Skocz do zawartości

brak kontaktu z wykonawca, co dalej?


Recommended Posts

witam

na aplikacji fixly znalazłem wykonawcę zabudowy kuchennej, wszystko wyglądało super na początku, był kontakt, ekipa kilkukrotnie przyjeżdżała, za każdym razem 

wykonując cześć robót, zacząłem zgłaszać uwagi do niektórych elementów do poprawy, ekipa cześć z nich poprawiła.

Niestety obecnie kuchnia jest skończona na około 80%, wiele rzeczy jest do wymiany i poprawy a ekipa nie odbiera, nie odpisuje, okazało się że są spod Krakowa to kilkaset km ode mnie.

Zapłaciłem im do tej pory wszystko oprócz 1 tysiąca i podejrzewam że uznali że poprawki i przyjazd wyjdzie ich drożej niż ten tysiąc złotych.

Żadnej pisemnej umowy nie mamy,

Pytanie jakie mam opcje z prawnego punktu widzenia? Adres, NIP i nazwę firmy znam. Mam historię smsów, maili i rozmowy na fixly ale czy to jest jakiś dowód?

Edytowano przez hajmon7 (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
  • hajmon7 changed the title to brak kontaktu z wykonawca, co dalej?
4 godziny temu, hajmon7 napisał:

zacząłem zgłaszać uwagi do niektórych elementów do poprawy, ekipa cześć z nich poprawiła.

Tu może być problem ich zniechęcenia.

 

 

4 godziny temu, hajmon7 napisał:

ekipa kilkukrotnie przyjeżdżała, za każdym razem 

 

okazało się że są spod Krakowa to kilkaset km ode mnie.

 

A tu bardzo duże koszty dojazdów.

 

4 godziny temu, hajmon7 napisał:

Zapłaciłem im do tej pory wszystko oprócz 1 tysiąca

 

Nam nic nie mówi, ile ostatecznie Pan zapłacił  za te mebelki na wymiar, czy za dużo, a może za mało za wykonaną już pracę.

Może lokalny stolarz dokończy. 

 

3 godziny temu, retrofood napisał:

 

To ich poinformuj, że idziesz do urzędu skarbowego.

I powiesz, że usługodawca nie wystawił faktury

 

Pewno cena za te mebelki z  fakturą powinna być jeszcze większa.

 

2 godziny temu, retrofood napisał:

Oczywiści. Postrasz, że pójdziesz i czekaj na reakcję. Ale niezbyt długo czekaj. Jak nie poprawią i nie dokończą, to ja bym się nie wahał. 

Bo jeśli Ty pójdziesz do US, to Ty nie bekniesz, ale oni tak.

 

Może oni już umoczyli w tym „meblowym” interesie.:bezradny:

 

US ich nie zmusi do dalszej współpracy z tym klientem, będzie wręcz odwrotnie.

 

A gdzie tu do jakiejś gwarancji czy rękojmi. 

Edytowano przez animus (zobacz historię edycji)
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...