Skocz do zawartości

Łuszczenie się lakieru na nowych drzwiach firmy Korzekwa


Recommended Posts




Niestety chyba mam poważny problem z drzwiami zewnętrznymi.

Jestem 3 tygodnie po montażu drzwi wejściowych niestety zauważyłem że na ościeżnicy widoczne jest łuszczenie się lakieru.

Tak jak to widać na zdjęciach.

Brak obrazka

Brak obrazka

Brak obrazka

Brak obrazka

Brak obrazka

Brak obrazka




Jak to jest możliwe że nowych drzwiach 3 tygodnie po montażu powstają takie bąble na lakierze.

Niestety nie są to jedyne wady drzwi jakie Firma Korzekwa zafundowała mi w zamian za zamówienie 2 par drzwi topowych modeli w najwyższej cenie.

Od wyprodukowania drzwi niezgodnie z zamówieniem, po pęknięty ramiak drzwi albo nieprawidłowo wykonany próg a do tego wszystkiego drzwi nie

można otworzyć na zewnątrz nawet do kąta 90st bo konstrukcja drzwi jest taka że ozdobne listy zapierają się o glif drzwiowy.

Firma oczywiście całkowicie mnie olewa

Czy ktoś potrafi ocenić na ile poważna jest widoczna wada lakieru?

Czy należy zdemontować ościeżnice i wymienić ja na nową.

Od 3 tygodni wszystko stoi bo firma nie zamierza nic z wadami swoich drzwi zrobić nawet nie wiem jak wykończyć glify żeby drzwi się otwierały przynajmniej na 90 st.



Link do komentarza
Gość mhtyl
odaro wybacz,że tak napiszę ale nie jesteś tu nowy na forum a kilka przypadków podobnych do Twojego było tu na forum. Co moge dodać od siebie to na pewno masz umowę i faktury czy fakturę na drzwi. Jeżeli masz to masz sprawę wygraną . Ja kupiłem do kotłowni zew metalowe II gat za 300 zł i też lakier odłazi,no ale ja dałem 300 a nie kilka tys icon_biggrin.gif
A jeszcze jedno pytanko ,może to są drzwi zewnętrzne wewnątrz klatkowe a nie zewnętrzne .
Link do komentarza
Cytat

odaro wybacz,że tak napiszę ale nie jesteś tu nowy na forum a kilka przypadków podobnych do Twojego było tu na forum. Co moge dodać od siebie to na pewno masz umowę i faktury czy fakturę na drzwi. Jeżeli masz to masz sprawę wygraną . Ja kupiłem do kotłowni zew metalowe II gat za 300 zł i też lakier odłazi,no ale ja dałem 300 a nie kilka tys icon_biggrin.gif
A jeszcze jedno pytanko ,może to są drzwi zewnętrzne wewnątrz klatkowe a nie zewnętrzne .



No coś Ty to są drzwi zewnętrzne.

A możesz podlinkować te podobne wątki, dzięki.

Link do komentarza
Gość mhtyl
Cytat

No coś Ty to są drzwi zewnętrzne.

A możesz podlinkować te podobne wątki, dzięki.


Pytam o zewnętrzne bo znam gościa co kupił wewnątrz klatkowe i potem się pultał ,że lakier mu zszedł a sugerował się tym ,że maja wizjer icon_mrgreen.gif
Jeden wątek to był o oknach i dość niedawno a drugi jakiś czas temu chodziło też o drzwi a założył temat vega.
Link do komentarza
Cytat

Być może poniekąd to kwestia samej instalacji,montażu drzwi zewnętrznych,ale sadzę że te zamontowane są prawidłowo. Jeżeli były bardzo tanie to i pewnie jakość kuleje...


A przeczytaliście tu chociaz parę wpisów z tego tematu?
Czy te hurtowe posty są jednozdaniowymi odpowiedziami na kwestię zadaną w tytule..
Link do komentarza
Cytat

Widzisz finlandia gościu pisze krótko,szybko i nie na temat,a czemu nie na temat bo pisze szybko i krótko icon_mrgreen.gif


Tak czy inaczej - ja widzę postęp. Już nie reklama w każdym poście jak Czerwiak, ale zaczynają od budowania zaplecza:)
Szczerze? Wolę już to niż tygodnie "nicniepisania" na forum:)
Link do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
Cytat

Wada jak na moje oko nie jest zbyt duża. Byś musiał uddać się do jakiegoś lakiernika co lakieruje takie drzwi. Ale słyszałem, już dużo negatywnych opini na temat firmy Korzekwa. Na drugi raz przeczytaj opinie na temat tej firmy na forum.




Tu się szykuje "praca u podstaw" - trzeba zedrzeć ten "niedorobiony" fragment i jeszcze kawałek i polakierować. Podpytaj przy okazji jakim lakierem lakierowali skrzydło. Dobieranie na oko może się skończyć różnicą w odcieniu. Tak czy inaczej - gorzej nie powinno wyjść.

NIe pytaj - zaczerpnąłem od nich ze strony - "Lakiery akrylowe o wysokiej elastyczności i trwałość SIGMA?, SIKKENS? zapewniające długoletnią ochronę drewna przed warunkami atmosferycznymi"

Można spróbować zastosować akryl samochodowy w sprayu i "uratować" powłokę. Powinno się udać.
Ten "bubel" wygląda na wytrawiony innym środkiem chemicznym.
Link do komentarza
Cytat

Tu się szykuje "praca u podstaw" - trzeba zedrzeć ten "niedorobiony" fragment i jeszcze kawałek i polakierować. Podpytaj przy okazji jakim lakierem lakierowali skrzydło. Dobieranie na oko może się skończyć różnicą w odcieniu. Tak czy inaczej - gorzej nie powinno wyjść.

NIe pytaj - zaczerpnąłem od nich ze strony - "Lakiery akrylowe o wysokiej elastyczności i trwałość SIGMA?, SIKKENS? zapewniające długoletnią ochronę drewna przed warunkami atmosferycznymi"

Można spróbować zastosować akryl samochodowy w sprayu i "uratować" powłokę. Powinno się udać.
Ten "bubel" wygląda na wytrawiony innym środkiem chemicznym.


Na moje oko, to "łuszczenie" to lakier przykrywający nieumiejętne naprawy woskiem.
Link do komentarza
Cytat

Wada jak na moje oko nie jest zbyt duża. Byś musiał uddać się do jakiegoś lakiernika co lakieruje takie drzwi. Ale słyszałem, już dużo negatywnych opini na temat firmy Korzekwa. Na drugi raz przeczytaj opinie na temat tej firmy na forum.



A możesz podlinkować te negatywne opinie chętnie poczytam.


Cytat

Na moje oko, to "łuszczenie" to lakier przykrywający nieumiejętne naprawy woskiem.



Prawdopodobnie masz rację szef firmy Andrzej Korzekwa mówił o jakiś pęknięciach drzewa i tych miejscach jest łuszczenie się lakieru.

Firma Korzekwa mam mnie oczywiście w d........e.

3 dni po naprawieniu takim gorącym nie wiem jak to nazwać "pisakiem" bąble na lakierze wyszły od nowa. Edytowano przez Budujemy Dom - budownictwo ogólne (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
Cytat

A możesz podlinkować te negatywne opinie chętnie poczytam.




Prawdopodobnie masz rację szef firmy Andrzej Korzekwa mówił o jakiś pęknięciach drzewa i tych miejscach jest łuszczenie się lakieru.

Firma Korzekwa mam mnie oczywiście w d.......e.

3 dni po naprawieniu takim gorącym nie wiem jak to nazwać "pisakiem" bąble na lakierze wyszły od nowa.




Reklamacja i tyle, chyba, że masz już dość i ten pas trzeba by cały wyrównać w pionie żeby nie było różnic w odcieniu. Takie woskowanie jest dobre przy depilacji a nie przy "próbie" naprawy skrzydła lakierowanego w procesie technologicznym. Wychodzi na to, że na stronie internetowej można napisać wszystko o powłokach lakierniczych a potem "samo życie".
Link do komentarza
Cytat

Bo źle postępujesz z firmą. Na piśmie zawiadom ich, że towar (drzwi) nie są zgodne z umową.

Tu link do podstawy prawnej: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176

Jak firma będzie Cie olewała dalej, zgłoś sprawę do okręgowego (powiatowego) rzecznika konsumentów, oni za darmo poprowadzą (skutecznie) sprawę.




Był już taki temat poruszany przy okazji drzwi antywłamaniowych dość popularnego producenta. To juz chyba taki zwyczaj - "zamontować i uciekać"
Link do komentarza
Cytat

Bo źle postępujesz z firmą. Na piśmie zawiadom ich, że towar (drzwi) nie są zgodne z umową.

Tu link do podstawy prawnej: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20021411176

Jak firma będzie Cie olewała dalej, zgłoś sprawę do okręgowego (powiatowego) rzecznika konsumentów, oni za darmo poprowadzą (skutecznie) sprawę.



A ile czasu mi jeszcze zostało na takie działania?


Link do komentarza
Cytat

Tu się szykuje "praca u podstaw" - trzeba zedrzeć ten "niedorobiony" fragment i jeszcze kawałek i polakierować. Podpytaj przy okazji jakim lakierem lakierowali skrzydło. Dobieranie na oko może się skończyć różnicą w odcieniu. Tak czy inaczej - gorzej nie powinno wyjść.

NIe pytaj - zaczerpnąłem od nich ze strony - "Lakiery akrylowe o wysokiej elastyczności i trwałość SIGMA?, SIKKENS? zapewniające długoletnią ochronę drewna przed warunkami atmosferycznymi"

Można spróbować zastosować akryl samochodowy w sprayu i "uratować" powłokę. Powinno się udać.
Ten "bubel" wygląda na wytrawiony innym środkiem chemicznym.



Mieszanie do tego problemu produktów z samochodówki jest absolutnie błędem. Produkty do malowania stolarki otworowej Sigmy czy Sikkensa są wodorozcieńczalne i nakładane w technologii impregnat koloryzujący + lazura transparentna z kilkuprocentowym dodatkiem koloru tego samego co impregnat, natomiast akryl samochodowy to produkt rozpuszczalnikowy. Odspojenie warstwy nawierzchniowej nastąpiło prawdopodobnie z powodu chlapnięcia czymś na lakierni, co nie przyjmuje warstwy nawierzchniowej (jakiś tłuszcz, silikon ????) można to naprawić ale będzie trochę widoczne odcięcie. Chyba lepszym wyjściem jest zamontowanie na tyle szerokich listew wykańczających aby to przykryć.
Pozdrawiam
Link do komentarza
  • 6 miesiące temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Szukasz sprawdzonej agencji nieruchomości? 🏡 Agencja Kenig to profesjonalizm, zaangażowanie i kompleksowa obsługa. Zajmujemy się sprzedażą, wynajmem i zakupem nieruchomości, oferując pełne wsparcie na każdym etapie – od przygotowania oferty po finalizację transakcji. Zaufaj ekspertom, którzy zadbają o Twoje potrzeby! Skontaktuj się z nami już dziś i przekonaj się, jak łatwe mogą być sprawy związane z nieruchomościami. agencja nieruchomości bielsko-biała
    • Renowacyjną malowałem kiedyś sufit w swojej kuchni, bez jego mycia. Czyli na osadzony tłuszcz i wszystkie syfy jakie są możliwe. I pokryła wszystko, trzymała się też przez dwa lata, bo tyle tam jeszcze mieszkałem. Ale jej cena wynosiła co najmniej 5 razy więcej niż zwykłej farby. Nie wiem jak jest teraz, bo od kilku lat jestem nieczynny i nie znam sytuacji bieżącej na rynku. Może ktoś się odezwie i mnie poprawi.   PS. To było w wieżowcu, 8 piętro.  Krajobraz na Twoich fotkach toczka w toczkę jak u mnie. i po lewej i ten siwy na wprost. al. Jana Pawła II
    • Tak przyznaje Racja tak było   Brak dostępu, balkon na piętrze, nie wychylę się na tyle by coś tam podziałać, ledwo odmalowałem pionową powierzchnię pomiędzy moim sufitem a podłożem balkonu piętro wyżej   Rozejrzę się, a może jakiś sprecyzowany pomysł ?   Co do uszkodzenia, podejrzewam że jak zacznę to usuwać to zejdzie mi cała warstwa tej emalii ftalowej, więc gładź na nowo ( tym razem rozejrzę się nad zewnętrzną ) i potem zamiast ftalowej tylko ta renowacyjna byłaby odpowiednia do pomalowania ?
    • Czyli (na szczęście oprócz farby) zastosowałeś materiały i technologię do robót wnętrzowych, a nie na zewnątrz.     To raczej nie farba, a gładź wymywana spod farby.     Każdy sposób na zabezpieczenie od wilgoci jest dobry. Można by nawet zmienić obróbki blacharskie krawędzi, aby uniemożliwić dostęp wody.     Musisz po prostu skierować wylot powietrza tak, aby nie trafiało na powierzchnię malowaną. Bo to nie tylko temperatura, ale i wilgoć. Trzeba zamontować jakąś osłonę, owiewkę czy coś w tym rodzaju.  A czym naprawić... Ja kiedyś stosowałem do napraw farby renowacyjne. Są bardzo drogie, ale skuteczne. Tylko nie można ich kłaść na powierzchnie złuszczające się.
    • Witam, opisze swój problem: Sufit na balkonie zaczął z czasem mocno się łuszczyć ( blok z lat 70 ) jako że długie szukanie fachowca do odnowienia nie przyniosło rezultatu ( w 95% rozmów słyszałem że za mała "robota" ) postanowiłem jako laik sam się tym zająć, po pierwsze skrobanie, po drugie gruntowanie, potem gotowa gładź szpachlowa Śmig S-50, szlifowanie i ponowne gruntowanie, całość pomalowana farbą fasadową śnieżka, efekt był zadowalający do pierwszego deszczu, gdzie krople trafiając na krawędź sufitu delikatnie rozpuszczały farbę i gładź brudząc cały balkon na biało, pomysł na naprawę to pomalowanie pasa zewnętrznego sufitu farbą ftalową Nobiles która została polecona w markecie budowlanym, efekt wizualny troszeczkę ucierpiał z powodu błyszczącego pasa, ale na brudzenie pomogło doskonale.... do czasu montażu klimatyzacji, po miesiącu używania stało się coś takiego jak na zdjęciu poniżej - podejrzewam że wylot ciepłego powietrza załatwił tą warstwę i pytanie następujące, jak to naprawić i zabezpieczyć na przyszłość
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...