Skocz do zawartości

Reklamacja drzwi zewnętrznych ?


Recommended Posts

Napisano
Mam pewien problem. Moje drzwi zewnętrzne mają pewne niedociągnięcia które budziły moje wątpliwości dlatego je zareklamowałem. Kupiłem je powiedzmy w firmie X . Pan z firmy X przyjechał , obejrzał i stwierdził że on nie widzi ze swojej strony żadnych niedociągnięć natomiast chętnie mi podbije reklamację którą wysle do producenta. Tak też poczyniłem i tak czekam na reakcję producenta bite dwa miesiące. W końcu sam zareagowałem i wydzwaniam do firmy a ta nic sobie z tego nie robi . Może ktoś mi doradzi co w takim przypadku zrobić, kto za to odpowiada i czy nie jest to żenujące ?
Napisano
  Cytat

Mam pewien problem. Moje drzwi zewnętrzne mają pewne niedociągnięcia które budziły moje wątpliwości dlatego je zareklamowałem. Kupiłem je powiedzmy w firmie X . Pan z firmy X przyjechał , obejrzał i stwierdził że on nie widzi ze swojej strony żadnych niedociągnięć natomiast chętnie mi podbije reklamację którą wysle do producenta. Tak też poczyniłem i tak czekam na reakcję producenta bite dwa miesiące. W końcu sam zareagowałem i wydzwaniam do firmy a ta nic sobie z tego nie robi . Może ktoś mi doradzi co w takim przypadku zrobić, kto za to odpowiada i czy nie jest to żenujące ?

Rozwiń  


proponuje powołać sie na niezgodność towaru z umową, sporzadzic odpowiednie pismo wyslac poleconym do sklepu gdzie byly zakupione dzwi i poczekac na odpowiedz jesli do 14 dni sklep (sprzedawca) nie odpowie oznacza ze przyjmuje Twoje warunki czyli doprowadzenie przedniotu (dzwi) do stanu zgodnego z umowa.
http://e-prawnik.pl/ochrona-konsumenta/nie...prawo-cywilne-1
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
producent moze nawet nie mieć żadnej reklamacji kwestia jakie są zastrzeżenia czy dotyczą one montażu czy samych drzwi każdy z producentów ma swój system załatwiania reklamacji. w polskone wysyła się faks z danymi do klienta rodzajem drzwi i powodem reklamacji coś takiego powowduje całą masę zagubień i sttwierdzeń że nic takiego do fabryki nie doszło co żadko jest prawdą z kolei Porta ma to dużo lepiej rozwiązane wysyła się reklamację przez internet na odpowiedniej stronie a fabryka ma kontakt tylko ze sprzedawcą a on z klientem i to jest prawidłowe. trudno powiedzieć czy sparwcą olewki jest producent raczej sprzedawca który ma kontakt z klientem. Fabryki bardzo żadko załatwiają takie sprawy bezpośrednio same żeby spreawdzić czy reklamacja jest u producenta trzeba uzyskać od sprzedawcy numer reklamacji a potem zadzwonić do producenta, jeśli nie została zgłoszona to wtedy pisze się pismo o którym pisał przedmówca i ważna rzecz musi być dowód że sprzedawca ją otrzymał więć niech się podpisze na kpiii otrzymałem data podpis i pieczątka firmowa.
Pozdrawiam
Napisano
  Cytat

Mam pewien problem. Moje drzwi zewnętrzne mają pewne niedociągnięcia które budziły moje wątpliwości dlatego je zareklamowałem. Kupiłem je powiedzmy w firmie X . Pan z firmy X przyjechał , obejrzał i stwierdził że on nie widzi ze swojej strony żadnych niedociągnięć natomiast chętnie mi podbije reklamację którą wysle do producenta. Tak też poczyniłem i tak czekam na reakcję producenta bite dwa miesiące. W końcu sam zareagowałem i wydzwaniam do firmy a ta nic sobie z tego nie robi . Może ktoś mi doradzi co w takim przypadku zrobić, kto za to odpowiada i czy nie jest to żenujące ?

Rozwiń  

Miałem podobny problem w Sochaczewie ,w sklepie zamiast faktury dali mi przypominające fakturę zamówienie paragon zrobił się nieczytelny po trzech miesiącach ,gdy poszedłem z reklamacją powiedzieli mi ,że nie posiadam żadnych papierów uprawniających mnie do reklamacji.Sprawę wyjaśniłem przez rzecznika praw konsumenta,radzę zrobić to samo [gwarancja na drzwi to dwa lata]
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
i to niestety dowodzi tego co pisałem wczesniej niesolidność wykonawcy czy sprzedawcy często wpływa na opinię na temat produktu w spsób negatywny bo ktos nie chjciał czegoś zrobic chociaż powinien składajcie zawsze reklamację na pismie, a jeśli trafi wam się potwierdzenie zamówienia z paragonu zamiast faktury czy jakokolwiek wydruk os sprzedawcy na papierze termoczułym to róbcie z miejsca ksero nie zniknie.
Oczywiście nie zawsze winien jest sprzedawca wiec trzeba szukac tych solidnych. Jelsi chodzi o gwarancje to nie ma w Polsce przepisów nakazujących udzielenia żadnej gwarancji. Przykładowo Porta na sowje produkty udziela rocznej gwarancji z montażem autoryzowanym czyli ekipa przeszkolona w fabryce = pewnośc dobrego montażu 2 lata (to jest dobrowolne ze strony producentów) przepisy na które nalezy sie powołac i które zmuszaja sprzedawcę do odpowiedzilaności jest niezgodnośc towaru z umową pod co podpadają wszystkie kwestie dotyczące towaru w czyms co my rozumiemy jako gwarancja. To samo tylko w razie sprawy w sądzie należy powołać się na inny paragraf.

pozdrawiam

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Zapraszam do zapoznania się z usługami firmy elektrycznej działającej na terenie Warszawa.  Szeroki zakres usług  wykonywanych przez elektryk warszawa, instalacja infrastruktury elektrycznej, montaż kamer CCTV, usuwanie awarii elektrycznych typu brak prądu.  Pogotowie działające 24 h na dobę. Firmę cechuję rzetelność profesjonalność i fachowość. Pomożemy każdemu potrzebującemu w jego awarii z prądem . Zapraszamy do kontaktu i dzwonienie w potrzebie o każdej porze.
    • Cześć wszystkim, dołączyliśmy do forum, aby przedstawić Wam naszą ofertę. Tworzymy dla Firm i Osób Prywatnych.     Szukasz sprawdzonego partnera do realizacji sufitów napinanych i innych elementów dekoracyjnych? Gładki Sufit to firma z 15-letnim doświadczeniem na rynku, która stawia na jakość, innowację i zadowolenie klienta. Działamy na terenie całego kraju, gwarantując szybką i sprawną realizację każdego projektu.   Dlaczego warto wybrać Gładki Sufit? Doświadczenie i profesjonalizm: - Nasze 15-letnie doświadczenie to gwarancja perfekcyjnego wykonania i dbałości o każdy szczegół. Znamy branżę od podszewki i wiemy, jak sprostać najbardziej wymagającym oczekiwaniom. Najlepsze materiały w atrakcyjnych cenach: - Dzięki wynegocjowanym cenom z dostawcami, możemy zaoferować Ci najwyższej jakości podzespoły w konkurencyjnych cenach. Nie uznajemy kompromisów – nie montujemy tanich, śmierdzących folii ani wadliwych LED-ów czy zasilaczy. Stawiamy na trwałość i bezpieczeństwo. Indywidualne podejście: Często profile wykonujemy sami, aby idealnie dopasować je do specyfiki Twojego zlecenia. To pozwala nam na realizację nawet najbardziej nietypowych i skomplikowanych projektów. Szybkość realizacji: Montaż sufitu napinanego, np. w przedpokoju, zajmuje nam około 3 godzin. Szanujemy Twój czas i staramy się, aby prace przebiegały sprawnie i bez zakłóceń.   Co oferujemy? Nasze usługi to znacznie więcej niż tylko sufity napinane. Materiał, który wykorzystujemy do sufitów, z powodzeniem montujemy również na ścianach, tworząc unikalne i spójne aranżacje. Ponadto, specjalizujemy się w projektowaniu i tworzeniu: Nowoczesnych lamp: od subtelnych podświetleń po designerskie konstrukcje, które staną się ozdobą każdego pomieszczenia. Efektownych reklam: Nietypowy sufit podświetlany z Logo wyróżnią Twoją Firmę. Ścianek działowych: lekkich i estetycznych konstrukcji, które pozwolą Ci elastycznie zaaranżować przestrzeń. Elementów dekoracyjnych: trójwymiarowych form, półek – wszystko, co pozwoli Ci stworzyć wnętrze z charakterem. Akustycznych paneli: idealnych do biur, sal konferencyjnych czy domowych kin, poprawiających komfort akustyczny.   Naprawy i poprawki po innych wykonawcach Czy Twoja poprzednia ekipa zawiodła, a efekt końcowy jest daleki od oczekiwań? Oferujemy również kompleksowe naprawy i poprawki po źle wykonanych zleceniach.   Zaufaj naszemu doświadczeniu i daj nam szansę na przywrócenie blasku Twoim wnętrzom. Skontaktuj się z nami już dziś i pozwól nam zrealizować Twoje wizje! Gładki Sufit – jakość, na którą zasługujesz. https://gładki-sufit.pl
    • EQ Entrance to najnowsza propozycja renomowanej firmy Konsport, która łączy w sobie estetykę, funkcjonalność i bezpieczeństwo. Jest to idealne rozwiązanie dla nowoczesnych systemów ogrodzeniowych. Multifunkcyjny słupek furtkowy z zadaszeniem wyznacza nowe standardy w projektowaniu przestrzeni zewnętrznych. Pełna treść artykułu pod adresem: https://budujemydom.pl/wokol-domu/ogrodzenia/polecane/110363-zwieksz-bezpieczenstwo-swojego-domu-z-eq-entrance-funkcjonalnym-slupkiem-furtkowym
    • Dzień Dobry,   Cześć, szukam właśnie sobie jakiegoś projektanta/firmy, która zaprojektuje mi mieszkanie. I interesuje mnie nadzór inwestorski. Mieszkanie w Warszawie - 67 metrów  - Firma 1 - projekt 19430 PLN(290 p m2) + nadzór 11250 PLN(4500 za miesiąc) - Firma 2 - projekt 13400 (200 m2) + nadzór 13400 PLN (200 za m2)   Waszym zdaniem - dużo - za mało? jak to stoi rynkowo w Warszawie.  
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...