Skocz do zawartości

żle zamontowane drzwi


Recommended Posts

Napisano (edytowany)

20170216_114950.thumb.jpg.cdf80397737d6a69d88c3c6df388642a.jpgfirma która montowana mi drzwi została poinformowana ze  mają być położone  płytki na posadzce. Panowie jak zwracałam uwagę tłumaczyli ze wiedzą co robią. Kolega glazurnik który ma układać plytki powiedział że jak położone będą plytki to nie otworzę drzwi  bo zanisko są  osadzone drzwi.Teraz płytka leży na betonie i drzwi ocierają. Jak prawidłowo powinny być zamontowane drzwi na podlorzu  betonowym pod płytkę. 20170216_114936.thumb.jpg.1e0076f42ce07efc2ca125b8f9e406a4.jpg

Edytowano przez stokrotka28 (zobacz historię edycji)
Gość Razmes
Napisano
3 godziny temu, stokrotka28 napisał:

Jak prawidłowo powinny być zamontowane drzwi na podlorzu  betonowym pod płytkę. 

Powinny być po pierwsze prawidłowo zmierzone. Producenci dają możliwość gotowego podcięcia skrzydła do kilkunastu centymetrów. Jeżeli montażyści zostali poinformowani o planowanych płytkach to ewidentnie ich wina, albo zamawiającego/wykonującego pomiar.

Minęły już dawno czasy, że wszystkie wymiary są typowe i trzeba było rezygnować z posadzek/płytek ewentualnie podkuwać nadproża z różnorakimi skutkami...

Napisano

aa

6 godzin temu, stokrotka28 napisał:

firma która montowana mi drzwi została poinformowana ze  mają być położone  płytki na posadzce. Panowie jak zwracałam uwagę tłumaczyli ze wiedzą co robią. Kolega glazurnik który ma układać plytki powiedział że jak położone będą plytki to nie otworzę drzwi  bo zanisko są  osadzone drzwi.Teraz płytka leży na betonie i drzwi ocierają. Jak prawidłowo powinny być zamontowane drzwi na podlorzu  betonowym pod płytkę. 20170216_114936.thumb.jpg.1e0076f42ce07efc2ca125b8f9e406a4.jpg

Z tego co widzę to są drzwi zewnętrzne i pomysł z podcinaniem cieniutko widzę.

Jedynie co można zrobić aby to naprawić to ponownie oprawić drzwi ale już z takim zapasem aby płytki zmieściły się spokojnie pod skrzydłem drzwiowym. Tylko pytanie, ile jest zapasu od górnej powierzchni futryny do nadproża.

  • 2 tygodnie temu...
Napisano
19 minut temu, kawulak napisał:

A to w końcu drzwi są wadliwe czy dobry montaż nie był tak dobry jak być powinien?

 

 

Autorka tematu ma  ..... na swój temat więc nie dowiesz się co było przyczyną i jak rozwiązała problem. 

  • 4 miesiące temu...
Gość mhtyl
Napisano
Dnia 28.02.2017 o 20:41, kawulak napisał:

A to w końcu drzwi są wadliwe czy dobry montaż nie był tak dobry jak być powinien?

Jak widzisz dalej nic nie wiemy pomimo, że autorka tematu uczestniczy w dyskusjach na forum.

Co do autorki tematu, nie ładnie nie odpowiadać pomimo, że jesteś tu dość często i zadajesz nowe pytania.

Napisano
1 godzinę temu, mhtyl napisał:

Co do autorki tematu, nie ładnie nie odpowiadać pomimo, że jesteś tu dość często i zadajesz nowe pytania.

Jak zwykle połajanki - rządzisz się tu jak pies ogrodnika. Co za paskudna natura.

Gość stach
Napisano
1 godzinę temu, zenek napisał:

 rządzisz się tu jak pies ogrodnika. Co za paskudna natura.

O sobie piszesz?

To był twój wyjątkowo merytoryczny post...

Podobnie zresztą jak i mój - niestety...

Ale minusa ci nie dam, chociaż ręka mnie świerzbi...

Napisano

drzwi zostały zdemontowane,oczywiscie firma nas zbywala. Mąż sobotę walczył i skuł z góry to chyba to nadproże i podniósł drzwi jeszcze tylko mozaika do poprawny została i ok.

 

poczytałam i nie tylko u nas zle zamontowali.

Napisano

Montaż jest jaki jest, wygląda okej. Wydaje mi się, że tam powinien być lekki próg albo podłoga powinna być niżej. Ktoś się chyba walnął lekko

  • 2 tygodnie temu...
Napisano

Ja tam widzę jeszcze jeden problem w braku okapnika, bo masz drzwi otwierane do wewnątrz.

TERMOPRESTIGE-budowa.png

Źródło: wiked.pl (prawy dolny róg). 

Tak to wygląda jak jest zamontowane fabrycznie. Można też dokupić taką listwę i przykleić ją do drzwi. Nie wierć jej samodzielnie, bo możesz zrobić więcej szkód jak pożytku.

A tak to powinno być zamontowane (zobacz na odstęp od progu).

okapnik.png

Źródło: http://www.piekne-wnetrza.com.pl 

Druga rzecz, to masz próg ale taki nie wiadomo jaki po tych zdjęciach, a przy drzwiach otwieranych do wewnątrz jest to bardzo ważne.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Są układy do sterowania żyrandolem na dwóch przewodach + PE oddzielny (nawet w sklepie AVT są), więc nie ma problemu. 
    • Zrobiłem dziś doświadczenie ekologiczne. Zabrałem z Katalpy dwie żywotne larwy biedronki i przeniosłem na słoneczniki zaatakowane mszycami. W momencie zaczęły mszyce pożerać. Dwie minuty. Mrówki które o mszyce dbają, w momencie je zaatakowały. Tak agresywnie, że larwy biedronki okaleczone odpadły z rośliny jedna po drugiej. Wniosek? Tępić mrówki! Tępić! Nie ma z nich w ogrodzie pożytku.
    • Jeżeli autora pytania to interesuje to można z tego zrobić układ w którym:  - lampy I i II będą zapalane i gaszone wspólnie (obie równocześnie) z każdego z trzech miejsc A, B, C; - lampa III będzie zapalana i gaszona niezależnie od lamp I oraz II z każdego z tych trzech miejsc.  To by wymagało zastosowania dwóch podwójnych łączników schodowych oraz podwójnego łącznika krzyżowego.  Jeżeli jest tym zainteresowanie to rozrysuję i opiszę układ połączeń.  Próbowałem jeszcze rozrysować układ z z potrójnymi łącznikami schodowymi i krzyżowymi, z lampami I i II zapalanymi i gaszonymi osobno, ale tu coś mi żył przewodów brakuje.  
    • dzięki wielkie za ta rozpiskę co gdzie idzie, dam znać jak poszło
    • W puszkach B i C zamontujesz wyłączniki schodowe. Mają one 1 styk wspólny i 2 styki przełączalne. I w puszce B tę żyłę fazową idącą od puszki A podłączysz do styku wspólnego wyłącznika. Natomiast do styków przełączalnych podłączasz dwie żyły przewodu idącego do puszki C. Tam jest przewód  4-ro żyłowy, więc dwa kolory dowolne, byle nie zielono-żółty!!!  Natomiast w puszce C na styki przełączalne wyłącznika schodowego dajesz te żyły, które idą od wyłącznika z puszki B, natomiast do styku wspólnego podłączasz przewód fazowy idący do lampy III.  Pozostają do podłączenia pozostałe 2 żyły przewodu ód lampy III, znaczy neutralna i ochronna Możesz je poprowadzić od A poprzez puszkę C. Czyli wykorzystując 2 żyły przewodu 4-ro żyłowego z A do C. Zielono-żółtą jako ochronna. a szarą zamienić na niebieską. 2 żyły z tego przewodu (czarna i brązowa) pozostaną niewykorzystane. I ten drugi przewód 3 żyłowy pomiędzy A i B niewykorzystany cały.    Drugi wariant to pomiędzy stykami przełączalnymi wyłączników B i C prowadzimy żyły czarną i brązową, a pozostałe 2 żyły (szara i zielono-żółta) wykorzystujemy jako N i PE poprowadzone do lampy III. Wtedy przewód 4-żyłowy pomiędzy A i C będzie cały niewykorzystany.     Pytaj jeśli coś niejasne.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...