Skocz do zawartości

nagrody z aktywu forum...


Recommended Posts

Napisano
Cytat

o przepraszam....
mam punktów 13.67
a
Budujemy dom i Czas na wnętrze są już od 10 punktów



To klikasz na link
Masz 13.67 punktów - Zamów nagrodę!

piszesz wiadomość Proszę o -Budujemy Dom 03/2010 i czekasz aż listowy przyjdzie icon_smile.gif
Napisano
To właśnie 2 dni temu zrobiłam...
ale...
jeszcze mi nie wzieło za zamówienie żadnych punktów,ani też na mejla nic ,żadne potwierdzenie nie przyszło,że zamówienie zostało przyjęte,czy coś takiego...


Napisano
Cytat

To właśnie 2 dni temu zrobiłam...
ale...
jeszcze mi nie wzieło za zamówienie żadnych punktów,ani też na mejla nic ,żadne potwierdzenie nie przyszło,że zamówienie zostało przyjęte,czy coś takiego...



Jak Ci nie wzięło to się ciesz i kupuj dalej .



No ja z czystej ciekawości po twoim poście zamówiłem wysłałem maila no i odjęło mi 10 punktów po godzinie czy dwóch teraz tylko czekać na prasę icon_smile.gif
Napisano
A ja mam pytanie o listę dostępnych gazet. Jest gdzieś coś takiego? Czy można zamówić tylko te 3 egzemplarze, które się wyświetlają - z miesiąca marca? Czy można zamawiać numery archiwalne?
Niech się odezwie redakcja icon_smile.gif
stokrotka.35 masz 20,33 punktów a ja gdzieś trafiłam na dopisek, że wysyłka kosztuje 15 pkt., czyli żeby zamówić 1 egz. trzeba mieć min. 25 pkt icon_smile.gif
Napisano
Cytat

A ja mam pytanie o listę dostępnych gazet. Jest gdzieś coś takiego? Czy można zamówić tylko te 3 egzemplarze, które się wyświetlają - z miesiąca marca? Czy można zamawiać numery archiwalne?
Niech się odezwie redakcja icon_smile.gif


Wznawiam prośbę do Redakcji o regulamin, zasady, listę gazet, max wielkość zamówienia, itp. icon_smile.gif
Napisano
Cytat

Zeby zamówić nagrodę to wystarczy mieć odpowiednią ilośc punktów i wysłać im do redakcji e-maila ?
Dostał już ktoś gazetkę?


Tak, wystarczy mieć odpowiednią ilość punktów i podać którą nagrodę/nagrody się wybiera.

Cytat

A ja mam pytanie o listę dostępnych gazet. Jest gdzieś coś takiego? Czy można zamówić tylko te 3 egzemplarze, które się wyświetlają - z miesiąca marca? Czy można zamawiać numery archiwalne?
Niech się odezwie redakcja icon_smile.gif
stokrotka.35 masz 20,33 punktów a ja gdzieś trafiłam na dopisek, że wysyłka kosztuje 15 pkt., czyli żeby zamówić 1 egz. trzeba mieć min. 25 pkt icon_smile.gif


Nie ma ograniczeń ilościowych (dotyczy gazet), ale są czasowe, co jest widoczne obok okładki. Ilości punktów też są umieszczone pod okładką. Mówimy o stronie z punktami do Aktywu Forum https://forum.budujemydom.pl/index.php?act=...w&do=punkty

Można zamawiać nagrody widoczne na tej stronie, a więc nie wysyłam numerów archiwalnych.

W tym tygodniu pojawią się płyty CD jako nagrody i ich ilość będzie ograniczona i na bieżąco aktualizowana na stronie, którą podałem powyżej.

Nagrody wysyłam następnego dnia roboczego po otrzymaniu zamówienia.

Cytat

Wznawiam prośbę do Redakcji o regulamin, zasady, listę gazet, max wielkość zamówienia, itp. icon_smile.gif


Nie będziemy tworzyć oddzielnej strony z regulaminem. Zapraszam do pytania na forum, a postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości.

Pozdrawiam
Marcin Szymanik
Administrator Forum.BudujemyDom.pl
forum@budujemydom.pl
Gość stach
Napisano
A co z tą wysyłką za 15 punktów???
Napisano
Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Myślałam, że "aktyw forum" jest powiązane z "kbd" icon_smile.gif
https://budujemydom.pl/kbd/zasady
Rozumiem, że na chwilę obecną można zamówić wyłącznie te 3 egzemplarze. O numerach archiwalnych nie ma mowy? :(
Napisano
witam mam takie pytanie do redakcji czy można gdzieś przejrzeć te gazety żeby zdecydować którą zamówić i druga rzecz to taka dostałem kubek i gazetę bardzo dziękuje ale to nie sprawiedliwe kubek był mój a żona mi go zabrała pozdrawiam
Napisano
Cytat

Rozumiem, że na chwilę obecną można zamówić wyłącznie te 3 egzemplarze. O numerach archiwalnych nie ma mowy? icon_sad.gif


Oto odpowiedź, którą zamieściłem wcześniej:
Cytat

Można zamawiać nagrody widoczne na tej stronie, a więc nie wysyłam numerów archiwalnych.



Cytat

witam mam takie pytanie do redakcji czy można gdzieś przejrzeć te gazety żeby zdecydować którą zamówić i druga rzecz to taka dostałem kubek i gazetę bardzo dziękuje ale to nie sprawiedliwe kubek był mój a żona mi go zabrała pozdrawiam


Każdą z wymienionych nagród można obejrzeć w salonach prasowych i kioskach.

Cytat

Dziękuję za informacje,
A jest możliwopść sprawdzenia historii punktów i zrealizowanych zamówień?>


Można wysłać maila z pytaniem na forum@budujemydom.pl, ale myślę, że będzie Pani pamiętała jakie nagrody otrzymała.

Pozdrawiam
Marcin Szymanik
Napisano
Cytat

dostałem kubek i gazetę bardzo dziękuje ale to nie sprawiedliwe kubek był mój a żona mi go zabrała pozdrawiam




A mój kubeczek niestety został zbity icon_cry.gif
Napisano
Cytat

też chciałbym kubek icon_smile.gif bo ostatnio w pracy zbiłem swój ulubiony i piję kawę z pożyczaka icon_sad.gif A tak byłaby reklama w miejscu użyteczności publicznej icon_wink.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif



A o co chodzi z tym kubkiem? Też by mi się przydał... jak go można zamówić?
Napisano
Mam nadzieję,że program "Aktyw Forum" i to całe zbieranie punktów nie przerodzi tego Forum w kupę postów bez sensu(w celu nabijania punktów) icon_rolleyes.gif
Napisano
Cytat

Mam nadzieję,że program "Aktyw Forum" i to całe zbieranie punktów nie przerodzi tego Forum w kupę postów bez sensu(w celu nabijania punktów) icon_rolleyes.gif


Niestety nie da się tego wykluczyć icon_biggrin.gif
Napisano
PRASA DOTARŁA !!!!! Mega szybko !!!!
Wyrazy szacunku - RESPECT icon_smile.gif
Teraz zbieram na kubek icon_smile.gif
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję - właśnie z przyjemnością czytam Budujemy Dom icon_smile.gif
Norbert
Napisano
Cytat

PRASA DOTARŁA !!!!! Mega szybko !!!!
Wyrazy szacunku - RESPECT icon_smile.gif
Teraz zbieram na kubek icon_smile.gif
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję - właśnie z przyjemnością czytam Budujemy Dom icon_smile.gif
Norbert



Ja zamówiłam w poniedziałek i nic jeszcze do mnie nie doszło...
listonosz dziś listy przyniósł ,ale żadnego czasopisma...
Pocztą te przesyłki przychodzą?

Adres dobry podałam
Napisano
Cytat

a kiedy wysłałaś mejla o nagrodę?

Pewnie będę dziś siedziała przy oknie i wypatrywała mojego pocztyliona
icon_biggrin.gif


Wiesz coś jakiś tydzień temu, nasza poczta działa tak jak działa, cierpliwości. icon_smile.gif
Napisano
Cytat

Mam nadzieję,że program "Aktyw Forum" i to całe zbieranie punktów nie przerodzi tego Forum w kupę postów bez sensu(w celu nabijania punktów) icon_rolleyes.gif


Niedługo trzeba było czekać icon_biggrin.gif
Ile nowych osób dołączyło do forum icon_biggrin.gif
Ileż nowych tematów niezwiązanych z budowaniem i urządzaniem domu icon_biggrin.gif

... https://budujemydom.pl zaczyna być powszechnym komunikatorem icon_wink.gif
Napisano
Cytat

Ile nowych osób dołączyło do forum icon_biggrin.gif

Część z nich to "starzy wyjadacze" z innych forów budowlanych. Przyda się trochę "świeżej krwi" icon_smile.gif .
Ale na niektórych Forum może szybko zbankrutować icon_lol.gif .
Gość gawel
Napisano
Cytat

Część z nich to "starzy wyjadacze" z innych forów budowlanych. Przyda się trochę "świeżej krwi" icon_smile.gif .
Ale na niektórych Forum może szybko zbankrutować icon_lol.gif .


No wiesz Ty też jesteś "starym wyjadaczem" z jednego z "innych" forów icon_wink.gif
Napisano
Cytat

Część z nich to "starzy wyjadacze" z innych forów budowlanych. Przyda się trochę "świeżej krwi" icon_smile.gif .
Ale na niektórych Forum może szybko zbankrutować icon_lol.gif .



bez bicia przyznaję .... jestem w czołówce osób o których piszesz ....
dużo piszę , dużo gadam ..... często nie na tematy budowlane tylko z przyjaciółmi forumowymi ..... o pierdołach ...
dlatego od razu się tu zgłaszam , żeby sie usprawiedliwić ....
nie nabijam postów dla nagród .... nabijam , bo ja gaduła jestem z natury ..... icon_biggrin.gif
więc te 20- 30 wpisów dziennie to u mnie norma jest .... na FM mam 15.500 wpisów przez 4 lata bytności ...
dlatego od razu poprosiłam Redakcję o wyłączenie działu Hyde Park z licznikowania ...
co zrobi Redakcja - Jej wybór icon_wink.gif
Napisano
Cytat

gaweł chyba tutaj też nie jesteśmy mile widziani co?icon_smile.gif

Zaraz każdy dostanie bana za głupoty nie wnoszące nic na forum icon_smile.gif


Eee... Myślę, ze tak źle nie będzie. W końcu forum jest po to, żeby trochę pogadać, a temat... Jedni o pustakach, drudzy o dzieciakach, a jeszcze inni o czymkolwiek. Kontakt międzyludzki się liczy icon_smile.gif
Gość stach
Napisano
Dostałem dzisiaj przesyłkę od Budujemy Dom, a właściwie dwie przesyłki: zamówiłem Czas na wnętrze, a następnego dnia postanowiłem jeszcze zamówić sobie Budujemy Dom...
Co dostałem? W jednej kopercie Budujemy Dom, a w drugiej, no co??? tak, ten sam numer magazynu Budujemy Dom!!! tyle że z płytą Czas na wnętrze icon_eek.gif
A ja myślałem, że "Czas na wnętrze" to magazyn wnętrzarski icon_confused.gif
Pewnie dla mnie zabrakło już tego Czasu icon_sad.gif
Napisano
A ja na swoję przesyłke dalej czekam ,zamówiłam gazetkę jedną 19 marca,drugie zamówienie złożyłam coś koło 23 - 24 marca ...
Po 1-szym zamówieniu wysłałam e-mail i taką dostałam od redakcji odpowiedź :

Witam,

Śpieszę z wyjaśnieniem, dlaczego nie zobaczyła Pani informacji o odjętych punktów od razu po złożeniu zamówienia. Zamówienie wysłała Pani w piątkowy wieczór, wysyłkę jak i odejmowaniem punktów zajmuję się osobiście,(w weekend nie pracuję). Dodatkowo w poniedziałek miałem urlop.


Może dzisiaj coś nadejdzie icon_confused.gif??:

Napisano
Cytat

Dostałem dzisiaj przesyłkę od Budujemy Dom, a właściwie dwie przesyłki: zamówiłem Czas na wnętrze, a następnego dnia postanowiłem jeszcze zamówić sobie Budujemy Dom...
Co dostałem? W jednej kopercie Budujemy Dom, a w drugiej, no co??? tak, ten sam numer magazynu Budujemy Dom!!! tyle że z płytą Czas na wnętrze icon_eek.gif
A ja myślałem, że "Czas na wnętrze" to magazyn wnętrzarski icon_confused.gif
Pewnie dla mnie zabrakło już tego Czasu icon_sad.gif


Witam,
Najwyraźniej się pomyliłem. Dziś wyślę do Pana Czas na Wnętrze.

Pozdrawiam
Marcin Szymanik
Napisano
Cytat

Ja też miałem pecha dostałem płytę ale po rozpakowaniu okazało się że uszkodzoną icon_sad.gif icon_sad.gif icon_sad.gif

pewno jedna Pani będzie się z tego cieszyć icon_sad.gif

Brak obrazka



Podziękuj Poczcie Polskiej bo wiele razy widziałem jak traktują Nasze paczki icon_smile.gif Nic nie dają naklejki uwaga szkło itp.
Napisano
Cytat

Ja też miałem pecha dostałem płytę ale po rozpakowaniu okazało się że uszkodzoną icon_sad.gif icon_sad.gif icon_sad.gif

pewno jedna Pani będzie się z tego cieszyć icon_sad.gif




Wiem że to do mnie
ale....
ja wyznaję zasade " nie czyń drugiemu co tobie nie miłe"

i nie cieszę sie z czyjejś porażki,przykrości,niepowodzenia czy nieszczęścia
to jest wbrew moim zasadom czy to wyznawanych w pracy ( szpital)czy w domu ( kura domowa) icon_biggrin.gif

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Każda inwestycja budowlana czy instalacyjna, niezależnie od jej skali, powinna być prowadzona w sposób zgodny z prawem, zasadami sztuki budowlanej i dobrymi praktykami branżowymi. Jednym z absolutnie kluczowych elementów takiej realizacji jest rzetelna dokumentacja z prowadzonych prac.   W Raccoon 24 Home od początku naszej działalności przykładamy do tego ogromną wagę. Bo dla nas liczy się nie tylko to, co widoczne na zewnątrz, ale też pełna transparentność i pewność, że każda instalacja została wykonana zgodnie z projektem, normami i oczekiwaniami inwestora.   Co powinna zawierać dokumentacja robót instalacyjnych?   Podczas prowadzenia prac instalacyjnych — czy to przy ogrzewaniu, klimatyzacji, wentylacji czy instalacjach wodnych — dokumentacja powinna obejmować: Dziennik budowy lub robót — w przypadku instalacji realizowanych w ramach zgłoszenia lub pozwolenia na budowę. Protokóły z wykonanych prób szczelności — instalacji wodnych, gazowych, wentylacyjnych. Protokoły odbioru częściowego i końcowego — dla każdej wykonanej instalacji. Protokół uruchomienia instalacji — potwierdzający poprawną pracę systemów. Protokół pomiarów i testów eksploatacyjnych — np. wydajności wentylacji, ciśnienia w instalacji C.O., parametrów pracy klimatyzacji. Dokumentację powykonawczą — czyli aktualny rysunek/schemat instalacji z naniesionymi zmianami wykonawczymi.   Kartę gwarancyjną i instrukcję użytkowania urządzeń oraz instalacji. Brak tych dokumentów to nie tylko problem w przypadku awarii czy reklamacji, ale też ryzyko przy odbiorach technicznych i problematyczne rozliczenia z inwestorem czy deweloperem.     👉 Pobierz wzór protokołu odbioru robót instalacyjnych (PDF)   Dlaczego dokumentacja jest tak ważna dla Ciebie jako inwestora?   Masz pełen wgląd w zakres wykonanych prac i potwierdzenie, że wszystko odbyło się zgodnie ze sztuką.   Łatwiejsze serwisowanie i eksploatacja — protokoły i dokumentacja powykonawcza pomagają w późniejszych modernizacjach i naprawach. Bezpieczeństwo prawne i techniczne — w przypadku kontroli, odbiorów czy ewentualnych sporów. Możliwość dochodzenia gwarancji — na podstawie podpisanych protokołów i kart gwarancyjnych.   W Raccoon 24 Home masz to w standardzie W naszej firmie każda instalacja objęta jest kompletną dokumentacją powykonawczą i protokolarną. Niczego nie robimy na słowo. Po zakończeniu robót klient otrzymuje komplet dokumentów, w tym:   protokół odbioru końcowego protokół prób szczelności protokół uruchomienia instalacji dokumentację powykonawczą   Dzięki temu masz pewność, że każda instalacja została wykonana zgodnie z projektem i przepisami.   Do pobrania — wzór protokołu odbioru robót instalacyjnych Aby ułatwić inwestorom i wykonawcom właściwe prowadzenie dokumentacji, przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy, uniwersalny blankiet protokołu odbioru robót instalacyjnych.       Możesz go wykorzystać przy każdej inwestycji — niezależnie, czy zlecasz nam instalację, czy współpracujesz z inną ekipą. To bezpłatne narzędzie, które pomoże Ci uporządkować dokumentację i zabezpieczyć swoje interesy.   Pamiętaj: instalacja to nie tylko urządzenia i rury w ścianie. To również dokumenty, które chronią Twój budżet i bezpieczeństwo budynku na lata.   W Raccoon 24 Home nie musisz o to prosić — u nas kompletna dokumentacja to standard, a nie dodatkowa opcja.         Michał Rzepczyński +48 698 000 441  office@raccoon24.pl                       e0bdea_5761a534884c4d0988db213df10adb7f.pdf.pdf
    • Dziś niemal każdy inwestor prywatny i biznesowy, planując budowę domu, halę czy modernizację budynku, zadaje sobie jedno pytanie: kiedy zacznie się zwrot z inwestycji w instalacje? Koszty energii rosną, a systemy ogrzewania, chłodzenia, wentylacji i zasilania to nie tylko kwestia komfortu, ale też realnego wpływu na domowy i firmowy budżet. Problem w tym, że większość firm wykonawczych, kiedy słyszy od klienta hasło „zwrot z inwestycji”, zaczyna dopytywać, kalkulować, wyceniać wersję „podstawową” i „wzmocnioną”, a często finalnie proponuje rozwiązania na styk — takie, które formalnie spełnią wymogi projektu, ale realnie nie zapewnią maksymalnych oszczędności i bezawaryjności przez długie lata.   W Raccoon 24 Home nie pytamy, czy chcesz mieć instalację zoptymalizowaną pod szybki zwrot inwestycji. My od razu robimy instalacje w wersji wzmocnionej. Zawsze. Bez wyjątków. Co to znaczy wzmocniona instalacja?   W praktyce oznacza to, że każdą instalację, jaką wykonujemy — czy to ogrzewanie podłogowe, centralę wentylacyjną, instalację wodną czy systemy zasilania odnawialnego — projektujemy i montujemy w taki sposób, by:   zwiększyć jej trwałość wydłużyć bezawaryjny okres działania zminimalizować straty energii przyspieszyć zwrot inwestycji dzięki oszczędnościom na eksploatacji     Jak to robimy? Na przykład:   W ogrzewaniu płaszczyznowym stosujemy więcej rur niż minimum technologiczne. Dzięki temu system szybciej nagrzewa pomieszczenia, pracuje przy niższych temperaturach zasilania, co zmniejsza zużycie energii i przedłuża żywotność źródła ciepła. Montujemy przewymiarowane emitery ciepła, czyli większe grzejniki lub pętle podłogówki, niż wynika to z obliczeń na styk. Efekt? Lepsza wydajność przy niższym koszcie eksploatacji. System grzeje krócej, rzadziej się załącza, a Ty oszczędzasz na rachunkach.     W instalacjach wodnych i kanalizacyjnych stosujemy większe średnice rur tam, gdzie to ma sens dla bezpieczeństwa i komfortu użytkowania. W wentylacji zawsze przewymiarowujemy kanały i stosujemy lepsze izolacje, co zmniejsza opory przepływu, poprawia wydajność i ogranicza koszty pracy rekuperatora. Po co to wszystko? Żeby Twoje rachunki równały się zero.   W Raccoon 24 Home nie traktujemy instalacji jako zbędnego kosztu, tylko jako realny składnik Twojego domowego lub firmowego bilansu energetycznego. Dzięki odpowiednio zaprojektowanym i wykonanym instalacjom możesz osiągnąć bilans niemal zerowy albo znacząco ograniczyć zapotrzebowanie na energię z sieci. Wielu wykonawców ogranicza się do minimum wymaganego w projekcie lub normach. My wiemy, że warto pójść dalej. Bo im bardziej wydajna i trwała instalacja, tym mniejsze jej koszty eksploatacji i większe oszczędności dla Ciebie.   Zwrot z inwestycji — jak go przyspieszyć?   Kluczem jest odpowiedni mix energetyczny, który nie tylko zapewni Ci niezależność, ale też pozwoli zredukować rachunki praktycznie do zera.   W naszej ofercie możesz połączyć:   pompę ciepła — jako główne źródło ciepła i chłodzenia fotowoltaikę — która zasili pompę ciepła, dom i magazyn energii przydomową elektrownię wiatrową — jako uzupełnienie bilansu w okresach niskiego nasłonecznienia   Taki zestaw pozwala na uzyskanie maksymalnego efektu energetycznego i finansowego. A dzięki temu, że instalacje wykonujemy w wersji przewymiarowanej i wzmocnionej, działają one stabilnie, bez awarii i z wyższą wydajnością przez wiele lat.       Dlaczego inne firmy tego nie robią? Bo liczą na krótkoterminowy zysk i klienta, który nie zadaje pytań. Większość wykonawców chce wykonać usługę możliwie najniższym kosztem własnym, z minimalną ilością materiału, by zwiększyć swoją marżę. My w Raccoon 24 Home patrzymy inaczej. Dla nas liczy się długofalowa relacja i rekomendacje zadowolonych klientów, a to można osiągnąć tylko dzięki jakości i uczciwemu podejściu.     Podsumowanie Jeśli chcesz mieć instalacje, które: działają stabilnie i bezawaryjnie są przewymiarowane, a nie robione „na styk” realnie przyspieszają zwrot z inwestycji pozwalają ograniczyć rachunki do zera to zapraszamy do Raccoon 24 Home.   U nas nie pytamy, czy chcesz mieć wzmocnioną instalację — bo każdą robimy w wersji premium już w standardzie. Tak pracują wykonawcy, którzy naprawdę rozumieją inwestycję w energię i komfort.   Chcesz sprawdzić, jak może wyglądać Twój domowy bilans energetyczny? Skontaktuj się z nami i poznaj propozycję systemu szytego pod Twoje potrzeby.   Usługi Raccoon 24 Home   Instalacje C.O. Instalacje centralnego ogrzewania (C.O.)   Ogrzewanie Ogrzewanie grzejnikowe Ogrzewanie podłogowe   Pompy ciepła Pompy ciepła dla Twojego domu   Kotły gazowe Kotły gazowe kondensacyjne   Klimatyzacja Klimatyzatory Split Klimatyzatory Multi-Split Systemy klimatyzacji VRF Klimakonwektory Przeglądy okresowe klimatyzacji Serwis klimatyzacji   Wentylacja Rekuperacja Wentylacja mechaniczna Kanały wentylacyjne — rodzaje Serwis wentylacji Wentylatory wyciągowe Systemy odciągowe dla hal i garaży   Sterowanie Sterowanie ciepłem   Cennik usług Cennik usług instalacyjnych   O firmie O nas   Kontakt Formularz i dane kontaktowe     Michał Rzepczyński +48 698 000 441  office@raccoon24.pl
    • W świecie usług budowlanych i instalacyjnych od lat funkcjonują dwa zupełnie różne podejścia do kwestii wycen i rozliczeń z klientami. Z jednej strony mamy wykonawców, którzy nie boją się jasno przedstawiać swoich stawek, otwarcie informują o kosztach poszczególnych usług i uczciwie tłumaczą, z czego wynikają konkretne ceny. Z drugiej — wciąż istnieją firmy, które wyceniają „na oko” przez telefon, a na końcowym etapie realizacji zaskakują klienta dodatkowymi pozycjami na fakturze lub tłumaczą nieuzgodnione wcześniej koszty jako „nieprzewidziane prace dodatkowe”. Ten podział doskonale zna każdy inwestor, deweloper, zarządca nieruchomości czy zwykły klient prywatny, który choć raz zlecał wykonanie instalacji wodnej, elektrycznej, wentylacyjnej czy gazowej. Dlatego w Raccoon 24 Home od samego początku postawiliśmy na pełną przejrzystość i uczciwe zasady współpracy z klientem.     Dlaczego przejrzystość cenowa w usługach instalacyjnych jest tak ważna?   W odróżnieniu od wielu branż, w których ceny można łatwo sprawdzić w cennikach online czy porównać na popularnych porównywarkach, w usługach instalacyjnych sytuacja jest dużo bardziej skomplikowana. Każda inwestycja ma swoją specyfikę, zakres prac często ustala się indywidualnie, a ceny mogą się różnić w zależności od rodzaju budynku, zastosowanych materiałów, stopnia skomplikowania instalacji czy lokalizacji inwestycji. To sprawia, że niektórzy wykonawcy wykorzystują tę niepewność na swoją korzyść. Podają orientacyjne stawki bez szczegółów, nie pokazują klientowi dokładnego kosztorysu, a podczas realizacji pojawiają się „niespodzianki”, które trudno później zweryfikować. Dlatego uważamy, że uczciwy wykonawca nie ma powodu, by ukrywać swoje ceny. Przeciwnie — powinien udostępniać je w przejrzysty i dostępny sposób, aby klient od samego początku wiedział, ile zapłaci za usługę i z czego wynika dana kwota.   Jak to wygląda w praktyce? Transparentny kalkulator usług instalacyjnych   Właśnie z myślą o klientach stworzyliśmy na stronie Raccoon 24 Home kalkulator usług instalacyjnych. To proste i wygodne narzędzie, które pozwala w kilka chwil sprawdzić orientacyjny koszt wykonania wybranej instalacji lub prac modernizacyjnych. Dzięki temu klient ma możliwość porównania cen różnych usług jeszcze przed kontaktem z naszym doradcą technicznym i może zaplanować swój budżet inwestycyjny bez obaw o późniejsze „niespodzianki”. W kalkulatorze jasno przedstawiamy, jakie elementy składają się na cenę usługi — od kosztów materiałów, przez robociznę, aż po ewentualne dodatkowe prace towarzyszące. Dzięki temu klient wie, za co płaci i może świadomie podjąć decyzję o wyborze konkretnej usługi czy zakresu prac.   Czym różni się uczciwy wykonawca od nieuczciwego?   Różnic jest wiele, ale najważniejsze to: Jasne i przejrzyste wyceny jeszcze przed rozpoczęciem prac. Brak ukrytych kosztów, które pojawiają się na końcowej fakturze. Szczegółowe kosztorysy przedstawiane klientowi do akceptacji. Przejrzyste warunki współpracy, które określają, co wchodzi w zakres usługi, a co wymaga dodatkowych ustaleń.   Stała komunikacja z klientem na każdym etapie realizacji inwestycji.   W Raccoon 24 Home klaklulator właśnie według takich zasad prowadzimy każdą realizację. Naszym celem jest nie tylko wykonanie instalacji na najwyższym poziomie technicznym, ale również zbudowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa u klienta.   Wiemy, że inwestorzy i klienci prywatni mają dość niejasnych wycen, niedomówień i kosztów, które nagle pojawiają się w trakcie realizacji zlecenia. Dlatego pokazujemy pełen kosztorys jeszcze przed podpisaniem umowy, informujemy o wszystkich możliwych dodatkowych opcjach i pozwalamy klientowi samodzielnie sprawdzić ceny w naszym kalkulatorze. Dlaczego inne firmy wciąż boją się udostępniać swoje ceny?   Bo często ich polityka cenowa opiera się na „polowaniu” na nieświadomego klienta. Bez przejrzystego cennika można manipulować wyceną w zależności od sytuacji, nastroju klienta, lokalizacji czy konkurencji w danym rejonie.   My w Raccoon 24 Home uważamy, że takie praktyki powinny zniknąć z rynku. Klient ma prawo wiedzieć, ile zapłaci, a wykonawca, który jest pewny jakości swoich usług i uczciwie kalkuluje koszty, nie ma żadnego powodu, by ukrywać stawki.     Podsumowanie   Jeśli szukasz wykonawcy instalacji budowlanych, który: gra w otwarte karty nie boi się pokazać cen swoich usług oferuje transparentny kosztorys pozwala Ci sprawdzić wycenę jeszcze przed pierwszym kontaktem   to zapraszamy do Raccoon 24 Home. Na naszej stronie znajdziesz transparentny kalkulator usług instalacyjnych, dzięki któremu możesz od razu oszacować koszt planowanych prac i sprawdzić, jak wygląda uczciwa wycena w tej branży.   Nie warto ryzykować współpracy z firmami, które unikają konkretów i nie potrafią jasno określić ceny. Wybieraj wykonawców, którzy szanują Twój czas, pieniądze i nerwy.  
    • Nie zastanawiałbym się nad tym ale już zdążyłem przygotować pole pod ten garaż z kostki brukowej i teraz musiałbym to wszystko robić na nowo.    Jakie byłyby koszty starania się o pozwolenie?
    • Tak Rury wodnej podłogówki prowadzi się w warstwie wylewki. Rury pozostałych instalacji (woda, kanalizacja), także kanały wentylacji mechanicznej układa się w warstwie styropianu. Grubość warstw styropianu można dobrać do średnicy rur - to a propos optymalnej grubości styropianu. To rozstrzygnie instalator. Dylatacje wykonują fachowcy od wylewki, powinny być też zaplanowane w projekcie ogrzewania. Zwykle i tak wykonuje się je w otworach drzwiowych.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...