Skocz do zawartości

Front do zmywarki


MrTomo

Recommended Posts

No tak tylko ja w instrukcji nie widzę żadnych wymiarów jakie powinny być to po pierwsze.
Po drugie ten front jest stalowy? Nie widzę drugiej strony i nie wiem do czego tam się wkręcić?
Po trzecie nie wiem jak się ma wysokość frontu do wysokości blatu aby zmywarka zechciała się w ogóle otworzyć?!
Zmywarka ma bodaj 81,5 cm wys. a blat (spód blatu) mam 82 cm od podłogi

Choinka - znalazłem coś takiego (dopiero teraz...)
wymiary

Mogę się na tym oprzeć?
Link do komentarza
Cytat

No tak tylko ja w instrukcji nie widzę żadnych wymiarów jakie powinny być to po pierwsze.
Po drugie ten front jest stalowy? Nie widzę drugiej strony i nie wiem do czego tam się wkręcić?
Po trzecie nie wiem jak się ma wysokość frontu do wysokości blatu aby zmywarka zechciała się w ogóle otworzyć?!
Zmywarka ma bodaj 81,5 cm wys. a blat (spód blatu) mam 82 cm od podłogi


Zmywarka ma na dole taki uskok coś około 10 cm, więc sam front wysoki powinien mieć coś około 70 cm a szerokość 60 cm.
Stalowy raczej nie tylko tak pomalowany, albo tylko ma powłokę metalizowaną bo grubość musi być tego frontu tak jak grubość pozostałych frontów przy meblach kuchennych coś koło 2 cm.

Cytat

Choinka - znalazłem coś takiego (dopiero teraz...)
wymiary

Mogę się na tym oprzeć?


Spoko, masz podane wymiary z tolerancją bo zmywarka ma nóżki do regulacji aby podrasować do mebli wysokość.
Czyli te wymiary co Ci podałem są spoko.
Link do komentarza
Cytat

Chyba już załapałem o co w tym chodzi.
Muszę dokładnie to pomierzyć.
Jaki powinien być minimalny odstęp pomiędzy frontem a blatem?
Ten front ma 72cm, to wyszłoby mi około 1cm. Nie za mało?


U mnie jest od posadzki do dołu blatu 82,5 cm, cokolik ma wysokość 10 cm, front od zmywarki ma wys.71,5 cm a szer 60 cm. Odstępy między frontem a blatem i cokolikiem jest około 0,5 cm.

Cokolik też ma przerwę 0,5 cm do dolnej krawędzi mebli kuchennych.
Link do komentarza
Cytat

Dzięki!
To chyba wszystko co było mi potrzebne


Nawet gdy już przykręcisz front to jak dobrze pamiętam to masz możesz go jeszcze przesunąć wtą i wewtą bo na uchwytach jest możliwość malej korekty.
Poleciłbym bym Ci jeszcze dół blatu i boki sąsiednich szafek obkleić folią aluminiową po to aby po otwarciu zmywarki para nie wciskała się w meble. Folia skutecznie temu zapobiega.
Link do komentarza
Cytat

Jaki powinien być minimalny odstęp pomiędzy frontem a blatem?
Ten front ma 72cm, to wyszłoby mi około 1cm. Nie za mało?


Typowy front meblarski dla szafki "60-tki" ma wymiary 713x596 mm.
Jeśli masz standardowe wymiary szafek (Ikea robi szafki o wysokości 70cm na przykład), to przy tych wymiarach powinno sie wszystko ładnie zgrać... z uwzględnieniem wysokości cokołu.
Link do komentarza
Cytat

..
Poleciłbym bym Ci jeszcze dół blatu i boki sąsiednich szafek obkleić folią aluminiową po to aby po otwarciu zmywarki para nie wciskała się w meble. Folia skutecznie temu zapobiega.


A co to za folia do oklejania?

Czy ja dobrze widzę
kosz do zmywarki za 900??
kosz
a ten za 20
kosz2

To chyba jakaś pomyłka? Edytowano przez MrTomo (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
Cytat

A co to za folia do oklejania?

Czy ja dobrze widzę
kosz do zmywarki za 900??
kosz
a ten za 20
kosz2

To chyba jakaś pomyłka?



Folia taka lub podobna jak poniżej. Oklejasz ja boki i gore na szerokość 5-10 cm.


A z tymi koszami to coś im się pomerdało, jakiś chochlik się im wkradł icon_biggrin.gif
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Naturalny wygląd Podkreśla strukturę drewna – słoje i naturalne usłojenie stają się bardziej widoczne i wyraziste. Matowe lub satynowe wykończenie – wygląda bardziej naturalnie niż połysk lakieru. Oddychająca powierzchnia Drewno zachowuje zdolność do oddychania, co pomaga w regulacji wilgotności w pomieszczeniu. Mniejsze ryzyko wypaczeń przy zmianach temperatury i wilgotności. Łatwa konserwacja i naprawa Nie trzeba cyklinować całej podłogi przy uszkodzeniu – można punktowo odnowić fragment. Regularna konserwacja (np. środkiem do pielęgnacji olejowosków) wydłuża żywotność wykończenia. Przyjemność użytkowania Ciepłe i przyjemne w dotyku – idealne dla osób chodzących boso lub z małymi dziećmi. Mniej śliskie niż lakierowane podłogi. Ekologia i zdrowie Produkty olejowoskowe są często na bazie naturalnych olejów i wosków – bezpieczne dla zdrowia. Brak intensywnego zapachu chemii, przyjazne alergikom.   Osmo to jedna z najbardziej znanych marek oferujących wysokiej jakości olejowoski do podłóg drewnianych (i nie tylko). Produkty tej firmy są bardzo cenione zarówno przez profesjonalistów, jak i osoby samodzielnie wykańczające wnętrza.
    • Zgadza się, dlatego uważam że w skrajnych przypadkach, czyli pewnie dwie noce w roku lepiej dogrzać grzałką, niż przepłacać za większą pompę i martwić się o taktowanie. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Mam człowieka na miejscu. Będzie obserwował.
    • Dziś po południu test obciążeniowy z tego co mi tutaj alert pogodowy wysyła.  
    • To nie do końca tak. Po pierwsze T-CAP nie są jedynymi pompami na rynku, które utrzymują nominalną moc grzewczą w skrajnie niskich temperaturach (-20°C lub mniej). Ale inne o takiej charakterystyce są od nich wyraźnie droższe.  Po drugie, zdolność do utrzymywania mocy nominalnej w trudnych warunkach nie oznacza większej skłonności do taktowania. W praktyce jest wręcz odwrotnie. Taka pompa jest w stanie utrzymać moc nominalną w całym przewidywanym zakresie pracy (mniej więcej od -20 do +15°C). Ale równocześnie to i tak są pompy inwerterowe, czyli z możliwością automatycznego dostosowywania mocy do chwilowych potrzeb. Dla większości pomp powietrze/woda minimum to 30%. Czyli pompa nominalnie np. 9 KW jest w stanie działać w sposób ciągły już z mocą ok. 3 kW.  Natomiast w typowych pompach, których moc spada wraz ze spadkiem temperatury zewnętrznej, też mamy nominalnie np. 9 kW. Ale osiągane dopiero np. przy +7°C na zewnątrz. Natomiast przy -10°C taka pompa będzie miała np. 5-6 kW mocy. Właśnie wtedy będzie potrzebne użycie grzałek. Natomiast przy wysokiej temperaturze zewnętrznej i tak potrzebne będzie wykorzystanie funkcji inwertera. Ale co się stanie, jeżeli wiedząc o spadku mocy wraz z temperaturą zewnętrzną, zdecydujemy się na pompę nominalnie już nie 9 lecz 12 kW? Wtedy powyżej 0°C zakresu regulacji mocy może już zabraknąć.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...