Skocz do zawartości

wgniecenie w drzwiach zewnętrznych- jak usunąć (foto)??


Recommended Posts

Napisano
Witam.
Dziś przez przypadek otworzyły mi się drzwi pod naporem wiatru i wgieły o wystający klin montażowy
Cholerka, kosztowały ponad tysiaka i tak je załatwiłem.
Pomóżcie co mogę z nimi zrobić..
Są to metalowe drzwi z okleiną w kolorze orzecha..

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Napisano
Cytat

Na trzeciej fotce nie widzicie ???. zalamka.jpg



Demo psujesz sie. Myslalam, ze napiszesz cos w stylu: jesli drzwi sa brazowe, to lepiej ich nie naprawiaj, tylko wyrzuc i kup jakies ladne icon_wink.gif
Napisano
Cytat

No faktycznie tak chciałem napisać , ale odstąpiłem od tego zamiaru po pewnej refleksji związanej z nickiem pytającego :yahoo:


icon_smile.gif dobre , uśmiałem się!
Prosiłbym o poradą, będę wdzięczny oczywiście
Napisano (edytowany)
Cytat

dobre , uśmiałem się!
Prosiłbym o poradą, będę wdzięczny oczywiście



Są takie uchwyty do noszenia szyb ,przyssawki przyczepiają się do nich ,może czymś takim jak powierzchnia nie jest mocno chropowata . Edytowano przez animus (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

Zdjąć okleinę, zaszpachlować szpachlem samochodowym, wyrównać, nakleić okleinę icon_smile.gif




o ja, bardzo dobry pomysł tylko ciekawe czy da się tą okleinę bezinwazyjnie odkleić..hmm
Napisano
Cytat

o ja, bardzo dobry pomysł tylko ciekawe czy da się tą okleinę bezinwazyjnie odkleić..hmm



Można też zabrać drzwi do blacharza co naprawia samochody bez uszkadzania lakieru, ale czy to będzie taniej niż nowa okleina?
  • 2 miesiące temu...
Napisano
Cytat

Witam.
Dziś przez przypadek otworzyły mi się drzwi pod naporem wiatru i wgieły o wystający klin montażowy
Cholerka, kosztowały ponad tysiaka i tak je załatwiłem.
Pomóżcie co mogę z nimi zrobić..
Są to metalowe drzwi z okleiną w kolorze orzecha..



Dzisiaj załatwiłem swoje drzwi w identyczny sposób :-( i szukając porady co z tym zrobić natknąłem się na Pański wpis.
Czy udało się Panu w jakiś sposób naprawić te drzwi, czy pozostaje tylko patrzenie na to przez kilka lat do momentu wymiany drzwi na nowe :-( ?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź ( pozytywną mam nadzieję )

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • dzięki wielkie za ta rozpiskę co gdzie idzie, dam znać jak poszło
    • W puszkach B i C zamontujesz wyłączniki schodowe. Mają one 1 styk wspólny i 2 styki przełączalne. I w puszce B tę żyłę fazową idącą od puszki A podłączysz do styku wspólnego wyłącznika. Natomiast do styków przełączalnych podłączasz dwie żyły przewodu idącego do puszki C. Tam jest przewód  4-ro żyłowy, więc dwa kolory dowolne, byle nie zielono-żółty!!!  Natomiast w puszce C na styki przełączalne wyłącznika schodowego dajesz te żyły, które idą od wyłącznika z puszki B, natomiast do styku wspólnego podłączasz przewód fazowy idący do lampy III.  Pozostają do podłączenia pozostałe 2 żyły przewodu ód lampy III, znaczy neutralna i ochronna Możesz je poprowadzić od A poprzez puszkę C. Czyli wykorzystując 2 żyły przewodu 4-ro żyłowego z A do C. Zielono-żółtą jako ochronna. a szarą zamienić na niebieską. 2 żyły z tego przewodu (czarna i brązowa) pozostaną niewykorzystane. I ten drugi przewód 3 żyłowy pomiędzy A i B niewykorzystany cały.    Drugi wariant to pomiędzy stykami przełączalnymi wyłączników B i C prowadzimy żyły czarną i brązową, a pozostałe 2 żyły (szara i zielono-żółta) wykorzystujemy jako N i PE poprowadzone do lampy III. Wtedy przewód 4-żyłowy pomiędzy A i C będzie cały niewykorzystany.     Pytaj jeśli coś niejasne.
    • Nie mam, ewentualnie jak pojadę do ojca do domu, to wtedy przetniemy. Chyba, że złamię młotkiem. Ale to prawda, jeśli odetnę kilka pasków i będzie wyraźna struktura to znaczy, że to nie pleśń rośnie we wzorek, tylko to po prostu struktura kamienia.  Myślę, że tak będzie, bo mieszkanie poza tym nie sprawia wrażenia "wilgotnego". 
    • Szlifierką kątową - efekt będzie zapewne taki sam, jak to co widać na zdjęciach.
    • Więc tak, z oświetleniem górnym chyba nie będziesz miał problemu. Przewód czterożyłowy wystarcza na dwa obwody, na lampę I i lampę II. Żyła szara jest najbardziej zbliżona do niebieskiej, ale dobrze jest oznaczyć ją trwale jako niebieską. Najlepiej na końce w puszkach zakładać rurkę termokurczliwą niebieską. Czyli w puszce A łączysz niebieski z zasilania wraz z niebieskim (szarym) idącym do lampy I, a tam łączysz też niebieski (szary) do lampy II. Przewód fazowy z zasilania łączysz na styk wspólny wyłącznika dwuklawiszowego, A na styki klawiszy dajesz na jeden - przewód czarny idący do lampy I a przewód brązowy na styk 2 klawisza. Przy czym do lampy I podłączasz przewód czarny, a brązowy łączysz do żyły brązowej przewodu między lampami i przedłużasz zasilanie do lampy II. Żyły zielono-żółte łączysz wszędzie ze sobą i nie używasz do żadnych innych celów. Jeśli lampy posiadają styk ochronny, to przewód zielono-żółty podłącza się do niego. jeśli nie posiadają to przewód zielono-żółty pozostawia się pod lampą nie podłączony do niczego. Ale ma tam być!!! Czyli żyła czarna (czwarta żyła) przewodu pomiędzy lampami pozostaje wolna, nie jest podłączona nigdzie.   Z kolei obwód oświetlenia nad łóżkiem będzie zasilany z puszki A. Wykorzystasz do tego jeden z przewodów 3-żyłowych do puszki B. Żyły należy połączyć do tych samych kolorów jakie ma przewód z zasilania.  Reszta za parę minut, bo mnie już wołają do zacierania betonu.  
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...