Skocz do zawartości
AktywForum
Zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody!

sprawdź punkty

moloox

Uczestnik
  • Posty

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

O moloox

  • Ranga
    Początkujący
  1. Już zgłosiłem ech, To wyklucza późniejsze zgłoszeni niezgodności z umową?
  2. Nie wiem , ta sieciówka pewnie ma wielu różnych producentów . Poczekać mogę to nie problem, ale nie sądzę, że wykonają mi ponownie mebel, który po zmianie tkaniny jest droższy o 25% . Jakie są w ogóle szanse uznania takiej reklamacji, i co robić dalej w przypadku jej odrzucenia.
  3. Niestety kolor tkaniny w sklepie zupełnie nie pasuje do naszego wnętrza.
  4. Dzień dobry, sporo czasu szukaliśmy dla żony dopasowanego do niej wygodnego fotela, niekoniecznie ładnego. Przymierzyliśmy ich wiele, uznaliśmy, że musi w nim po prostu usiąść i poczuć czy jej odpowiada, w związku z tym braliśmy pod uwagę tylko sklepy stacjonarne i dostępne, możliwe do wypróbowania meble. Nie było łatwo, ale znaleźliśmy, dobraliśmy odpowiednią dla nas tkaninę i kolor nóżek. Po dłuższym oczekiwaniu wymarzony fotel dotarł, wygląd ok - jesteśmy zadowoleni , niestety okazało się, że jest sporo twardszy i niewygodny, Siedzisko wypycha powodując ból kręgosłupa. Do tego siadając
×
×
  • Utwórz nowe...