Skocz do zawartości

Posadzka na balkonie


Recommended Posts

Napisano

Witam,

 

Chciałbym poprosić o radę co zrobić z tym tarasem. Po pierwsze muszę odświeżyć barierki drewniane i je solidnie przymocować. Zanim jednak przymocuje muszę mieć niekruszącą się posadzkę.

Jak widać na zdjęciach jest to na razie nie możliwe..

 

Poradzicie poproszę na ją naprawić tak żeby jeszcze wytrzymała rok lub dwa czekając na płytki lub coś innego..

 

Pozdrawiam

IMG-0e6e24e9c7670a46b3811f91dae18c0a-V.jpg

IMG-a236af0057d5e93cb88818e8ab7c5a57-V.jpg

IMG-614504e18ddf36665515162e30cce1d6-V.jpg

IMG-feed170d0cc2208cda0198d2a8c64363-V.jpg

Napisano
23 minuty temu, jakubszostak napisał:

generalny remont czyli...? skucie posadzki całkowicie i położenie nowej?

Trzeba ocenić czy skuć, czy naprawić powierzchniowo, czy obróbki blacharskie całe.

15 godzin temu, jakubszostak napisał:

muszę odświeżyć barierki drewniane i je solidnie przymocować.

 Trzeba uważać, żeby nie przewiercić izolacji p/w z papy pod wylewką. 

Napisano

Dzień dobry,

 

na pewno trzeba słabe elementy skuć. Dokładnie wyczyścić i najlepiej zastosować zaprawę naprawczą na warstwie sczepnej. Rekomendujemy tu zaprawę weber.rep 754, którą aplikujemy na warstwie sczepnej weber.rep 751. Nanosimy metodą "mokre na mokre" - czyli najpierw weber.rep 751 i od razu weber.rep 754.

 

Po związaniu weber.rep 754 można powierzchnię wyszpachlować zaprawą do wygładzania weber.rep 755. Po tych dwóch latach może Pan zdecydować, czy wykonać okładzinę ceramiczną (płytki) - wówczas należy pamiętać o hydroizolacji mineralnej, np. webertec Superflex D3 czy wykonać system żywiczny np. weber.dry balkon. :) Jednak przy żywicach należy mieć na uwadze, że podłoże powinno cechować się odpornością na odrywanie powyżej 1 MPa (najlepiej min. 1,5 MPa).

 

Zapraszamy do kontaktu.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Cześć,   dotarłem z rynna koszową do szczytu i mam tyle blachy ze wystarczy na 1 szanse dociecia/dogiecia. Plan jest taki żeby zrobić to tak (zdj A) U mnie to aktualnie wygląda tak (jedna z blach jeszcze nie podciagnieta do góry, zdj. B),   Mam na to 2 pomysły. Pierwszy taki jak na zdjęciu A wyzej, drugi taki zeby rozciąć wzdłuż czerwonej lini i zagiać na zielonej robiać zakład. Z tym 2 mam taki problem ze na końcu cieńcia jest jednak dziura, ktora chyba nie uda się przykryć dachówka i to ew miejsce do przecieków.  Tutaj znalazłem film na ktorym to robia    Jeśli chodzi o zdj A, to rozumiem ze trzeba przyciać/zagiąć to tak To co jeszcze nie podoba mi sie na wykonaniu ktore znlaazłem to ten moment Woda spadająca z dachówek powyzej wpada na to miejsce i ma duze szanse zeby sie przelac. Zakladam ze ten moment powinien byc inaczej rozwiazany. Wyzej podniesiony.   Jak Wy zrobiliscie to u siebie?  
    • Dziękuję za odpowiedź. "Jajogłowy", czyli kogo ma Pan na myśli - jakiś Pana znajomy praktyk z branży farbiarskiej?  Mój znajomy "jajogłowy" – profesor z politechniki z ekspertyzą w farbach – odpowiedział mi, że w Karcie charakterystyki nie wykazano żadnych substancji niebezpiecznych poza rozpuszczalnikami, które odparowują. Najpewniej wciąż odparowują ich resztki i stąd zapach.   W Karcie Technicznej czytamy, że farba: Źródło: https://msp.images.akzonobel.com/prd/dh/eplham/documents/hammerite_prosto_na_rdz__karta_techniczna.pdf    Dlatego też zdecydowałem się na tę farbę, bo instalacja w lokalach mieszkalnych prawie nigdy nie osiąga temperatury 80 °C.
    • Głupoty Aśćka prawisz, ot co. Bo to sklejka z puchu, skoro starasz się o brak przeciążeń? A w ogóle skąd te przeciążenia przychodzą Ci do głowy? Sądzisz, że to któreś piętro? Otóż raczej się mylisz. Progi wskazują, że nie. I po co Ci tam solidna hydroizolacja? Basen będzie?   I wprawdzie post deczko stęchlizną zalatuje, ale Autorowi byłbym skłonny ten keramzyt odradzać. Nieustabilizowany keramzyt (niezamknięty warstwą zmieszaną choćby z chudziakiem) będzie rypiał i skrzypiał pod płytami OSB czy innymi, aż do końca świata. Dlatego raczej styropian na wyrównanie. 
    • W przypadku tak wielowarstwowego podłogi ważne jest, aby nie przeciążać konstrukcji. Do wyrównania pod parkiet najlepiej użyć sklejki o grubości 12-15 mm, ułożonej z przesunięciem połączeń. Na przykład Kronopol lub Swiss Krono. Keramzyt drobnoziarnisty 4-10 mm nadaje się jako izolacja sypka, ale na nim trzeba położyć solidną hydroizolację.
    • Trzeba zrobić kryzowanie w instalacji. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...