Skocz do zawartości

izolacja okna dachowego od wewnątrz


Recommended Posts

Napisano

pisałem rok temu tutaj, ponownie założe temat dlatego,że wcześniej nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi

mam problem z hałasem w  domu, chodzi o hałas z zewnątrz (stara  niemiecka rudera)
hałas podejrzewam że przechodzi z wnęki okna dachowego, okno wypycham wełną mineralną  (robię taką poduszke z tego i przykładam do okna) to daje efekt -tylko z tym jest taki problem,że mniej więcej po 3-4 tygodniach ta poduszka się jakby odkształca traci swe właściwośći i nie spełnia oczekiwanych założen (nie mogę już jej przyłożyć do okna nie trzyma się)
a nie kalkuluje mi się co 2 tygodnie bawić w takie coś . i tu pytanie nr 1- czy ma ktoś jakiś pomysł , na materiał który sprawdzi się lepiej? czym wypchać te okno?
pytanie nr 2, na krawędziach wnęki są szpary ,co pokaże na zdjęciu czy te luki mogą przyczyniać się do nadmiernego hałasu??

nie interesują mnie odp w stylu '' z czego ściany'' ,''wymień okno'' itp itd, proszę jeśli ktoś chce się udzielić, odnieść się bezpośrednio do tego co napisałem i odpowiedzieć na 2 pytania.


 

IMG_20210906_184030.jpg

IMG_20210906_183913.jpg

Napisano
8 godzin temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Zapytam inaczej - jakie to okno? Generalnie trzeba uszczelnić po tzw. framudze. Skoro okno jest stare i szyba ma takie parametry, jakie ma, to nie poradzisz. Natomiast uszczelnienie okna po obwodzie może przynieść jakiś skutek.


nie chce pisac jakiego producenta to okno, dwuszybowe raczej to z tańszych
co proponujesz z tym uszczelnieniem

Napisano
3 godziny temu, aru napisał:

zabuduj i tyle

pomieszczenie to "studio dźwiękowe"? :scratching:


przeciez musi byc okno zeby powietrze bylo swierze
jakiś podobny materiał do wełny skalnej?

Napisano
Dnia 9.09.2021 o 14:40, borsuczek1 napisał:


przeciez musi byc okno zeby powietrze bylo swierze
jakiś podobny materiał do wełny skalnej?

nie, nie musi być to okno

ponawiam pytanie (z czystej ciekawości) - to "studio dźwiękowe"?

Napisano
Dnia 6.09.2021 o 19:18, borsuczek1 napisał:

   i tu pytanie nr 1- czy ma ktoś jakiś pomysł , na materiał który sprawdzi się lepiej? czym wypchać te okno?
pytanie nr 2, na krawędziach wnęki są szpary ,co pokaże na zdjęciu czy te luki mogą przyczyniać się do nadmiernego hałasu??
 

 

1. Dopasuj kostkę styropianu.

2. Szpary trzeba zlikwidować. Można pianką, albo starymi szmatami.

Napisano
5 godzin temu, retrofood napisał:

1. Dopasuj kostkę styropianu.

Ale to musi być styropian AKUSTYCZNY, np:

obraz.png.c581b587d098514b2dd9b0464529c929.png

 

albo kup płytę:

 

obraz.png.45799e0be40dad86692163b9b00930b0.png

 

wytnij z niej dwa kawałki, pasujące do rozmiaru okna, pomiędzy te kawałki wklej ze dwie, trzy warstwy

 

 

obraz.png.8d3b0a1614fd809a641780f5765bb1ad.png

 

i włóż w otwór okna, oczywiście po doszczelnieniu szpar w oknach i futrynach...

 

Te maty ze zdjęcia nie służą do potrzebnej Tobie izolacji... wyrzuciłeś kasę w błoto...

 

A jak nie pomoże - WYMIEŃ OKNA...

A z czego są ściany?

 

 

Dnia 9.09.2021 o 14:40, borsuczek1 napisał:

przeciez musi byc okno zeby powietrze bylo swierze

A skąd weźmiesz to powietrze świeże, jak zablokujesz i doszczelnisz akustycznie to okno???:icon_eek::icon_rolleyes:

 

Dnia 9.09.2021 o 11:27, aru napisał:

zabuduj i tyle

 

Napisano
8 godzin temu, aru napisał:

nie, nie musi być to okno

ponawiam pytanie (z czystej ciekawości) - to "studio dźwiękowe"?


zadne studnio dzwiekowe, poprostu mam straszną lipę i słychać za bardzo z tej wnęki pojazdy ,głównie motory
mocniejsze auta tak,że nawet zatyczki nie redukują pogłosu w 100%

wiem,że te pianki nic nie dają i wyrzuciłem kase w błoto -łudziłem się

ściany to karton gips

Napisano
19 minut temu, retrofood napisał:

 

Od ulicy???

tak od ulicy

22 minuty temu, podczytywacz napisał:

Zewnętrzne ściany z płyt g/k??? Kto to wymyślił???

 

podejrzewam ze mamusia z tatusiem zlecili takie wlasnie wykonanie ''majstrom'' byle taniej było...
przez to nabawiłem sie choroby alkoholowej i serca , leze w zatyczkach ,a i tak słyszę auta

Napisano
2 godziny temu, borsuczek1 napisał:

 

przez to nabawiłem sie choroby alkoholowej i serca 

 

Ja jeszcze płuc w dodatku. Też przez alkohol słyszę często różne rzeczy. Przeważnie "polej, na co czekasz!"

Napisano

IMG_20210912_121547.thumb.jpg.a510557b1589a9404fce8caae19d8ae9.jpg

skupmy się na tych ''szparach'' najpierw
rozumiem,że to również może miec wplyw na halas
jak to uszczelnić, ktoś pisał pianką albo szmatami , ktory sposob bedzie lepszy 
nie chce tego tynkowac.

Napisano
7 godzin temu, aru napisał:

jak się skupimy to wyjdzie, że to wszystko co zrobiłeś to o kant doopy potłuc i tyle  :bezradny:


OK, to tyle jeśli chodzi o przysłowiowe ''pierdu pierdu'' -zwykły spam nie wnoszący nic do  tematu...

A w kwestiach merytorycznych : w jaki sposób zatkać te szpary od tej wnęki najprościej i najefektywniej
i czy w ogole ma to wpływ na większy hałas (bo jeśli nie to mi to nie przeszkadza)

Napisano
37 minut temu, borsuczek1 napisał:

czy w ogole ma to wpływ na większy hałas

Jak to zatkasz - nie będziesz miał większego hałasu, ale też niewiele - prawie nic - się nie zmniejszy... ten hałas...

 

Oklej taśmą malarską okolice szpar, tak, aby bardziej nie zapieprzyć tych futryn, pryśnij w szczeliny niskorozprężną(!!!) pianką, jak stężeje - poodcinaj nadlewy...

 

 

40 minut temu, borsuczek1 napisał:

''pierdu pierdu''

Nie chcesz uznać, że walczysz z wiatrakami i wydajesz nadaremnie kasę na nic nie wnoszące w meritum działania... bo @aru absolutnie ma rację, że

8 godzin temu, aru napisał:

wszystko co zrobiłeś to o kant doopy potłuc i tyle

 wszystko co Ty zrobiłeś, i to, że

 

Dnia 11.09.2021 o 19:58, borsuczek1 napisał:

mamusia z tatusiem zlecili takie wlasnie wykonanie ''majstrom'' byle taniej było...

to teraz się kłania to TANIEJ...

 

Ale dalej nie mogę uwierzyć, że ktoś zrobił ZEWNĘTRZNĄ ŚCIANĘ Z G/K :zalamka::wallbash:

Napisano

jak obkleje te szczeliny taśmą to w jaki sposób mam zatkać te szczeliny skoro będą one już zatkane taśmą
chyba powinno być na odwrót, nie wiem czy taśma sie przyklei do tynku

Napisano

Czytasz??? :wallbash:  Rozumiesz co czytasz???

 

47 minut temu, podczytywacz napisał:

Oklej taśmą malarską okolice szpar

 

48 minut temu, podczytywacz napisał:

pryśnij w szczeliny

 

 

Do tynku - i nie tylko - bardziej przyklei sie pianka, niż taśma malarska... stąd zabezpieczenie taśmą malarską OKOLIC szpar/szczelin - czyli: brzegów futryny/ościeżnicy i właśnie tego wspomnianego tynku wzdłuż futryny/ościeżnicy

Napisano
7 godzin temu, joks napisał:

O , jeden user zaczyna trybić że coś nie halo .:takaemotka:

weź się ogarnij gośćiu, nie rozumiem w jaki sposób mam zatkać te dziury
niby co jest nie halo?

ale to trzeba mieć nasrane w głowie ,żeby pisać jakieś bzdury nie na temat

Napisano
1 godzinę temu, podczytywacz napisał:

Składaj literki w słowa, te z kolei w zdania i czytaj to co napisałem... filmiku nie zrobię...

ale ja naprawde nie robie sobie zartow nie jest mi do smiechu
i naprawde nic z tego nie rozumiem, jestem laikiem budownlany powiedzmy
 

Napisano
40 minut temu, borsuczek1 napisał:

ale ja naprawde nie robie sobie zartow nie jest mi do smiechu
i naprawde nic z tego nie rozumiem, jestem laikiem budownlany powiedzmy
 

 

Tak właściwie, jeśli jest prawdą to co piszesz, ze ściana zewnętrzna jest z gips kartonu, to tu chyba wszyscy są laikami. Ja przynajmniej nigdy czegoś takiego nie widziałem i nie mam takich doświadczeń, chociaż pyłu budowlanego nałykałem się sporo.

Napisano
1 godzinę temu, retrofood napisał:

 

Tak właściwie, jeśli jest prawdą to co piszesz, ze ściana zewnętrzna jest z gips kartonu, to tu chyba wszyscy są laikami. Ja przynajmniej nigdy czegoś takiego nie widziałem i nie mam takich doświadczeń, chociaż pyłu budowlanego nałykałem się sporo.


zauważ, że na początku wątku zaznaczyłem ''nie pisać mi z czego ściany itp itd''

tylko merytoryczne odpwiedzi na temat - to wy zaczynacie ''pierdu pierdu'' nie na temat - a mi nie jest do smiechu
więc nie wiem kto sobie robi tutaj jaja

a jakbym silikonem te szpary opierdolił to by to przeszło?

Napisano
11 minut temu, borsuczek1 napisał:

a jakbym silikonem te szpary opierdolił to by to przeszło?

Nie .

Wystarczająco merytorycznie?

Żadne łatanie dziur i nakładanie jakichś gąbek nic nie pomoże .

Pomoże kapitalny remont tego przybytku który pochłonie krocie .

Innych opcji nie ma .

Napisano
1 godzinę temu, joks napisał:

Nie .

Wystarczająco merytorycznie?

Żadne łatanie dziur i nakładanie jakichś gąbek nic nie pomoże .

Pomoże kapitalny remont tego przybytku który pochłonie krocie .

Innych opcji nie ma .



Nie pitol.
Po pierwsze to nie mam zamiaru robić kapitalnego remontu ,bo nie mam pieniędzy wystarczająco
Po drugie -nawet jakbym miał to bym to pi... szkoda kasy na tę rudere (gra nie warta świeczki)
po trzecie to mówie, że nie ma tragedii jak dobrze tą wnękę wypcham , tylko na dłuższą mete wełna skalna się do tego nie nadaje dlatego ,że szybko traci swe właściwośći i odkształca się (nie lepi się do tej wnęki po czasie

Pragmatycznie rzecz ujmując (czytaj ''reasumując''

opisałem dogłębnie i przejrzyśćie (tak,że nawet ślepiec ujrzał by światło) problem
zadałem dwa pytania i uzyskałem na nie odpowiedzi, ale nadal nie rozumiem zbytnio jak załatać te szpary
więc ponowie pytanie 

czy silikon się sprawdzi?

ktos pisal ze zeby zalatac te luki widoczne na zdj potrzeba pianki i tasmy malarskiej (nic z tego nie rozumiem)
prosze, zeby ktos znajacy sie na rzeczy napisał czy jak uszczelnie te luki silikonem to efekt  bedzie podobny )
i nie pisać mi jakichś ironicznych uwag ,czy zdan nie na temat, bo poprostu odwracacie kota ogonem,a temat ucieka na dalszy plan , a nie o to mi chodzi

 

i nie pitol ze nie pomoze , bo to nieprawda, jak ...e w tą wnęke poduche to efekt jest (szału nie ma ,ale nie słychać aż tak jakbym tan nic nie wkładał w te wnęke)
 

Napisano
3 godziny temu, borsuczek1 napisał:

i nie pitol ze nie pomoze , bo to nieprawda

 

No więc opierdol dziury silikonem, albo czymkolwiek, wypchaj wnękę poduchą, może być z puchu gęsiego, jak wełna skalna się nie nadaje, walnij szklankę czystej albo innej, zatkaj stoperami albo nausznikami otwory uszne i już nie będziemy kontynuować pierdu-pierdu...

 

Według naszej wiedzy

4 godziny temu, joks napisał:

Żadne łatanie dziur i nakładanie jakichś gąbek nic nie pomoże .

Pomoże kapitalny remont tego przybytku który pochłonie krocie .

 

Wszystkie inne działania, to PUDROWANIE TRUPA...

 

PUDRUJ jak chcesz i nie zawracaj nam doopy!

 

Napisano
6 godzin temu, podczytywacz napisał:

i już nie będziemy kontynuować pierdu-pierdu...

Czuję że założyciel tematu tak szybko nie odpuści.

Napisano
14 godzin temu, borsuczek1 napisał:


zauważ, że na początku wątku zaznaczyłem ''nie pisać mi z czego ściany itp itd'' 

 

Czyli zamknijmy oczy na rzeczywistość, a zajmijmy się tworzeniem cudu. To chyba nie tutaj, polecam stronę www.wrozka.pl

Napisano

Przeglądając te zdjęcia, zauważyłem, ze po wymianie okien czeka mnie podobna robótka. Czekam na wykonawcę, ale w sezonie to trudna sprawa jest. Konsultowałem nawet z Ekspertem różne masy i wskazał mi masy, które mogą mostkować takie spoiny. Ja mam większe szpary po wymianie. No nic. Tylko błagam, nie pianka i nie szmatami. Są przecież akryle i różnego rodzaju uszczelniacze płynne a nawet taśmy specjalne do tzw,. ciepłego montażu. Nie można tego zapaćkać byle czym. W tzw. międzyczasie proszę szanownych Forumowiczów o potrzymanie tematu na poziomie czyli bez potyczek. :)

Napisano
56 minut temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

W tzw. międzyczasie proszę szanownych Forumowiczów o potrzymanie tematu na poziomie czyli bez potyczek.

Sam widzisz, że autor, jego podejście do sprawy, jest - lekko mówiąc - irytujące i ten poziom waha się...

Nie przyjmuje on do wiadomości faktów i momentami faktycznie wydaje się, co zresztą @joks to zauważył, a ja wyraziłem, że autor robi sobie jaja...

Napisano
3 godziny temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Przeglądając te zdjęcia, zauważyłem, ze po wymianie okien czeka mnie podobna robótka. Czekam na wykonawcę, ale w sezonie to trudna sprawa jest. Konsultowałem nawet z Ekspertem różne masy i wskazał mi masy, które mogą mostkować takie spoiny. Ja mam większe szpary po wymianie. No nic. Tylko błagam, nie pianka i nie szmatami. Są przecież akryle i różnego rodzaju uszczelniacze płynne a nawet taśmy specjalne do tzw,. ciepłego montażu. Nie można tego zapaćkać byle czym. W tzw. międzyczasie proszę szanownych Forumowiczów o potrzymanie tematu na poziomie czyli bez potyczek. :)

jestem laikiem budowlanym
w jaki najprostrzy i efektywny sposob mogę uszczelnić te dziury 

Napisano
Dnia 14.09.2021 o 12:36, borsuczek1 napisał:

w jaki najprostrzy i efektywny sposob mogę uszczelnić te dziury

 

Patrz post#9, albo

 

Dnia 13.09.2021 o 22:58, podczytywacz napisał:

uszczelnij dziury silikonem, albo czymkolwiek, wypchaj wnękę poduchą, może być z puchu gęsiego, jak wełna skalna się nie nadaje,

 

  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Dnia 14.09.2021 o 12:36, borsuczek1 napisał:

jestem laikiem budowlanym
w jaki najprostrzy i efektywny sposob mogę uszczelnić te dziury 

Masy, które wypełnią szczelnie spoiny i przy okazji będą pracowały razem z ramą okienną. Wyskrob to co się da i potem uszczelniacz elastyczny z górnej półki. np. SIKAFLEX lub inny uszczelniacz, który może pracować na styku różnych materiałów.

Napisano (edytowany)

Dzień dobry,

rekomendujemy w takich przypadkach sylikon akrylowy. Dlaczego? jest on doskonałym uszczelniaczem dającym elastyczną spoinę, można go malować,  zawiera środki grzybobójcze zapobiegające powstawaniu i rozwojowi pleśni, tworzy gładką powierzchnię, jest odporny na kurz. A poza tym dobrze się przyczepia do większości powierzchni - nawet wilgotnych.

 

Proszę sprawdzić.

 

 

Edytowano przez Eksperci Fakro (zobacz historię edycji)
Napisano
3 godziny temu, Eksperci Fakro napisał:

rekomendujemy w takich przypadkach sylikon akrylowy.

Który po czasie lubi się odklejać niestety.

W takie miejsca najlepiej uszczelniacze kleje, takie które można malować.

 

 

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Jeśli szukacie sposobu na dekoracyjne i trwałe wykończenie drewnianych podłóg, mebli czy ścian – warto zwrócić uwagę na bejce olejne OSMO. To produkty, które zdobyły uznanie zarówno wśród profesjonalistów, jak i użytkowników domowych ceniących naturalne składniki, jakość oraz ekologiczne podejście do wykończenia wnętrz. Czym jest bejca olejna OSMO? Bejca OSMO to profesjonalny, barwiony podkład do drewna na bazie naturalnych olejów roślinnych. Dzięki brakowi wosków w składzie, bejca daje ogromne możliwości w zakresie intensywności koloru – od delikatnego podkreślenia struktury drewna po intensywne, nasycone barwy. Co istotne, nie tworzy na powierzchni warstwy lakieru – pigmenty wnikają głęboko w drewno, wyrównując jego odcień i podkreślając naturalne usłojenie. Gdzie można stosować bejcę? Bejce OSMO przeznaczone są wyłącznie do zastosowań wewnętrznych, idealnie sprawdzą się na: drewnianych podłogach, deskach i parkietach, stopniach schodów, blatach, meblach, ścianach i sufitach z drewna, a także na zabawkach dziecięcych i przyborach drewnianych – po wyschnięciu są całkowicie bezpieczne i przyjazne środowisku. Jak działa? Bejca sama w sobie nie jest pełnoprawnym wykończeniem – to etap barwienia, który należy zabezpieczyć woskiem twardym olejnym OSMO. Takie połączenie daje nie tylko wyjątkowy efekt wizualny, ale również trwałość i odporność na codzienne użytkowanie. Dlaczego warto? Naturalne składniki: cztery rodzaje oczyszczonych olejów roślinnych i wysokiej jakości pigmenty. Możliwość pracy z utwardzaczem – istotne dla profesjonalistów. Idealne do przestrzeni komercyjnych, gdzie czas to pieniądz – powierzchnia może być gotowa do użytku już następnego dnia. Ogromna paleta kolorów – od klasycznych odcieni drewna po nowoczesne, designerskie barwy. Podsumowanie Bejce olejne OSMO to doskonałe rozwiązanie dla tych, którzy szukają naturalnych i trwałych produktów do barwienia drewna. Ich elastyczność, ekologiczny skład oraz profesjonalne właściwości użytkowe czynią je wyborem godnym uwagi – zarówno w domach, jak i w przestrzeniach komercyjnych.
    • Albo tylko znajdował się w miejscu, obok którego uderzył piorun. Bo piorun może zabić również z dalszej odległości, to zależy od okoliczności wyładowania atmosferycznego.  A do artykułu polecam ten temat   Jak sprawdzić, czy instalacja odgromowa jest niezbędna?
    • Komentarz dodany przez Paweł: Zgadza się, uderzenie pioruna jest rzadkie, ale nie niemożliwe. Wczoraj ogłoszono śmierć Auduna Groenvolda, norweskiego olimpijczyka w narciarstwie dowolnym, który został uderzony przez piorun podczas wycieczki do domku letniskowego.
    • W Polsce każdego roku burze powodują szkody warte miliony złotych. Zniszczone urządzenia, pożary dachów i porażenia prądem to realne skutki, które dotykają nie tylko właścicieli domów na odludziu. Czy wiesz, że piorun może spalić sprzęt, nawet jeśli uderzy kilometr od twojego domu? Sprawdź, jak skutecznie i tanio zabezpieczyć dom przed burzą. Pełna treść artykułu pod adresem: https://budujemydom.pl/instalacje/instalacja-odgromowa/a/116255-piorunochron-chroni-dom-przed-burza
    • Komentarz dodany przez inżynier Mirek: Niestety w artykule zapomniano o podstawowym zadaniu jaki ma spełniać dach - szczelność, pełna ochrona przed warunkami atmosferycznymi, przede wszystkim opadami, aby wnętrze budynku było bezpieczne. Każdy wie, że obecnie układane dachówki, blachodachówki, blacha czy inne pokrycia dachowe nie są szczelne. Zwłaszcza w narożach, koszach praktycznie nie ma szans na szczelne wykonanie pokrycia. Dlatego ważne jest aby pod tą dachówką, blachą, blachodachówką wykonać w 100% szczelną warstwę. Niestety membrany paroprzepuszczalne nie nadają się do wykonania takiej szczelnej izolacji. Mają bardzo małą odporność na promieniowanie UV, przeważnie 2-3 miesiące, a najlepsze do 6 miesięcy. To nic w porównaniu do pap czy membran bitumicznych, które mają odporność na kilka a nawet kilkanaście lat. Poza tym podczas układania takiej membrany paroprzepuszczalnej często dochodzi do naderwań, rozdarć, które ciężko załatać. A poza tym trzeba pamiętać, że każda membran jest przebijana przez setki gwoździ, którymi przybijamy kontrłaty i łaty. A każde przebicie membrany paroprzepuszczalnej gwoździem to dziura, która jest potencjalnym miejscem przecieku wody. Przy papach nie ma takiego problemu - gwóźdź przebija papę, ale bitum uszczelnia się wokół tego gwoździa i nie ma zagrożenia, że woda będzie przeciekała. A co do paroprzepuszczalności to oczywiście jest ona ważna i potrzebna, ale tylko w niektórych przypadkach. Ogólnym założeniem jest, że izolacja termiczna nie może być narażona na zawilgocenie. Skoro od strony pomieszczenia ocieplenie jest chronione folią paroizolacyjną, która ma za zadanie nie przepuszczać wilgoci, pary wodnej to izolacja termiczna jest dobrze chroniona od spodu (od strony wnętrza budynku). A od góry ? No właśnie, żadna membrana paroprzepuszczalna nie ochroni izolacji termicznej przed wilgocią a nawet wodą. Potrzebna jest szczelna izolacja, która daje 100% gwarancji szczelności. Dlatego stosowanie membrany paroprzepuszczalnej montowanej tylko na krokwiach to igranie z wilgocią. A zawilgocona izolacja termiczna to strata ciepła, bo wilgotna izolacja termiczna przepuszcza ciepło. A to kosztuje. Więc to, że deskowanie i dobra papa czy membrana bitumiczna nieco zwiększają koszt budowy, to w bardzo krótkim czasie ten koszt zostaje odrobiony przez oszczędność na ogrzewaniu. I na koniec coś, co żadna membrana paroprzepuszczalna nigdy nie wytrzyma. Chodzi o ostatnio występujące gwałtowne burze i mocne porywy wiatru. Nie ma roku abyśmy w mediach nie widzieli tragedii ludzi, którzy doświadczyli zerwania dachu. Jak wygląda zerwany dach wykonany w wersji ekonomicznej to chyba każdy widział. Zerwana dachówka, blacha, membrany paroprzepuszczalnej praktycznie nie ma, widać strzępy ocieplenia. A deszcz pada i zalewa wnętrze. Tragedia. Natomiast dach wykonany w technologi pełnego deskowania po zerwaniu dachówek, blachy pozostaje sprawny i nadal zabezpiecza wnętrze przed deszczem. Takie pełne deskowanie z dobrą papą czy membrana bitumiczną jest praktycznie drugim dachem. Czy wobec tego stać nas na ekonomiczny dach z membraną paroprzepuszczalną? Czy jednak lepiej wybrać bezpieczne rozwiązanie dachu z pełnym deskowaniem i papą lub membraną bitumiczną? Odpowiedź jest prosta. Każdy potrafi wskazać bezpieczne rozwiązanie.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...