Pomocnik Napisano 7 sierpnia 2012 Udostępnij #1 Napisano 7 sierpnia 2012 Od lipca do sprzedaży wchodzi nowa dachówka ceramiczna Amber 12V - efekt pracy i owoc europejskich projektantów oraz wieloletnich doświadczeń fabryki w Przysusze, to udoskonalona wersja ceramicznej dachówki Sirius 13, która była prawdziwym hitem na polskim rynku. Pełna treść artykułu pod adresem: https://budujemydom.pl/stan-surowy/dachy-i-rynny/aktualnosci/15181-nowa-dachowka-ceramiczna-amber-12v-marki-braas Link do komentarza
Gość OSZUKANI INWESTORZY Napisano 7 sierpnia 2012 Udostępnij #2 Napisano 7 sierpnia 2012 Informujemy wszystkich budujących domy, że dachówka firmy BRAAS, model: Amber 12V zawiera wadę produkcyjną. Na każdej sztuce dachówki widoczne jest uszkodzenie, kawałek spodu dachówki jest zatopiony w angobie pokrywającej dachówkę. Po usunięciu tego fragmentu pozostaje szczelina w angobie. Z informacji uzyskanych od przedstawiciela firmy BRAAS wynika, że uszkodzenie to musiało powstać na etapie produkcji, w czasie wypalania już pokrytej angobą dachówki. W trakcie tego procesu dachówki stykają się w jednym punkcie i mogą powstawać takie uszkodzenia. Uszkodzenia powtarzają się regularnie na każdej dachówce (w naszym przypadku na ok. 4000 szt. dachówki) zawsze w tym samym miejscu. Handlowcy w Melle w Krakowie ul. Radzikowskiego 5, przekonywali nas, że dachówka Amber 12 V jest dachówką z górnej półki, że jest ulepszoną wersją Siriusa 13 z tą różnicą, że w Amberze 12 V wyeliminowano wszelkie niedociągnięcia, które pojawiały się w Siriusie 13, jak widać na naszym przykładzie tak się nie stało. Zastanawiające jest to jak firma BRAAS może sprzedawać dachówkę, wiedząc z góry, że ma wadę produkcyjną. Czy ktoś z Państwa kupiłby nowy samochód z salonu ale po gradobiciu? Tak właśnie się czujemy po zakupie produktu firmy BRAAS, który miał być produktem pierwszej jakości , z górnej półki a okazało się, że jest to produkt pozagatunkowy. ODRADZAMY WSZYSTKIM PRODUKTY FIRMY BRAAS A W WSCZEGÓLNOŚCI MODEL AMBER 12V Gdyby ktoś został podobnie oszukany jak my prosimy o kontakt (moglibyśmy złozyć pozew zbiorowy przeciwko firmie Braas i Melle). Gdyby ktoś chciał zobaczyć jak okropnie wygląda nasz dach podaje adres do kontaktu (prześlefotki) gege3@interia.pl. Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 7 sierpnia 2012 Udostępnij #3 Napisano 7 sierpnia 2012 A czemu nie zmieścisz tych fotek tu na forum? Link do komentarza
Barbossa Napisano 7 sierpnia 2012 Udostępnij #4 Napisano 7 sierpnia 2012 j.w., pewnie to opatentowany byk, stąd ta tajemniczość, jak z amber golda swoją drogą Cytat Informujemy wszystkich budujących domy, że dachówka firmy BRAAS, model: Amber 12V zawiera wadę produkcyjną. Na każdej sztuce dachówki widoczne jest uszkodzenie, kawałek spodu dachówki jest zatopiony w angobie pokrywającej dachówkę. Po usunięciu tego fragmentu pozostaje szczelina w angobie............ Czy ktoś z Państwa kupiłby nowy samochód z salonu ale po gradobiciu? .......... jakby ten grad padał od środka, to czemu nie?cuda zdarzają się, a wtedy prowokują inne cuda...a najlepsze, że to chyba hurtownik, ewentualnie braas oszukał całą rodzinę, łącznie z małymi dziećmi, które się do tego zakupu życia dołożyły sięo chomiku nie wspominam, choć mi go żal mając świadomość, że z tego powodu jakieś goowno musiał wciągać Link do komentarza
inwestorzy Napisano 8 sierpnia 2012 Udostępnij #5 Napisano 8 sierpnia 2012 Cytat A czemu nie zmieścisz tych fotek tu na forum? Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 8 sierpnia 2012 Udostępnij #6 Napisano 8 sierpnia 2012 Czy mam rozumieć ,że fotki będą? Link do komentarza
inwestorzy Napisano 12 sierpnia 2012 Udostępnij #7 Napisano 12 sierpnia 2012 Cytat Czy mam rozumieć ,że fotki będą? https://picasaweb.google.com/105520699357289932244/Amber12V# Cytat Czy mam rozumieć ,że fotki będą? SZPETNY ELEMENT (WADĘ PRDUKCYJNĄ) WIDAĆ Z ODLEGŁOŚCI 30mhttps://picasaweb.google.com/105520699357289932244/Amber12V#Całą historę mojej reklamacji i podejście pracowników firmy BRAAS i MELLE zamieszcze na forum jak tylko dostanę odpowiedź.https://picasaweb.google.com/105520699357289932244/Amber12V# Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 13 sierpnia 2012 Udostępnij #8 Napisano 13 sierpnia 2012 Tak po oglądnięciu fotek to tragedia. Wg mnie to wina leży po stronie pakowania ,to zawiniło na wyglądzie taki jaki jest. Link do komentarza
kisiel791 Napisano 14 sierpnia 2012 Udostępnij #9 Napisano 14 sierpnia 2012 WitamTak się składa, że również jestem posiadaczem dachówki Amber 12V w kolorze antracytowym. Są pewne obtarcia - widać, że wynikające z transportu ale nie są groźne. Po kilku deszczach wszystko jest ok. Po prostu pył, który pojawił się na powierzchni dachówki został spłukany podczas deszczu i wszystko jest ok. Biorąc pod uwagę, że zakupiłem tą dachówkę w cenie ok. 40 zł brutto/m2 w dodatku barwioną w masie, to jestem zadowolony. Miałem bardzo dużo docinek w koszach i jakbym kupił dachówkę czerwoną w środku, to... byłby dramat.Wykonawca dobrze ocenia dachówkę, jest prosta, regulacja łacenia i szczelność, a przy tym jest dachówką twardą ale bez margla.Mój dach, to 260m2 - koperta w Wieliczce.Ja oceniam dachówkę na plus, nie widać żadnych plam i otarć patrząc na ten daszek z perspektywy.Wg. mnie bardzo niesprawiedliwa i rażąca jest ocena forumowicza, który tak "wiesza psy" na producencie Braas.Pozdrawiam wszystkich Link do komentarza
inwestorzy Napisano 14 sierpnia 2012 Udostępnij #10 Napisano 14 sierpnia 2012 Witam, Najwidoczniej w Pana przypadku jest inaczej, Pan jak sam pisze ma pył na dachówce, który po kilku deszczach został zmyty. W naszym przypadku nie jest to pył, na każdej sztuce dachówki widoczne jest uszkodzenie, kawałek spodu dachówki jest zatopiony w angobie pokrywającej dachówkę. Po usunięciu tego fragmentu pozostaje szczelina w angobie (dziura).Mimio tego,że było kilka ulew, szpetny element widać z odległości 20-30m.Najbardziej zbulwersowani jesteśmy podejściem przedstawicila firmy Braas, który poinformował nas, że firma Braas nie dołozy do tego złotówi i żebyśmy sobie pomalowali dach na swój koszt farbą angobową (ok. 4000 szt. dachówki - 300m2). Braas odbija piłeczkę do sklepu, w którym zakupiliśmy dachówkę, mówiąc, że tam nas powinni o tym poinformować, że taka jest technologia wytwarzania, że na dachówce musi byc taki element, że wydają duże pieniądze na szkolenia handlowców. Gdy zadałem pytanie przedstawicielowi Braas, czy on chiałby mieć taki dach na swoim domu odparł NIE. W sklepie również przyznali nam, że dakiej dachówki nie chcieliby mieśc na swoim domu. Proszę oglądnąć fotki z mojego dachu. Pozdrawiam Link do komentarza
bajbaga Napisano 14 sierpnia 2012 Udostępnij #11 Napisano 14 sierpnia 2012 Może i się czepiam.Piszesz, że szpetotę widać z 30m, a z bliska? No chyba, że jesteś dalekowidzem, to tłumaczy, że nie widziały gały co brały. A jak widziały, to dlaczego ją (dachówkę) położono ?Człowieku, to były (są) Twoje pieniądze i za nie zgotowałeś sobie taki los. Link do komentarza
Barbossa Napisano 14 sierpnia 2012 Udostępnij #12 Napisano 14 sierpnia 2012 dokładnie, to samo mnie zastanowiło Link do komentarza
Gość adiqq Napisano 14 sierpnia 2012 Udostępnij #13 Napisano 14 sierpnia 2012 też mnie zastanawia fakt położenia trefnej dachówki na dachu...a jeszcze jedna kwestia - ja jak wybierałem dachówkę, to wybrałem sobie kilka dachówek do domu, kazdą oglądałem z bliska, daleka itd....w końcu zdecydowaliśmy się na konkretny model/kolorpiszesz, że to uszkodzenie jest na każdej dachówce, nie rozumiem, jak mozna zdecydować się na wybór konkretnej dachówki, nie oglądając nawet 1 sztuki.... Link do komentarza
inwestorzy Napisano 14 sierpnia 2012 Udostępnij #14 Napisano 14 sierpnia 2012 Dachówkę oglądaliśmy w kilku składach budowlanych i tam na ekspozycjach niczego takiego nie było. Poza tym nie kupiłem dachówki na bazarze firmy "no name" tylko "renomowanej fimy", (która daje kilkudziesiędzioletnią gwarancję) w "renomowanym składzie". Dachówka, która przyjeżdża na budowę jest zafoliowana na paletach. Jak tylko zauważyłem wadę dachówki wstrzymałem pracę dekarzy. Nigdy bym nie przypuszczał, że "efekt pracy i owoc europejskich projektantów oraz wieloletnich doświadczeń fabryki w Przysusze" wypuści taki bubel. Link do komentarza
bajbaga Napisano 14 sierpnia 2012 Udostępnij #15 Napisano 14 sierpnia 2012 Jaka gwarancja, jaki producent? I po co ? Zawiadom (na piśmie) sprzedawcę dachówki, że nie jest zgodna z umową, bo na ekspozycji nie była „piegowata”. Na podstawie ustawy konsumenckiej (http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176 ).Jest to korzystniejsze niż boksowanie się z producentem i wyrównuje szanse w takiej batalii.Za darmo otrzymasz pomoc prawną w powiatowym (miejskim) biurze rzecznika konsumentów.Rozpoczęcie „trybu” gwarancyjnego, nie zamyka drogi niezgodności towaru z umową. Link do komentarza
inwestorzy Napisano 14 sierpnia 2012 Udostępnij #16 Napisano 14 sierpnia 2012 Tak właśnie kolego zrobiłem "boksuje" się właśnie ze sklepem - niezgodność towaru z umową. Pisałem wcześniej o przedstawicielu braas, bo sklep takiego do mnie wysłał (takie mają procedury), ale dziękuje za informację. Link do komentarza
Monier Braas Sp. z o.o. Napisano 14 sierpnia 2012 Udostępnij #17 Napisano 14 sierpnia 2012 Jako firma Monier Braas od lat pracujemy nad tym, żeby nasze produkty były najlepszej jakości. Dokładamy wszelkich starań, żeby nasze procesy technologiczne były na najwyższym poziomie podobnie jak doradztwo technicznie i obsługa Klientów. Dlatego skontaktujemy się w celu wyjaśnienia całej sprawy. Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 14 sierpnia 2012 Udostępnij #18 Napisano 14 sierpnia 2012 Cytat Wg. mnie bardzo niesprawiedliwa i rażąca jest ocena forumowicza, który tak "wiesza psy" na producencie Braas.Pozdrawiam wszystkich A widziałeś kolego fotki? Chciałbyś mieć taki dach? Jak tak to życzę powodzenia w reklamowaniu produktu na plus Link do komentarza
Gość munia21 Napisano 12 września 2012 Udostępnij #19 Napisano 12 września 2012 mój dach też jest piegowaty:( sklep w którym kupiłam tą dachówke dał mi farbke do pomalowania kropek no i dekarze malowali każdą jedna... bo niby ta wada mieści sie w normach:( dzisiaj miałam kolejne starcie bo gąsiory nie pasują jene są za wąskie i nie wchodzi jeden na drugiego:( jakas masakra a to dopiero początek .... Link do komentarza
shakin74 Napisano 12 września 2012 Udostępnij #20 Napisano 12 września 2012 ja tez wczoraj odebrałem felerną dachówkę z "kropkami" - to jest po prostu porażka. wygląda to fatalnie. rozpoczynam procedurę reklamacji. t Link do komentarza
BETI_1612 Napisano 14 września 2012 Udostępnij #21 Napisano 14 września 2012 czy możecie podać adres punktu w którym kupiliście felerne dachówki ? Link do komentarza
Gość inwestor Napisano 16 września 2012 Udostępnij #22 Napisano 16 września 2012 Przypadkiem weszłam na to forum i się przeraziłam.Wczoraj dostarczono mi dachówkę,przez złe zapakownie poobijała się dachówka szczytowa-zgłosiłam to,ale dziś z przerażeniem poszłam zobaczyć resztę ,każda dachówka w jednym i tym samym miejscu jest uszkodzona!!!!!Jutro jadę do miejsca w którym ją zakupiłam i będę reklamować.. Link do komentarza
Gość munia21 Napisano 17 września 2012 Udostępnij #23 Napisano 17 września 2012 .nic wam nie dadzą reklamacje. Był u mnie przedstawiciel Braasa i powiedzial ze sklepy sa informowane ze ten produkt wychodzi z takim uszkodzeniem i maja udzielac informacji klientowi jednak sklepy tego nie robia. Teraz zaczyna sie odbijanie pileczki sklep do producenta ciekawe co z tego wyjdzie. Jkabym wiedziała ze produkt jest gorszej jakosci bym sie po prostu na niego nie zdecydowała. Tyle ze Braas umywa rączki tłumacząc ze to przy procesie technologicznym i taka wada to nie wada normy spełnione. Zgłosze to do rzecznika praw konsumenta niech sie tym zainteresuja bo dachówka ta nie kosztuje 2 zł.. Link do komentarza
bajbaga Napisano 17 września 2012 Udostępnij #24 Napisano 17 września 2012 Bo się nie składa reklamacji (na podstawie Kodeksu Cywilnego), tylko zawiadamia sprzedawcę o niezgodności towaru z umową (Ustawa konsumencka). Producent nie jest stroną, tylko sprzedawca. Link do komentarza
BETI_1612 Napisano 17 września 2012 Udostępnij #25 Napisano 17 września 2012 Witam, byłem właśnie o krok od zakupienia dachówki BRAAS-a. Przypadkiem wpadłem na to forum i oniemiałem. Zapytałem się sprzedawcy czy to prawda i przesłałem link aby łatwo znalazł Wasze wpisy. O dziwo dowiedziałem się, iż forum na którym się znajdujemy prowadzone jest przez konkurencję firmy Braas Dziwne tłumaczenie.Czy możecie podać punkty, gdzie kupiliście swoje dachówki ? Link do komentarza
Gość munia21 Napisano 17 września 2012 Udostępnij #26 Napisano 17 września 2012 beti_1612 zapraszam na moją działke to sie przekonasz jak wyglada dach. Jeżeli potrzebujesz adres sklepu odezwij sie na meila to podam wszelkie informacje munia21@poczta.fm. Link do komentarza
Gość Paweł 69 Napisano 22 września 2012 Udostępnij #27 Napisano 22 września 2012 Ja równiez miałem pecha zakupić tą dachówkę - wstrzymałem układanie. Złożyłereklamację. Juz mam informację od hurtowni że Brasspowołując sięna PN nie uzna tej reklamacji. Dlatego będę odstępował od umowy. Zapraszam osoby zainteresowane do kontaktu w sprawie pozwu zbiorowego... Link do komentarza
shakin74 Napisano 25 września 2012 Udostępnij #28 Napisano 25 września 2012 Cytat Ja równiez miałem pecha zakupić tą dachówkę - wstrzymałem układanie. Złożyłereklamację. Juz mam informację od hurtowni że Brasspowołując sięna PN nie uzna tej reklamacji. Dlatego będę odstępował od umowy. Zapraszam osoby zainteresowane do kontaktu w sprawie pozwu zbiorowego... Jestem zainteresowany pozwem zbiorowym. Proszę o dane do kontaktu. Link do komentarza
shakin74 Napisano 25 września 2012 Udostępnij #29 Napisano 25 września 2012 Cytat WitamWg. mnie bardzo niesprawiedliwa i rażąca jest ocena forumowicza, który tak "wiesza psy" na producencie Braas. To nie jest "wieszanie psów" to są fakty. Brass ewidentnie oszukuje klientów sprzedając towar pozagatunkowy. Kupując jakiś produkt oczekujemy aby był w pełni wartościowy, a nie posiadał jakieś wady produkcyjne. Producent zna temat od jakiegoś czasu. Ale nie opłaca mu się zmieniać "spieprzonej" technologii produkcji. Woli płacić odszkodowania niż poprawić wadliwą technologię, żerując na ludzkiej niewiedzy. Ale... NOSIŁ WILK RAZY KILKA. Pozew zbiorowy i zaczną sprzedawać towar bez wad. Link do komentarza
bajbaga Napisano 25 września 2012 Udostępnij #30 Napisano 25 września 2012 Cały czas piszę i będę pisał nadal – bo załatwiacie sprawę od strony odbytu, a nie głowy. W roszczeniach z tytułu gwarancji, producent może skutecznie podeprzeć się normami, i innymi „kruczkami” – szanse są małe.Natomiast roszczenia z tytułu niezgodności towaru z umową są bezapelacyjnie wygrane (w takim przypadku) bo wystarczy wykazać, że na wystawkach i materiałach reklamowych, dachówka nie miała takich skaz. Stroną jest sprzedawca (skład, hurtownia, itp.), który ponosi (ustawowo, ustawa konsumencka) wszelkie koszty związane z ta niezgodnością. Jak kilka hurtowni (składów, itp.) wystąpi z roszczeniem zwrotnym wobec producenta (też droga ustawowa, KC) i przestanie być odbiorcami tej dachówki, to skuteczność będzie wyższa niż 10 pozwów zbiorowych.Inwestorzy, nie dajcie się dymać bez mydła – no chyba, że macie potrzebę takiej „przyjemności”.Roszczenia gwarancyjne są korzystne dla producenta, nie dla was. Korzystajcie z dobrodziejstw ustawy konsumenckiej http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176 Link do komentarza
Gość rafal77 Napisano 26 września 2012 Udostępnij #31 Napisano 26 września 2012 Witam ,ja też dostałem taką dachówkę z kropkami (skazy).Jest tego ok 98% ,jutro wysyłam roszczenie z tytułu niezgodności towaru z umową do hurtowni... Link do komentarza
Gość annnnnna Napisano 9 października 2012 Udostępnij #32 Napisano 9 października 2012 Kurcze ja wczoraj zobaczyłam u siebie już na całym dachu położonym też dachówką Amber 12V że te kropki są regularne...może nie widać ich z ziemi tylko jak się patrzy przez okno dachowe ale są i na pewno nie jest to I klasa. Zła jestem na dekarzy że nie powiedzieli mi o tym bo ja po dachu nie chodziłąm ....a na składzie teraz powiedzieli że jak nie ma 10% to żeby się wstrzymać bo i tak tego nie uwzględnią...MASAKRA!!!PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH BO DACHÓWKA MOŻE I ŁADNA ALE FERELNA!!!!... Link do komentarza
Gość raftal Napisano 9 października 2012 Udostępnij #33 Napisano 9 października 2012 Czy ten feler dotyczy wszystkich kolorów dachówki Amber?. Link do komentarza
Gość annnnnna Napisano 11 października 2012 Udostępnij #34 Napisano 11 października 2012 Ja mam kolor antracytowy. Ale był dzisiaj u mnie przedstawiciel firmy Braas i oglądaliśmy te uszkodzenia i było parę rozwiązań np: ściągnięcie tego co jest i przywiezienie nowej dachówki ale już na własny koszt założenie ponowne więc zdecydowałam się na dostarczenie przez nich zimnej angoby i zapłacenie kosztów za dekarzy za pomalowanie uszkodzeń, bo jak sam mówił te uszkodzenia nie wpływają na jakość dachówki tylko na wizualny efekt a po pomalowaniu powinno być już elegancko. Zobaczymy jak się to rozwiąże. Dam znać.. Link do komentarza
bajbaga Napisano 11 października 2012 Udostępnij #35 Napisano 11 października 2012 Cytat ….zdecydowałam się na dostarczenie przez nich zimnej angoby i zapłacenie kosztów za dekarzy za pomalowanie uszkodzeń, ……. Tak się zastanawiam …..Dymają Cię bez gry wstępnej i na sucho – lubisz tak (to) ?Dachówka ma wadę ? Ma ! I to uznaną przed specjalistę od producenta.A w związku z tym, wszelkie koszty usunięcia tej wady powinien ponieść sprzedawca tej dachówki – jest to wymóg ustawowy tzw. ustawa konsumencka i jej Art. 8 Link do komentarza
Gość annnnnna Napisano 11 października 2012 Udostępnij #36 Napisano 11 października 2012 Aj no pewnie dymają jak zwał tak zwał a że nie lubię na sucho to w takim razie pociągnę za d..ę sprzedawcę...dzięki "bajbaga" za podpowiedź...pozdro. Link do komentarza
inwestorzy Napisano 11 października 2012 Udostępnij #37 Napisano 11 października 2012 Ale nas dużo i przybywa z każdym dniem ... Link do komentarza
shakin74 Napisano 11 października 2012 Udostępnij #38 Napisano 11 października 2012 Po dwóch pismach reklamacja, a dokładniej niezgodność towaru z umową została uwzględniona. Zabierają dachówkę na swój koszt, mam na myśli Sprzedającego - (nie producenta BRASS). Przedstawiciel handlowy BRASSa podczas wizji lokalnej na budowie nawet nie próbował wciskać ciemnoty. Potwierdził podczas rozmowy, że dachówka ma feler produkcyjny z uwagi na starą technologię. Dachówka jest produkowana w Polsce. Te produkowane w Niemczech, są robione wg innej technologii i nie maja z nimi żadnego problemu. Przywiózł nawet ze sobą Nowego Kierownika Działu Jakości.Proponuję iść do końca drogą NIEZGODNOŚCI TOWARU z UMOWĄ i byc konsekwentnym do końca, a felernej dachówki nie kłaść na dach!!! Link do komentarza
bajbaga Napisano 13 października 2012 Udostępnij #39 Napisano 13 października 2012 Mam nadzieję, że autor tego prywatnego wpisu, nie będzie mnie ganiał za upublicznienie tej informacji. Cytat Kolego co do dachówki amber 12 v, wywalczyłem wszystko co się dało: wymianę dachówki na nową w dogodnym dla mnie terminie na koszt Braas (wszystko na koszt Braas) tylko , że ta nowa dachówka która przyjechała (1 paleta) do oglądnięcia jest taka sama jak na dachu. Co byś zrobił kolego na moim miejscu? Publikuję to, ku przestrodze. Sprawdzajcie to co przychodzi, bo nie jest to wypadek odosobniony, że towar z wadą wymienia się na takki sam – czyli z taką samą wadą.Nie napiszę co ja bym zrobił, bo cenzura musiałaby zadziałać. Ale pismo z zapytaniem, o to czy nie prościej jest samemu zrezygnować z pracy, a nie czekać na dyscyplinarkę od pracodawcy, wysłane do nadawcy tej przesyłki, jest nader wskazanym elementem, w takiej sytuacji.Nie przyjmować, op…..ć, udokumentować (zdjęcia), naliczać (postraszyć, bo nie do wyegzekwowania) koszty dodatkowe (za przestoje). I niestety cierpliwie czekać, że któraś dostawa będzie bez wad. Link do komentarza
radoskór Napisano 23 listopada 2012 Udostępnij #40 Napisano 23 listopada 2012 Tak się zastanawiam dlaczego wszystkie moje komentarze są usuwane z forum. Pewnie Braas maczał w tym palce!!!ZDECYDOWANIE ODRADZAM DACHÓWKE BRAAS A SZCZEGÓLNIE AMBER - powód jak powyżej. Sprzedają towar ale chyba nigdy go nie oglądali. Link do komentarza
Redakcja Napisano 23 listopada 2012 Udostępnij #41 Napisano 23 listopada 2012 Cytat Tak się zastanawiam dlaczego wszystkie moje komentarze są usuwane z forum. Pewnie Braas maczał w tym palce!!! Nie, nie było tu żadnego spisku. To efekt obrażania przez Pana innych uczestników forum, ale nie rozmawiajmy już o tym. Niezadowolenie i zadowolenie odnośnie moderowania i działania forum można wyrażać tutaj https://forum.budujemydom.pl/Do-administrat...Forum-f137.htmlPozdrawiamMarcin Szymanik Link do komentarza
radoskór Napisano 23 listopada 2012 Udostępnij #42 Napisano 23 listopada 2012 Cytat Nie, nie było tu żadnego spisku. To efekt obrażania przez Pana innych uczestników forum, ale nie rozmawiajmy już o tym. Niezadowolenie i zadowolenie odnośnie moderowania i działania forum mozna wyrażać tutaj https://forum.budujemydom.pl/Do-administrat...Forum-f137.htmlPozdrawiamMarcin Szymanik W moich opiniach negatywnie wypowiadałem sie tylko i wyłącznie na temat dachówki i braasa co też Pan gada że obrażałem innych uczestników, ale nie rozmawiajmy już o tym. Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 23 listopada 2012 Udostępnij #43 Napisano 23 listopada 2012 Cytat Tak się zastanawiam dlaczego wszystkie moje komentarze są usuwane z forum. Pewnie Braas maczał w tym palce!!!ZDECYDOWANIE ODRADZAM DACHÓWKE BRAAS A SZCZEGÓLNIE AMBER - powód jak powyżej. Sprzedają towar ale chyba nigdy go nie oglądali. Ale przecież Ty tej dachówki nie kupiłeś więc po co ta podnieta. Zachowuj się jak przystało na to forum i będzie git.Opisz problem jaki masz czy miałeś ,podziel się swoimi spostrzeżeniami ,nikt Ci nie odmówi rady czy porady.A Ty wpadłeś ,krzyku narobiłeś i o co? To o czym piszesz to tu poprzednicy wyżej opisali ,ale w sposób bardziej cywilizowany.A mi się wydaje ,że jesteś od konkurencji. Link do komentarza
Gość inwestor Napisano 28 listopada 2012 Udostępnij #44 Napisano 28 listopada 2012 Reklamowałem tą dachówkę u sprzedawcy jako niezgodną z umową,oni przesłali tą reklamacje do Braas,a Braas przysłał mi dziś odpowiedź,że reklamacji nie uwzględnią,gdyż spełnia ona normę PN EN 1304:2009 .W tym momencie nie wiem co robić,gdzie szukać pomocy. NAJŚMIESZNIEJSZE jest to,że przedstawiciel Braasa na śląsku.przysłał do mnie na działkę innych szczęśliwców zakupu tejże dachówki,aby zobaczyli jaką ta dachówka ma wadę.W końcu nie wiem czy ona jest felerna czy nie...Tym co się udało z reklamacją to GRATULUJĘ!! Proszę o podpowiedź jak to załatwiliście;)). Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 28 listopada 2012 Udostępnij #45 Napisano 28 listopada 2012 Jest jeszcze taki urząd jak Rzecznik Praw Konsumenta. Udaj się tam i za darmo udzielą Ci pomocy i wsparcia bo Oni to tego są powołani aby pomagać konsumentom. Link do komentarza
Gość inwestor Napisano 29 listopada 2012 Udostępnij #46 Napisano 29 listopada 2012 Byłem u Rzecznika Praw Konsumenckich,zrobiłem to co mówiła,no i na razie skończyło sie tak jak się skończyło.. Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 29 listopada 2012 Udostępnij #47 Napisano 29 listopada 2012 Cytat Byłem u Rzecznika Praw Konsumenckich,zrobiłem to co mówiła,no i na razie skończyło sie tak jak się skończyło.. Czyli jak się skończyło? Link do komentarza
solange63 Napisano 29 listopada 2012 Udostępnij #48 Napisano 29 listopada 2012 Cytat Czyli jak się skończyło? no patrz, znowu Ci musze tlumaczyc; skonczylo sie tak, jak sie skonczylo jeszcze jakies pytania? Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 29 listopada 2012 Udostępnij #49 Napisano 29 listopada 2012 Cytat no patrz, znowu Ci musze tlumaczyc; skonczylo sie tak, jak sie skonczylo jeszcze jakies pytania? Co tu powiedzieć No cóż koniec to koniec Link do komentarza
Gość inwestor Napisano 30 listopada 2012 Udostępnij #50 Napisano 30 listopada 2012 Skończyło się tak,że sprzedawca odsyła naszą reklamację o towar niezgodny z umową do Braas ,Braas nie uwzgledni itd.Znów złoże reklamację i zobaczymy co będzie.. Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się