Skocz do zawartości

Cieknąca woda z sedesu


Recommended Posts

Witam Panowie, zaznaczę że jestem kobietą, więc trzeba do mnie dużymi literami, ponieważ kompletnie nie znam się na naprawianiu czegokolwiek w domu. Od dłuższego czasu cieknie mi woda z sedesu (normalny Kibelek, nie jakiś podwieszany czy co tam jeszcze). Sprawdzałam skąd, w sensie z której części i wygląda to tak jakby woda wypływała z otworu do którego jest przykręcona deska klozetowa. Dzieje się to przy spuszczaniu wody. Kompletnie nie wiem co mam z tym zrobić. Zastanawiam się czy woda po prostu tedy jedynie wypływa a może problem jest gdzieś głębiej. Proszę was o pomoc bo jedyne co do tej pory umiałam zrobić to zdjąć deskę, zdjąć górę od spłuczki i tak siedzę i patrzę na ten sedes... :P

IMG_20190907_214438.jpg

IMG_20190907_214453.jpg

Link do komentarza

Pytanie czy to nowy kibelek czy już służy jaki czas?

3 godziny temu, zenek napisał:

Zapewne błąd z uszczelką na łączeniu muszli i odpływu. Może źle założona, może brak?. 

 

 

 

22 godziny temu, Aga zepsuła napisał:

Sprawdzałam skąd, w sensie z której części i wygląda to tak jakby woda wypływała z otworu do którego jest przykręcona deska klozetowa. Dzieje się to przy spuszczaniu wody.

zenek to nie odpływ tylko zasilanie. I jeżeli już to albo coś jest nie tak w połączeniu spłuczki z sedesem albo ceramika w środku pękła.

Link do komentarza
17 godzin temu, mhtyl napisał:

zenek to nie odpływ tylko zasilanie.

Oczywiście rura zasilająca też jest na uszczelce - trzeba ją sprawdzić. Masz rację z tym odpływem :) - chociaż trudno stwierdzić z opisu - gdzie w końcu przecieka. Ale jeśli to czysta woda - to pewnie zasilanie ze spłuczki.

Link do komentarza
28 minut temu, zenek napisał:

Ok - jakaś łączka jest na uszczelce - a jak forma tej łączki, to inna sprawa.

Jest muszla , na to idzie uszczelka , na to idzie spłuczka ....ot i wsio .....wszystko skręcone dwoma nierdzewnymi śrubami z nakrętkami motylkowymi ......Dzisiaj takie cuś wstawiałem , żadnej łączki nie ma ...

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Da się nawet w warstwie docieplenia. Nie mam teraz czasu szukać, ale kiedyś to widziałem. Poza tym istnieją okna "wysuwane" poza linię ściany, umożliwiające obserwację obszaru 180 stopni. Wiele obiektów ma takie okna, hotele szczególnie.  
    • Witam serdecznie pierwszy raz na forum i proszę o poradę.   Chciałbym przeprowadzić kompleksową termo-modernizację sporego domu z lat 80-tych, tj. w pierwszym etapie wymienić okna i docieplić ściany. Dom wybudowany jest w powszechnej wówczas technice ściany 3-warstwowej, patrząc od wewnątrz: warstwa nośna pustak "Max" - pustka powietrzna ~5cm - warstwa osłonowa cegła kratówka Dom wybudowany jest bardzo solidnie bo budował go architekt dla siebie.    I tu pojawia się podstawowy problem na który nigdzie nie znalazłem żadnego fachowego opisu, stąd niniejsze pytanie na tym forum. Chciałbym wymienić okna skrzynkowe na nowoczesne drewniane oraz ocieplić ściany styropianem lub płytami PIR ale nie wiem w którym miejscu ściany zamontować okna. Teoretycznie okna powinny zostać zamontowane w warstwie nośnej, tylko że wtedy bo dodaniu docieplenia płaszczyzna okna będzie oddalona od lica ściany o ponad 30 cm, co będzie wyglądać komicznie. Czy da się zamontować okna w warstwie osłonowej z cegieł żeby uniknąć tego problemu?   Z w/w wiąże się drugie pytanie: czy do warstwy osłonowej z cegły można przymocować ocieplenie?   Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.  
    • Takie spalanie ma plusy i minusy, na plus to bezpieczniejsze spalanie drewna, na minus niestety z dużą stratą kominową, powietrze niebiorące udziału w procesie spalania wychładza kominek.     Szyber na kominie trzeba usunąć dla własnego bezpieczeństwa.   Procesy spalania paliwa reguluje się doprowadzaniem powietrza do komory spalania, a nie zmniejszaniem przekroju kanału odprowadzającym spaliny.    Powietrze pierwotne w palenisku powinno być podawane  u dołu z „pleców”  kominka.(Powietrze doprowadzone z zewnątrz budynku).    Powietrze wtórne powinno być podawane od wnętrza paleniska  na szybę wkładu.(Powietrze doprowadzone z zewnątrz budynku, czasami z pomieszczenia, w którym znajduje się kominek, zależne od budowy kominka).   Powietrze do paleniska nie powinno być podawane z wnętrza pomieszczenia to spora strata na ogrzewaniu.   Dno kominka powinno być pełne wyłożone szamotem, ściany boczne również, u góry  nad paleniskiem powinien wisieć  deflektor. Proszę sobie kupić i postawić.   Czujnik tlenku węgla (czadu) Kidde K10LLDCO LCD (10 lat bateria)    https://allegro.pl/oferta/czujnik-czadu-kidde-k10lldco-z-wyswietlaczem-lcd-12171431511?bi_s=ads&bi_m=productlisting:desktop:query&bi_c=YzQxNjE1ZmItNGYxNS00Njk4LWE0MzUtYjYwNzA0YzNkMTExAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=bf605530-0a24-4b81-946b-75cf2d5cd1b8    
    • Napotkałem artykuł https://freelancehunt.com/pl/blog/jak-wystawic-fakture-vat-bez-wlasnej-firmy/. To pierwszy raz, kiedy dowiedziałem się, że nie jest obowiązkowe posiadanie JDG, aby wystawiać fakturę. Czy ktoś już korzysta z takiego rozwiązania? Mój budowlaniec zaproponował i nie wiem jak na to reagować
    • To dokładanie powinno wyglądać inaczej, żar przesuwasz na bok i układasz drewno, następnie masz dwa wyjścia, albo szufelką wsypujesz żar na górę wsadu bardziej od tylnej ścianki, drugi sposób to przysuwasz żar z boku drewna i spalasz go sposobem kroczącym.  Jak położysz polano na żar, to gaz drzewny się nie spali, tylko ucieknie kominem, a to spora strata w opale.  Ruszt jest zbędny, powoduje stratę w trakcie spalania drewna.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...