Skocz do zawartości

Ocieplenie poddasya mieszkalnego


Recommended Posts

Napisano
Witam,
Panie Andrzeju proszę o pomoc ponieważ niedawno kupiłem nowe mieszkanie ze skosami, przyszła zima i zaczęły się problemy, a mianowicie przypuszczam iż zle jest ocieplony dach i zalewa mi ścianę oraz skos.
Więcej będzie Pan wiedział i widział jak dołączę zdjęcia.
Kontaktowałem się z deweloperem i on przysłał pana niby kierownika, pan kierownik oznajmił mi iz porostu musza wyciąć około 20cm regipsu i poupycha tam watę.
Proszę o jakieś wskazówki i sugestie do tej sprawy, na meila zima63@wp.pl




DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Napisano
Jeżeli jest to ściana zewnętrzna to widać ewidentnie, że brak uszczelnienia między krokwią (dachem),a ścianą.
Gdy zaczęła się zima i wiatr zawiewa pojawia się tzw zamróz - czyli wilgoć przedostaje się do wewnątrz. Może to być także nieprawidłowo pokrycie dachowe, brak membrany wiatroszczelnej i ocieplenia poddasza.
Napisano
Cytat

Jeżeli jest to ściana zewnętrzna to widać ewidentnie, że brak uszczelnienia między krokwią (dachem),a ścianą.
Gdy zaczęła się zima i wiatr zawiewa pojawia się tzw zamróz - czyli wilgoć przedostaje się do wewnątrz. Może to być także nieprawidłowo pokrycie dachowe, brak membrany wiatroszczelnej i ocieplenia poddasza.


Dziekuje za odpowiedz , mam jednak pytanie nie bardzo sie znam i nie wiem czego mam wymagac albo raczej oczekiwac od dewelopera , czy mam oczekiwac zdjecia dachówki i ocieplania dachu od zewnątrz czy zgodzic sie na ocieplenie od wewnątrz tak jak proponuje deweloper. Tylko na moj gust to jak jest tam taka wilogc to jak nawet jest tam jakies ocieplenie to ono nie bedzie spełniało swojego przeznaczenia.
Napisano
uważam, że deweloper powinien przeprowadzić naprawę ocieplenia poddasza jak i izolacji zewnętrznej domu i wiatroszczelnej. Musisz być konsekwentny w swoich żądaniach i zagrozić kontrolą inspektora nadzoru budowlanego, który potwierdzi nieprawidłowo wykonane prace budowlane.
  • 4 tygodnie temu...
Napisano
Z przedstawionych zdjęć ewidentnie wynika, iż najprawdopodobniej ściana została za wysoko wymurowana czyli do górnej krawędzi krokwi. Jest to dość nagminnie występujący błąd skutkujący brakiem ciągłości izolacji cieplnej. Upychanie wełny nic tu nie pomoże. Pozdrawiam.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Cześć,   dotarłem z rynna koszową do szczytu i mam tyle blachy ze wystarczy na 1 szanse dociecia/dogiecia. Plan jest taki żeby zrobić to tak (zdj A) U mnie to aktualnie wygląda tak (jedna z blach jeszcze nie podciagnieta do góry, zdj. B),   Mam na to 2 pomysły. Pierwszy taki jak na zdjęciu A wyzej, drugi taki zeby rozciąć wzdłuż czerwonej lini i zagiać na zielonej robiać zakład. Z tym 2 mam taki problem ze na końcu cieńcia jest jednak dziura, ktora chyba nie uda się przykryć dachówka i to ew miejsce do przecieków.  Tutaj znalazłem film na ktorym to robia    Jeśli chodzi o zdj A, to rozumiem ze trzeba przyciać/zagiąć to tak To co jeszcze nie podoba mi sie na wykonaniu ktore znlaazłem to ten moment Woda spadająca z dachówek powyzej wpada na to miejsce i ma duze szanse zeby sie przelac. Zakladam ze ten moment powinien byc inaczej rozwiazany. Wyzej podniesiony.   Jak Wy zrobiliscie to u siebie?  
    • Dziękuję za odpowiedź. "Jajogłowy", czyli kogo ma Pan na myśli - jakiś Pana znajomy praktyk z branży farbiarskiej?  Mój znajomy "jajogłowy" – profesor z politechniki z ekspertyzą w farbach – odpowiedział mi, że w Karcie charakterystyki nie wykazano żadnych substancji niebezpiecznych poza rozpuszczalnikami, które odparowują. Najpewniej wciąż odparowują ich resztki i stąd zapach.   W Karcie Technicznej czytamy, że farba: Źródło: https://msp.images.akzonobel.com/prd/dh/eplham/documents/hammerite_prosto_na_rdz__karta_techniczna.pdf    Dlatego też zdecydowałem się na tę farbę, bo instalacja w lokalach mieszkalnych prawie nigdy nie osiąga temperatury 80 °C.
    • Głupoty Aśćka prawisz, ot co. Bo to sklejka z puchu, skoro starasz się o brak przeciążeń? A w ogóle skąd te przeciążenia przychodzą Ci do głowy? Sądzisz, że to któreś piętro? Otóż raczej się mylisz. Progi wskazują, że nie. I po co Ci tam solidna hydroizolacja? Basen będzie?   I wprawdzie post deczko stęchlizną zalatuje, ale Autorowi byłbym skłonny ten keramzyt odradzać. Nieustabilizowany keramzyt (niezamknięty warstwą zmieszaną choćby z chudziakiem) będzie rypiał i skrzypiał pod płytami OSB czy innymi, aż do końca świata. Dlatego raczej styropian na wyrównanie. 
    • W przypadku tak wielowarstwowego podłogi ważne jest, aby nie przeciążać konstrukcji. Do wyrównania pod parkiet najlepiej użyć sklejki o grubości 12-15 mm, ułożonej z przesunięciem połączeń. Na przykład Kronopol lub Swiss Krono. Keramzyt drobnoziarnisty 4-10 mm nadaje się jako izolacja sypka, ale na nim trzeba położyć solidną hydroizolację.
    • Trzeba zrobić kryzowanie w instalacji. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...