Skocz do zawartości

Wybór dzwi antywłamaniowych spośród tylko 3 firm


Recommended Posts

Prosiłbym Was o pomoc wyborze drzwi spośród tych tylko 3 firm:

1. Drzwi PTZ Batory
2. Drzwi STALPRODUKT SOBIESKI T02
3. Drzwi DELTA MAGNUM 4C


Cena nie gra roli wyborze, tylko jakość czyli grubość drzwi, ilość zamków, rygli, klasa zamków. A może wiecie które drzwi z tych wymienionych maja najwięcej zamków i wkładek w najwyższej klasie?

Prosiłbym uzasadnić wybór dlaczego te np. bo mają najgrubszą blachę, bo mają wszystkie zamki w klasie 7 (najlepszej !!!).
Link do komentarza
Cytat

Prosiłbym Was o pomoc wyborze drzwi spośród tych tylko 3 firm:

1. Drzwi PTZ Batory
2. Drzwi STALPRODUKT SOBIESKI T02
3. Drzwi DELTA MAGNUM 4C


Cena nie gra roli wyborze, tylko jakość czyli grubość drzwi, ilość zamków, rygli, klasa zamków. A może wiecie które drzwi z tych wymienionych maja najwięcej zamków i wkładek w najwyższej klasie?

Prosiłbym uzasadnić wybór dlaczego te np. bo mają najgrubszą blachę, bo mają wszystkie zamki w klasie 7 (najlepszej !!!).



Chciałem prosić o jeszcze jedną informację. Czy Panu chodzi o drzwi z odpornością ppoż czy tylko odporność na włamanie gra rolę??

Tak na początek. Grubość blachy nie jest tak istotna jak zamki odporne nan przewiercenie, ryglowanie (współpracujące z zamkiem centralnym), które uruchamia bolce po stronie zamka, w ościeżnicy góra-dół oraz po stronie zawiasów. Pan twierdzi, ze koszty nie graja roli, ale przy tej samej odporności na włamanie - potwierdzonej wszak certyfikatem - może to być jedno z poważniejszych kryteriów wyboru.

TUTAJ są szczegółowe opisy tych drzwi i na pierwszy rzut oka PTZ i STALPRODUKT to drzwi z tej samej półki. Różnica w niektórych zamkach (klasa 4 i 5). Drzwi Delta Magnum 4C dodatkowo sa klasyfikowane jako ppoz EI 30.

Wybór skończy się na cenie i wzorach.
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
Gość mhtyl
Oglądałem niedawno film na temat drzwi anty, i to co zobaczyłem to szok. Nie ma drzwi które by się oparły sprawnemu złodziejowi, co z tego że mogą mieć 100 rygli i 100 zamków najsłabszy punkt w drzwiach jest w ich centralnym miejscu i na to należy zwrócić uwagę, a mało które drzwi są tak zabezpieczane.
Link do komentarza
Cytat

Oglądałem niedawno film na temat drzwi anty, i to co zobaczyłem to szok. Nie ma drzwi które by się oparły sprawnemu złodziejowi, co z tego że mogą mieć 100 rygli i 100 zamków najsłabszy punkt w drzwiach jest w ich centralnym miejscu i na to należy zwrócić uwagę, a mało które drzwi są tak zabezpieczane.



Mam takie małe zwichrowanie .... uważam, że w domu jednorodzinnym drzwi antywłamaniowe nie spełnią swojego zadania.
Po co bawić się we frontowe/widoczne z ulicy drogie drzwi antywłamaniowe skoro włamywacz ma do dyspozycji kilka okien na parterze które można podważyć/wybić i wejść do domu nie pocąc się przy kilkunastu ryglach? icon_rolleyes.gif
Link do komentarza
Gość mhtyl
Cytat

Mam takie małe zwichrowanie .... uważam, że w domu jednorodzinnym drzwi antywłamaniowe nie spełnią swojego zadania.
Po co bawić się we frontowe/widoczne z ulicy drogie drzwi antywłamaniowe skoro włamywacz ma do dyspozycji kilka okien na parterze które można podważyć/wybić i wejść do domu nie pocąc się przy kilkunastu ryglach? icon_rolleyes.gif


Poniekąd masz rację.Zapomniałem dodać z filmu oczywiście, że im więcej zabezpieczeń takich jak np. rolety, alarm itd itp to jeszcze bardziej podnieca złodziei, a czemu to już każdy może się domyśleć. icon_biggrin.gif
Link do komentarza
Cytat

Oglądałem niedawno film na temat drzwi anty, i to co zobaczyłem to szok. Nie ma drzwi które by się oparły sprawnemu złodziejowi, co z tego że mogą mieć 100 rygli i 100 zamków najsłabszy punkt w drzwiach jest w ich centralnym miejscu i na to należy zwrócić uwagę, a mało które drzwi są tak zabezpieczane.




Analogicznie do znikania drogich samochodów wprost z garażu właściciela.

Drzwi to nie wabik na złodzieja, jedynie wyzwanie. Nie zmienia to faktu, że pewien stopień bezpieczeństwa jest w ten sposób zapewniony.

Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
  • 1 miesiąc temu...
Nie znam bliżej tych trzech produktów, ale mam wrażenie, że to... hmm.. dopytuj dokładnie o szczególy, sprawdz przed zakupem karty gwaranmcyjne, by sie nie okazało że każde z tych trzech marek robi jeden Producent.. Było sporo takich przypadków w ostatnich latach, a że nie lubię być robiony w balona, to unikam mało znanych firm.
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Myśmy to wałkowali 3 lata temu wtedy wyslalem skany z podręcznika:    
    • Ja mam rurę w geowłókninie, także jak miałaby się zamulić, to na samym dnie, bo w 90% jest obsypana kamieniem, a dla mnie bardziej logicznym jest odsączenie nawet tego 1cm nawet z mułu, niż żeby było kilka centymetrów kamieni zatopionych w wodzie. Ale ekspertem nie jestem, posłuchałem tylko rady tego kto robi to na codzień i wydało mi się to bardziej logiczne niż położenie rury na kamieniach. Btw rura leży na geowłókninie, więc nie bardzo ma się czym zamulić. A kamień miałem dosyć dobrze wypłukany, więc nawet z niego niewiele tam osiadło. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • a co cię śmieszy - podręcznik niemiecki? Niemców nie lubię - ale na budowlance się znają Ja tego nie wymyśliłem - ale zasięgam najlepszych rad, jak coś robię, a nie majstrów z okolicy (choć czasem się znajdzie b. dobry)   Podręcznik fachowy zaleca nawet trzy różne frakcje kamienia drobny przy rurce drenarskiej, zwłaszcza tej z PCV - żeby jej nie uszkodzić i dopiero po warstwie tego drobnego dawać grubszy kamień. To samo pod rurą - drobny kamień. I tak samo przy geowłókninie - żeby jej nie podziurawić. Dla mnie to logiczne - choć pracochłonne.   to może mnie poucz, co cię rozśmieszyło?    nie ja to wymyśliłem - ale to logiczne, że jak dasz na dno wykopu, to się szybko zamuli rura, bo z tego kamienia też osiądzie pył, a poza tym rura powinna być oddzielona od podłoża. Dlatego daje się płytka warstwę tego drobnego kruszywa pod dren. 
    • Ok, może być nawet 500 milimetrów, lepiej nawet brzmi. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • To nie pół metra a 50 cm i jest ok, przecież buduje się dom na te 30-60 lat, po co coś ciągle poprawiać.   Dziś zalecana grubość minimum to 30 cm, a dla domów energooszczędnych  35 cm.   Jak ja budowałem dom w XX wieku, to przyjeżdżali ludzie i pukali się w czoło, po co to daję albo tamto i czemu tyle, albo np. czemu okna montuję w warstwie izolacji.  -okno nie w murze?  -to wypadnie.  Okna nie wypadły, stoją, czy wiszą do dzisiaj. Nie minęło 30 lat i ludzie zaczęli tak wstawiać okna.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...