bflip Napisano 27 września 2009 Udostępnij #1 Napisano 27 września 2009 Witam wszystkich.Jako ze wczoraj zakonczyłem budowe mojej altanki ogodowej chciałem podzielic sie z wami kilkoma zdjeciami z budowy. Mam nadzieje ze komus sie przyda a jesli macie zamiar budowac i potrzebujecie jakis porad lub szczegolowych zdjec to piszcze. Krótki opis:- całosc na 8 słópkach odlewanych z betonu w formie z doniczki - podłoga drewniana srednica 4m- słópy głowne 10x10cm 2m dł- dach ośmio spadowy kąt ustalony na oko + daszek chinski całość pokryta papa podkładowa i gontem ok 18m2- boki: deska podłogowa (miała byc podbitka ale jak dla mnie za wąska i nie pasowala mi dłogosc)- materiał: deski 2,5cm całosc impregnowana 3 razy- 1 raz podkład bezbarwny i 2 razy kolor (bardzo wazne aby dobrze impregnowac miejsca niedostepne po skreceniu calosci takie jak łaczenia, spod podłogi, góra dachu). Wszystko skręcane śrubami oksydowanymi (nierdzewne) około 4 000szt tylko gonty na gwozdziach do papy ok 1,5kg- całego drzewa wyszło mi okolo 1,7 m3 (kubika)Chetnie odpowiem na kazde pytanieMile widziane uwagi i oceny. pozdrawiam Bartek. 6 Link do komentarza
Marcin123 Napisano 28 września 2009 Udostępnij #2 Napisano 28 września 2009 Bardzo elegancko wygląda Twoja altana. Mnie ciekawi (i pewnie nie tylko) jaki był koszt materiałów? Najlepiej z podziałem, na elementy składowe (drewno, impregnat, śruby). Ewentualnie, ile kosztowała obróbka drewna np. w tartaku?Jakbyś mógł jeszcze dodać jakiej firmy używałeś impregnat i ile go zużyłeś? Link do komentarza
acia Napisano 28 września 2009 Udostępnij #3 Napisano 28 września 2009 Bardzo, bardzo fajniutka ta altanka, przychylam się do pytania Marcina 123 ile i za ile?Pozdrawiam Link do komentarza
bflip Napisano 28 września 2009 Autor Udostępnij #4 Napisano 28 września 2009 Jesli chodzi o koszty to wygląda to mniej wiecej tak:- całe drzewo kupowałem w tartaku deski 2 metrowe ( wygodne do obróbki i zostało mało odpadow) cena za wszystko oprucz bokow to okolo 800zl (niecheblowane i nieimpregnowane, wszystko robilem sam) boki robilem z deski podłogowej kupionej w castoramie na promocji okolo 350- impregnat Drewnochron plus bezbarwny okolo 110zl za 11l a kolor 120zl za 11l zuzylem okolo 20l kolorowego i 10 bezbarwnego ( kupujac gotowa altanke maluja tylko 2 razy bez podkladu bezbarwnego po czym po 2 latach farba odpada)- wkrety do drzewa okolo 150zl nierdzewne, kupowane stopniowo zaleznie od potrzebnego wymiaru.- papa podkladowa rolka 20m2 100zl. gont bitumiczny 21zl za m2 kupilem ok 20 m2 czyli 420zl- do tego pędzle, wiertła, rozpuszczalniki itp., dla potrzeb altanki kupilem nawet strug elektryczny (120zl na allegro)Całosc to niecałe 2500zl + satysfakcja z budowy (podobna altanka czyli 8 katna, 4 metrowa w sklepie lub na allegro kosztuje okolo 6 000zl). 1 Link do komentarza
Mathir Napisano 29 września 2009 Udostępnij #5 Napisano 29 września 2009 A projekt z głowy? Czy coś cię inspirowało? Link do komentarza
bflip Napisano 29 września 2009 Autor Udostępnij #6 Napisano 29 września 2009 Przyglądałem sie budowie innych altanek zeby wiedziec jak sie za to zabrac, ale wszystkie wymiary i sposoby wykonania byly z glowy. Link do komentarza
Jan_13 Napisano 30 września 2009 Udostępnij #7 Napisano 30 września 2009 bflip naprawdę możesz byc dumny. REWELACJA! Link do komentarza
KAROI Napisano 1 października 2009 Udostępnij #8 Napisano 1 października 2009 Bardzo fajna ta twoja altanka. SUUUPER! 2 Link do komentarza
bflip Napisano 1 października 2009 Autor Udostępnij #9 Napisano 1 października 2009 Dzieki za komentarze, na wiosne planuje dorobienie ławek i stołu, jak wszystko bedzie gotowe to dorzuce pare fotek.Pozdrawiam Link do komentarza
Bopet Napisano 4 lutego 2010 Udostępnij #10 Napisano 4 lutego 2010 Spodobał mi się ten temat, więc go podnoszę Link do komentarza
bflip Napisano 4 lutego 2010 Autor Udostępnij #11 Napisano 4 lutego 2010 heh, cieszy mnie ze mogłem się przydać, już nie mogę się doczekać wiosny, jak tylko zrobi się ciepło to biorę się za ławki stoły i oświetlenie.Pozdrawiam. Link do komentarza
edwl Napisano 8 lutego 2010 Udostępnij #12 Napisano 8 lutego 2010 To czekamy wtedy na kolejne zdjęcia Link do komentarza
Super B Napisano 9 lutego 2010 Udostępnij #13 Napisano 9 lutego 2010 Tak, tak! Jak ruszą prace prosimy o zdjęcia! Link do komentarza
Konfi Napisano 10 lutego 2010 Udostępnij #14 Napisano 10 lutego 2010 A altanka... wspaniała! Link do komentarza
Hightower Napisano 11 lutego 2010 Udostępnij #15 Napisano 11 lutego 2010 Witam wszystkich... to mój pierwszy post na tym forum...W tym roku przymierzam sie do budowy altanki.... połowicznie podobnej Altana będzie stała w rogu działku więc tył będzie na palnie kwadratu a front.... no właśnie.... właśnie taki jak u Ciebie...Mam patę pytań technicznych... Czy postadawiałeś słupki betonowe bezpośredniu na gruncie, czy stabilizowałeś np. piaskiem z cementem albo żwitem. Jak nie to nie boisz się nierównomiernego osiadania i wypychania w zimę??? Jakie dawałeś przekroje krokwi i innych elementów (słupki znamy, stężenia... też) oczywiście jak nie jest to tajemnica???Rozumiem iż zamawiałeś tarcicę i teraz moje pytanie... jak obrabiałeś drewno... (ręcznym strugiem i szlifowałeć)???Wybacz że pytam o szczegóły ale jak nie są tajemnicą to chętnie skorzystam z twoich doświadczeń. Chcę zrobić zestawienie materiału i może powoli zamawiać...A i jeszcze jak się spisuje altana w tak śnieżną zimę?? Link do komentarza
Bopet Napisano 12 lutego 2010 Udostępnij #16 Napisano 12 lutego 2010 Konkretne pytania bflip prosimy o odpowiedź. W sprawie altanek jesteś bowiem niekoronowanym królem i ekspertem! 1 Link do komentarza
bflip Napisano 16 lutego 2010 Autor Udostępnij #17 Napisano 16 lutego 2010 Jeśli chodzi o budowanie altanki niesymetrycznej to osobiście odradzam ponieważ bedzie sporo ciecia, trochę ciężko z konstrukcja dachu a co najważniejsze możesz mieć nierównomierne rozłożenie ciężaru i zimą jak śnieg będzie leżał na dachu to może go przechylać, ale do odważnych świat należy .Pytałeś o słupki betonowe, ja odlewałem je sam, na ogrodzie mam spad około 20cm na 4m wiec cześć słupków jest prawie całkowicie w ziemi a część wystaje nad nią. Moja altanka nie jest związana z gruntem wiec gdyby się okazało ze któryś słupek wbił się głębiej w ziemie to porostu podniosę altankę (np lewarkiem samochodowym)i czymś podłożę. Zanim zacząłem budowę to pytałem w sklepie na czym stawiają gotowe altanki to powiedzieli mi ze na cegłach albo kostkach chodnikowych. Pod słupki nic nie dawałem, jak już mówiłem zawsze można coś poprawić poza tym altanka to nie dom, nie popęka i nie zawali się drzewo jest elastyczne i pracuje cały czas, a nawet jak jakiś bok podniesie się o kilka centymetrów to gołym okiem jest to niezauważalne.Krokwie 6x7cm 8szt, podstawa podłogi 6x7 8szt i 4x7 8szt (cała podłoga stoi na 8 słupkach odlewanych + 8 podporach z cegieł i dużym płaskim słupku odlany z dużego wiadra, na środku). Drzewo z tartaku, na dach kupiłem deski (króciaki) bardzo tanie, tylko ich długość nie przekracza 120cm ale dla mnie były idealne. Jeśli chodzi o moje narzędzia to można zobaczyć na zdjęciu. W sumie używałem - pilarki ręcznej elekt., struga ręcz. el.,szlifierki kątowej z tarcza z pasków z papieru ściernego, do metalu (tym zrobisz prawie wszystko) wykorzystałem 2 takie tarcze, piłka ręczna, wiertarka i oczywiście DOBRA wkrętarka.W tartaku możesz kupić drzewo już heblowane ale przy małych ilościach robią to niechętnie i drogo, a w markecie......taniej by wyszło kupić gotowa altankę. Jeśli masz możliwość to pożycz od kogoś strug stołowy, ja nie miałem i robiłem strugiem ręcznym ale najwięcej kątówką. Altanka zimą? sam zobacz na zdjęciu, to najlepsze rozwiązanie (rolka foli w markecie 15zł, korzyści jakie daje - bezcenne Środek dachu zrobiłem z 6 sklejonych razem kawałków drewna, następnie dociąłem, oszlifowałem i gitara Ps: najpierw maluj, potem przykręcaj, zanim przykręcisz przymierz 10 razy . 1 Link do komentarza
Hightower Napisano 16 lutego 2010 Udostępnij #18 Napisano 16 lutego 2010 No i to się nazywa pełna i wyczerpująca odpowiedź... zdjęcia, opisy... Wielkie dzięki, na pewno się przyda.... Jak będę realizował swoją to się zwrócę o porady szczegółowe... A tymczasem gratuluję - robota fachowa, wygląda super....Zapakowana jest teraz jak na sprzedaż. Może sprzedajesz ??!! Jestem pierwszy A swoją drogą to faktycznie niezły pomysł z tą folią.Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na kolejną relację... z produkcji mebli. Link do komentarza
Bopet Napisano 17 lutego 2010 Udostępnij #19 Napisano 17 lutego 2010 Cytat No i to się nazywa pełna i wyczerpująca odpowiedź... zdjęcia, opisy... Wielkie dzięki, na pewno się przyda.... Jak będę realizował swoją to się zwrócę o porady szczegółowe... A tymczasem gratuluję - robota fachowa, wygląda super....Zapakowana jest teraz jak na sprzedaż. Może sprzedajesz ??!! Jestem pierwszy A swoją drogą to faktycznie niezły pomysł z tą folią.Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na kolejną relację... z produkcji mebli. Też jestem pod wrażeniem! Link do komentarza
Marusia Napisano 17 lutego 2010 Udostępnij #20 Napisano 17 lutego 2010 Ja również jestem pod wrażeniem.Świetna robota. Gratuluję umiejętności Link do komentarza
ciekawski83 Napisano 17 lutego 2010 Udostępnij #21 Napisano 17 lutego 2010 pracy było pewnie bardzo dużo, ale jak się patrzy na efekt to warto..... Link do komentarza
Jan_13 Napisano 18 lutego 2010 Udostępnij #22 Napisano 18 lutego 2010 Cytat pracy było pewnie bardzo dużo, ale jak się patrzy na efekt to warto..... Oj, warto! Link do komentarza
kapx1984 Napisano 17 marca 2010 Udostępnij #23 Napisano 17 marca 2010 No fajna ta altanka gratulacje ja też przymierzam się już ponad pół roku do altanki kupiłem drzewo konstrukcyjne 0,60m3 i deski króciaki długość od 1,5 do 2,5 metr 1,50zł za sztukę od znajomego zapłaciłem za 100szt. a wziąłem 200 no i zrobiłem już łączenie szczytu z drzewa dębowego to było wyzwanie 12 deseczek posklejanych pod kątem bodajże 16 stopni no i pokrywa górna i dolna dodam że altaneczka będzie też 6 Kątna i przekątna będzie miała 4,5 metra dach o spadku 30 stopni. Sory że tak się podpinam ale też szukam info. po różnych stronkach i forach też chce się podzielić informaciami i je zdobyć jak zacznę budowe to się odezwę, a planuję zbudować coś w tym stylu pozdro dla wszystkich budowniczych Link do komentarza
bflip Napisano 17 marca 2010 Autor Udostępnij #24 Napisano 17 marca 2010 Zapowiada się ciekawie, ale jeśli mogę coś doradzić to po pierwsze te deski które kopiłeś nie są zbyt dobre, każda deskę musisz korować a najlepiej ścinać brzegi żeby zachować kąty proste i będzie sporo odpadu, no i oczywiście jak chcesz mieć altanę 4,5 metra z podłoga drewniana to tych desek masz stanowczo za mało. Kolejna rada to taka żebyś zrobił lepiej tak jak ja 8 kątną a nie 6. Jak zrobisz 6 kątów to będziesz miał bardzo długie boki. Link do komentarza
kapx1984 Napisano 17 marca 2010 Udostępnij #25 Napisano 17 marca 2010 deski są grubości 2,5 cm na podłogę mam inne drewno jeszcze nie pocięte podłoga będzie miała grubość 3,5 cm i 10 szerokości każda z desek będzie na pióro i wpust co do tamtych desek odpadowych to nie będzie problemu każda z nich będzie obcięta na krajzedze mam troszkę elektro- narzędzi, niekture z nich mają szerokość 35cm wiec na boazerie potne na takie sztuki po 9cm i 1 metr dł. a i tych odpadowych króciaków kupie jeszcze, a podłoga będzie oparta na 12 krokwiach 10x5cm , długość boku 220 cm czyli połowa 110 cm deska 3,5 cm na 110cm nie powinna się ugiąć jak myślisz? jeśli będzie to zastosuje jakieś wzmocnienia, wiem mogła by być ośmiokątna ale materiał który mam jest na 6 ką-tną no i oczywiście cały projekt który wykonałem w programie Solid works, bardzo fajny program do takich rzeczy można precyzyjnie wyliczyć każdą długość, kąt itd. Link do komentarza
kapx1984 Napisano 18 marca 2010 Udostępnij #26 Napisano 18 marca 2010 Dodam jeszcze że u mnie cała konstrukcja będzie się opierać na podstawach stalowych z blachy grubości 5mm. i drucie żebrowanym fi12 mm ciołem blachę i wyginałem na kąt 90stopni może foto pokaże to jest pod słupki podłoga z kolei będzie się opierać na ceówce i pół ceówce w sumie będzie ich 36sztuk co o tym sądzicie wykopie dołki na dwa przysłowiowe sztychy ok. 40 cm i zabetonuje te podstawy jakieś 10cm nad ziemią. Jesze fotki desek konstrukcja szczytu przed sklejeniem wyglądała tak i co trochę moich próbnych rysunków z programu Solid works a tak przykładowo robi się w 3d to mój szczyt ale w rzeczywistości zrobiłem taki jak już pokazywałem no i na razie tyle jeśli ktoś może podpowiedzieć lub doradzić bardzo proszę zastanawiam się czy to wszystko będzie tak pięknie pasować jak na rysunku wiadomo drewna się nie wyrobi co do milimetra, ale kolega dobrze powiedział przymierz 10 razy zanim utniesz ! zobaczymy jak to się potoczy za jakiś miesiąc biorę się za wstępną obróbkę drewna, no i za zalanie tych podstaw pod konstrukcje hehe pozdrawiam wszystkich budowniczych. Link do komentarza
jętka Napisano 18 marca 2010 Udostępnij #27 Napisano 18 marca 2010 kapx1984 ciekawy temat nam szykujesz i dobrze zobrazowany Oby tak dalej Link do komentarza
bflip Napisano 18 marca 2010 Autor Udostępnij #28 Napisano 18 marca 2010 Ciekawi mnie pomysł podłogi, osobiście bał bym się robić podłogę na pióro i wpust, jak przyjrzysz się oryginalnym podłogąto nikt nie robi takich wynalazków, może i będzie to ładnie wyglądało ale zastanawiałeś się co się stanie jak będą wilgotne dni albo miedzy deski dostanie się woda? może porozrywać ci całą podłogę. Ja robiłem 3 mm szpary a widziałem, ze niektóre podłogi maja nawet 5mm odstępu.A i mam jeszcze pytanko dlaczego ten łącznik na szczycie dachu zrobiłeś taki długi? nie będzie ci przeszkadzać taki wystający klocek ze szczytu dachu? Link do komentarza
kapx1984 Napisano 19 marca 2010 Udostępnij #29 Napisano 19 marca 2010 ten łącznik będzie wpuszczony do środka , co do tej podłogi to masz racje myślę że deska 3,5 cm x10 cm wystarczy, albo na zakładkę zrobię z tolerancją na pęcznienie jak boazerie się robi, zobaczę jeszcze, no a szczyt zrobię tak jak na tamtej fotce altanki Link do komentarza
bflip Napisano 19 marca 2010 Autor Udostępnij #30 Napisano 19 marca 2010 Na pewno wystarczy, ja mam podłogę z deski 2,5 x 10 ale bardzo gęsto podpartą wiec nie ma mowy o uginaniu. I pamiętaj o foli zanim zaczniesz robić podłogę. Link do komentarza
Brayan73 Napisano 22 marca 2010 Udostępnij #31 Napisano 22 marca 2010 witamtez się zbieram z montażem altanki i mam takie pytanko czemu ma służyć te dodatkowe podwyższenie na daszku tak zwane chiński daszekczy to tylko w ramach dekoracji czy ewentualnie pomoc w wentylacji ?? Link do komentarza
bflip Napisano 22 marca 2010 Autor Udostępnij #32 Napisano 22 marca 2010 Cytat witamtez się zbieram z montażem altanki i mam takie pytanko czemu ma służyć te dodatkowe podwyższenie na daszku tak zwane chiński daszekczy to tylko w ramach dekoracji czy ewentualnie pomoc w wentylacji ?? W sklepowych altankach ten daszek pełni role najczęściej dekoracji dlatego, ze on jest zaślepiony. Ja postanowiłem zrobić daszek otwarty z 3 powodów, po pierwsze z estetycznego ( dach nie wygląda tak jednolicie) po drugie latem pod dachem nie zbiera się tyle gorącego powietrza a po trzecie w silną wichurę jest mniejsze prawdopodobieństwo zerwania dachu.Tylko pamiętaj żeby przy budowaniu zrobić zakładki bo woda będzie ci się wlewać do środka altanki. Link do komentarza
Brayan73 Napisano 22 marca 2010 Udostępnij #33 Napisano 22 marca 2010 Cytat W sklepowych altankach ten daszek pełni role najczęściej dekoracji dlatego, ze on jest zaślepiony. Ja postanowiłem zrobić daszek otwarty z 3 powodów, po pierwsze z estetycznego ( dach nie wygląda tak jednolicie) po drugie latem pod dachem nie zbiera się tyle gorącego powietrza a po trzecie w silną wichurę jest mniejsze prawdopodobieństwo zerwania dachu.Tylko pamiętaj żeby przy budowaniu zrobić zakładki bo woda będzie ci się wlewać do środka altanki. Zakładki - chodzi o to aby ten mniejszy daszek zachodził deko na większy ?? Link do komentarza
bflip Napisano 22 marca 2010 Autor Udostępnij #34 Napisano 22 marca 2010 Cytat Zakładki - chodzi o to aby ten mniejszy daszek zachodził deko na większy ?? Właśnie tak. U mnie zachodzi ok 6cm i nawet przy silnym bocznym deszczu nie leje. Link do komentarza
Konfi Napisano 23 marca 2010 Udostępnij #35 Napisano 23 marca 2010 Rany! Jaki fajny temat się zrobił! I jaki szczegółowy! 1 Link do komentarza
edwl Napisano 24 marca 2010 Udostępnij #36 Napisano 24 marca 2010 Dużo dobrych pomysłów Link do komentarza
kapx1984 Napisano 27 marca 2010 Udostępnij #37 Napisano 27 marca 2010 Robi się mały problem moje drzewo konstrukcyjne zaczyna lekko pękać mimo że schnie powoli i nie dostaje słońca nie mam pojęcia co zrobić żeby nie pękało nie wszystko, ale kilka sztuk lekko popękało nie wiem co jest grane poprzekładane przewiew jest. Jak ty Bartek suszyłeś to drewno? masz na to jakiś patent na to? wiem że sosna nie lubi słońca ale musi mieć przewiew bo inaczej posiwieje. Link do komentarza
bflip Napisano 27 marca 2010 Autor Udostępnij #38 Napisano 27 marca 2010 Cytat Robi się mały problem moje drzewo konstrukcyjne zaczyna lekko pękać mimo że schnie powoli i nie dostaje słońca nie mam pojęcia co zrobić żeby nie pękało nie wszystko, ale kilka sztuk lekko popękało nie wiem co jest grane poprzekładane przewiew jest. Jak ty Bartek suszyłeś to drewno? masz na to jakiś patent na to? wiem że sosna nie lubi słońca ale musi mieć przewiew bo inaczej posiwieje. Choćbyś nie wiem jakim sposobem suszył to zawsze popęka, to nie dąb nic na to nie poradzisz, nie polecam leżakować drzewa w domu ono musi mieć stałą wilgotność w domu się przesuszy a jak już zrobisz z niego altanę to znowu nawilgnie (drzewo tego nie lubi).Ja leżakowałem na dworze, jak dobrze poprzekładasz to nic mu się nie stanie, sinica zrobi się tylko wtedy gdy drzewo już jest zarażone albo gdy ma stały dostęp do wody.Ja drzewo selekcjonowałem, w zależności od tego jak popękało. Deski pękają przy końcach albo po całości, tym co popękały tylko końce to je odcinałem w trakcie budowy, te pęknięte na wzdłuż, dawałem na dach, chyba ze już się nie nadawały no to na straty. Kantówka pęka zawsze po całości wtedy ważne jest aby podczas impregnowania wlać farbę w szpary jak najgłębiej. Link do komentarza
kapx1984 Napisano 27 marca 2010 Udostępnij #39 Napisano 27 marca 2010 [quote name='bflip' date='27.03.2010, 10:26 ' post='82737']Choćbyś nie wiem jakim sposobem suszył to zawsze popęka, to nie dąb nic na to nie poradzisz, nie polecam leżakować drzewa w domu ono musi mieć stałą wilgotność w domu się przesuszy a jak już zrobisz z niego altanę to znowu nawilgnie (drzewo tego nie lubi).Ja leżakowałem na dworze, jak dobrze poprzekładasz to nic mu się nie stanie, sinica zrobi się tylko wtedy gdy drzewo już jest zarażone albo gdy ma stały dostęp do wody.Ja drzewo selekcjonowałem, w zależności od tego jak popękało. Deski pękają przy końcach albo po całości, tym co popękały tylko końce to je odcinałem w trakcie budowy, te pęknięte na wzdłuż, dawałem na dach, chyba ze już się nie nadawały no to na straty. Kantówka pęka zawsze po całości wtedy ważne jest aby podczas impregnowania wlać farbę w szpary jak najgłębiej.w sumie to przez zimę leżało na dworze ale zauważyłem że się krzywi (paczy), ale nie skręca na szczęście, tylko tyle żę źle go poprzekładałem, za szeroko i na nierównym terenie więc przeniosłem to drewno do domu, uciąłem równe przekładki i przekładałem co 45cm, a co najważniejsze wąsko ułożyłem bo w dwóch rzędach, na końcu dwa lewarki i jak na fotkach wyparłem o strop, oprócz tego kilka bloczków betonowych. Potrzymam go tak jeszcze ze 2 tygodnie i wyniosę na dwór żeby doschło. Dzięki Bartek za cenne info nie których rzeczy naprawdę nie wiedziałem np. o tym sinieniu i wilgotności. Link do komentarza
bobiczek Napisano 27 marca 2010 Udostępnij #40 Napisano 27 marca 2010 Robiłeś sam, czy zatrudniłeś fachowca? Link do komentarza
bobiczek Napisano 27 marca 2010 Udostępnij #41 Napisano 27 marca 2010 Cytat Robi się mały problem moje drzewo konstrukcyjne zaczyna lekko pękać mimo że schnie powoli i nie dostaje słońca Sosna konstrukcyjna ma prawo pękać, ale nie widzę w tym problemu specjalnie.Nie ma się chyba co przejmować za bardzo Link do komentarza
kapx1984 Napisano 27 marca 2010 Udostępnij #42 Napisano 27 marca 2010 No ma prawo zgadza się, myślę że nie popęka aż tak bardzo na razie to dopiero ryski. kurde wkurza mnie to forum nie mogę fotki wstawić max 165 kb to dupa kurczaczka wielkanocnego se można wstawić nie wiem co mnie blokuje ? może ktoś z was wie co mam zrobić bym mugł wstawiać fotki miałem 7 mega i wykorzystałem. Link do komentarza
bflip Napisano 27 marca 2010 Autor Udostępnij #43 Napisano 27 marca 2010 Cytat Robiłeś sam, czy zatrudniłeś fachowca? A do kogo jest skierowane to pytanie? jeśli chodzi o mnie to 100% moja robota (projekt, wykonawstwo itp.) Link do komentarza
bflip Napisano 27 marca 2010 Autor Udostępnij #44 Napisano 27 marca 2010 Cytat No ma prawo zgadza się, myślę że nie popęka aż tak bardzo na razie to dopiero ryski. kurde wkurza mnie to forum nie mogę fotki wstawić max 165 kb to dupa kurczaczka wielkanocnego se można wstawić nie wiem co mnie blokuje ? może ktoś z was wie co mam zrobić bym mugł wstawiać fotki miałem 7 mega i wykorzystałem. Ja w podporach, tych 10x10 mam jakies 3-4 mm szpary. Link do komentarza
bobiczek Napisano 27 marca 2010 Udostępnij #45 Napisano 27 marca 2010 A to wielki szacunek za wkład pracy i wykonanie estetyczne.Naprawdę profesjonalna robota.Gratulacje dla żony że ma takiego męża Link do komentarza
bflip Napisano 27 marca 2010 Autor Udostępnij #46 Napisano 27 marca 2010 Tak u mnie wyglądają pęknięcia, powstały jeszcze w trakcie budowy i przez cała zimę nie uległy zmianie. jak widać na zdjęciach są dokładnie zalane impregnatem Link do komentarza
bflip Napisano 27 marca 2010 Autor Udostępnij #47 Napisano 27 marca 2010 Cytat No ma prawo zgadza się, myślę że nie popęka aż tak bardzo na razie to dopiero ryski. kurde wkurza mnie to forum nie mogę fotki wstawić max 165 kb to dupa kurczaczka wielkanocnego se można wstawić nie wiem co mnie blokuje ? może ktoś z was wie co mam zrobić bym mugł wstawiać fotki miałem 7 mega i wykorzystałem. moje fotki maja od 40 do 120kb i jak widać są wyraźne.Ja otwieram zdjęcie na kompie naciskam Prt Sc na klawiaturze, w paincie daje wklej i wszytsko gra. Link do komentarza
bobiczek Napisano 27 marca 2010 Udostępnij #48 Napisano 27 marca 2010 Cytat Tak u mnie wyglądają pęknięcia, powstały jeszcze w trakcie budowy i przez cała zimę nie uległy zmianie.[attachment=4793:asd.jpg][attachment=4794:gtyh.jpg][attachment=4796:pek.jpg]jak widać na zdjęciach są dokładnie zalane impregnatem normalnie pracujące drewno iglaste taka przypadłość nieuleczalna Link do komentarza
kapx1984 Napisano 27 marca 2010 Udostępnij #49 Napisano 27 marca 2010 U mnie to na razie nie jest tak źle z tego co widzę u Ciebie gorzej popękało, ale się niechwalę bo mi też tak może popękać i takim sposobem zostalo 28kb hehe wiec długo niepociągne w tym temacie. Jak Ci idą prace nad ławkami i stołem? Link do komentarza
bflip Napisano 27 marca 2010 Autor Udostępnij #50 Napisano 27 marca 2010 Cytat U mnie to na razie nie jest tak źle z tego co widzę u Ciebie gorzej popękało, ale się niechwalę bo mi też tak może popękać i takim sposobem zostalo 28kb hehe wiec długo niepociągne w tym temacie. Jak Ci idą prace nad ławkami i stołem? Spokojnie, jak tylko dostaną trochę słońca to popękają .Co do ławek i stołu to na razie mam pilniejsze prace na ogrodzie (oczko, przycinka drzewek itp.) Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się