Skocz do zawartości

W jaki sposób pozbyć się ścieków z prania?


Recommended Posts

Mieszkam na parterze i w szafie na przeciwko łazienki chce wstawić pralkę z suszarka. Odległość do odpływu to jakieś dwa metry. Taba zrobić bruzdę w podłodze i czy to w ogóle jest do zrobienia, i jaka musi być różnica w wysokości węża między szafa a odpływem w łazience ?
Link do komentarza

Myślę że rozkminy nad tak napisanym postem to gruba ekwilibrystyka umysłowa. Taki post czyta sie kilka razy i człowiek się zaczyna zastanawiać dlaczego nie rozumie? Co tu jest nie halo? Mnie już nic nie zdziwi, czytałem swego czasu o zasilaniu pralki wodą z wanny. A swoją drogą, można by wymyślić przy okazji jak zasilić muszlę klozetową wodą ze zmywarki, jest sposób na oszczędność? Myślę że chodzi po prostu o zwykły wąż do pralki, taki którym leci woda, żeby pralka mogła prać. Ale tylko głośno myślę.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Link do komentarza
13 godzin temu, vlad1431 napisał:

Myślę że rozkminy nad tak napisanym postem to gruba ekwilibrystyka umysłowa. Taki post czyta sie kilka razy i człowiek się zaczyna zastanawiać dlaczego nie rozumie?

 

Zupełnie nie rozumiem co tu jest do rozkminania :scratching: usiłujesz coś filozofować :zalamka:.

samo ZASILANIE pralki w zimną wodę to nie problem - ciśnienie w układzie wodociągowym da radę dostarczyć wodę do każdego praktycznie rzecz biorąc miejsca w domu!

Przecież wszystko jasne, jak słońce!

Gość Adam chce wyrzucić pralkę z łazienki i w szafie w przedpokoju, po drugiej stronie tego przedpokoju zamontować nową pralkę i suszarkę.

I zastanawia się jak odprowadzać ścieki z tej pralki.

I wymyślił, żeby w poprzek przedpokoju poprowadzić odpływ w bruździe w wylewce podłogi i w łazience wpiąć do kanalizacji.

 

Co tu do rozkminania?

 

Te dwa metry w łazience nie byłoby problemem, bo można do pralkowego węża odpływowego dołączyć jeszcze ze dwa metry dodatkowego węża i pompka pralki da radę wypompować zużytą wodę. Gościowi Adamowi chodzi o BEZPIECZNE przeprowadzenie odpływu przez przedpokój do kanalizacji w łazience.

  

 

 

Ps. Wyrzuć ze swoich postów ten dopisek:

14 godzin temu, vlad1431 napisał:

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Da się!

Link do komentarza
2 godziny temu, Appleowner napisał:

 

Zupełnie nie rozumiem co tu jest do rozkminania :scratching: usiłujesz coś filozofować :zalamka:.

samo ZASILANIE pralki w zimną wodę to nie problem - ciśnienie w układzie wodociągowym da radę dostarczyć wodę do każdego praktycznie rzecz biorąc miejsca w domu!

Przecież wszystko jasne, jak słońce!

 

Bo na słońcu we wszystkich szafach jest doprowadzona woda. Też nie wiem, czego tu nie rozumieć.

Link do komentarza
7 minut temu, retrofood napisał:

Bo na słońcu we wszystkich szafach jest doprowadzona woda. Też nie wiem, czego tu nie rozumieć.

Na słońcu może nie, ale znam przynajmniej cztery szafy, w których stoją pralki, a w jeszcze dwóch pralki z suszarkami, a więc musi być w nich i woda i odprowadzenie ścieków. 

A dzięki temu w łazience jest więcej miejsca na ruchy :icon_mrgreen:

 

Teraz wszystko jasne?

Link do komentarza
2 godziny temu, retrofood napisał:

Bo na słońcu we wszystkich szafach jest doprowadzona woda. Też nie wiem, czego tu nie rozumieć.

:D

Już nie chciałem się odzywać, ale dzięki za wyręczenie.

Pojawią się po pół roku w niewentylowanej szafie na torebkach drogich Pani domu białe plamki i wykwity - to będzie post "Skąd się wzięła wilgoć w szafie" :) 

Link do komentarza
59 minut temu, retrofood napisał:

można wykorzystywać wieszaki.

:icon_eek:

Coś podpowiesz? moja wyobraźnia ma małą wyobraźnię :bezradny:

 

4 minuty temu, bobiczek napisał:

w niewentylowanej szafie

Dlaczego niewentylowanej??? Wiem, że niedouczonych nie brak, ale nie każdy projektant i wykonawca szafy-pralni jest idiotą!

Poza tym te szafy, które znam, służą do prania, suszenia i prasowania, no i przetrzymywania środków do prania i rzeczy do prania.

Drogich torebek drogich pań domu tam nie uświadczysz :bezradny: 

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Spokojnie, nowy czy stary, wszystko jest w porządku. Forum jest od pytań właśnie.       I już wiemy, że można.      Dobrze kombinujesz. Chociaż jeśli w przewodach nie ma gruzu to ja bym to lekkie wydmuchał.        
    • Jest to dom jednorodzinny. (Jestem nowy na na tym forum i za błędy w odpowiedziach przepraszam)
    • 1. Kodeks cywilny (KC) stanowi: Art. 154 KC: Określa, że ogrodzenia między sąsiednimi nieruchomościami powinny być stawiane na granicy, a koszty budowy i utrzymania ponoszą właściciele sąsiednich działek po połowie, chyba że strony ustalą inaczej. A jeśli sąsiadowi coś nie pasuje, to wystarcza cofnąć się na swoją stronę 10 cm żeby stawiać to co się chce. Do wysokości 2,2 metra. Art. 144 KC: Zakazuje działań, które nadmiernie ingerują w korzystanie z sąsiedniej nieruchomości (np. zbyt wysokie ogrodzenie zasłaniające światło). Właśnie te 2,2 metra   2. Prawo budowlane (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.) stanowi: Zgłoszenie lub pozwolenie: Ogrodzenia o wysokości powyżej 2,2 m wymagają zgłoszenia do odpowiedniego organu administracji architektoniczno-budowlanej (starostwo powiatowe lub urząd miasta). W niektórych przypadkach, np. przy ogrodzeniach od strony dróg publicznych, może być wymagane pozwolenie na budowę. Art. 29 ust. 1 pkt 23: Ogrodzenia o wysokości do 2,2 m nie wymagają zgłoszenia, chyba że znajdują się w szczególnych lokalizacjach (np. przy zabytkach lub drogach publicznych). Art. 30: Zgłoszenie musi zawierać informacje o rodzaju, zakresie i sposobie wykonania prac oraz terminie rozpoczęcia budowy.   3. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego (MPZP): MPZP może określać szczegółowe wymagania dotyczące ogrodzeń, np. ich wysokości, materiału, kolorystyki czy prześwitu (np. zakaz pełnych ogrodzeń w określonych strefach). Jeśli działka nie jest objęta MPZP, stosuje się ogólne przepisy prawa budowlanego.   4. Warunki techniczne (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie):  § 41: Ogrodzenia nie mogą stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa ludzi i zwierząt (np. ostre elementy na górze ogrodzenia są dopuszczalne tylko powyżej 1,8 m wysokości). § 43: Bramy i furtki muszą otwierać się do wewnątrz działki, jeśli znajdują się przy drodze publicznej.   Okna sąsiada nie mają żadnego znaczenia. Oczywiście, jesli ogrodzenie bedzie miało poniżej 220 cm.
    • Komentarz dodany przez Jacek80: Eko House - OSZUŚCI !!! Publikują fałszywe "rankingi", sprzedają kiepsko działające oczyszczalnie, kupują pozytywne komentarze i straszą prawnikami za pisanie niewygodnej prawdy na temat ich produktów oraz metod działania. Uważajcie na tych oszustów i manipulatorów!
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...