Skocz do zawartości

Łuszczenie się lakieru na nowych drzwiach firmy Korzekwa


Recommended Posts




Niestety chyba mam poważny problem z drzwiami zewnętrznymi.

Jestem 3 tygodnie po montażu drzwi wejściowych niestety zauważyłem że na ościeżnicy widoczne jest łuszczenie się lakieru.

Tak jak to widać na zdjęciach.

Brak obrazka

Brak obrazka

Brak obrazka

Brak obrazka

Brak obrazka

Brak obrazka




Jak to jest możliwe że nowych drzwiach 3 tygodnie po montażu powstają takie bąble na lakierze.

Niestety nie są to jedyne wady drzwi jakie Firma Korzekwa zafundowała mi w zamian za zamówienie 2 par drzwi topowych modeli w najwyższej cenie.

Od wyprodukowania drzwi niezgodnie z zamówieniem, po pęknięty ramiak drzwi albo nieprawidłowo wykonany próg a do tego wszystkiego drzwi nie

można otworzyć na zewnątrz nawet do kąta 90st bo konstrukcja drzwi jest taka że ozdobne listy zapierają się o glif drzwiowy.

Firma oczywiście całkowicie mnie olewa

Czy ktoś potrafi ocenić na ile poważna jest widoczna wada lakieru?

Czy należy zdemontować ościeżnice i wymienić ja na nową.

Od 3 tygodni wszystko stoi bo firma nie zamierza nic z wadami swoich drzwi zrobić nawet nie wiem jak wykończyć glify żeby drzwi się otwierały przynajmniej na 90 st.



Link do komentarza
Gość mhtyl
odaro wybacz,że tak napiszę ale nie jesteś tu nowy na forum a kilka przypadków podobnych do Twojego było tu na forum. Co moge dodać od siebie to na pewno masz umowę i faktury czy fakturę na drzwi. Jeżeli masz to masz sprawę wygraną . Ja kupiłem do kotłowni zew metalowe II gat za 300 zł i też lakier odłazi,no ale ja dałem 300 a nie kilka tys icon_biggrin.gif
A jeszcze jedno pytanko ,może to są drzwi zewnętrzne wewnątrz klatkowe a nie zewnętrzne .
Link do komentarza
Cytat

odaro wybacz,że tak napiszę ale nie jesteś tu nowy na forum a kilka przypadków podobnych do Twojego było tu na forum. Co moge dodać od siebie to na pewno masz umowę i faktury czy fakturę na drzwi. Jeżeli masz to masz sprawę wygraną . Ja kupiłem do kotłowni zew metalowe II gat za 300 zł i też lakier odłazi,no ale ja dałem 300 a nie kilka tys icon_biggrin.gif
A jeszcze jedno pytanko ,może to są drzwi zewnętrzne wewnątrz klatkowe a nie zewnętrzne .



No coś Ty to są drzwi zewnętrzne.

A możesz podlinkować te podobne wątki, dzięki.

Link do komentarza
Gość mhtyl
Cytat

No coś Ty to są drzwi zewnętrzne.

A możesz podlinkować te podobne wątki, dzięki.


Pytam o zewnętrzne bo znam gościa co kupił wewnątrz klatkowe i potem się pultał ,że lakier mu zszedł a sugerował się tym ,że maja wizjer icon_mrgreen.gif
Jeden wątek to był o oknach i dość niedawno a drugi jakiś czas temu chodziło też o drzwi a założył temat vega.
Link do komentarza
Cytat

Być może poniekąd to kwestia samej instalacji,montażu drzwi zewnętrznych,ale sadzę że te zamontowane są prawidłowo. Jeżeli były bardzo tanie to i pewnie jakość kuleje...


A przeczytaliście tu chociaz parę wpisów z tego tematu?
Czy te hurtowe posty są jednozdaniowymi odpowiedziami na kwestię zadaną w tytule..
Link do komentarza
Cytat

Widzisz finlandia gościu pisze krótko,szybko i nie na temat,a czemu nie na temat bo pisze szybko i krótko icon_mrgreen.gif


Tak czy inaczej - ja widzę postęp. Już nie reklama w każdym poście jak Czerwiak, ale zaczynają od budowania zaplecza:)
Szczerze? Wolę już to niż tygodnie "nicniepisania" na forum:)
Link do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
Cytat

Wada jak na moje oko nie jest zbyt duża. Byś musiał uddać się do jakiegoś lakiernika co lakieruje takie drzwi. Ale słyszałem, już dużo negatywnych opini na temat firmy Korzekwa. Na drugi raz przeczytaj opinie na temat tej firmy na forum.




Tu się szykuje "praca u podstaw" - trzeba zedrzeć ten "niedorobiony" fragment i jeszcze kawałek i polakierować. Podpytaj przy okazji jakim lakierem lakierowali skrzydło. Dobieranie na oko może się skończyć różnicą w odcieniu. Tak czy inaczej - gorzej nie powinno wyjść.

NIe pytaj - zaczerpnąłem od nich ze strony - "Lakiery akrylowe o wysokiej elastyczności i trwałość SIGMA?, SIKKENS? zapewniające długoletnią ochronę drewna przed warunkami atmosferycznymi"

Można spróbować zastosować akryl samochodowy w sprayu i "uratować" powłokę. Powinno się udać.
Ten "bubel" wygląda na wytrawiony innym środkiem chemicznym.
Link do komentarza
Cytat

Tu się szykuje "praca u podstaw" - trzeba zedrzeć ten "niedorobiony" fragment i jeszcze kawałek i polakierować. Podpytaj przy okazji jakim lakierem lakierowali skrzydło. Dobieranie na oko może się skończyć różnicą w odcieniu. Tak czy inaczej - gorzej nie powinno wyjść.

NIe pytaj - zaczerpnąłem od nich ze strony - "Lakiery akrylowe o wysokiej elastyczności i trwałość SIGMA?, SIKKENS? zapewniające długoletnią ochronę drewna przed warunkami atmosferycznymi"

Można spróbować zastosować akryl samochodowy w sprayu i "uratować" powłokę. Powinno się udać.
Ten "bubel" wygląda na wytrawiony innym środkiem chemicznym.


Na moje oko, to "łuszczenie" to lakier przykrywający nieumiejętne naprawy woskiem.
Link do komentarza
Cytat

Wada jak na moje oko nie jest zbyt duża. Byś musiał uddać się do jakiegoś lakiernika co lakieruje takie drzwi. Ale słyszałem, już dużo negatywnych opini na temat firmy Korzekwa. Na drugi raz przeczytaj opinie na temat tej firmy na forum.



A możesz podlinkować te negatywne opinie chętnie poczytam.


Cytat

Na moje oko, to "łuszczenie" to lakier przykrywający nieumiejętne naprawy woskiem.



Prawdopodobnie masz rację szef firmy Andrzej Korzekwa mówił o jakiś pęknięciach drzewa i tych miejscach jest łuszczenie się lakieru.

Firma Korzekwa mam mnie oczywiście w d........e.

3 dni po naprawieniu takim gorącym nie wiem jak to nazwać "pisakiem" bąble na lakierze wyszły od nowa. Edytowano przez Budujemy Dom - budownictwo ogólne (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
Cytat

A możesz podlinkować te negatywne opinie chętnie poczytam.




Prawdopodobnie masz rację szef firmy Andrzej Korzekwa mówił o jakiś pęknięciach drzewa i tych miejscach jest łuszczenie się lakieru.

Firma Korzekwa mam mnie oczywiście w d.......e.

3 dni po naprawieniu takim gorącym nie wiem jak to nazwać "pisakiem" bąble na lakierze wyszły od nowa.




Reklamacja i tyle, chyba, że masz już dość i ten pas trzeba by cały wyrównać w pionie żeby nie było różnic w odcieniu. Takie woskowanie jest dobre przy depilacji a nie przy "próbie" naprawy skrzydła lakierowanego w procesie technologicznym. Wychodzi na to, że na stronie internetowej można napisać wszystko o powłokach lakierniczych a potem "samo życie".
Link do komentarza
Cytat

Bo źle postępujesz z firmą. Na piśmie zawiadom ich, że towar (drzwi) nie są zgodne z umową.

Tu link do podstawy prawnej: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176

Jak firma będzie Cie olewała dalej, zgłoś sprawę do okręgowego (powiatowego) rzecznika konsumentów, oni za darmo poprowadzą (skutecznie) sprawę.




Był już taki temat poruszany przy okazji drzwi antywłamaniowych dość popularnego producenta. To juz chyba taki zwyczaj - "zamontować i uciekać"
Link do komentarza
Cytat

Bo źle postępujesz z firmą. Na piśmie zawiadom ich, że towar (drzwi) nie są zgodne z umową.

Tu link do podstawy prawnej: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176

Jak firma będzie Cie olewała dalej, zgłoś sprawę do okręgowego (powiatowego) rzecznika konsumentów, oni za darmo poprowadzą (skutecznie) sprawę.



A ile czasu mi jeszcze zostało na takie działania?


Link do komentarza
Cytat

Tu się szykuje "praca u podstaw" - trzeba zedrzeć ten "niedorobiony" fragment i jeszcze kawałek i polakierować. Podpytaj przy okazji jakim lakierem lakierowali skrzydło. Dobieranie na oko może się skończyć różnicą w odcieniu. Tak czy inaczej - gorzej nie powinno wyjść.

NIe pytaj - zaczerpnąłem od nich ze strony - "Lakiery akrylowe o wysokiej elastyczności i trwałość SIGMA?, SIKKENS? zapewniające długoletnią ochronę drewna przed warunkami atmosferycznymi"

Można spróbować zastosować akryl samochodowy w sprayu i "uratować" powłokę. Powinno się udać.
Ten "bubel" wygląda na wytrawiony innym środkiem chemicznym.



Mieszanie do tego problemu produktów z samochodówki jest absolutnie błędem. Produkty do malowania stolarki otworowej Sigmy czy Sikkensa są wodorozcieńczalne i nakładane w technologii impregnat koloryzujący + lazura transparentna z kilkuprocentowym dodatkiem koloru tego samego co impregnat, natomiast akryl samochodowy to produkt rozpuszczalnikowy. Odspojenie warstwy nawierzchniowej nastąpiło prawdopodobnie z powodu chlapnięcia czymś na lakierni, co nie przyjmuje warstwy nawierzchniowej (jakiś tłuszcz, silikon ????) można to naprawić ale będzie trochę widoczne odcięcie. Chyba lepszym wyjściem jest zamontowanie na tyle szerokich listew wykańczających aby to przykryć.
Pozdrawiam
Link do komentarza
  • 6 miesiące temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Który fragment cytatu jest Twoim zdaniem za trudny?
    • Moja mama tak załatwiła takich na czarno po spartoleniu łazienek, tylko to było w trakcie wykonywania prac. Pretekstem było niedotrzymanie terminu zakończenia prac. Po czym chłopy się odgrażały, ale matka ich postraszyła urzędem skarbowym i na samej zaliczce się skończyło. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • A ta przebudowa poddasza jest legalna, bo jak to ruszysz, to może okazać się całość do rozbiórki. 
    • Tłumaczenie łopatologiczne jak zawinąć gówno w sreberko.   Płyty STYROLAMIN NRO    OPIS PRODUKTU Termoizolacyjne płyty warstwowe Neolamin NRO Premium to płyty styropianowe laminowane papą podkładową na welonie z włókna szklanego. Wyróżniają się one specyficznymi właściwościami fizyko-mechanicznymi, naturalną hydrofobowością, stabilnością wymiarów po zaaplikowaniu, dobrymi właściwościami termoizolacyjnymi, a także dużą wytrzymałością mechaniczną umożliwiającą poruszanie się po nich w czasie montażu i użytkowania. Termoizolacyjne płyty warstwowe Neolamin NRO Premium / Super / Max produkowane są na bazie płyt styropianowych Neodach Podłoga Premium, Neodach Podłoga Super, Neodach Podłoga EPS 100-038. Przeznaczone są do wykonywania izolacji termicznej dachów (o kącie nachylenia nie większym niż 20°), i/lub kształtowania dachów płaskich i skośnych. Mogą być również stosowane jako termoizolacja podłóg, fundamentów tarasów, a także pod wylewki betonowe oraz jako warstwa izolacyjna pod papę wierzchniego krycia. W przypadku stosowania płyt termoizolacyjnych Neolamin NRO Premium na dachach zaleca się, aby były one stosowane poza wytyczonymi trasami komunikacyjnymi i na dachach bez dostępu (z wyjątkiem zwykłego utrzymania i napraw). Płyty Neolamin NRO posiadają pełną klasyfikację bezpieczeństwa pożarowego w zakresie klasy reakcji na ogień dla wyrobów dachowych, zostały w klasie BROOF(t1) odporności na ogień zewnętrzny oraz jako nie rozprzestrzeniające ognia (NRO) wg Instrukcji ITB. Produkowane są na bazie płyt styropianowych o klasie reakcji na ogień co najmniej E. Wykonanie całego przekrycie dachu z płyt Neolamin NRO pozwala uzyskać klasę odporności ogniowej na poziomie RE15.           To dla ciebie za trudne.
    • Widzę, że twój problem leży w innym aspekcie.     Czyli wymagasz, że ktoś ma ci tu zaprojektować np. okno spełniające „klasę nierozprzestrzeniania ognia”.   To producent okna musi skomponować materiały, dać okno do badania, dostanie certyfikat i ty je wtedy kupisz.           
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...