Pomocnik Napisano 30 października 2018 Udostępnij #1 Napisano 30 października 2018 W ciągu czternastu lat użytkowania kocioł miał tylko jedną awarię. W pobliżu uderzył piorun i spalił panel sterowania. Nie pomogły domowe zabezpieczenia przed przepięciami w sieci elektrycznej. Naprawa kosztowała ponad 1000 zł - mówi Janusz, który razem z Basią są Członkami Klubu Budujących Dom, a kocioł gazowy użytkują od 2004 r. Pełna treść artykułu pod adresem: https://budujemydom.pl/instalacje/kotly-i-podgrzewacze/a/25029-w-ciagu-14-lat-uzytkowania-kociol-gazowy-mial-jedna-awarie Link do komentarza
Gość tadeeeeep Napisano 30 października 2018 Udostępnij #2 Napisano 30 października 2018 Jakiej to firmy piec? Ja mam MC3+ od De Dietrich i też jestem zadowolony. Rozwiązanie o wiele wygodniejsze od tradycyjnych pieców, gdzie trzeba nosić węgiel i drzewo Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 30 października 2018 Udostępnij #3 Napisano 30 października 2018 19 minut temu, Gość tadeeeeep napisał: Jakiej to firmy piec? Ja mam MC3+ od De Dietrich i też jestem zadowolony. Rozwiązanie o wiele wygodniejsze od tradycyjnych pieców, gdzie trzeba nosić węgiel i drzewo Na zdjęciach w artykule widać wyraźnie - Viessmann dwufunkcyjny z palnikiem na LPG. Ta informacja też jest w tekście. No cóż - oby u mnie też tak długo działał 19 minut temu, Gość tadeeeeep napisał: Jakiej to firmy kocioł? Ja mam MC3+ od De Dietrich i też jestem zadowolony. Rozwiązanie o wiele wygodniejsze od tradycyjnych pieców, gdzie trzeba nosić węgiel i drzewo Bez dwóch zdań a to tylko jedna z korzyści: mamy dodatkowo optymalizację procesu spalania i pełną kontrolę nad komfortem cieplnym w pomieszczeniach (pod warunkiem współpracy ze sterownikiem temperatury lub/i pogodówką) niskie zużycie gazu i wspomniana bezobsługowość mam nadzieję, że bezawaryjność wieloletnia również i oczywiście atrakcyjna cena - kryterium wyboru bardzo istotne jak już naczytamy się o parametrach i zaletach Link do komentarza
Viessmann Napisano 30 października 2018 Udostępnij #4 Napisano 30 października 2018 Cieszą informacje od zadowolonych użytkowników naszych rozwiązań. Warto pamiętać także o serwisie urządzenia przed sezonem grzewczym, który się właśnie rozpoczął. Wykonanie przeglądu instalacji grzewczej to nie tylko dopełnienie formalności i obowiązku użytkownika, ale przede wszystkim gwarancja bezpieczeństwa użytkowania i komfortu – w tym przypadku cieplnego. Zachęcam do lektury naszego bloga firmowego gdzie można uzyskać informacje m.in. komu zlecić przegląd instalacji grzewczej i jak powinien przebiegać serwis: TUTAJ Link do komentarza
Gość gawel Napisano 31 października 2018 Udostępnij #5 Napisano 31 października 2018 W ciągu 23 lat kocioł Termet gco 19,8/4 nie miał żadnej awarii. Kosztował 700 zł i nie wymaga kosztownych przeglądów "serwisantów" co w istocie jest haraczem Link do komentarza
Buster Napisano 31 października 2018 Udostępnij #6 Napisano 31 października 2018 Czyli kiedyś to robili to dobry towar............Termet u dzieciaków był regularnie serwisowany,w tym czasie coś tam się przepaliło i autentycznie miesiąc,dwa po upływie gwarancji konieczna była wymiana pompy.Koszt 600-700 zł. Link do komentarza
aaaa Napisano 31 października 2018 Udostępnij #7 Napisano 31 października 2018 (edytowany) 21 godzin temu, Gość tadeeeeep napisał: Jakiej to firmy piec? Ja mam MC3+ od De Dietrich i też jestem zadowolony. Rozwiązanie o wiele wygodniejsze od tradycyjnych pieców, gdzie trzeba nosić węgiel i drzewo mam wątliwości.... w artykule wyraźnie pisze Cytat Do sezonu grzewczego 2016/17 często paliliśmy drewnem w kozie, lecz w obecnym przestaliśmy to robić ze względu na niską cenę gazu propan. Chcemy nareszcie odpocząć od noszenia drewna! Nie zmieniliśmy ustawień na kotle. Okazuje się, że mieszkanie w chłodnej temperaturze ok. 19°C wychodzi nam na zdrowie. więc noszenia drewna od 2004 do 2016 trochę było, 19C to też nie dla wszystkich optymalna temperatura.. Dodam jeszcze, że biorąc pod uwagę - że użytko sformułowania "często paliliśmy w kozie" - może to oznaczać, że głównym źródłem ciepła był kominek a nie kocioł gazowy - ze wszystkimi tego konsekwencjami... Edytowano 31 października 2018 przez aaaa dodam jeszcze (zobacz historię edycji) Link do komentarza
Gość mieszkaniec Napisano 24 marca 2020 Udostępnij #8 Napisano 24 marca 2020 Ja już naprawiałem regulator 1500zł wyniosła naprawa w Viessmanie, u mnie w okolicy osobiście znam 4 osoby którym wymieniono już moduły, a jest ich znacznie więcej bo wszyscy mamy ten piec-zarządca umywa ręce gdyż w umowie mamy wpisane naprawy ewidentnie są problemy z Viessman Vitopend 100, miałem kiedyś kocioł Junkersa 15 lat bez serwisu..ten nie wytrzymał 5lat z serwisami. Vitopend 100 siadają wersje z wyświetlaczem i bez, Link do komentarza
Viessmann Napisano 30 marca 2020 Udostępnij #9 Napisano 30 marca 2020 Z naszego punktu widzenia ciężko jest się ustosunkować do tej wypowiedzi. Po pierwsze, nie znamy przyczyny usterki (mogła to być rzeczywiście usterka płyty, a mogło być przepięcie, na co jest bardzo duża szansa skoro "padło" kilka kotłów w okolicy). Kotłów Vitopend jest na rynku dziesiątki tysięcy, a ich awaryjność ich jest naprawdę bardzo niska (a to przecież nie tylko płyty główne). Link do komentarza
Gość Grzeje gazem Napisano 19 listopada 2020 Udostępnij #10 Napisano 19 listopada 2020 Aaaa też mam de dietrich żeliwną lodówkę raczej nie ma co się w nim psuć czy przepalić bo palniki jak i żeliwo są bardzo solidne jednak koszty badziewnych płytek (sterownik palnika) 800zł płyta główna 2400zł to trochę przesada sam piec kosztował ok 6000zł. W ciągu 15lat miał wymieniany modół palnika a naczynia wyrównawcze i pompki ma na wierzchu i samemu można je wymieniać chociaż grundfos są bezawaryjne Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się