Viessmann Napisano 15 kwietnia 2020 Udostępnij #1 Napisano 15 kwietnia 2020 Witajcie, dzisiaj kwietniowa nowość! Firma Viessmann wprowadza do oferty nową serię pomp ciepła powietrze/woda typu split oraz solanka/woda. Zmianie ulegnie nie tylko design, ale dzięki zastosowaniu nowego czynnika chłodniczego R32, wzrosną wartości efektywności energetycznej tych urządzeń. Część modeli zostanie wyposażonych w inwerter oraz w funkcję Hybrid ProControl do optymalnej współpracy z drugim źródłem ciepła. Szczegóły TUTAJ Zapraszam do dyskusji Link do komentarza
buddar Napisano 7 maja 2020 Udostępnij #2 Napisano 7 maja 2020 Jestem nieszczęśliwym posiadaczem pompy Viesmann Vitocal 200 od 3 m-cy - ZDECYDOWANIE ODRADZAM zakup tego urządzenia, w moim przypadku zepsuło się już po raz SZÓSTY w ciągu tak krótkiego czasu - i do tej pory ta krytyczna usterka (prawdopodobnie produkcyjna) nie została skutecznie ani poprawnie zdiagnozowana ani usunięta, czas oczekiwania na serwis - nawet do 6 dni...brak podstawowych części na magazynie w PL, bardzo słabe nastawienie na klienta, nie wyobrażam sobie tego w sezonie grzewczym. Polecam wybór innego producenta, ja osobiście żałuję swojej decyzji - szkoda czasu, emocji i pieniędzy. 1 Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 8 maja 2020 Udostępnij #3 Napisano 8 maja 2020 Witam, nie będę w kolejnym poście komentował Pana/Pani wpisów. Proszę "chwilę" poczekać na komentarza Eksperta Viessmann. Nie będzie trzeba czekać 6 dni. Proszę na chwileczkę ostudzić emocje. Link do komentarza
buddar Napisano 11 maja 2020 Udostępnij #4 Napisano 11 maja 2020 Zakładam, że Viessmann po prostu w końcu skutecznie rozwiąże problem, na razie dalej nie mają pewnej diagnozy powodów usterki, po tylu awariach i wymianie 3 płytek, pompy Grundfoss, czujnika przepływu, wiązki sond i kto wie czego tam jeszcze...nie mogę nawet być pewny, czy moje urządzenie nadal spełnia wymogi fabrycznej jakości, oczekuję od Viessmanna wymiany CAŁOŚCI urządzenia na nowe wolne od wad fabrycznych, ale obecnie trwa u nich jakieś „ przeciąganie liny” między działami i centalą w Niemczech - próbują wymienić tylko jednostkę zewnętrzną ( choć jak pisałem - wymieniali kluczowe podzespoły w obydwu jednostkach i bez efektu), czyli nadal bez rzetelnej diagnozy usiłują „na raty” i kosztem mojego czasu, dodatkowych kosztów wydanych na alternatywne ogrzewanie i podgrzewanie oraz wspomnianych przez Pana emocji temat niepotrzebnie przeciągać. Będę się dzielił swoimi spostrzeżeniami w temacie dalej - im więcej interakcji na forum tym lepiej dla klientów, bo świadomość i jakość obsługi wzrośnie - nikomu nie życzę takich doświadczeń, jakie mnie spotykają, moje opinie są oparte na faktach, każdy oceni sam, czy wziąć je pod uwagę przy wyborze urządzenia i producenta. Ja Vissmanna nie polecam bo mam złe i bardzo złe doświadczenia jako klient. Link do komentarza
Budujemy Dom - budownictwo ogólne Napisano 11 maja 2020 Udostępnij #5 Napisano 11 maja 2020 Uczciwie mówiąc, możesz nie polecać tego urządzenia i poziomu obsługi serwisowej, którego doświadczyłeś i masz do tego prawo. Proponuję jednak wstrzymać się z tym PR-em jeszcze przez chwilę. Myślisz, ze poprzednich Twoich postów nikt nie czytał? Link do komentarza
Viessmann Napisano 11 maja 2020 Autor Udostępnij #6 Napisano 11 maja 2020 4 godziny temu, buddar napisał: Zakładam, że Viessmann po prostu w końcu skutecznie rozwiąże problem, na razie dalej nie mają pewnej diagnozy powodów usterki, po tylu awariach i wymianie 3 płytek, pompy Grundfoss, czujnika przepływu, wiązki sond i kto wie czego tam jeszcze...nie mogę nawet być pewny, czy moje urządzenie nadal spełnia wymogi fabrycznej jakości, oczekuję od Viessmanna wymiany CAŁOŚCI urządzenia na nowe wolne od wad fabrycznych, ale obecnie trwa u nich jakieś „ przeciąganie liny” między działami i centalą w Niemczech - próbują wymienić tylko jednostkę zewnętrzną ( choć jak pisałem - wymieniali kluczowe podzespoły w obydwu jednostkach i bez efektu), czyli nadal bez rzetelnej diagnozy usiłują „na raty” i kosztem mojego czasu, dodatkowych kosztów wydanych na alternatywne ogrzewanie i podgrzewanie oraz wspomnianych przez Pana emocji temat niepotrzebnie przeciągać. Będę się dzielił swoimi spostrzeżeniami w temacie dalej - im więcej interakcji na forum tym lepiej dla klientów, bo świadomość i jakość obsługi wzrośnie - nikomu nie życzę takich doświadczeń, jakie mnie spotykają, moje opinie są oparte na faktach, każdy oceni sam, czy wziąć je pod uwagę przy wyborze urządzenia i producenta. Ja Vissmanna nie polecam bo mam złe i bardzo złe doświadczenia jako klient. Witam, odniosłem sie do Pana posta w innym wątku, proszę wybaczyć, nie będę spamował i mam nadzieję, że wystarczy jak odpowiem ponownie tutaj; Proszę o wiadomość prywatną z podaniem Pana imienia i nazwiska. Proszę też o numer kontaktowy oraz podanie numeru seryjnego tej pompy. Skieruję do naszego działu serwisu z prośbą o weryfikację co się dzieje. Pomożemy możliwie jak najszybciej. Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni. Czekam na wiadomość od Pana. Pozdrawiam! Link do komentarza
Marek12389 Napisano 11 kwietnia 2022 Udostępnij #7 Napisano 11 kwietnia 2022 Firma Viessman to kompletna porażka .Niby udzielają konsultacji .Wiec poprosiłem o takową konsultacje aby mi doradzono w sprawie pompy ciepła. I wiecie co zrobili przesłali moje dane do ich niby firmy partnerskiej których jest 10000 tzw naciągaczy . Co wydzwaniają do ludzi i ich naciągają na grubą kasę za pośrednictwo ,a w rzeczywistości zrobi wam to okoliczna firma której zapłacili byście o wiele mniej .Dlatego przestrzegam nie traćcie czasu i nie sprzedawajcie swoich danych tej firmie!!!! Link do komentarza
Viessmann Napisano 4 maja 2022 Autor Udostępnij #8 Napisano 4 maja 2022 Rozumiem, że skorzystał Pan z "bezpłatnej wyceny" . Firma Viessmann nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej ani nie montuje urządzeń. W tym przypadku współpracujemy z naszymi partnerami handlowymi którym przekazujemy pozostawione dane wraz z sugestiami zaproponowanych urządzeń. Firmy te świadczą usługi zarówno w zakresie sprzedaży jak i montażu urządzeń i instalacji. Nieprawdą jest natomiast, że są to firmy pobierające kasę za pośrednictwo. Zostawiając dane z i prośbą o kontakt odznaczył Pan zgodę na takie działanie. Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się