Skocz do zawartości

otwieranie szafek bez uchwytów


Recommended Posts

Napisano
Wynika z tego ze jednak blum będzie konieczny. A myślałem ze się uda, bo polska firma robi samodomykacze, ale otwierać trzeba już z uchwytu.

Oglądałem tez blum samodomykacze elektryczne coś tam drive. Koszt 750zł/szt icon_sad.gif
Napisano
Cytat

lans. Gorzej jak prądu braknie. Wtedy zamiast lansu jest kupa.



Ludzie niemałym nakładem sił i kosztów ułatwiają sobie życie i pracę, po to, żeby zaraz biegnąć na siłownię i się trochę pomęczyć... zaiste, nikt w kosmosie tego nie zrozumie...
Napisano
Cytat

Niebieski jest stanu wolnego i tego nie rozumie icon_biggrin.gif



ohohoho, niebieski nie myśli o zielonych migdałach icon_razz.gif a na kobitach zna się jak nikt na świecie. Tylko mniej nieco na kobiecej wyobraźni i szufladach.
Napisano
Cytat

Wynika z tego ze jednak blum będzie konieczny. A myślałem ze się uda, bo polska firma robi samodomykacze, ale otwierać trzeba już z uchwytu.

Oglądałem tez blum samodomykacze elektryczne coś tam drive. Koszt 750zł/szt icon_sad.gif



Poszukaj systemu bluma TIP-ON - to jest system otwierania normalnych szafek/szuflad bez uchwytów poprzez naciśnięcie frontu. System mechaniczny a nie elektryczny.
Napisano
Cytat

Poszukaj systemu bluma TIP-ON - to jest system otwierania normalnych szafek/szuflad bez uchwytów poprzez naciśnięcie frontu. System mechaniczny a nie elektryczny.



Ok, a czy tip-on jest również domykaczem? czy trzeba coś innego dokupować?
Napisano
autorush nie wiem skąd jesteś. Całą fajną ekspozycję ma sklep w Krakowie BelMeb. Tam są te mechanizmy Bluma. Jeśli ma działać w dwie strony (zamykanie i otwieranie) musi być na prąd i elektryczny mechanizm. Można pojechać, dotknąć zobaczyć pomacać itd. Zapewne w każdym większym sklepie meblarskim znajdziesz coś podobnego.
Napisano
Cytat

Ok, a czy tip-on jest również domykaczem? czy trzeba coś innego dokupować?



Ze strony bluma o systemie TANDEM które mają zintegrowany system blumotion wynika że da się do nich dołożyć tip-on:
http://www.blum.com/pl/pl/01/30/20/index.php

Natomiast na stronie o samym systemie tip-on jest że niby do szuflad bez blumotion
http://www.blum.com/pl/pl/01/30/70/20/index.php

więc lepiej to potwierdzić w jakimś sklepie...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Cytat

Ze strony bluma o systemie TANDEM które mają zintegrowany system blumotion wynika że da się do nich dołożyć tip-on:
http://www.blum.com/pl/pl/01/30/20/index.php

Natomiast na stronie o samym systemie tip-on jest że niby do szuflad bez blumotion
http://www.blum.com/pl/pl/01/30/70/20/index.php

więc lepiej to potwierdzić w jakimś sklepie...



Szuflady TANDEM lub TANDEMBOX z TIP-ON'em wysuwają się same po naciśnięciu, ale zamknąć trzeba samodzielnie. Nie mają hamulca..

Odnośnie pytania założyciela tematu.
Chodzi o otwieranie bez uchwytowe drzwiczek (czyli standardowych szafek), szuflad, czy szafek z frontem otwieranym do gory (szafki wiszące).
Jeśli chcesz zeby otwierało się po naciśnięciu i domykało samo, to nie ma tanio.
Napisano
Cytat

Szuflady TANDEM lub TANDEMBOX z TIP-ON'em wysuwają się same po naciśnięciu, ale zamknąć trzeba samodzielnie. Nie mają hamulca..

Odnośnie pytania założyciela tematu.
Chodzi o otwieranie bez uchwytowe drzwiczek (czyli standardowych szafek), szuflad, czy szafek z frontem otwieranym do gory (szafki wiszące).
Jeśli chcesz zeby otwierało się po naciśnięciu i domykało samo, to nie ma tanio.


ostatecznie zrobie same hamulce, i zwykle uchwyty icon_smile.gif
  • 2 miesiące temu...
Gość adiqq
Napisano
autorushd - ty to mnie nie przestajesz zadziwiać...jeszcze budowy nie zacząłeś, a już wybierasz systemy do kuchni icon_smile.gif
Napisano
Ale jak ruszy z robotą... to mu tylko zwozić będą i ustawiać.
Coś na wzór programu: "Don nie do poznania"... w siedem dni kompletna i umeblowana chałupa stoi.
Nawet ogród jest już zagospodarowany icon_lol.gif
Napisano
Cytat

autorushd - ty to mnie nie przestajesz zadziwiać...jeszcze budowy nie zacząłeś, a już wybierasz systemy do kuchni icon_smile.gif



Pytałem się bo widziałem takie rozwiązanie na filmie reklamowym, zonie się podobało. Kwestą było sprawdzenie jakie sa koszta takiego systemu. A ze tak wcześnie? Jakoś tak wyszło icon_smile.gif

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Dziękuję za obszerne wyjaśnienia, jednak nie to było moim pytaniem. Gdyby temperatura podłogi była wyższa, to zapewne przestawiłbym zawór VTA, tak aby bardziej mieszał wode z powrotu. Rozumiem także, że temperatura podłogi, to nie to samo co temperatura wody. Dziwi mnie natomiast aż tak duża różnica pomiędzy nimi oraz fakt, że temperatura w pokoju wynosi zaledwie 20*C przy temperaturze podłogi wynoszącej 28*C.   Jak wcześniej na zasileniu miałem 30*C, to powierzchnia podłogi wynosiła jakieś 24-25*C. Teraz spadł śnieg, pojawiły się temperatury w okolicach 0*C to i kocioł zaczął mocniej grzać. Na zasileniu jest wyższa temperatura, bo zawór VTA mam w pełni otwarty (ustawiony na 45*C), ale temperatura podłogi nie podniosła się jakoś znacząco w porównaniu do temperatury wody. Rurę mam poprowadzoną tak, że wchodzi od rozdzielacza z korytarza do pokoju, następnie wzdłuż przez cały pokój do ściany zewnętrznej i stamtąd wraca meandrem w stronę wejścia. Przy wejściu do pokoju i w miejscu w którym rura przechodzi przez ścianę mam najwyższą temperaturę podłogi. Im bliżej ściany zewnętrznej tym podłoga jest zimniejsza, mimo, że jest bliżej początku (zasilenia). Możliwe więc, że ta podłoga nie nadąża się zagrzać, bo to co uda jej się zakumulować, to musi oddać do otoczenia? Czy stąd może wynikać tak niska temperatura jastrychu mimo dużo wyższej temperatury zasilenia? Dom nie jest ocieplony (pochodzi z lat 70), jestem w trakcie remontu.   Generalnie wątpliwości mam sporo, ale nie chce poruszać wielu kwestii na raz.
    • Dla zapewnienia komfortu i zdrowia użytkowników temperatura powierzchni podłogi nie powinna być zbyt wysoka. Przegrzana podłoga może prowadzić do dyskomfortu, problemów z krążeniem, a także do uszkodzenia materiałów wykończeniowych.      Temperatura podłogi to nie to samo co temperatura wody zasilającej instalację. Aby uzyskać zalecaną temperaturę posadzki, woda w rurach musi mieć wyższą temperaturę. Zazwyczaj mieści się ona w przedziale 30°C–45°C. Maksymalna temperatura wody zasilającej nie powinna przekraczać 55°C.   Pokoje mieszkalne, sypialnie, kuchnie i korytarze: W tych pomieszczeniach maksymalna temperatura powierzchni podłogi nie powinna przekraczać 28°C. Za optymalną wartość, zapewniającą przyjemne odczucie ciepła, uznaje się temperaturę w przedziale 22-26°C.   Łazienki i pomieszczenia sanitarne: Ze względu na specyfikę tych pomieszczeń, gdzie często przebywamy boso, dopuszczalna jest wyższa temperatura podłogi, sięgająca maksymalnie 32-34°C. Pozwala to na uzyskanie wyższego komfortu cieplnego, który w łazienkach powinien oscylować wokół 24°C.   Strefy brzegowe: W miejscach o zwiększonych stratach ciepła, takich jak obszary przy oknach i ścianach zewnętrznych, dopuszcza się lokalne podniesienie temperatury podłogi do 34°C.
    • Witam Chcialbym zasięgnąć porady na temat ocieplenia podlogi w piwnicy. Piwnica jest sucha i nie ma w niej grzyba. Dlatego pytanie odnosi się jak to zrobić by nie zepsuć tego. Planuje ocieplić wełną mineralna lub drewnianą. Ale chodzi konkretnie co dać pod spód. Czy jeżeli dam folie nie będzie się pocić pomiędzy folia a betonem. Lub jeżeli nie dam foli będzie się pocić wełna.   
    • Skąd ten wymóg 2.5-3m od kratki do wylotu ponad dach? Nie widziałem jeszcze żeby w domu ktoś miał tak wysoki komin, a niejedna osoba ma łazienkę na piętrze.
    • Cześć wszystkim, Mam problem z ogrzewaniem podłogowym, które chyba nie działa do końca tak jak powinno. Chodzi o to, że jest duża różnica temperatury pomiędzy zasileniem (temp mierzona na belce zasilającej rozdzielacza), a powierzchnią podłogi - tak jakby podłoga się nie nagrzewała w pełni.   Bardziej szczegółowy opis: Mam podłogówkę wykonaną w systemie suchym. W tym celu uży te zostały płyty Sander System Standard Alu, tj. EPS300 z rowkami i aluminium. W rowkach ułożone zostało ~71mb rury PERT Wawin Kameleon (co 15cm). Na wierzch ułożony został suchy jastrych Fermacell EE20. Na jastruchy jeszcze nic nie ma, podłoga nie została wykończona. Chodząc po takiej podłodze, czuć ciepło w stopy i jest przyjemnie, w pomieszczeniu jest 20*C. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że wszystko działa prawidłowo. Jednak pirometr wskazuje, iż powierzchnia podłogi ma "tylko" 25-28*C, w zależności od miejsca w którym sprawdzam temperaturę. W miejscu prowadzenia rur 27-28*C, pomiędzy rurami 25-26*C. Ale ten sam pirometr pokazuje, że belka zasilająca rozdzielacza ma 39*C. To ogromna różnica i spodziewałbym się, że powierzchnia podłogi powinna mieć przynajmniej 30-32*C, jak nie więcej. Temperatura belki powrotnej jest ok 3*C niższa. Przepływ przez tę pętlę ustawiony jest na 2.5l. Obecnie jest to jedyna pętla, pozostałe zostaną ułożona w przyszłym roku. I może dobrze bo jak widać nie grzeje to tak jakbym się tego spodziewał.   Na ten moment nie wykańczam podłogi. Mam obawy, że po położeniu podkładu i paneli temperatura będzie jeszcze niższa - w końcu to dodatkowe warstwy, a wówczas spadnie temperatura w pokoju. Obecnie mimo "tylko" 20*C jest przyjemnie, ale właśnie spodziewałem się wyższej temperatury i możliwości zmniejszenia krzywej grzewczej po uruchomieniu podłogówki w całym domu.    Dlaczego podłoga tak słabo grzeje?    
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...