Skocz do zawartości

Ściana elewacji zrobiła się zielona. Czym to najłatwiej i najszybciej usunąć?


Przemix

Recommended Posts

Napisano

Witam ściana elewacji zrobiła się Zielona czym to najłatwiej i najszybciej usunąć i czym to zagruntowac żeby się to nie powtarzało proszę o pomoc😊

Napisano
8 godzin temu, Przemix napisał:

Witam ściana elewacji zrobiła się Zielona czym to najłatwiej i najszybciej usunąć i czym to zagruntowac żeby się to nie powtarzało proszę o pomoc😊

Karcher , grunt i farba sylikonowa .

Napisano
11 godzin temu, Przemix napisał:

Witam ściana elewacji zrobiła się Zielona czym to najłatwiej i najszybciej usunąć i czym to zagruntowac żeby się to nie powtarzało proszę o pomoc😊

Jaki masz tynk położony na tej ścianie?

Napisano
35 minut temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Dodam, że w lesie po tej stronie też rośnie mech na drzewach i wytycza kierunek zbłąkanym wędrowcom. :) Czemu tu się dziwić?

 

Mam przed sobą widok takiej elewacji, przy domu rośnie drzewo, ściana zacieniona i lekko zazieleniona.


Wiesz co wszystko ok rozumiem tylko że sąsiad takich problemów nie ma i stąd moje pytanie

 

Napisano

Szanowny Panie,
Rozwiązaniem jest zastosowanie myjki ciśnieniowej oraz płynu glono i grzybobójczego Foveo-Tech RG 10. Płyn zawiera wysokiej jakości biocydy, których zadaniem jest unieszkodliwienie glonów. Aby zapobiec ponownemu zainfekowaniu elewacji, rekomenduję wykorzystać farbę fasadową Foveo-Tech FN30. Farba jest trwała, nie wiąże brudu i wykazuje cechy samoczyszczenia. Zabezpiecza powierzchnię przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych.

Napisano
2 minuty temu, Eksperci Foveo Tech napisał:

Szanowny Panie,
Rozwiązaniem jest zastosowanie myjki ciśnieniowej oraz płynu glono i grzybobójczego Foveo-Tech RG 10. Płyn zawiera wysokiej jakości biocydy, których zadaniem jest unieszkodliwienie glonów. Aby zapobiec ponownemu zainfekowaniu elewacji, rekomenduję wykorzystać farbę fasadową Foveo-Tech FN30. Farba jest trwała, nie wiąże brudu i wykazuje cechy samoczyszczenia. Zabezpiecza powierzchnię przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych.

 Dziękuję bardzo Wszystko super tylko zamiast farby chciałbym zastosować grunt ponieważ nie wiem jeszcze co kiedyś będzie z tą ściana robione więc grunt był by chyba lepszym rozwiązaniem tylko musi mieć też podobne działanie słyszałem że jest coś takiego dobrego jak grunt firmy knauf nosi nazwę putzgrunt co pań o tym sadzi?

Napisano
1 minutę temu, retrofood napisał:

To musi być środek fasadowy, a nie do wnętrz.

Widocznie na zewnątrz też się nadaje ponieważ sosiad ma tym zrobione i nic się nie dzieje

Napisano
22 minuty temu, Przemix napisał:

Widocznie na zewnątrz też się nadaje

Albo sąsiad o tym nie wie...

 

22 minuty temu, Przemix napisał:

nic się nie dzieje

To zrób tak jak ma sąsiad :scratching::zalamka:

Napisano
1 minutę temu, uroboros napisał:

Albo sąsiad o tym nie wie...

 

To zrób tak jak ma sąsiad :scratching::zalamka:

No jeszcze to wszystko przemyśle a dziekuje za informację

Napisano (edytowany)

Trzeba zastosować środek do usunięcia glonów. Ale potem zasadnicze znaczenie ma to czym pokryta jest ściana, jakim rodzajem tynku. Od tego zależą dalsze możliwości. Przykładowo, surowy tynk mineralny zawsze będzie dla glonów bardziej sprzyjającym podłożem niż ten sam tynk pomalowany farbą silikatową lub silikonową.

Edytowano przez Budujemy Dom - porady budowlane i instalacyjne (zobacz historię edycji)
Napisano

Dziękuję tak tak dokładnie już środkiem zrobiłem w robotę i czekam aż całe zejdzie a pod tym to jest tylko zatopioną siatka i zagruntowane gruntem cerplast i teraz się zastanawiam co zwrócić dalej mam parę koncepcji czy jeszcze raz czymś i arazie myślę nad tym a jakie propozycje?

Napisano
16 minut temu, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał:

Są farby z jonami srebra i niby nie są dobrym podłożem dla porostów, ale natura daje sobie radę. Myślę, że trzeba zmniejszyć porowatość podłoża i wtedy będzie mniej wilgoci i prawdopodobnie mniej lub żadnych porostów.

Ok rozumiem myślałem nad zagrunlowaniem jeszcze raz ale nie wiem czy jest sens bo na tynk narazie muszę naaskladac😀ale to wtedy bym musiał całe przeszlifowac a to też trochę pracy jest bardziej jeszcze myślę czy jest jakiś preparat który zabezpiecza przed takimi rzeczami żeby nie wychodzily

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Proszę jeszcze Sz. Kolegów o wskazanie jakie konkretnie drzwi wybrać (linki?). Rozumiem, że będą tańsze niż drzwi wejściowe, ale zależy mi by były b. dobrze ocieplone. A może ma ktoś jeszcze jakieś wskazówki montażowe?
    • Dzień dobry, chcę ocieplić drewniany strop starego domu z lat 60. Dom jednokondygnacyjny, strych nieużytkowy, ściany z balii sosnowych ocieplone od zewnątrz styropianem, strop drewniany o konstrukcji od strony pomieszczenia ogrzewanego: karton gips -  deski - plewy ok 3-4 cm - 20 cm pustej przestrzeni - deski, po których można chodzić. Dach dwuspadowy, blachodachówka + membrana dachowa. Nie zależy mi na użytkowaniu powierzchni strychu, chcę położyć wełnę na wierzch stropu. Czy powinienem kłaść na deski folię paroizolacyjną (aktywną?) i na nią wełnę mineralną? Czy wełnę mineralną bezpośrednio na deskach? Nie chcę popełnić błędu i doprowadzić do gnicia/degradacji desek. Jak powinienem to wykonać?
    • Witam.  Proszę o pomoc w sprawie mojego dachu. Stary dom kupiony 7 lat temu. Około 2005 roku poprzednik zamontował blachodachówkę. Pod blachę niestety, zamiast membrany dachowej, została założona folia dachowa (FWK). Dach dwu spadowy. W chwili obecnej poddasze jest ocieplone 25cm wełny. Między folią dachową a wełną jest gęste sznurowanie i szczelina 5cm. W kalenicy jest nacięta folia dachowa. Latem planuje zdjęcie starej kalenicy, założenie taśmy kalenicowej z dziurkami i przykręcenie szerszej kalenicy w celu zwiększenia wentylacji. Od strony okapu będą szczeliny nawiewne. W jednej ze ścian szczytowych jest otwór 160mm i kratka wentylacyjna. W drugiej ścianie szczytowej nie mogłem wywiercić otworu bo jest tam przyłącze linią napowietrzną. Wełna jest położona od okapu między krokwiami  do 2/3 wysokości dachu i później przechodzi nad jętki. Czy tak ocieplony dach ma szansę na prawidłowe funkcjonowanie? W normalnym świecie byłaby membrana dachowa wypuszczona do rynny, wełna by dolegała do membrany, ewentualne skropliny wpływałyby do rynny. Czy w moim przypadku sprawna wentylacja uchroni wełnę przed wilgocią? Żona uparła się na wełnę i niestety same z tego problemy... Wszystkie prace przeprowadzam sam. Żałuję że nie zrobiliśmy piany. Konstrukcja dachu sucha, szczelna, byłoby bez roboty i pewnie że nic by się nie zadziało. Proszę o cenę sytuacji.  
    • Czemu się wcześniej nie ogłaszałeś, musiałem sam malować. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...