usiek Napisano 4 maja 2020 Autor Udostępnij #251 Napisano 4 maja 2020 (edytowany) Dnia 4.05.2020 o 15:25, animus napisał: Potrzebujesz dłuższy pasek płyty g/k i poziomicę, wtedy wszystko zobaczysz z 10 cm na 70 cm. Na dole robisz to samo co u góry, tylko jest odwrotnie, na kancie profila CD60 opierasz podłożony pasek płyty g/k wsunięty w rowek w oknie i na to poziomica i do pionu, jak CD przeszkadza, to chlastasz, jak za daleko to trzeba dokręcić dodatkowy. UD wsunięty na CD trzyma się na wąsach u góry i na dole, potem dokręcisz go jeszcze przez płyty g/k, bo najpierw przykręca się całą powierzchnię skosu dopiero "obrabia się gipsem" okno. Rozwiń Jak jest z kim pogadać to aż chęci większe do roboty. Zaraz idę podziałać co by na pusto nie gadać Ale z tym dołem nie wiem czy mnie zrozumiałeś. Ten profil na samym dole też musi być ucięty. UD tam nasunę na niego i ewentualnie wąsem przykrece. Ten pion i poziom w teorii mam opanowany, pokaże później co stworzę. Tu wszystkie CD60 muszą być przecięte. Zostaje w całości tylko ten na samej górze. Edytowano 4 maja 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
usiek Napisano 4 maja 2020 Autor Udostępnij #252 Napisano 4 maja 2020 (edytowany) Takie coś czy się uda? To co idzie od okna przykrece do jakiegos CD albo do tego CD co widać zrobię jakiś profil V od góry, co by było gdzie ten parapecik przykręcić. Ale czy ten mały kawałek pionowej płyty będzie się trzymał na jednym CD i czy zlicuje go ze ścianą kolankową. Edytowano 4 maja 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 4 maja 2020 Udostępnij #253 Napisano 4 maja 2020 Dnia 4.05.2020 o 16:32, usiek napisał: Takie coś czy się uda? Rozwiń Wszystko się uda, ale tu też jest jak w życiu, czyli masz 2 wyjścia. Takie coś kombinujesz Może być jeszcze tak. Dnia 4.05.2020 o 15:42, usiek napisał: Tu wszystkie CD60 muszą być przecięte. Zostaje w całości tylko ten na samej górze. Rozwiń Tak. 1 Link do komentarza
usiek Napisano 4 maja 2020 Autor Udostępnij #254 Napisano 4 maja 2020 (edytowany) Bardziej mi do wersji nr 1 Góra chyba zrobiona. Jutro idę z dołem walczyć. Mój profil V podpatrzony u GipskartonITD: Górny i dolny wąs UD30: CDki do przycięcia bo z rozwarcia 1.5cm zostało tylko 0.5cm. Nie da się przyciąć profila moimi nożycami o 1cm. Idealnie robi to szlifierka i wycina wąsy. Ponoć się nie powinno bo może rdzewieć czy coś tam... Edytowano 4 maja 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 4 maja 2020 Udostępnij #255 Napisano 4 maja 2020 Dnia 4.05.2020 o 18:53, usiek napisał: CDki do przycięcia bo z rozwarcia 1.5cm zostało tylko 0.5cm. Nie da się przyciąć profila moimi nożycami o 1cm. Idealnie robi to szlifierka i wycina wąsy. Ponoć się nie powinno bo może rdzewieć czy coś tam... Rozwiń W czasie cięcia "wąsów" nożycami możesz rozginać szerzej profil w każdą stronę, potem naprostujesz kombinerkami. Szlifierką ostatecznie można coś tam chlasnąć, tylko zdała od okien, od szyb, iskry. Dnia 4.05.2020 o 18:53, usiek napisał: Góra chyba zrobiona. Jutro idę z dołem walczyć. Mój profil V podpatrzony u KartongipsITD: Rozwiń Dobrze wyszło, nawet jesteś artystą, skośne profile tworzysz, mogłeś zamiast tego fikusa, od spodu do deskowania przykręcić profil na krótkie wkręty, wyszłoby to samo. Na dole masz drewnianą belkę-murłatę, ona jest częściowo otynkowana, sprawdź, czy jakbyś odkuł zaprawę, to wejdzie profil CD na takie uchwyty. Łatwiej się wycina jak się ma nożyce prawe i lewe. Link do komentarza
usiek Napisano 4 maja 2020 Autor Udostępnij #256 Napisano 4 maja 2020 (edytowany) A ja się niedawno zastanawiałem po co są lewe i prawe nożyce i nie kupiłem.... brat mi pożyczył proste Pod tynkiem jest cegła 8cm i dopiero murłata. Tam już się nie dostanę. Z 2 tygodnie to styropianem obudowywałem jak okap zamykałem. ps. Chyba wiem co mi chciałeś podpowiedzieć. CDka dla wzmocnienia złapać takim ESem... gdzieś to na filmie widziałem Edytowano 4 maja 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 4 maja 2020 Udostępnij #257 Napisano 4 maja 2020 Dnia 4.05.2020 o 19:27, usiek napisał: A ja się niedawno zastanawiałem po co są lewe i prawe nożyce i nie kupiłem.... brat mi pożyczył proste Pod tynkiem jest cegła 8cm i dopiero murłata. Tam już się nie dostanę. Z 2 tygodnie to styropianem obudowywałem jak okap zamykałem. Rozwiń Czyli trzeba ze 2 cm tynku skuć, na dole profil CD sklepać, żeby się zmieścił tam do kantu, tego załamania, UD przykręcić pionowo do krokwi na całości do jej boku i ma być dłuższy, wystawać do dołu aż wejdzie w ten klepany CD. Do tego jeszcze 2 małe kawałki do krokwi UD pod kątem prostym do okna i wsunąć w nie CD. 1 Link do komentarza
usiek Napisano 4 maja 2020 Autor Udostępnij #258 Napisano 4 maja 2020 Ja to myślę tam zmieścić CD przez sklepywania. Może trochę tą cegłę od góry jakoś obniże jak się nie będzie chciał zmieścić. A w miejsce odkutego tynku chce położyć płytę i powinno się zlicować że ścianą kolankową. Tylko nie wiem jeszcze jak to później połączyć, płytę gipsową ze ścianą. Czy jakiś pasek siatki czy fizeliny.... Pod siatkę chyba bym musiał jeszcze więcej odkuć... Link do komentarza
animus Napisano 4 maja 2020 Udostępnij #259 Napisano 4 maja 2020 Zamiast podkładek z płyty zapianuj pianką rozprężną, płytę g/k do ścianki kolankowej możesz zamocować na klej gipsowy, klej do płytek, piankę montażową niskorozprężną. Mam pytanie, co z izolacją cieplną? Link do komentarza
usiek Napisano 5 maja 2020 Autor Udostępnij #260 Napisano 5 maja 2020 (edytowany) Dnia 4.05.2020 o 21:18, animus napisał: Zamiast podkładek z płyty zapianuj pianką rozprężną, płytę g/k do ścianki kolankowej możesz zamocować na klej gipsowy, klej do płytek, piankę montażową niskorozprężną. Rozwiń Zamiast, których podkładek z płyty mam zapianować? Bo nie skumałem teraz... W sumie ten pasek pionowy płyty, który najdzie na ściankę kolankową mogę do nie przykleić. A we wcześniejszym pytaniu chodziło mi o linię przejścia między tynkiem a płytą g/k. Czy to trzeba jakoś zazbroić czy tylko jakąś masą pociągnąć żeby równą płaszczyznę uzyskać? Dnia 4.05.2020 o 21:18, animus napisał: Mam pytanie, co z izolacją cieplną? Rozwiń Jak zrobię ruszt (i UD obrysowe na skosach dodam bo jeszcze ich nie ma) to będę go zdejmował i wełnę pakował (w sumie nie widzę tego wciskania CD w UD i zapinania jeszcze na wieszaki). Miało być wełny 15cm+10cm pod krokwiami. Ale jak tak CDki zamontowałem to głową w sufit by się waliło w tym śmiesznym pomieszczeniu (garderoba). Chciałem dać tylko między krokwiami ale znajomy mnie namówił żebym chociaż 5cm wełny dał pod krokwiami i tak chcę zrobić. Takie śmieszne to pomieszczenie: idzie tu komin i takie kombinację muszę stelażem obrobić. Za kominem i tą ścianą jest sypialnia i tam na skosie będzie 15+10 wełny Edytowano 5 maja 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 5 maja 2020 Udostępnij #261 Napisano 5 maja 2020 Jeżeli wełna a widzę pełne deskowanie to jest i papa, a gdzie wentylacja? Dnia 5.05.2020 o 05:56, usiek napisał: Zamiast, których podkładek z płyty mam zapianować? Bo nie skumałem teraz... Rozwiń Tak, pianować. Dnia 5.05.2020 o 05:56, usiek napisał: A we wcześniejszym pytaniu chodziło mi o linię przejścia między tynkiem a płytą g/k. Czy to trzeba jakoś zazbroić czy tylko jakąś masą pociągnąć żeby równą płaszczyznę uzyskać? Rozwiń Tu masz dwa wyjścia, na sztywno lub na połączenie ślizgowe, tu masz przykładową taśmę. https://allegro.pl/oferta/tasma-slizgowa-rigips-samoprzylepna-50mm-60m-7977847424 Ja pisał nie będę, ale te troszkę teorii podpowie Ci łysol. Dnia 5.05.2020 o 05:56, usiek napisał: Jak zrobię ruszt (i UD obrysowe na skosach dodam bo jeszcze ich nie ma) to będę go zdejmował i wełnę pakował (w sumie nie widzę tego wciskania CD w UD i zapinania jeszcze na wieszaki). Miało być wełny 15cm+10cm pod krokwiami. Ale jak tak CDki zamontowałem to głową w sufit by się waliło w tym śmiesznym pomieszczeniu (garderoba). Chciałem dać tylko między krokwiami ale znajomy mnie namówił żebym chociaż 5cm wełny dał pod krokwiami i tak chcę zrobić. Rozwiń To bardzo mała grubość izolacji te 25cm, powinno być przynajmniej 40cm, a najlepiej to 50cm. 1 Link do komentarza
usiek Napisano 5 maja 2020 Autor Udostępnij #262 Napisano 5 maja 2020 Dnia 5.05.2020 o 09:16, animus napisał: Tak, pianować. Rozwiń Nie wiem o które miejsce chodzi Dnia 5.05.2020 o 09:16, animus napisał: Tu masz dwa wyjścia, na sztywno lub na połączenie ślizgowe, tu masz przykładową taśmę. Rozwiń Ta taśmę mam ale to na połaczenie skosu za ścianą. Tutaj mi chodzi o połączenie tego "parapetu" z g/k co od okna pionowo na ściane kolankową pójdzie. Dnia 5.05.2020 o 09:16, animus napisał: To bardzo mała grubość izolacji te 25cm, powinno być przynajmniej 40cm, a najlepiej to 50cm. Rozwiń To jest mało? Ogólnie w całym domu planuje nad kleszczami dać 15cm między krokwie, a pod kleszczami 15+10 Dnia 5.05.2020 o 09:16, animus napisał: Jeżeli wełna a widzę pełne deskowanie to jest i papa, a gdzie wentylacja? Rozwiń Nie będzie. Będzie 2-3cm szpara między wełną a deskowaniem. Nikt ze znajomych nie ma takiej szczeliny, a żaden ze znajomych wykonawców nigdy nikomu jej nie robił. Jeden tylko przyznał, że ma sens to co mówię o tej szczelinie ale on nikomu jeszcze jej nie robił Link do komentarza
animus Napisano 5 maja 2020 Udostępnij #263 Napisano 5 maja 2020 Dnia 5.05.2020 o 09:24, usiek napisał: Nie wiem o które miejsce chodzi Rozwiń Tam gdzie nie wciśniesz wełny i do usztywnienia sklepanych profil. Dnia 5.05.2020 o 09:24, usiek napisał: Ta taśmę mam ale to na połaczenie skosu za ścianą. Tutaj mi chodzi o połączenie tego "parapetu" z g/k co od okna pionowo na ściane kolankową pójdzie. Rozwiń Wszystko w jednej linii powinno być oddylatowane z murowaną ścianką kolankową, nie ma znaczenia pod jakim kątem styka się ze ścianą. Dnia 5.05.2020 o 09:24, usiek napisał: To jest mało? Ogólnie w całym domu planuje nad kleszczami dać 15cm między krokwie, a pod kleszczami 15+10 Rozwiń Mało jeżeli chodzi o skosy. Dnia 5.05.2020 o 09:24, usiek napisał: Nie będzie. Będzie 2-3cm szpara między wełną a deskowaniem. Nikt ze znajomych nie ma takiej szczeliny, a żaden ze znajomych wykonawców nigdy nikomu jej nie robił. Jeden tylko przyznał, że ma sens to co mówię o tej szczelinie ale on nikomu jeszcze jej nie robił Rozwiń I ja nie mam zamiaru Ciebie przekonywać, zrobisz jak chcesz, tylko musisz wiedzieć z czego rezygnujesz, co w zamian. 1 Link do komentarza
usiek Napisano 5 maja 2020 Autor Udostępnij #264 Napisano 5 maja 2020 Dnia 5.05.2020 o 09:53, animus napisał: Wszystko w jednej linii powinno być oddylatowane z murowaną ścianką kolankową, nie ma znaczenia pod jakim kątem styka się ze ścianą. Rozwiń Siwa kreska - tynk Czarna kreska - cegła Zielona kreska - parapet z g/k To siwe (tynk) odkuje do samej cegły (czerwona kreska) i nasunę parapet. Miejsca połaczenia zielonego z siwym taka taśmą ślizgową nie zrobie no bo jak..... Dnia 5.05.2020 o 09:53, animus napisał: I ja nie mam zamiaru Ciebie przekonywać, zrobisz jak chcesz, tylko musisz wiedzieć z czego rezygnujesz, co w zamian. Rozwiń Wiem co może się stać. Mój cieśla-dekarz-regipsiarz co ten dach mi robił powiedział (o ile nic nie przekręce teraz): Jeśli zamiast membrany była by papa to wtedy otwierają kalenicę, ale on od lat robi tak jak u mnie i nic się jeszcze nikomu nie przydarzyło. Link do komentarza
animus Napisano 5 maja 2020 Udostępnij #265 Napisano 5 maja 2020 Dylatacja, czerwona linia. Dnia 5.05.2020 o 10:17, usiek napisał: Wiem co może się stać. Mój cieśla-dekarz-regipsiarz co ten dach mi robił powiedział (o ile nic nie przekręce teraz): Jeśli zamiast membrany była by papa to wtedy otwierają kalenicę, ale on od lat robi tak jak u mnie i nic się jeszcze nikomu nie przydarzyło. Rozwiń A ta membrana to wysokoparoprzepuszczalna? Link do komentarza
usiek Napisano 5 maja 2020 Autor Udostępnij #266 Napisano 5 maja 2020 (edytowany) Dnia 5.05.2020 o 10:40, animus napisał: Dylatacja, czerwona linia. Rozwiń Ale nie wiem jak to fizycznie wykonać.... Dnia 5.05.2020 o 10:40, animus napisał: A ta membrana to wysokoparoprzepuszczalna? Rozwiń Pojęcia nie mam... ale spróbuję się dowiedzieć jak się z nim widział będę. Chociaż gdzieś miałem WZ albo fakturę na materiał... to powinno tam być Edytowano 5 maja 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 5 maja 2020 Udostępnij #267 Napisano 5 maja 2020 (edytowany) Dnia 5.05.2020 o 10:46, usiek napisał: Ale nie wiem jak to fizycznie wykonać.... Rozwiń W tym miejscu powinna się kończyć płyta g/k i zaczynać tynk. Tynku jest za dużo, skuj, od tyłu masz wszystko mocować na sztywno a sama płyta g/k ma być zdylatowana dokładnie w tym miejscu. Pomiędzy g/k a uzupełnionym tynkiem ma pozostać cienka szczelina, fuga na akryl. Dnia 5.05.2020 o 10:46, usiek napisał: Pojęcia nie mam... ale spróbuję się dowiedzieć jak się z nim widział będę. Rozwiń Może kawałek zostało? Edytowano 5 maja 2020 przez animus (zobacz historię edycji) 1 Link do komentarza
usiek Napisano 5 maja 2020 Autor Udostępnij #268 Napisano 5 maja 2020 Dnia 5.05.2020 o 11:12, animus napisał: Może kawałek zostało? Rozwiń Wszystkie śmieci posprzątali.... trochę kawałków desek zostawili co bym do palenia miał Tą membranę chyba widać kawałek przy oknach dachowych ale ja się na tym nie znam Link do komentarza
animus Napisano 5 maja 2020 Udostępnij #269 Napisano 5 maja 2020 Jest z foli, czy materiałowa? Link do komentarza
usiek Napisano 5 maja 2020 Autor Udostępnij #270 Napisano 5 maja 2020 Dnia 5.05.2020 o 11:33, animus napisał: Jest z foli, czy materiałowa? Rozwiń Materiałowa.... czarna Link do komentarza
animus Napisano 5 maja 2020 Udostępnij #271 Napisano 5 maja 2020 Jeżeli masz gdzieś szczyty nad jętkami to zrób otwory, wstaw kratki. Link do komentarza
usiek Napisano 5 maja 2020 Autor Udostępnij #272 Napisano 5 maja 2020 Dnia 5.05.2020 o 11:48, animus napisał: Jeżeli masz gdzieś szczyty nad jętkami to zrób otwory, wstaw kratki. Rozwiń No biorę coś takiego pod uwagę... chociaż podobna niewiele to daje. Link do komentarza
animus Napisano 5 maja 2020 Udostępnij #273 Napisano 5 maja 2020 Na pewno więcej niż przepuszczanie wilgoci membraną paroprzepuszczalną wyłącznie w miejscach szczelin pomiędzy deskami. 1 Link do komentarza
usiek Napisano 5 maja 2020 Autor Udostępnij #274 Napisano 5 maja 2020 Zrobiłem to tak.... z profilem V i teraz patrzę czy to wystarczy.... Link do komentarza
animus Napisano 5 maja 2020 Udostępnij #275 Napisano 5 maja 2020 Jak będą k/g na skosach, to dopiero to dokończ od dołu. Dobrze by było przy oknie dać jeszcze jeden CD, czasami ktoś się oprze, albo i stanie nogą przy myciu. Link do komentarza
usiek Napisano 5 maja 2020 Autor Udostępnij #276 Napisano 5 maja 2020 (edytowany) Dnia 5.05.2020 o 17:57, animus napisał: Jak będą k/g na skosach, to dopiero to dokończ od dołu. Dobrze by było przy oknie dać jeszcze jeden CD, czasami ktoś się oprze, albo i stanie nogą przy myciu. Rozwiń No właśnie tak kombinuje, że oprócz mnie nikt nie będzie wiedział, że tak jest pusto tylko będą myśleć, że to sciana. Już patrzyłem jakby tak jeszcze CD wstawić. Dało by się ale te pionowe UDki trzeba by skrócić albo przeciąć.. Edit: albo nie, chyba go tam zmieszczę jakoś Edytowano 5 maja 2020 przez usiek (zobacz historię edycji) Link do komentarza
animus Napisano 5 maja 2020 Udostępnij #277 Napisano 5 maja 2020 Kombinuj, nawet jakbyś go tam środkiem Jeszce podparł to by nie zaszkodziło. Najlepsza by była decha na listewkach, zamiast profilu. 1 Link do komentarza
usiek Napisano 7 maja 2020 Autor Udostępnij #278 Napisano 7 maja 2020 Tarczą do metalu przetnę 70cm tynku? Bardzo ją zniszczę? :P Link do komentarza
animus Napisano 7 maja 2020 Udostępnij #279 Napisano 7 maja 2020 Powinno pójść, bez problemu jak tynk gipsowy. A nie masz jakiejś tarczy do cięcia płytek z widią? Albo zielonej? 1 Link do komentarza
usiek Napisano 7 maja 2020 Autor Udostępnij #280 Napisano 7 maja 2020 Tynk cementowo-wapienny. Własnie nie mam jeszcze zestawu różnych tarcz. Ch... tam z tarczą, najwyżej kupie se drugą jak się zniszczy... Link do komentarza
animus Napisano 7 maja 2020 Udostępnij #281 Napisano 7 maja 2020 Spróbuj, jak nie da rady, zacznie się ślizgać, to kup zieloną, kosztuje podobnie ale jest do betonu. Link do komentarza
usiek Napisano 7 maja 2020 Autor Udostępnij #282 Napisano 7 maja 2020 ps. dzięki za deskę... weszła Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 7 maja 2020 Udostępnij #284 Napisano 7 maja 2020 Dnia 7.05.2020 o 10:22, usiek napisał: Tarczą do metalu przetnę 70cm tynku? Bardzo ją zniszczę? Rozwiń Chyba miało być w mm bo w cm to nawet stare zamki warowne nie miały takiego grubego tynku Link do komentarza
animus Napisano 7 maja 2020 Udostępnij #285 Napisano 7 maja 2020 Dnia 7.05.2020 o 17:30, mhtyl napisał: Chyba miało być w mm bo w cm to nawet stare zamki warowne nie miały takiego grubego tynku Rozwiń Chodzi o długość cięcia na głębokości normalnego tynku. Przeciętna grubość normalnego tynku wynosi 20 mm. Link do komentarza
usiek Napisano 7 maja 2020 Autor Udostępnij #286 Napisano 7 maja 2020 @mhtyl nie był w temacie to mógł pomyśleć, że o grubość chodzi Prawie skończyłem stelaż w tej śmiesznej garderobie. Co się namęczyłem z tymi uskokami... Ale problem jest bo kołki szybkiego montażu nie wszystkie trzymają UD30 jak należy. Cegła pustak Kozłowice. I teraz mnie coś tknęło.... jak sprawdzić czy nie przewierciłem komina? Link do komentarza
animus Napisano 7 maja 2020 Udostępnij #287 Napisano 7 maja 2020 Dnia 7.05.2020 o 20:06, usiek napisał: Prawie skończyłem stelaż w tej śmiesznej garderobie. Co się namęczyłem z tymi uskokami... Ale problem jest bo kołki szybkiego montażu nie wszystkie trzymają UD30 jak należy. Cegła pustak Kozłowice. Rozwiń Pustak Kozłowice to potrzebne lepsze kołki, kup KOŁKI ROZPOROWE SFXP albo inne motylkowe. https://allegro.pl/oferta/kolki-rozporowe-sfxp-10x60-z-wkretem-70-sfx-50szt-8319150390 Dnia 7.05.2020 o 20:06, usiek napisał: I teraz mnie coś tknęło.... jak sprawdzić czy nie przewierciłem komina? Rozwiń Jaki masz komin? Podaj długość zastosowanych kołków, albo lepiej głębokość wiercenia. Link do komentarza
usiek Napisano 7 maja 2020 Autor Udostępnij #288 Napisano 7 maja 2020 Kołki 6x60 ale wiertło wpadało głęboko. Dwie dziury w kominie wiercilem, jedna przy rogu ale drugą centralnie na środku. Ale jak wiertło wpadło to dalej nie wierciłem. Powinno wpaść i powinien być drugi opór żebym ten ceramiczny wsad zaczął wiercić. Chociaż nie wiem jaki opór taka ceramika stawia... Komin chyba Heier czy jakoś tak... Jakbym nie był wk... na te kołki, tynkarzy i wszystko inne to bym troszkę pomyślał... ehhh. Byłem patrzeć jak w kotłowni ten komin wygląda... jest szansa, że do niego nie dojechałem, ale pewności nie mam. Link do komentarza
animus Napisano 7 maja 2020 Udostępnij #289 Napisano 7 maja 2020 Dnia 7.05.2020 o 21:11, usiek napisał: Kołki 6x60 ale wiertło wpadało głęboko. Dwie dziury w kominie wiercilem, jedna przy rogu ale drugą centralnie na środku. Byłem patrzeć jak w kotłowni ten komin wygląda... jest szansa, że do niego nie dojechałem, ale pewności nie mam. Rozwiń Raczej nie bo tam jest pustak keramzytobetonowy, potem ze 2 cm wełny i dopiero skorupki komina. Dnia 7.05.2020 o 21:11, usiek napisał: taka ceramika stawia... Komin chyba Heier czy jakoś tak... Rozwiń Może LEIER? 1 Link do komentarza
usiek Napisano 7 maja 2020 Autor Udostępnij #290 Napisano 7 maja 2020 Leier No i tam kołki wogole nie trzymały. Wziąłem zmieniłem na normalne większe kołki rozporowe lekko rozwiercajac ale już nie tak głęboko. Jakbym się wwiercił w ten wsad to kołek szybkiego montażu by trzymał.. Link do komentarza
animus Napisano 7 maja 2020 Udostępnij #291 Napisano 7 maja 2020 (edytowany) To się umęczyłeś, ale zobaczysz jaka bonanza będzie przy wełnie, w takich zakamarkach. Edytowano 7 maja 2020 przez animus (zobacz historię edycji) Link do komentarza
usiek Napisano 8 maja 2020 Autor Udostępnij #292 Napisano 8 maja 2020 Dnia 7.05.2020 o 21:52, animus napisał: To się umęczyłeś, ale zobaczysz jaka bonanza będzie przy wełnie, w takich zakamarkach. Rozwiń Przedsmak miałem na stryszku przy kalenicy i takich małych tam kleszczach. Coś pięknego jak się wełnę gdzieś wciska tuż nad głową. Ale po 2 dniach można się przyzwyczaić :) Za dużo mam wełny 10cm. I teraz pytanie czy kombinować rozwarstwiając ją na 2x5cm czy lepiej kupić rolkę 5cm? Czy bez odkręcania skrajnego wieszaka (20cm od ściany) da się wsunąć CD60 w UD30? Można też ale mocno rozgiąć UD30 i powinno wejść... Może jest jakiś patent na to? Link do komentarza
animus Napisano 8 maja 2020 Udostępnij #293 Napisano 8 maja 2020 (edytowany) Dnia 8.05.2020 o 06:23, usiek napisał: Za dużo mam wełny 10cm. I teraz pytanie czy kombinować rozwarstwiając ją na 2x5cm czy lepiej kupić rolkę 5cm? Rozwiń Jak się da łatwo rozwarstwiać to możesz, zależy jaka wełna. Dnia 8.05.2020 o 06:23, usiek napisał: Czy bez odkręcania skrajnego wieszaka (20cm od ściany) da się wsunąć CD60 w UD30? Można też ale mocno rozgiąć UD30 i powinno wejść... Może jest jakiś patent na to? Rozwiń Najpierw się wkłada przy ścianach CD60 w UD30, potem lekko zwieszone na środku łączy się łącznikiem i wciska w wieszaki. W małych pomieszczeniach przy jednym krótkim profilu CD60 wsuwa się go po skosie w obydwa UD30 dopiero montuje wieszaki, jak już są to się je zagnij na bok. Edytowano 8 maja 2020 przez animus (zobacz historię edycji) 1 Link do komentarza
usiek Napisano 8 maja 2020 Autor Udostępnij #294 Napisano 8 maja 2020 Dnia 8.05.2020 o 07:56, animus napisał: Jak się da łatwo rozwarstwiać to możesz, zależy jaka wełna. Rozwiń Ursa Platinum DF32. Nie mam porównania i nie wiem czy ona się dobrze czy źle rozwarstwia... mogła by lepiej - tyle wiem Długość 370cm. Będzie trzeba zagiąć wieszaki. Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 8 maja 2020 Udostępnij #295 Napisano 8 maja 2020 Dnia 7.05.2020 o 20:52, animus napisał: Pustak Kozłowice to potrzebne lepsze kołki, kup KOŁKI ROZPOROWE SFXP albo inne motylkowe. https://allegro.pl/oferta/kolki-rozporowe-sfxp-10x60-z-wkretem-70-sfx-50szt-8319150390 Jaki masz komin? Podaj długość zastosowanych kołków, albo lepiej głębokość wiercenia. Rozwiń Dobry wybór, jeden z producentów elementów złącznych, którego oferta jest chyba odpowiedzią na dowolne wyzwanie Jest jeszcze konkurencja niemiecka fischer. Z pewnością słyszeliście o ich dwukolorowych kołkach duoline. Inaczej reagują, w zależności od podłoża. Dnia 8.05.2020 o 08:20, usiek napisał: Ursa Platinum DF32. Nie mam porównania i nie wiem czy ona się dobrze czy źle rozwarstwia... mogła by lepiej - tyle wiem Długość 370cm. Będzie trzeba zagiąć wieszaki. Rozwiń Nie wiem, jaka wełna jest na filmie instruktażowym URSA, ale te produkty, które idą między krokwie i potem na krokwie, pracuja pewno podobnie, niezależnie od producenta. O ile jeden z nich nie wymyślił jakiejś cudownej technologii produkcji https://budujemydom.pl/irbj/filmy/37357-izolacja-dachu-skosnego-welna-mineralna-ursa 1 Link do komentarza
usiek Napisano 8 maja 2020 Autor Udostępnij #296 Napisano 8 maja 2020 Dnia 8.05.2020 o 08:23, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał: Dobry wybór, jeden z producentów elementów złącznych, którego oferta jest chyba odpowiedzią na dowolne wyzwanie Jest jeszcze konkurencja niemiecka fischer. Z pewnością słyszeliście o ich dwukolorowych kołkach duoline. Inaczej reagują, w zależności od podłoża. Rozwiń Wczoraj "słyszałem" o nich od allegro przy okazji przeglądania Klimasa... no i łysy z KartonGipsITD coś chyba o nich gdzieś opowiadał. Ale jak to mówią niemieckie to nawet gó.no jest lepsze Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 8 maja 2020 Udostępnij #297 Napisano 8 maja 2020 Dnia 8.05.2020 o 08:32, usiek napisał: Wczoraj "słyszałem" o nich od allegro przy okazji przeglądania Klimasa... no i łysy z KartonGipsITD coś chyba o nich gdzieś opowiadał. Ale jak to mówią niemieckie to nawet gó.no jest lepsze Rozwiń Nie nie, byłem u nich w zakładzie produkcyjnym ponad rok temu i w "sali testów" wkręcałem zarówno te duo, jak i te dedykowane do G-K. Te do G-K potem wyrywałem z wytrzeszczem oczu, a ułomek nie jestem Kilkadziesiąt kilo trzeba przyłożyć i wyrywasz ledwo ledwo. Te DUO mają w kompozycji 2 materiały i w zależności od oporu podłoża, poddaje się jedna albo druga warstwa. Idealne do ścian warstwowych, pustaków etc. Także byłem pod wrażeniem. To już bez żadnej reklamy, nie ma to jak samemu wkręcić i nacieszyc zmysły Link do komentarza
animus Napisano 8 maja 2020 Udostępnij #298 Napisano 8 maja 2020 Dnia 8.05.2020 o 08:20, usiek napisał: Ursa Platinum DF32. Nie mam porównania i nie wiem czy ona się dobrze czy źle rozwarstwia... mogła by lepiej - tyle wiem Rozwiń Gorzej, więc możesz nożem podcinać w trakcie rozwarstwiania. Link do komentarza
usiek Napisano 8 maja 2020 Autor Udostępnij #299 Napisano 8 maja 2020 Dnia 8.05.2020 o 09:01, Budujemy Dom - budownictwo ogólne napisał: Nie nie, byłem u nich w zakładzie produkcyjnym ponad rok temu i w "sali testów" wkręcałem zarówno te duo, jak i te dedykowane do G-K. Te do G-K potem wyrywałem z wytrzeszczem oczu, a ułomek nie jestem Kilkadziesiąt kilo trzeba przyłożyć i wyrywasz ledwo ledwo. Te DUO mają w kompozycji 2 materiały i w zależności od oporu podłoża, poddaje się jedna albo druga warstwa. Idealne do ścian warstwowych, pustaków etc. Także byłem pod wrażeniem. To już bez żadnej reklamy, nie ma to jak samemu wkręcić i nacieszyc zmysły Rozwiń Mnie sam ich wygląd już przyciąga... ja chciałem tylko powiedzieć, że ja tez uważam, że niemieckie jest lepsze Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 8 maja 2020 Udostępnij #300 Napisano 8 maja 2020 Ja tak nie uważam, opisuję, co testowałem. Czasy fascynacji Zachodem już mi przeszły. Teraz i tak większość jest CE - China Eksport Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się