinny wystarczyć na długo.

Różnorodność produktów jest tak duża, że można wybrać modne wersje np. w kolorze czarnym, miedzianym lub złotym.

fot. grohe.pl

grohe_pl.thumb.jpg.8a49efd2884d3468e0875424ee540fc0.jpg

 

fot. alezlew.pl

973123416_Tesla_mied_pvd_RGB750.jpg.2d2292d46cbe74fdaf2f8d44638a4904.jpgalezlew_pl2.JPG.44f8991e7d6822e53a45a8125cd1c6ae.JPG

Baterie w kolorze złotym lub miedzianym? To przesadza czy efektowna, oryginalna dekoracja?

 Do jakich mebli kuchennych pasują dodatki w takich kolorach?

Napisano
10 godzin temu, Budujemy Dom - budownictwo i wnętrza napisał:
Dnia 29.01.2021 o 17:26, Budujemy Dom - budownictwo i wnętrza napisał:

Baterie w kolorze złotym lub miedzianym? To przesadza czy efektowna, oryginalna dekoracja?

 Do jakich mebli kuchennych pasują dodatki w takich kolorach?

 

Np do historyzujących :12_slight_smile:, ale też w naturalnych kolorach drewna

 

image.thumb.png.9807da531b6e68d50370eadb2066651e.png

 

image.png.b174d9aa8a4f7baa46748aa5e64757c0.png

 

image.png.ea551a91b600184f2ed73b293f5155be.png

 

ale i w nowocześniejszym anturażu też, choć nadal tradycyjnym:

 

image.thumb.png.33679aa7651c30241ccd0d1bff00f61e.png

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Komentarz dodany przez inżynier Mirek: Niestety w artykule zapomniano o podstawowym zadaniu jaki ma spełniać dach - szczelność, pełna ochrona przed warunkami atmosferycznymi, przede wszystkim opadami, aby wnętrze budynku było bezpieczne. Każdy wie, że obecnie układane dachówki, blachodachówki, blacha czy inne pokrycia dachowe nie są szczelne. Zwłaszcza w narożach, koszach praktycznie nie ma szans na szczelne wykonanie pokrycia. Dlatego ważne jest aby pod tą dachówką, blachą, blachodachówką wykonać w 100% szczelną warstwę. Niestety membrany paroprzepuszczalne nie nadają się do wykonania takiej szczelnej izolacji. Mają bardzo małą odporność na promieniowanie UV, przeważnie 2-3 miesiące, a najlepsze do 6 miesięcy. To nic w porównaniu do pap czy membran bitumicznych, które mają odporność na kilka a nawet kilkanaście lat. Poza tym podczas układania takiej membrany paroprzepuszczalnej często dochodzi do naderwań, rozdarć, które ciężko załatać. A poza tym trzeba pamiętać, że każda membran jest przebijana przez setki gwoździ, którymi przybijamy kontrłaty i łaty. A każde przebicie membrany paroprzepuszczalnej gwoździem to dziura, która jest potencjalnym miejscem przecieku wody. Przy papach nie ma takiego problemu - gwóźdź przebija papę, ale bitum uszczelnia się wokół tego gwoździa i nie ma zagrożenia, że woda będzie przeciekała. A co do paroprzepuszczalności to oczywiście jest ona ważna i potrzebna, ale tylko w niektórych przypadkach. Ogólnym założeniem jest, że izolacja termiczna nie może być narażona na zawilgocenie. Skoro od strony pomieszczenia ocieplenie jest chronione folią paroizolacyjną, która ma za zadanie nie przepuszczać wilgoci, pary wodnej to izolacja termiczna jest dobrze chroniona od spodu (od strony wnętrza budynku). A od góry ? No właśnie, żadna membrana paroprzepuszczalna nie ochroni izolacji termicznej przed wilgocią a nawet wodą. Potrzebna jest szczelna izolacja, która daje 100% gwarancji szczelności. Dlatego stosowanie membrany paroprzepuszczalnej montowanej tylko na krokwiach to igranie z wilgocią. A zawilgocona izolacja termiczna to strata ciepła, bo wilgotna izolacja termiczna przepuszcza ciepło. A to kosztuje. Więc to, że deskowanie i dobra papa czy membrana bitumiczna nieco zwiększają koszt budowy, to w bardzo krótkim czasie ten koszt zostaje odrobiony przez oszczędność na ogrzewaniu. I na koniec coś, co żadna membrana paroprzepuszczalna nigdy nie wytrzyma. Chodzi o ostatnio występujące gwałtowne burze i mocne porywy wiatru. Nie ma roku abyśmy w mediach nie widzieli tragedii ludzi, którzy doświadczyli zerwania dachu. Jak wygląda zerwany dach wykonany w wersji ekonomicznej to chyba każdy widział. Zerwana dachówka, blacha, membrany paroprzepuszczalnej praktycznie nie ma, widać strzępy ocieplenia. A deszcz pada i zalewa wnętrze. Tragedia. Natomiast dach wykonany w technologi pełnego deskowania po zerwaniu dachówek, blachy pozostaje sprawny i nadal zabezpiecza wnętrze przed deszczem. Takie pełne deskowanie z dobrą papą czy membrana bitumiczną jest praktycznie drugim dachem. Czy wobec tego stać nas na ekonomiczny dach z membraną paroprzepuszczalną? Czy jednak lepiej wybrać bezpieczne rozwiązanie dachu z pełnym deskowaniem i papą lub membraną bitumiczną? Odpowiedź jest prosta. Każdy potrafi wskazać bezpieczne rozwiązanie.
    • 💰 Opłaty urzędowe – pozwolenie na budowę garażu: 1. ✅ Opłata skarbowa za wydanie pozwolenia na budowę: 0 zł – jeśli garaż budujesz na własne potrzeby (na działce prywatnej, nie zarobkowo). 112 zł – jeśli garaż ma być użytkowany komercyjnie (np. wynajem, działalność gospodarcza). 2. ✅ Mapa do celów projektowych (potrzebna do projektu): od 800 zł do 2 000 zł, w zależności od lokalizacji i geodety. 3. ✅ Wypisy i wyrysy z MPZP lub decyzja o WZ (jeśli nie ma planu): Wypis i wyrys z MPZP: ok. 50–150 zł Decyzja o warunkach zabudowy (WZ): 0 zł – ale może zająć 2–3 miesiące. 4. ✅ Warunki przyłączy mediów (jeśli potrzebne): zwykle bezpłatne, ale mogą być długie terminy oczekiwania. Za przyłącze energii elektrycznej możesz zapłacić od 100 do 200 zł za warunki, natomiast budowa przyłącza to już osobny koszt (nawet kilka tys. zł, jeśli garaż ma być z prądem). 5. ✅ Opłata za wpis do dziennika budowy: od 50 zł do 100 zł (czasem geodeta lub projektant załatwia to w pakiecie). 💰 Koszt projektu garażu – orientacyjne ceny w 2025: 1. ✅ Projekt gotowy (typowy) + adaptacja: Projekt gotowy garażu: od 500 zł do 1 500 zł Adaptacja przez lokalnego architekta: od 1 000 zł do 3 000 zł 🔹 Łącznie: 1 500–4 000 zł 2. 🛠 Projekt indywidualny (na zamówienie): od 3 000 zł do 6 000 zł (zależnie od wielkości, konstrukcji – np. murowany, z płaskim dachem, z poddaszem itp.)   https://chatgpt.com/
    • Witam Serdecznie.Panowoe pytanie mam ,ponieważ od czasu do czasu leci dużym strumieniem woda z WC .Gdy nacisne parę razy przycisk i naładuje wodę to przestaje lecieć .WC pod zabudową.Czy winny temu wszystkiemu jest pływak ?Nie wyciągałem tego przycisku to nie wiem co tam jest . https://zapodaj.net/plik-Gq429kMu9L
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...