Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
szafir65

Reklamacja drzwi zewnętrznych ?

Recommended Posts

Mam pewien problem. Moje drzwi zewnętrzne mają pewne niedociągnięcia które budziły moje wątpliwości dlatego je zareklamowałem. Kupiłem je powiedzmy w firmie X . Pan z firmy X przyjechał , obejrzał i stwierdził że on nie widzi ze swojej strony żadnych niedociągnięć natomiast chętnie mi podbije reklamację którą wysle do producenta. Tak też poczyniłem i tak czekam na reakcję producenta bite dwa miesiące. W końcu sam zareagowałem i wydzwaniam do firmy a ta nic sobie z tego nie robi . Może ktoś mi doradzi co w takim przypadku zrobić, kto za to odpowiada i czy nie jest to żenujące ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Mam pewien problem. Moje drzwi zewnętrzne mają pewne niedociągnięcia które budziły moje wątpliwości dlatego je zareklamowałem. Kupiłem je powiedzmy w firmie X . Pan z firmy X przyjechał , obejrzał i stwierdził że on nie widzi ze swojej strony żadnych niedociągnięć natomiast chętnie mi podbije reklamację którą wysle do producenta. Tak też poczyniłem i tak czekam na reakcję producenta bite dwa miesiące. W końcu sam zareagowałem i wydzwaniam do firmy a ta nic sobie z tego nie robi . Może ktoś mi doradzi co w takim przypadku zrobić, kto za to odpowiada i czy nie jest to żenujące ?



proponuje powołać sie na niezgodność towaru z umową, sporzadzic odpowiednie pismo wyslac poleconym do sklepu gdzie byly zakupione dzwi i poczekac na odpowiedz jesli do 14 dni sklep (sprzedawca) nie odpowie oznacza ze przyjmuje Twoje warunki czyli doprowadzenie przedniotu (dzwi) do stanu zgodnego z umowa.
http://e-prawnik.pl/ochrona-konsumenta/nie...prawo-cywilne-1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
producent moze nawet nie mieć żadnej reklamacji kwestia jakie są zastrzeżenia czy dotyczą one montażu czy samych drzwi każdy z producentów ma swój system załatwiania reklamacji. w polskone wysyła się faks z danymi do klienta rodzajem drzwi i powodem reklamacji coś takiego powowduje całą masę zagubień i sttwierdzeń że nic takiego do fabryki nie doszło co żadko jest prawdą z kolei Porta ma to dużo lepiej rozwiązane wysyła się reklamację przez internet na odpowiedniej stronie a fabryka ma kontakt tylko ze sprzedawcą a on z klientem i to jest prawidłowe. trudno powiedzieć czy sparwcą olewki jest producent raczej sprzedawca który ma kontakt z klientem. Fabryki bardzo żadko załatwiają takie sprawy bezpośrednio same żeby spreawdzić czy reklamacja jest u producenta trzeba uzyskać od sprzedawcy numer reklamacji a potem zadzwonić do producenta, jeśli nie została zgłoszona to wtedy pisze się pismo o którym pisał przedmówca i ważna rzecz musi być dowód że sprzedawca ją otrzymał więć niech się podpisze na kpiii otrzymałem data podpis i pieczątka firmowa.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Mam pewien problem. Moje drzwi zewnętrzne mają pewne niedociągnięcia które budziły moje wątpliwości dlatego je zareklamowałem. Kupiłem je powiedzmy w firmie X . Pan z firmy X przyjechał , obejrzał i stwierdził że on nie widzi ze swojej strony żadnych niedociągnięć natomiast chętnie mi podbije reklamację którą wysle do producenta. Tak też poczyniłem i tak czekam na reakcję producenta bite dwa miesiące. W końcu sam zareagowałem i wydzwaniam do firmy a ta nic sobie z tego nie robi . Może ktoś mi doradzi co w takim przypadku zrobić, kto za to odpowiada i czy nie jest to żenujące ?


Miałem podobny problem w Sochaczewie ,w sklepie zamiast faktury dali mi przypominające fakturę zamówienie paragon zrobił się nieczytelny po trzech miesiącach ,gdy poszedłem z reklamacją powiedzieli mi ,że nie posiadam żadnych papierów uprawniających mnie do reklamacji.Sprawę wyjaśniłem przez rzecznika praw konsumenta,radzę zrobić to samo [gwarancja na drzwi to dwa lata]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
i to niestety dowodzi tego co pisałem wczesniej niesolidność wykonawcy czy sprzedawcy często wpływa na opinię na temat produktu w spsób negatywny bo ktos nie chjciał czegoś zrobic chociaż powinien składajcie zawsze reklamację na pismie, a jeśli trafi wam się potwierdzenie zamówienia z paragonu zamiast faktury czy jakokolwiek wydruk os sprzedawcy na papierze termoczułym to róbcie z miejsca ksero nie zniknie.
Oczywiście nie zawsze winien jest sprzedawca wiec trzeba szukac tych solidnych. Jelsi chodzi o gwarancje to nie ma w Polsce przepisów nakazujących udzielenia żadnej gwarancji. Przykładowo Porta na sowje produkty udziela rocznej gwarancji z montażem autoryzowanym czyli ekipa przeszkolona w fabryce = pewnośc dobrego montażu 2 lata (to jest dobrowolne ze strony producentów) przepisy na które nalezy sie powołac i które zmuszaja sprzedawcę do odpowiedzilaności jest niezgodnośc towaru z umową pod co podpadają wszystkie kwestie dotyczące towaru w czyms co my rozumiemy jako gwarancja. To samo tylko w razie sprawy w sądzie należy powołać się na inny paragraf.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×