Skocz do zawartości

Zewnętrzne gniazdka elektryczne


jarson

Recommended Posts

Problem polega na tym, iż dom został ocieplony i otynkowany w zeszłym roku i niestety zapomniałem zamontować przed tym wszystkim gniazdek elektrycznych. Teraz nie wiem jak je zamontować tak aby nie zniszczyć elewacji i tak aby się dobrze trzymały. Styropian ma 10cm i nie został mi też tynku na ewentualne poprawki.
Może macie jakiś pomysł jak zamontować te gniazdka, może są jakieś zewnętrzne gniazdka z ramką, która by zamaskowała zniszczoną wokół nich elewację.
Link do komentarza
Cytat

Nie wiem, gdzie szukałeś, pewnie w biurku. ;)

Tu masz stronę producenta: klik

A tu masz cennik:

klik

W cenniku pozycja E1952 czyli:
KUZ-VOI KB 114,57zł netto



Wychodzi na to że się słabo postarałem w tych poszukiwaniach.
Dzięki
Troszkę drogie te puszki, musiałbym ich kupić 8 a to zdecydowanie za drogo.
Trzeba coś innego wymyślić
Link do komentarza
Cytat



Wszystko ładnie i pięknie, tylko że przed zrobieniem elewacji a ja już mam elewację??

A jakby zamontował takie gniazdko

DSC01446.jpg



Zamontował by je do głębokiej puszki elektrycznej, a samą puszkę przykręcił do ściany. Edytowano przez jarson (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
Cytat

Nóż mam tylko chcę aby wszystko było ładnie zrobione i dobrze przytwierdzone, tak aby nie wyleciało.


Jeżeli chcesz aby dobrze trzymało i było to w miarę tanio (bo wyżej rozwiązanie jest dość drogie) to tak wpadłem na pomysł aby wykorzystać do tego celu puszkę do złącza odgromowego.
Coś takiego jak poniżej

A tu jak jest ta puszka zamontowana w murze. Zamiast złącza pomiarowego dasz gniazdo nadtynkowe i będzie ok.

Gniazdo coś w tym stylu

Link do komentarza
Cytat

Temat i mnie interesuje,będę wiosną instalował.
Ciekawi mnie też czy ktoś z Was ma zewnętrzne gniazdo do odkurzacza centralnego.Czy to sprawdzi się bo zostawiłem końcówkę rury w miejscu gdzie kiedyś do domu będzie dostawiona wiata.


Na pewno się sprawdzi i nawet wiem gdzie a raczej do czego, do odkurzania samochodu icon_biggrin.gif
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Naturalny wygląd Podkreśla strukturę drewna – słoje i naturalne usłojenie stają się bardziej widoczne i wyraziste. Matowe lub satynowe wykończenie – wygląda bardziej naturalnie niż połysk lakieru. Oddychająca powierzchnia Drewno zachowuje zdolność do oddychania, co pomaga w regulacji wilgotności w pomieszczeniu. Mniejsze ryzyko wypaczeń przy zmianach temperatury i wilgotności. Łatwa konserwacja i naprawa Nie trzeba cyklinować całej podłogi przy uszkodzeniu – można punktowo odnowić fragment. Regularna konserwacja (np. środkiem do pielęgnacji olejowosków) wydłuża żywotność wykończenia. Przyjemność użytkowania Ciepłe i przyjemne w dotyku – idealne dla osób chodzących boso lub z małymi dziećmi. Mniej śliskie niż lakierowane podłogi. Ekologia i zdrowie Produkty olejowoskowe są często na bazie naturalnych olejów i wosków – bezpieczne dla zdrowia. Brak intensywnego zapachu chemii, przyjazne alergikom.   Osmo to jedna z najbardziej znanych marek oferujących wysokiej jakości olejowoski do podłóg drewnianych (i nie tylko). Produkty tej firmy są bardzo cenione zarówno przez profesjonalistów, jak i osoby samodzielnie wykańczające wnętrza.
    • Zgadza się, dlatego uważam że w skrajnych przypadkach, czyli pewnie dwie noce w roku lepiej dogrzać grzałką, niż przepłacać za większą pompę i martwić się o taktowanie. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Mam człowieka na miejscu. Będzie obserwował.
    • Dziś po południu test obciążeniowy z tego co mi tutaj alert pogodowy wysyła.  
    • To nie do końca tak. Po pierwsze T-CAP nie są jedynymi pompami na rynku, które utrzymują nominalną moc grzewczą w skrajnie niskich temperaturach (-20°C lub mniej). Ale inne o takiej charakterystyce są od nich wyraźnie droższe.  Po drugie, zdolność do utrzymywania mocy nominalnej w trudnych warunkach nie oznacza większej skłonności do taktowania. W praktyce jest wręcz odwrotnie. Taka pompa jest w stanie utrzymać moc nominalną w całym przewidywanym zakresie pracy (mniej więcej od -20 do +15°C). Ale równocześnie to i tak są pompy inwerterowe, czyli z możliwością automatycznego dostosowywania mocy do chwilowych potrzeb. Dla większości pomp powietrze/woda minimum to 30%. Czyli pompa nominalnie np. 9 KW jest w stanie działać w sposób ciągły już z mocą ok. 3 kW.  Natomiast w typowych pompach, których moc spada wraz ze spadkiem temperatury zewnętrznej, też mamy nominalnie np. 9 kW. Ale osiągane dopiero np. przy +7°C na zewnątrz. Natomiast przy -10°C taka pompa będzie miała np. 5-6 kW mocy. Właśnie wtedy będzie potrzebne użycie grzałek. Natomiast przy wysokiej temperaturze zewnętrznej i tak potrzebne będzie wykorzystanie funkcji inwertera. Ale co się stanie, jeżeli wiedząc o spadku mocy wraz z temperaturą zewnętrzną, zdecydujemy się na pompę nominalnie już nie 9 lecz 12 kW? Wtedy powyżej 0°C zakresu regulacji mocy może już zabraknąć.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...