Skocz do zawartości

buddar

Uczestnik
  • Posty

    8
  • Dołączył

  • Ostatnio

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

buddar's Achievements

Początkujący

Początkujący (1/4)

1

Reputacja

  1. Witam, w dniu dzisiejszym po OŚMIU tym razem dniach od mojego ostatniego zgłoszenia awarii pompy Viessmann Vitocal i licznych ponagleniach mailowych i telefonicznych - producent wymienił całą jednostkę zewnętrzną ze sprężarką na nową - dam znać, czy to trafiona diagnoza, czy też awarie będą się powtarzać. Liczyłbym też na rozsądną i adekwatną do sytuacji rekompensatę od producenta za stracony czas, emocje i pieniądze wydane na alternatywne ogrzewanie podczas 6 awarii w ostatnim czasie - zobaczymy, czy i jak się ostatecznie zachowa ? I tutaj widzę silną rolę Ekspertów Viessman w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki, zwłaszcza wśród tak negatywnie doświadczonych przez wady fabryczne producenta klientów, jak ja. Póki co pozostaję pragmatycznym i krytycznym recenzentem marki Viessmann, którego flagowy i awaryjny produkt z kategorii pomp ciepła posiadam. Czy inni forumowicze mieli lub mają podobne do mnie doświadczenia ?
  2. Witam, dziękuję za ofertę - ale ja nie oczekuję od Pana weryfikacji moich danych, ani dodatkowego wsparcia, nigdy o to nie prosiłem - to powinno działać w przypadku każdego klienta i awarii urządzenia Viessmann automatycznie, szybko i sprawnie ustalonymi kanałami komunikacji - a niestety tak nie jest. Po prostu opisuję swoje negatywne doświadczenia, bo ciągle dajecie mi ku temu powód przez przeciąganie naprawy i nieusuwanie gwarancyjnej awarii bardzo drogiego sprzętu. Jestem w bezpośrednim mailowym kontakcie z Państwa serwisem, który ponownie ponaglony w końcu potwierdził, że tym razem planuje wymianę jednostki zewnętrznej na nową, termin naprawy potwierdzi jak tylko jednostka dotrze - jutro to będzie 7 dni od czasu zgłoszenia ostatniej 6 z kolei usterki Viessmann Vitocal 200S w ciągu 3 mcy od montażu, mam nadzieję, że diagnoza problemu tym razem ostatecznie będzie trafiona, kolejne Państwa działania będę sukcesywnie opisywał albo ku przestrodze innych potencjalnych klientów, albo ku chwale Viessmann - jeśli standard Państwa obsługi posprzedażnej w końcu o taką opinię powalczy. Daliście mi wymierny powód do zaangażowania - i za to dziękuję :-) I nadal odradzam innym zakup Viessmann Vitocal 200S, który w moim przypadku okazał się bardzo awaryjną pompą ciepła.
  3. Dzień dobry, dziękuję za ponowne zapewnienie mnie, że sytuacja zostanie szybko wyjaśniona, grunt to miłe słowa otuchy ... moje ostatnie (6 z kolei w ciągu 3 mcy od montażu) zgłoszenie mailowe awarii gwarancyjnej pompy Viessmann Vitocal 200s do Państwa serwisu wpłynęło w ubiegły czwartek 7 maja, łatwo je zidentyfikować po opisie sytuacji, chyba, że Viessmann ma takich przypadków więcej... dzisiaj jest 11 maja i pompa nadal nie działa, nie wiem też na kiedy zaplanowana jest kolejna naprawa (czy wymiana CAŁOŚCI wadliwego od samego zakupu urządzenia ?) i pewnie o kolejnych krokach ws. naprawy nie powinienem się dowiadywać z forum internetowego, prawda ? To ciągle Państwa wewnętrzne procedury zawodzą - nawet w prostej komunikacji z klientem...Podobno 200 takich samych pomp pracuje w kraju bezawaryjnie ( chyba, że to też marketingowa gadka) i mój przypadek jest jakimś ogromnym zaskoczeniem, tak wielkim, że nigdy nie powinien się zdarzyć - w związku z czym Viessmann nie wie, jak ma postąpić ? Jeśli to prawda - to stanowię mniej niż 0,5 proc. Państwa biznesu w tej konkretnie grupie produktów... zakładam, że prowadzicie (lub staracie się prowadzić) odpowiedzialny biznes - czy warto kontynuować tę dyskusję na forum zamiast załatwić problem klienta jak najszybciej i bez zbędnego rozgłosu ? Ja już wydałem „nieszczęśliwie” dla siebie pieniądze i pompa Viessmann od początku nie działa prawidłowo, jest wyłączona, więc moja sytuacja chwilowo już się nie pogarsza...ale Państwo ciągle mogą zachować się jak należy i zgodnie z wartościami, które deklarujecie. Wszystkim to wyjdzie tylko na dobre. Tej sprawy nigdy nie powinno być - ale Viessmann sobie z nią najwyraźniej nie radzi. Będę forumowiczów informował o postępach lub ich braku, pozdrawiam.
  4. Zakładam, że Viessmann po prostu w końcu skutecznie rozwiąże problem, na razie dalej nie mają pewnej diagnozy powodów usterki, po tylu awariach i wymianie 3 płytek, pompy Grundfoss, czujnika przepływu, wiązki sond i kto wie czego tam jeszcze...nie mogę nawet być pewny, czy moje urządzenie nadal spełnia wymogi fabrycznej jakości, oczekuję od Viessmanna wymiany CAŁOŚCI urządzenia na nowe wolne od wad fabrycznych, ale obecnie trwa u nich jakieś „ przeciąganie liny” między działami i centalą w Niemczech - próbują wymienić tylko jednostkę zewnętrzną ( choć jak pisałem - wymieniali kluczowe podzespoły w obydwu jednostkach i bez efektu), czyli nadal bez rzetelnej diagnozy usiłują „na raty” i kosztem mojego czasu, dodatkowych kosztów wydanych na alternatywne ogrzewanie i podgrzewanie oraz wspomnianych przez Pana emocji temat niepotrzebnie przeciągać. Będę się dzielił swoimi spostrzeżeniami w temacie dalej - im więcej interakcji na forum tym lepiej dla klientów, bo świadomość i jakość obsługi wzrośnie - nikomu nie życzę takich doświadczeń, jakie mnie spotykają, moje opinie są oparte na faktach, każdy oceni sam, czy wziąć je pod uwagę przy wyborze urządzenia i producenta. Ja Vissmanna nie polecam bo mam złe i bardzo złe doświadczenia jako klient.
  5. Dziękuję za ten głos w dyskusji - niemniej podtrzymuję swoją negatywną opinię nt. wysokiej awaryjności pompy Viesmann Vitocal 200s, jeśli w moim przypadku to tylko „wpadka” produkcyjna - tak uznany producent powinien sobie z nią poradzić szybko i profesjonalnie - a tak nie jest. Pompa od początku nie działa prawidłowo, serwis przyjeżdża po kilku dniach, wymienia na ślepo kolejne kluczowe podzespoły, po kilku - kilkunastu godzinach wyskakują kolejne usterki, ogromna kasa wydana, klient pozostawiony sam sobie na alternatywnych źródłach ogrzewania (dobrze, że je mam, bo po swoich doświadczeniach odradzam pełne zaufanie jakości produktów i obsługi posprzedażnej Viessmann), jestem rzeczywiście niezadowolonym klientem, bo mam ku temu konkretne, wymierne powody - wydane 40 tys. PLN, ponad 3mce „przepychanek” z „renomowanym producentem, który na swoją opinię pracował latami” - i który swoim zaniechaniem i sposobem rozwiązania problemu mocno wpływa na to, aby temat eskalował dalej. Też się nie spodziewałem takich złych doswiadczeń przy kupowaniu produktu „premium”, ale widać, że prawo Kopernika działa... Jeśli inni klienci Viessmann mają podobne do mnie doświadczenia - proszę o podzielenie się na forum, to wszystkim pomoże w podniesieniu standardów jakości i obsługi klientów.
  6. Zdecydowanie odradzam zakup pompy Viesmann Vitocal 200S - popełniłem ten błąd i teraz żałuję, w ciągu 3 mcy zgłosiłem 6 awarii i pompa nadal nie działa...mogłem wybrać innego producenta, co polecam wszystkim wahającym się. Viessman Vitocal ma sprawny marketing, ale kiepską obsługę klienta w przypadku problemów - chętnie szerzej opiszę swoje negatywne doświadczenia, bo ciągle trwają i końca na razie nie widać.
  7. Moim zdaniem ta nagroda się Państwu nie należała - jestem posiadaczem wspomnianego urządzenia i po upływie ok. 3 mcy od montażu i zgłoszeniu 6 awarii nadal nie mogę powiedzieć, że realnie użytkuję to urządzenie, bo jest nadal zepsute. Państwa serwis nie jest w stanie ani zdiagnozować problemu ani go naprawić, czas oczekiwania na reakcję BOK jest mocno wydłużony, do przyjazdu serwisu mija zwykle kilka dni, nawet do 6, nie posiadacie psujących się podzespołów na stanie - generalnie klient jest pozostawiony sam sobie, a Wy przepychacie się wewnątrz własnej Firmy miedzy Sprzedażą i Serwisem....dla mnie cała sytuacja to skandal - powinniście oddać tę nagrodę innej firmie, która bardziej dba o jakość swoich produktów i zadowolenie klienta - afiszowanie się nią jest pozbawione podstaw. NIE POLECAM zakupu i montażu pompy Viesmann Vitocal 200S - ja otrzymałem zwykły BUBEL za wysoką cenę.
  8. Jestem nieszczęśliwym posiadaczem pompy Viesmann Vitocal 200 od 3 m-cy - ZDECYDOWANIE ODRADZAM zakup tego urządzenia, w moim przypadku zepsuło się już po raz SZÓSTY w ciągu tak krótkiego czasu - i do tej pory ta krytyczna usterka (prawdopodobnie produkcyjna) nie została skutecznie ani poprawnie zdiagnozowana ani usunięta, czas oczekiwania na serwis - nawet do 6 dni...brak podstawowych części na magazynie w PL, bardzo słabe nastawienie na klienta, nie wyobrażam sobie tego w sezonie grzewczym. Polecam wybór innego producenta, ja osobiście żałuję swojej decyzji - szkoda czasu, emocji i pieniędzy.
×
×
  • Utwórz nowe...