Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

Fotel twardszy niż w sklepie


Recommended Posts

Dzień dobry,

sporo czasu szukaliśmy dla żony dopasowanego do niej wygodnego fotela, niekoniecznie ładnego. Przymierzyliśmy ich wiele, uznaliśmy, że musi w nim po prostu usiąść i poczuć czy jej odpowiada, w związku z tym braliśmy pod uwagę tylko sklepy stacjonarne i dostępne, możliwe do wypróbowania meble. Nie było łatwo, ale znaleźliśmy, dobraliśmy odpowiednią dla nas tkaninę i kolor nóżek. Po dłuższym oczekiwaniu wymarzony fotel dotarł, wygląd ok - jesteśmy zadowoleni , niestety okazało się, że jest sporo twardszy i niewygodny, Siedzisko wypycha powodując ból kręgosłupa. Do tego siadając głęboko stopy nie dotykają podłogi :zalamka:  . Pojechaliśmy ponownie do sklepu sprawdzić czy nas pamięć nie myli. Niestety nie - w sklepie miękko , fotel jakby otulał - czuć bardzo wyraźną różnice miedzy naszym a sklepowym.

Czy uprawnionym jest domagać się takich właściwości fotela jak w sklepie. Jak do tego podejść - podejrzewamy tradycyjną odmowę reklamacji z tłumaczeniem typu - często przysiadany przez klientów itp.  , a przecież wygoda siedzenia była dla nas głównym powodem zakupu. Uprzedzając - obok fotela jest sofa z tej samej kolekcji równie miękka i wygodna. Od pierwszej przymiarki do dotarcia do naszego mieszkania  minęło 11 miesięcy i ilekroć byliśmy w tym sklepie siadaliśmy sobie w nim - jego właściwości nie zmieniły się na przestrzeni prawie roku, 

Proszę o porady.

 

Edytowano przez moloox (zobacz historię edycji)
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co to za producent? Bo jak ostatnio kupowałem meble, to wszystko szło uzgodnić i załatwić. Sprzedawcy kontaktowali się z zakładem. Owszem, trzeba było w niektórych sprawach poczekać, ale kilka, kilkanaście dni. Do wytrzymania.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem , ta sieciówka pewnie ma wielu różnych producentów . Poczekać mogę to nie problem, ale nie sądzę, że wykonają mi ponownie mebel, który po zmianie tkaniny jest droższy o 25% . Jakie są w ogóle szanse uznania takiej reklamacji, i co robić dalej w przypadku jej odrzucenia. 

6 minut temu, Elfir napisał:

może w sklepie jest wysiedziany?

Cytat

Uprzedzając - obok fotela jest sofa z tej samej kolekcji równie miękka i wygodna. Od pierwszej przymiarki do dotarcia do naszego mieszkania  minęło 11 miesięcy i ilekroć byliśmy w tym sklepie siadaliśmy sobie w nim - jego właściwości nie zmieniły się na przestrzeni prawie roku,

 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, moloox napisał:

Jakie są w ogóle szanse uznania takiej reklamacji,

Nie zgłaszaj tego jako reklamacji, - bo fotel nie ma wad produkcyjnych, tylko zgłoś jako niezgodny z umową sprzedaży...MIAŁ BYĆ MIĘKKI I WYGODNY, A NIE JEST TAKI!

 

https://www.aplikuj.pl/porady-dla-pracownikow/2343/reklamacja-i-niezgodnosc-towaru-z-umowa-gwarancja-rekojmia-czy-zwrot-ktory-sposob-reklamacji-towaru-jest-lepszy

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...