autorushd Napisano 17 lutego 2012 Udostępnij #1 Napisano 17 lutego 2012 (edytowany) Witam, równie ważne co kupić jest też niestety gdzie się kupuje czego doświadczyłem ostatnio.Zakupiłem dysk ssd OZC 120gb, jednak okazało się ze dysk się wieszał pod xp, wiec chciałem go zareklamować. I się zaczęły schody.Przyjęto mi dysk ale serwisant stwierdził ze jest naruszona plomba po czym wysłał mi takie zdjęcie.W życiu by mi do głowy nie wpadło aby rozkręcać nowy dysk z 3 letnia gwarancja i celowo odklejać plombę. Czy ja wyglądam jak idiotę?Dziś znów dostałem informacje ze odrzucają moją reklamację.Zostaje tylko sąd.Więc jak pisałem powyżej ważne jest także gdzie się kupuje. Na pewno nie w agito.plAutorus Edytowano 17 lutego 2012 przez autorushd (zobacz historię edycji) Link do komentarza
autorushd Napisano 18 lutego 2012 Autor Udostępnij #2 Napisano 18 lutego 2012 Cytat Witam, równie ważne co kupić jest też niestety gdzie się kupuje czego doświadczyłem ostatnio.Zakupiłem dysk ssd OZC 120gb, jednak okazało się ze dysk się wieszał pod xp, wiec chciałem go zareklamować. I się zaczęły schody.Przyjęto mi dysk ale serwisant stwierdził ze jest naruszona plomba po czym wysłał mi takie zdjęcie.W życiu by mi do głowy nie wpadło aby rozkręcać nowy dysk z 3 letnia gwarancja i celowo odklejać plombę. Czy ja wyglądam jak idiotę?Dziś znów dostałem informacje ze odrzucają moją reklamację.Zostaje tylko sąd.Więc jak pisałem powyżej ważne jest także gdzie się kupuje. Na pewno nie w agito.plAutorus I dotarł do mnie dysk z serwisu agito.pl, zrobiłem kilka fotek. Link do komentarza
bajbaga Napisano 18 lutego 2012 Udostępnij #3 Napisano 18 lutego 2012 (edytowany) Wyślij pismo, za pokwitowaniem odbioru, do sprzedawcy, że towar jest niezgodny z umową w chwili zakupu, ( na podstawie Art. 10.1 . i Art. 4.1. Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej), w związku z czym żądasz:- wymiany dysku na sprawny, (na podstawie Art. 8.1. wymienionej wyżej ustawy,)- zwrotu kosztów przesyłek, w wys. …………, (na podstawie Art.8.2. Ustawy.)To co w nawiasach na czerwono, raczej nie umieszczaj w tym piśmie – na podstawę prawną przyjdzie czas, jak sprzedawca nie uzna Twoich roszczeń.Określ termin załatwienia sprawy na 21 dni licząc od daty otrzymania pisma.Jeśli sprzedawca w ciągu 14 dni (od otrzymania) nie ustosunkuje się do tego pisma, to znaczy, że przyjmuje Twoje roszczenie i ma pozamiatane.Przesłane zdjęcie z serwisu raczej będzie dowodem na to, że plomba była nie naruszona i przyda się jeśli sprzedawca będzie „oponował”.Jeśli sam nie dasz rady – pomogą ludzie z oddziału federacji konsumentów . Edytowano 18 lutego 2012 przez bajbaga (zobacz historię edycji) Link do komentarza
Barbossa Napisano 18 lutego 2012 Udostępnij #4 Napisano 18 lutego 2012 (edytowany) jak się moderuje to powinien zostać śladtakie jest moje zdanie Edytowano 20 lutego 2012 przez Barbossa (zobacz historię edycji) Link do komentarza
pumpaluna Napisano 19 lutego 2012 Udostępnij #5 Napisano 19 lutego 2012 Też kilkakrotnie korzystaliśmy z agito i było ok, ale fakt nie mieliśmy żadnej reklamacji. Wiele sklepów internetowych działa bez zarzutu o ile nie ma problemów ze sprzętem przy dostawie lub w czasie gwarancji. Link do komentarza
autorushd Napisano 19 lutego 2012 Autor Udostępnij #6 Napisano 19 lutego 2012 Cytat Wyślij pismo, za pokwitowaniem odbioru, do sprzedawcy, że towar jest niezgodny z umową w chwili zakupu, ( na podstawie Art. 10.1 . i Art. 4.1. Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej), w związku z czym żądasz:- wymiany dysku na sprawny, (na podstawie Art. 8.1. wymienionej wyżej ustawy,)- zwrotu kosztów przesyłek, w wys. …………, (na podstawie Art.8.2. Ustawy.)To co w nawiasach na czerwono, raczej nie umieszczaj w tym piśmie – na podstawę prawną przyjdzie czas, jak sprzedawca nie uzna Twoich roszczeń.Określ termin załatwienia sprawy na 21 dni licząc od daty otrzymania pisma.Jeśli sprzedawca w ciągu 14 dni (od otrzymania) nie ustosunkuje się do tego pisma, to znaczy, że przyjmuje Twoje roszczenie i ma pozamiatane.Przesłane zdjęcie z serwisu raczej będzie dowodem na to, że plomba była nie naruszona i przyda się jeśli sprzedawca będzie „oponował”.Jeśli sam nie dasz rady – pomogą ludzie z oddziału federacji konsumentów . Dysk został zakupiony na firmę. Obecnie zainstalowałem win7, i dysk nawet ze starym oprogramowaniem ruszył, ale kogo to obchodzi. Ważne ze coś się odkleił, szczególnie że najprawdopodobniej u nich w serwisie, i trzeba było się jakoś wytłumaczyć. Bo to najłatwiejsze. Link do komentarza
Gość gawel Napisano 19 lutego 2012 Udostępnij #7 Napisano 19 lutego 2012 U mnie odpadli po rozmowie telefonicznej, jakieś głupie ci...y siedziały to cud że wiedziały którą strona słuchawkę do głowy przystawić. Poza tym ceny mają z kosmosu. Link do komentarza
autorushd Napisano 19 lutego 2012 Autor Udostępnij #8 Napisano 19 lutego 2012 Ja od nich sporo rzeczy kupowałem i zawsze byłem zadowolony. Ale faktycznie rozmowa mailowa w sprawach reklamacji była typowa na zmęczenie materiału. Jakieś wyuczone formułki itd. A ja chciałem tylko od nich żeby mi wgrali nowy soft z 2,1 na 2.5, nic więcej. Wtedy akurat nie miałem nikogo z win7 a tylko z tego systemu można było wgrać i dla tego im wysłałem :( Link do komentarza
pumpaluna Napisano 19 lutego 2012 Udostępnij #9 Napisano 19 lutego 2012 A za ten dysk już wystawiłeś opinię na ceneo lub opineo? Warto takie rzeczy (i.e. o problemie z reklamacja) w sieci gdzieś odnotowywać Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 19 lutego 2012 Udostępnij #10 Napisano 19 lutego 2012 Cytat U mnie odpadli po rozmowie telefonicznej, jakieś głupie ci...y siedziały to cud że wiedziały którą strona słuchawkę do głowy przystawić. Poza tym ceny mają z kosmosu. Gdyby firma była poważna i poważnie podchodziła do klienta ,ale widać że ma klienta w d... kupił produkt to niech się teraz buja.Firmę nie ocenia się przeważnie po terminowej dostawie,zgodności towaru z opisem ale przede wszystkim po rozpatrywaniu reklamacji. Przecież odklejona plomba nie świadczy o ingerencji użytkownika w urządzenie ,należałoby dokonać wewnętrznych oględzin i wtedy stwierdzić czy ktoś tam " łap nie wpychał" ale każdy powód jest dobry aby zrobić tzw" zgunka na Junka" Link do komentarza
autorushd Napisano 19 lutego 2012 Autor Udostępnij #11 Napisano 19 lutego 2012 Pewnie już pisałem na forum ale kupiłem zmiękczacz do wody, na całą chałupę, i podczas jakichś tam prac pękła mi złączka pomiędzy dwoma rurkami. Napisałem do gościa, w kilka dni miałem tą część i na dodatek dostałem gratis. Niby nic wielkiego , ta cześć kosztuje penie grosze, ale facetowi się chciało wysłać. I teraz jak myślę nad zmiękczaczem to właśnie żebym miał taki sam z tamtej firmy. To jest moje automatyczne myślenie, bo ktoś mnie nie olał wiec stwierdziłem że mogę z nim współpracować Link do komentarza
rotate Napisano 25 lutego 2012 Udostępnij #12 Napisano 25 lutego 2012 Ja na Agito.pl kupiłem płytę główną (za 800 zł), która miała pokrzywione i powyrywane piny gniazda procesora. Odpowiedź na reklamację standardowa ... uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika.Mieli troszeczkę pecha bowiem płytę sprzedali Kancelarii Adwokackiej Myślę, że zwykły Kowalski (nieobyty w prawie) nie poradziłby sobie z tą sytuacją. Link do komentarza
AgitoPL Napisano 5 marca 2012 Udostępnij #13 Napisano 5 marca 2012 Sklep internetowy Agito.pl przeprowadza dziennie setki różnych transakcji i za każdą z nich bierze odpowiedzialność. Staramy się szczególnie sumiennie realizować delikatne kwestie związane z reklamacjami produktów. Zdajemy sobie sprawę, że każda taka sytuacja jest dla Klienta wyjątkowo kłopotliwa. Nie zmienia to faktu, że ostateczna decyzja dotycząca sposobu realizacji gwarancji należy każdorazowo do autoryzowanego serwisu producenta. To, jak wiadomo, powszechna praktyka w segmencie elektroniki użytkowej. Niestety, nie możemy decydować o tym, czy określona reklamacja powinna być przyjęta czy odrzucona. Dotyczy to również uszkodzonych dysków marki OCZ, które trafiają do autoryzowanego serwisu. Nie oznacza to jednak, że nasi Klienci są pozostawieni sami sobie w razie, gdy decyzja autoryzowanego serwisu ich nie satysfakcjonuje. W przypadku uszkodzonej plomby na dysku OCZ uznajemy, że sprawa nie jest jednoznaczna. Trudno bezspornie zarzucić naszemu Klientowi, że zerwał plombę, aby dostać się do środka obudowy dysku. Poza tym napęd jest sprawny, co naszym zdaniem stanowi podstawę do utrzymania standardowego 3-letniego okresu gwarancyjnego. W związku z tym zwrócimy się do przedstawicieli OCZ i Autoryzowanego Serwisu Producenta z prośbą o ponowne rozpatrzenie tej sprawy. Mamy nadzieję, że w ten sposób uda nam się wpłynąć na pozytywne rozstrzygnięcie reklamacji, zgodnie z życzeniem Klienta. Link do komentarza
autorushd Napisano 7 marca 2012 Autor Udostępnij #14 Napisano 7 marca 2012 Dziś otrzymałem pismo od agito.pl z przeprosinami i przywracające mi gwarancję dysku. Dla uczciwości sprawy to podaję. W związku z tym sprawę uważam za załatwioną. Link do komentarza
retrofood Napisano 12 marca 2012 Udostępnij #15 Napisano 12 marca 2012 No to gratki, Półkulisty! Dobrze, że nauczyłeś się nie poddawać. Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 13 marca 2012 Udostępnij #16 Napisano 13 marca 2012 To teraz po pozytywnym załatwieniu sprawy to i tytuł tematu trza by było zmienić Link do komentarza
abdom Napisano 15 marca 2012 Udostępnij #17 Napisano 15 marca 2012 Cytat To teraz po pozytywnym załatwieniu sprawy to i tytuł tematu trza by było zmienić No trzeba by... Kilka dni temu zamówiłem w agito towar, wpłaciłem pieniądze i..... wchodzę na forum, a tu taki temat Na szczęście towar dostałem szybko i bez problemów, więc albo miałem szczęście albo autorushd wcześniej pecha Link do komentarza
Barbossa Napisano 15 marca 2012 Udostępnij #18 Napisano 15 marca 2012 grunt to czytać ze zrozumieniem, ale to chyba zbyt wielki wysiłek nie mówiąc już o wskazaniu prawdziwego źródła "problemów"cóż - życzyć takiego samego odbioru w drugą stronę Link do komentarza
Afrodytaa Napisano 15 marca 2012 Udostępnij #19 Napisano 15 marca 2012 Ale jaki odzew na forum od Agito!I zaraz sprawa załatwiona......nie mogę jednak oprzeć się wrażeniu, że gdyby temat nie ujrzał światła forumowego, nie byłoby już tak ładnie... Link do komentarza
Barbossa Napisano 16 marca 2012 Udostępnij #20 Napisano 16 marca 2012 znowu było obraźliwe?to jak mam napisać, że ktoś wykorzystał forum, czyli i mnie, do załatwienia prywaty?a dla czytajacych i rozumiejących słowo pisane proponuję przeczytać post nr 1 i nr 8obszekać kogoś łatwo, net daje pewną anonimowośćprzykład jużbył w innym poście o oknacha ja nie lubię aby ktoś odlewał się moim....i se kasujcie, nawet i banana dajcie, wielkie mi halo Link do komentarza
Humbak Napisano 25 marca 2012 Udostępnij #21 Napisano 25 marca 2012 Ale tak do końca to nie rozumiem, dlaczego tak bardzo oburza cię załatwianie prywaty na forum? Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się