Skocz do zawartości

Łatanie dziurek w oknach pcv


zangetssu

Recommended Posts

Napisano
Witam,


Ostatni zdemontowałem żaluzje z okien i w miejscach montażu pozostały takie malutkie dziurki. Jak to najlepiej załatać? Jakaś pianka alko żywica czy coś? Okna są białe.


Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź!
  • 2 tygodnie temu...
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
jeśli nie akrylem, można otworki zaszpachlować biała masą szpachlową, a później pomalować delikatnie emalią w płynie. Efekt zadowalający icon_smile.gif



iggy81
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Przecież są markery maskujące do wszystkich kolorów jakie dany producent okien rozprowadza.
Wystarczy tylko otwór czymś wypełnić.
Tak na marginesie dobry producent okien obecnie montuje roletki do listew przyszybowych, które można w razie demontażu roletki również wymienić.
Napisano
Cytat

Tak na marginesie dobry producent okien obecnie montuje roletki do listew przyszybowych, które można w razie demontażu roletki również wymienić.


Ja tak właśnie mam! I jestem zadowolony icon_smile.gif
Napisano
Dodam jeszcze... Jeśli lubicie zaciemnić pokój, to zamawiajcie na roletki materiał, który jest podgumowany. Taki materiał nie przepuszcza światła.
Napisano
Cytat

Dodam jeszcze... Jeśli lubicie zaciemnić pokój, to zamawiajcie na roletki materiał, który jest podgumowany. Taki materiał nie przepuszcza światła.




Słuszna uwaga! Może to będzie dziwne ale ja lubię kombinować i kupiłem system rolet. Po kilku miesiącach zamieniłem materiał "roletowy" na blockout z nadrukiem (palmy itp icon_smile.gif dobra perspektywa) 0% przepuszczalności światła! pod projektor w sam raz, na pewno polecam.

pozdrawiam
Adam
Napisano
Cytat

Słuszna uwaga! Może to będzie dziwne ale ja lubię kombinować i kupiłem system rolet. Po kilku miesiącach zamieniłem materiał "roletowy" na blockout z nadrukiem (palmy itp icon_smile.gif dobra perspektywa) 0% przepuszczalności światła! pod projektor w sam raz, na pewno polecam.



Racja! A takie roletki dotatkowo chronią pokój przed przegrzaniem w słoneczne dni.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Cześć,   dotarłem z rynna koszową do szczytu i mam tyle blachy ze wystarczy na 1 szanse dociecia/dogiecia. Plan jest taki żeby zrobić to tak (zdj A) U mnie to aktualnie wygląda tak (jedna z blach jeszcze nie podciagnieta do góry, zdj. B),   Mam na to 2 pomysły. Pierwszy taki jak na zdjęciu A wyzej, drugi taki zeby rozciąć wzdłuż czerwonej lini i zagiać na zielonej robiać zakład. Z tym 2 mam taki problem ze na końcu cieńcia jest jednak dziura, ktora chyba nie uda się przykryć dachówka i to ew miejsce do przecieków.  Tutaj znalazłem film na ktorym to robia    Jeśli chodzi o zdj A, to rozumiem ze trzeba przyciać/zagiąć to tak To co jeszcze nie podoba mi sie na wykonaniu ktore znlaazłem to ten moment Woda spadająca z dachówek powyzej wpada na to miejsce i ma duze szanse zeby sie przelac. Zakladam ze ten moment powinien byc inaczej rozwiazany. Wyzej podniesiony.   Jak Wy zrobiliscie to u siebie?  
    • Dziękuję za odpowiedź. "Jajogłowy", czyli kogo ma Pan na myśli - jakiś Pana znajomy praktyk z branży farbiarskiej?  Mój znajomy "jajogłowy" – profesor z politechniki z ekspertyzą w farbach – odpowiedział mi, że w Karcie charakterystyki nie wykazano żadnych substancji niebezpiecznych poza rozpuszczalnikami, które odparowują. Najpewniej wciąż odparowują ich resztki i stąd zapach.   W Karcie Technicznej czytamy, że farba: Źródło: https://msp.images.akzonobel.com/prd/dh/eplham/documents/hammerite_prosto_na_rdz__karta_techniczna.pdf    Dlatego też zdecydowałem się na tę farbę, bo instalacja w lokalach mieszkalnych prawie nigdy nie osiąga temperatury 80 °C.
    • Głupoty Aśćka prawisz, ot co. Bo to sklejka z puchu, skoro starasz się o brak przeciążeń? A w ogóle skąd te przeciążenia przychodzą Ci do głowy? Sądzisz, że to któreś piętro? Otóż raczej się mylisz. Progi wskazują, że nie. I po co Ci tam solidna hydroizolacja? Basen będzie?   I wprawdzie post deczko stęchlizną zalatuje, ale Autorowi byłbym skłonny ten keramzyt odradzać. Nieustabilizowany keramzyt (niezamknięty warstwą zmieszaną choćby z chudziakiem) będzie rypiał i skrzypiał pod płytami OSB czy innymi, aż do końca świata. Dlatego raczej styropian na wyrównanie. 
    • W przypadku tak wielowarstwowego podłogi ważne jest, aby nie przeciążać konstrukcji. Do wyrównania pod parkiet najlepiej użyć sklejki o grubości 12-15 mm, ułożonej z przesunięciem połączeń. Na przykład Kronopol lub Swiss Krono. Keramzyt drobnoziarnisty 4-10 mm nadaje się jako izolacja sypka, ale na nim trzeba położyć solidną hydroizolację.
    • Trzeba zrobić kryzowanie w instalacji. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...