Skocz do zawartości

za jaką cene wybudowaliście dom w stanie surowym otwartym


Gość

Recommended Posts

Mnie dom kosztował ok. 65 tys. zł - wszystko do tego stanu, ale papa na dachu.
Dom z porothermu 44, pierwsza wylewka, studnia głębinowa, wszystkie uzgodnienia.
Dom z poddaszem użytkowym, 180 m.kw., strop z terivy, dach tzw. namiotowy (podobny do kopertowego).

Bez działki.
Link do komentarza
Mój dom kosztował w stanie surowym otwartym prawie 90 tys.
Dużo, ale położyłem od razu dachówkę cermaiczną, okna dachowe w poddaszu użytkowym. Mur ocieplony 10 cm styropianu i klinkier na zewnątrz.
Dom trochę ponad 200 m.kw. (razem z poddaszem użytkowym).
Planuję wydać jeszcze drugie tyle (kredyt).
Link do komentarza
  • 1 rok temu...
dom 180 m kw bez podpiwniczenia, fundament monolityczny B20, suporek 24cm + styropian 6cm + suporek 12cm, okna pcv w kolorze dębu złocistego, dachówka BRAAS CELTYCKA, folia wstępnego krycia BRAAS około 70 tysięcy pln.
pozdrawiam
Link do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
Wy chyba z tymi cenami to żartujecie, lub bez robocizny!! Ja za samą dachówkę Braas i okna połaciowe 10 szt - dach 245 m2 zapłaciłam 30000 zł, a gdzie materiał na ściany, strop, komin szt 1) i więźbę? Mnie dom z poddaszem użytkowym o pow 230 m2 (licząc po podłodze) z garażem 2 stanowiskowym kosztował ponad 150000 zł. Nie mówię nic o przyłączach, uzgodnieniach itp.
Link do komentarza
  • 3 tygodnie temu...
[color=#3366FF]
Cytat

dom 180 m kw bez podpiwniczenia, fundament monolityczny B20, suporek 24cm + styropian 6cm + suporek 12cm, okna pcv w kolorze dębu złocistego, dachówka BRAAS CELTYCKA, folia wstępnego krycia BRAAS około 70 tysięcy pln.
pozdrawiam


Masz Gościu rozmach ( troszkę Cię skubnęli ) troszkę postawiłeś na jakość
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
Gość Guest_sławek_*
Cytat

[color=#3366FF]
Masz Gościu rozmach ( troszkę Cię skubnęli ) troszkę postawiłeś na jakość



Kolego dom stawia się dla siebie i jakość powinna być najlepsza ja za 130 m2 +poddasze 50m2 dałem 110 tys. i stawiałem z 42 PW na klej + dachówka ceramiczna i strop drewniany, fundament izolacja pion, poziom, ocieplenie od środka i kanaliza, pierwsza wylewka ze zbrojeniem. To jest mój już drugi dom pierwszy robiłem super oszczędnie, dlatego teraz tego nie robie i nie oszczędzam pozostawiam to takim jak TY. " Niedaleko mnie przywieżli trzy TIR'y gruzu i już prawie postawili z tego dom .
Link do komentarza
  • 7 miesiące temu...
Cytat

Wy chyba z tymi cenami to żartujecie, lub bez robocizny!! Ja za samą dachówkę Braas i okna połaciowe 10 szt - dach 245 m2 zapłaciłam 30000 zł, a gdzie materiał na ściany, strop, komin szt 1) i więźbę? Mnie dom z poddaszem użytkowym o pow 230 m2 (licząc po podłodze) z garażem 2 stanowiskowym kosztował ponad 150000 zł. Nie mówię nic o przyłączach, uzgodnieniach itp.



Jezu, a już myślałam, że solidnie przepłaciłam za stan surowy . W Poznaniu ceny wyglądają mniej więcej tak: za dom 160 m 2 - materiał pomiędzy 110-120 tyś ( porotherm 24 + 12 styropian + dachówka Braas)+ robocizna ( firma żaden gospodarczy system około 50tyś).
NA system gospodarczy nie mamy ani czasu, ani doświadczenia.
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
ja stawiam domek 77 m plus garaz z kotlownia 30 m malutki z uzytkowym poddaszem .dzialke kupilam okazyjnie za15 tys. pozwolenia z kierownikiem i geodeta to ok 7 tys. a domek stan surowy zamkniety , suporex 24 styropian 12 dachowka brass ,okna zloty dab 60 tys t razem daje 82 tys. pozdrawiam.
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Odpowiedź pierwsza -  jak piszesz na starych tematach to bywam. Odpowiedź na pytanie  drugie - nie nie robiłem iniekcji , a te w ścianach wręcz usuwałem . jeśli piszesz o iniekcjach w grunt za ścianą to spotkałem się z tym rozwiązaniem - ale nie robiłem . Odpowiedzi kolejne : Tak na chłopski rozum 1 - jako że iniekcję robisz w grunt to nie powinno to tworzyć interakcji z wcześniej zastosowaną chemią . Tak na chłopski rozum 2 - jeżeli cieknie to nie może być mega twardo bo cieknie czyli w tych miejscach glina musi być płynna . Tak na chłopski rozum 3 - rozumiem że już zrobiłeś jakieś rozpoznanie w dostępnej chemii i masz faworyta - czyli telefon do przedstawiciela regionalnego tej firmy - ściągnięcie go na obiekt i totolotek - będzie uczciwy czy tylko będzie chciał sprzedać .  Wiele razy kontaktowałem się z przedstawicielami regionalnymi różnych firm w zakresie chemii zabezpieczającej przed wodą i nie zostałem wsadzony na minę . jeżeli czegoś nie wiedzieli to otwarcie mówili że nie wiedzą  ( czyli metoda organoleptyczna w ograniczonym zakresie ) . Tak na chłopski rozum 4 - zadasz właściwe pytania dostaniesz właściwe odpowiedzi . W temacie pytań  jako że nie znam obiektu nie jestem w stanie pomóc . W temacie preparatów tego zakresu - brak wiedzy i doświadczenia czyli nie pomogę.   Nie mniej jednak nie  święci garnki lepią czyli życzę powodzenia
    • Jak tu czasami jeszcze bywasz Panie kolego, to zapytanie mam czy robiłeś kiedyś iniękcję? Odkopałem to co wyżej, bo tak naprawdę niewiele, ale woda się sączy, a docelowo jak mam kłaść wylewkę, to chciałbym zlikwidować to sączenie. Są trzy miejsca gdzie ta woda się sączy i przyszło mi już jakiś czas temu do głowy, żeby zrobić w tych miejscach iniękcję. Tylko pytanie, czy zadziała to w glinie? Jest tam mega twardo, także tylko ostry kilof to ruszy, więc może zadziała. Teraz pytanie czy jakiś preparat polecasz, albo ktoś mógłby polecić coś, z czym miał już do czynienia? Albo słyszał, że ktoś to czy tamto stosował? Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Jeśli ściana między mieszkaniami jest nośna, konieczne będzie uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie projektu przez inżyniera budowlanego. W przypadku ściany działowej wystarczy zgłoszenie do starostwa. Typ ściany można sprawdzić w dokumentacji technicznej budynku lub konsultując się z konstruktorem.  
    • Samo kupienie typowych rozwieranych drzwi łazienkowych 60 cm to żaden problem. Nie trzeba ich robić na wymiar są w ofercie nawet marketów budowlanych.  Takie wąskie drzwi łazienkowe są dość często w starych mieszkaniach. Sam kiedyś takie miałem w mieszkaniu z końca lat 60-tych. problemem mogą być natomiast minimalnie różniące się zawiasy w takich starych ościeżnicach. Rozstaw jest ten sam co obecnie. Ale zawiasy są minimalnie bliżej ościeżnicy. Nie mają przy tym regulacji. Ja swoje musiałem odciąć i zastąpić nowymi, przykręconymi na podkładce. 
    • Szczególnie jak się chce sikać, a zapinka się zablokowała.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...